Monsterboard

Hauskinta mitä on sanottu Lordista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Sartsu » Tue Mar 18, 2008 3:10 am

Dog wrote:No juu..
Ei mulla tuu mitää muuta mielee ku magnum jäätelö :D ...
Joo.. Ei siinä kai mitää erityistä oo... Mutta kuitenki..
Mun mummo pelkää Lordia :lol: . Heheheh... Siks laitoinki huoneen seinälle Amenin kuvan vartioimaa, ettei mummo tuu koko ajan kopeloimaa mun huonetta.

"Eiska" huoneen vartijana onkin vallan erinomainen. Ei muuta kuin mummolle lisää nitroa peliin!
Amen, onhan tukka hyvin? ;-)
Sartsu

Postby peruna » Thu May 29, 2008 9:35 pm

Mun äiti sano kai jotain tällasta: Tuleeko siinä Dark Floorsissa ne kaikki? Siis Ox, Awa, Mr.lordi, Amen, ja Peto? Ja Kita on tätä nykyä sitten peto.

Ja sitten yks meijän luokalla: Se iso sarvipäinen näyttää possulta. Ja se isohampainen on tosi ruma, siis aattele, Ruma! Oxia ja kitaa tarkotti.
''I am a wicked young man''
peruna

Postby DemonAngel » Fri May 30, 2008 5:35 pm

huvittavaa oli Dark Floorsissa, että Awan nimi oli Kirkujakuningatar. Jotenkin niin pelle nimi... :lol:
ANTEEKSI! :D

Tuli nyt yhtäkkiä jostain mieleen tällainen.
DemonAngel

Postby monsu » Tue Jun 03, 2008 12:25 pm

DemonAngel wrote:huvittavaa oli Dark Floorsissa, että Awan nimi oli Kirkujakuningatar. Jotenkin niin pelle nimi... :lol:
ANTEEKSI! :D

Tuli nyt yhtäkkiä jostain mieleen tällainen.

Kirkujakuningatar... Ei Helveta Sentäs! *reps* :lol:
on kyllä oikeasti aikas pelle nimi.. XD
Ei millään pahalla, Awa...
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby monsu » Mon Jun 16, 2008 2:59 pm

tässä katselin toissapäivänä tylsistyneenä tv:stä SubPlayta, joka on eräänlainen chatti. tv:stä kun ei muuta tullut kuin chatteja ostoskanavia, voittopotteja tms.
no se SubPlayn juontaja oli hyvä, kun joku lähetti sinne viestin: "Sulla on hartiat leveämmät kuin ennen" Tai jotain tuollaista. niin se juontaja sitten siihen että;
"Joo'o. On hartiat leventyneet ja olkapäihin on tulossa tällaiset kyhmyt, niin kuin Lordilla. Lordihan on se suomen sarvikuino"

en yhtään revennyt en... :lol:
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby mykkähiihtäjä- » Mon Jun 23, 2008 4:34 pm

Nooh, sillonku lordi valittii euroviisu edustajaks meiän ope lupas meille
karkit jos lordi pääsee finaalii ja sitte jätskit jos lordi voittaa, ja miten siinä sitte kävikää :wink:
Last edited by mykkähiihtäjä- on Mon Jun 23, 2008 4:44 pm, edited 1 time in total.
R.I.P. H <//3 I'll never leave you lonely<3
mykkähiihtäjä-

Postby Awwaa!! » Mon Jun 23, 2008 4:42 pm

mykkähiihtäjä- wrote:Nooh, sillonku lordi valittii euroviisu edustajaks meiän ope
lupas meille karkit jos lordi pääsee finaalii ja sitte
jätskit jos lordi voittaa, ja miten siinä sitte kävikää :wink:

Ei ollenkaan viesti myöhässä ei... Mutta samapa se ainakin saitte herkutella.
Awwaa!!

Postby Muumio » Thu Aug 21, 2008 3:50 pm

Tuossa pari viikkoa sitten perjantaina setäni tuli käymään kylässä meillä, kun iskällä on aina tapana kutsua heikäläinen meille syömään grillituotteita. Ilmeisesti tuo isäpappa yrittää aivopestä setäni Lordi-faniksi, kun se päätti, että laitetaan Lordia soimaan, kun sevelipoika saapuu. Niin siinä sitten kävikin.

Aikamme siinä höpötettiin, kun setäni sitten ykskaksyllättäin totesi "Lordi on torvi"
Ilmeisesti äijä ei sanonut sitä tarkoituksella, vaan sekosi sanoissaan tai jotain, kun ei se jätkä Lordia inhoa, vaikkei siitä erityisemmin fanitakaan(se jaksoi hei opetellakin niitten Lordien nimiä ja ulkonäköjä antaumuksella, ja totesi, että rocktaurantissa voisi olla kiva käydä. Tuskin sellainen henklö, joka inhoaa Lordia vähänkään niin tekisi). Oltiin muutenkin aikasemmin höpötetty jotain Lordiin liittyvää, joten en yhtään ihmettele, jossei sanojen tarkoitus oikeasti ollut sanoa Lordia torveksi, vaan jotakuta muuta. Repesin silti.
Ja Lordihan on siis tupakka, eikä torvi(sisäpiirivitseily on hauskaa).
My Monsters Keep Me Company
Muumio

Postby Radamsa » Wed Nov 12, 2008 1:56 am

Lörssenin porukka alkoi esiintymään Conan o'Brien showssa ja Ox vilahtaa kuvassa

Äiti: "Onko sen sarvet aina olleet noin pitkät?"

Lienenkö väsynyt taj vastaavaa mutta pikkasen repeilin..
"This is the Arockalypse!...Back to you Sam."
"....wtf?"
Radamsa

Postby MikroBeast » Sat Nov 22, 2008 4:11 pm

Mun iskä ainaku mä kuuntelen tai katon lordi dvd tai netissä oon lordi sivuilla
niin iskä alkaa sanoo että kävisit sinäki ulkona ennemmin kuin kuuntelet sitä loorttia
Niin mun iskä sanoo lordia loortiksi
ja kun katottiin huomenta suomee ja kun oxin jalat näky niin äiti sano että hui kauhea ku on isot sorkat
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby Sartsu » Tue Nov 25, 2008 1:07 am

MikroBeast wrote:Mun iskä ainaku mä kuuntelen tai katon lordi dvd tai netissä oon lordi sivuilla
niin iskä alkaa sanoo että kävisit sinäki ulkona ennemmin kuin kuuntelet sitä loorttia
Niin mun iskä sanoo lordia loortiksi
ja kun katottiin huomenta suomee ja kun oxin jalat näky niin äiti sano että hui kauhea ku on isot sorkat

Voi Hellll...Miten kipeetä touhua..On tää boardi mainio! Mikä siitä niin mainion tekee? Ihmiset täällä. Välillä valuu vedet silmistä, kun rakättää hulluna..

No juuh, sanohan tuo faijakin mulle, että "pelsepuupin" kuvan oot sitten menny tatuoimaan..Höh, voi hemmetti, aikuistuisit!
Mr.Lordi taas on vanha vihtahousu itte, faijan mielestä. Ja muut kuin manalasta nousseita...

Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä, sallittakoon ymmärtämättömyyskin..Ehken sittenkään tunne itseäni niin kovin vanhaksi.
Amen, onhan tukka hyvin? ;-)
Sartsu

Postby Kazku2 » Tue Nov 25, 2008 5:16 pm

En tiiä onko tää nyt niin hauska, mutta kuuntelin kerran huoneessani lordia, nii iskä tuli siihen ja sano että "Tolle loordille pitäs ostaa yskänlääkettä!" :)
Get Heavy!
Kazku2

Postby Sami » Wed Nov 26, 2008 8:16 pm

Mummuni kun puhuu Loirista jotain, niin hän sanoo aina Lordi. Eikä hän sitä itse huomaa.
Sami

Postby Tinzu » Wed Nov 26, 2008 10:48 pm

Olen aina silloin tällöin kyylännyt muiden artistien/bändien foorumeita, missä usein keskustellaan muustakin musiikkitarjonnasta eikä pelkästään omasta suosikista.

Melkeinpä joka foorumilla on ollut Lordista keskustelua ja siellä ei voi muuta kuin nauraa kaikille kommenteille, jotka jollain tavalla viittaavat tämän kaltaiseen: "Rumat maskit, en edes tajua minkä takia sen Mr.Lordin pitää pöristä yms."

Ilon aiheensa kullakin joka tapauksessa. :lol:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby MikroBeast » Sun Mar 27, 2011 10:37 am

http://www.youtube.com/watch?v=1Dekocs1 ... re=related
Repes tolle Mr.Lordin jutulle,
"Esim, leikannu pilluja, kuivannu ne ja pistäny koristeeksi. Ja tehnyt ihmisnahasta lampunvarjostimii ja verhoii ja kaikkee kivaa."
Se miten herra sanoi sen. :D :D
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Re: Hauskinta mitä on sanottu Lordista?

Postby BloodRedSandgirl » Wed Aug 10, 2011 7:15 pm

Miun toisen parhaan kaverin mielestä Lordin nykyinen naama näyttää pekonilta ja siks sanoo sitä pekonisedäks 8)

Ja nykyisin se pelkää G-Stealerii koska sen mielestä "se näyttää muurahaiselta". Järkevä toveri.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Previous

Return to Yleinen keskustelu