Monsterboard

Naamarin teko ?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Gateway-To-Hell » Sat Oct 14, 2006 8:55 pm

Mie aijon yrittää ommella samanlaisen mekon kuin Awalla,tai ainakin melkein samanlaisen (Pitää vaan jostain löytää kaavat johonkin Awan mekon tyyliseen mekkoon, kun ei ite osaa kaavoja tehä...) ja tarkoitus olisi myös jonkinlainen maski saada väkerrettyä... :roll:
Last edited by Gateway-To-Hell on Sun Oct 15, 2006 12:15 pm, edited 1 time in total.
Gateway-To-Hell

Postby Pikkupyy » Sat Oct 14, 2006 11:56 pm

Kertokaas joku mesta mihin voin pistää kuvia maskista, ku en ircissä ole.
Pikkupyy

Postby Junnu » Sun Oct 15, 2006 12:02 am

Meikäläinen ajatteli tässä kun talven pakkaset alkaa niin jos rupeaisi väkästämään Biomechanic Man tyylistä maskia ensi kesän keikkoja varten.

Ainoa ongelma on vain päättää että mikä olis paras materiaali tuota varten.

EDIT: Ehdotuksia otetaan myös vastaan.
Junnu

Postby Pikkupyy » Sun Oct 15, 2006 12:13 am

Tee muovailuvahasta se ns. "ranka" ja laita liimaa päälle, että siitä tulis kiinteempi... Joo minulla taas välähti...
Pikkupyy

Postby zog » Sun Oct 15, 2006 1:56 pm

Pikkupyy wrote:Kertokaas joku mesta mihin voin pistää kuvia maskista, ku en ircissä ole.

Ei sinne "ircciin" niitä kuvia pysty laittamaan, olet siellä tai et. Opetelkaa Irc(IHQ!!11)-Gallerian ja Irc:en erot kiitos.
Jaha, vai että...
zog

Postby Super_Monstar » Sun Oct 15, 2006 3:43 pm

Pikkupyy wrote:Kertokaas joku mesta mihin voin pistää kuvia maskista, ku en ircissä ole.

www.imageshack.us/
Kirjoita allekirjoituksesi tähän.
Super_Monstar

Postby Kiter » Tue Dec 05, 2006 5:37 pm

Et sä niitä kuvia sinne ircciin kuitenkaan laittaisi....
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby bass-of-doom » Sun Dec 10, 2006 2:34 am

voisi hankkia alginaattia mistähän sitä saisi? nyt oon saanut testailtua kaiken laista kohta alkaa tosi työ :twisted:
Jänteet paskaksi ja lahkeet lepattamaan!
bass-of-doom

Postby oks94 » Mon Dec 18, 2006 5:08 pm

Olen aikeissa alkamaan tehdä kalma- pukua, mulla olisi ongelma mistä saisin halvalla sen rotsin? Ja sitten mistä niitä ketjuja/nahkaremmejä saisi?
Kiitos ja kumarrus vastanneille(ei arvota vastanneiden kesken mitään :? ).
OX Lordi, KitAwAmEnary!
oks94

Postby ana2009 » Mon Dec 18, 2006 6:23 pm

oks94 wrote:Olen aikeissa alkamaan tehdä kalma- pukua, mulla olisi ongelma mistä saisin halvalla sen rotsin? Ja sitten mistä niitä ketjuja/nahkaremmejä saisi?

Ketjua ainakin saa metritavaran K-raudasta
It's The Ink That Never Heels
Image
1st You Love It Then You Hate It (You're Such A Saint!)
ana2009

Postby oks94 » Tue Dec 19, 2006 3:35 pm

Niin mutta mistä sen rotsin/remmejä saisi(ei tartte olla niitti) ja sitten vyö.
OX Lordi, KitAwAmEnary!
oks94

Postby Kiter » Tue Dec 19, 2006 9:49 pm

Ostat jonkun feikkinahkatakin? Eiköhän jostakin löydy kun vähän aikaa kiertelet. Kirpputorit on aika hyviä paikkoja etsiä Kalman tyylisiä takkeja. Talvella niitä ei vaan niin paljon ole. Noita piikkejä siihen varmaan täytyy tehdä itse, jos niitä kaipailet. Niittejä jos haluat lisäillä niin esim. Stuntmanista saa irtoniittejä, joita voi sitten vaikka puukon avulla liitellä...
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby Super_Monstar » Wed Dec 20, 2006 11:35 am

Ostat jonkun piraatti niittivyön ja revit niitit siitä irti ja lisäät takkiisi.
Kirjoita allekirjoituksesi tähän.
Super_Monstar

Postby Kiter » Wed Dec 20, 2006 4:39 pm

Super_Monstar wrote:Ostat jonkun piraatti niittivyön ja revit niitit siitä irti ja lisäät takkiisi.
Meinasin noita isompia piikkejä... Semmoisia ei ihan vöistä taida löytyä?

Kiter

Postby Jube91 » Fri Jun 15, 2007 6:20 pm

Joo, tuota maskia olisin taas tekemässä, mutta nyt oikein kunnolla kerrankin... :lol:
Tein pari päivää sitten kaksi maskia muovailuvahasta ja liimasta ja maalasin päälle. Hienoja tuli, vaikka itse sanonkin.. :) Tosin muovailuvaha oli aluksi melko vaikeaa käsitellä, sillä liimasin sen iholiimalla naamaani ja muotoilin sitten siihen naamarin. Kovetin sen sanomalehtipaperisuikaleiden ja liiman avulla...

Nyt alan tekemään itsestäni kuolinnaamiota, mutten tiedä osaanko. Mulla on tädiltä saatua kipsijauhetta, mutten tiedä oikein miten se toimii.
Saako sitä laittaa suoraan ihoon? Mitä toimenpiteitä kasvoihin laitettava kipsi vaatii? Esim. mitä laitan kasvoihin, ettei kipsi jää kiinni? Kuinka paljon kipsiä tarvitaan, jotta saan tehtyä kasvoistani (ei koko päästä) positiivin, eli patsaan? Tarvitaanko esim. sideharsoa kovettamaan tai jotain muuta? Kertokaa kaikki.

Lopuksi vielä kysyisin, että millaista ainetta lateksi on? Nestemäistä? Muotoiltavaa? Ainakin jotain "maitoa" se kai on... :oops: Entäpä alginaatti? Millaista se on? Onko sen käyttö välttämätöntä "kuolinnaamion" teossa?
Saisiko lateksia mistään nettikaupasta esim...? Mieluiten Suomesta? Tai tietääkö kukaan liikettä josta tätä ainetta saisi. (saa ehdottaa kauppoja, mistä saisi myös kipsiä ja muita naamarin tekoon liittyviä aineita)

Tarkoituksena olisi siis tehdä kasvoistani patsas, johon muotoilen naamioita lateksista... Tarvitsen ripeästi apua!!!

Kiitos.
Jube91

Postby BlueCandy » Sat Jun 16, 2007 4:32 pm

oks94 wrote:Olen aikeissa alkamaan tehdä kalma- pukua, mulla olisi ongelma mistä saisin halvalla sen rotsin? Ja sitten mistä niitä ketjuja/nahkaremmejä saisi?

Mä oon tehny muuten ite Kalma-takin, mut se on vaan musta....eikä läheskään yhtä paljon niittejä ja ne isot pyramidit mä tein kartongista...ettei ihan täydellinen...:8)
"Olette minulle tärkeitä!"
-Mr. Kalma <3 :')

Postby Joni Master » Sat Jun 16, 2007 6:14 pm

Helpoiten saat hienon naamarin kun otat esim jonkun valmiin tiimari tyyppisen ja photolla tai paints shop prolla laitat esim eriväriset silmät ym efektejä.
Niin fola sinulla on hirviö naamari mikä saa Lordinkin kateelliseksi.
Joni Master

Postby Stude » Sat Jun 16, 2007 6:20 pm

^Eiväthän ne naamarit sitten olis oikeessa elämässä. Kuvissa vaan ja koneella. Vaikeeta olis käyttää, jos koneella muokataan kuviin...
Mikä järkiki siinä on?
Ja eiköhän monet halua tehdä ihan itse koko naamarin alusta asti. Ei mitään tiimarin halpaostoksia, vaan ihan itse kaikki.
You're my heroin.
Stude

Postby Joni Master » Sat Jun 16, 2007 6:30 pm

Itse saan ihan saman fiiliksen kun olen editoinut itsestäni pelottavan monsterin.
Joni Master

Postby rakettitulppa » Sat Jun 16, 2007 7:55 pm

ite oon tehny kita naamarin. mr.lordinkin naamarin oon tehny mut mä heitin sen kyl jo roskiin, mut se kita maski on tallella. teen ne silleen että leikkaan jostain lehden kannesta naaman muotosen palan ja liimaan siihen päälle jotain 2 kpl a4 paperia ja leikkaan tietysti reunat jotka jää yli. sitte vaan alan piirtelemään kynillä siihen :lol: ne hampaat tein vessapaprusta silleen et kastelin ne ja laitoin lyttyyn ja muotoilin sitte. :wink:
rakettitulppa

Postby Rocktaurus » Wed Jun 20, 2007 10:19 am

Joo, kyllähän tommossta kokeilla pitäs kun on noin hyviä neuvojakin annettu! Siinä vasta hyvä sadepäivän projekti.

muuten, harmi ettei kaikki ii2 ja irc-galleriaan laitetut kuvat ole näkyyneet... toimivat linkit nyt peliin. Olisi kiva nähdä se paljon kehuttu Kalma-maski
"Higher you climb, harder you fall
That makes you stronger than all" -Ari Koivusen viisaus biisistä Hear My Call
Image
Rocktaurus

Postby Awwaa!! » Wed Jun 20, 2007 10:48 am

Rocktaurus wrote:Olisi kiva nähdä se paljon kehuttu Kalma-maski

Mäkin haluisin nähä sen kalma maskin :roll: ?
Awwaa!!

epätoivoinen joka vain ei sitä löydä

Postby splattaaja » Fri Jun 22, 2007 2:15 pm

Lateksia niin mistä sitä saa? Mistä saa kipsiä? Mistä alginaattia? Ja tämän kaiken pitäisi löytyä rovaniemeltä niin mistä?
Verivelkojako?
splattaaja

Postby Kiter » Sun Jul 01, 2007 12:27 am

Joni Master wrote:Itse saan ihan saman fiiliksen kun olen editoinut itsestäni pelottavan monsterin.
Valitettavasti Jonin käsitys pelottavasta monsterista löytyy hänen sivuiltaan, ilmeisesti se negatiivikuva...

Kiter

Postby Awwaa!! » Sun Jul 01, 2007 9:50 am

Kiter wrote:
Joni Master wrote:Itse saan ihan saman fiiliksen kun olen editoinut itsestäni pelottavan monsterin.
Valitettavasti Jonin käsitys pelottavasta monsterista löytyy hänen sivuiltaan, ilmeisesti se negatiivikuva...

niin... mutta käsityksensä kaikilla. Itse pidän enemmän omatekoisista.
Awwaa!!

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu