Monsterboard

Kaikki löpinä tänne! Vol 4

Tänne kaikki semmoiset keskustelut jotka eivät LORDI-otsakkeen alle sovi.

Moderators: psyanide, Hemitys

Kaikki löpinä tänne! Vol 4

Postby Hemitys » Mon Nov 16, 2009 11:56 pm

Edellisessä ketjussa tuli 4000 viestiä täyteen joten pistetääs alusta taas.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby monsu » Tue Nov 17, 2009 9:27 am

Johan tuo oli aikakin =)
alkoihan tuo vol. 3 nimittäin ollakin jo aikas täynnä.

Mutta juu....
Tänään on koulussa Pehmolelupäivä ja otin mun rakkaan pehmokissan mukaan ^^
Olen ollut vasta 20 minuuttia koulussa (mulla on hyppytunti, jee!) ja pakko myöntää että oppilaskunta on nyt kyllä keksinyt sellaisen teeman, joka innostaa ihmisiä (Teemana siis se että tuodaan lempipehmolelu kouluun) :D
Kyllä on porukoilla ollut tähänkin mennessä jo kaikkia niin söpöjä pehmoja, ettei mitään rajaa... =]
....ja muutamia aika erikoisiakin on jo näkynyt. (mm. kaverini pehmeä possu-avaimenperä, joka tänään nyt "tuuraa" hänen lempipehmoaan xD)

Lisää tällaistä päiviä kouluun! Saa kerrankin ihan luvan kanssa kanniskella pehmolelua ympäriinsä ja halia sitä, milloin haluaa <3
Ihania tällaiset päivät...
ehdottaakaa muutkin omissa kouluissanne tällaisiä teemapäiviä/-viikkoja.
Ollaan ainakin täällä melläpäin huomattu, että se luo tietynlaista yhteisöllisyyttä kaikkien keskuudessa =D
Itse ainakin olen sitä mieltä, että tällainen toimii ^^
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby -Evilyn- » Tue Nov 17, 2009 12:14 pm

Mäkin tuun tänne löpisemään minkä kerkiin ennen kun tunti alkaa.. Ei taas vähään aikaan ookkaan tullu kirjoteltua tänne... Kokeita alkaa taas oleen kauhiasti, ens viikolla neljä.. Tänään saatiin takas köksän kokeet, eilen oli historian koe ja huomenna terveystiedon.. Ja tänään on onneks opettajilla joku kokous, joten kaikki pääsee jo yheltä. :)
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby peruna » Tue Nov 17, 2009 3:42 pm

Oh, uusi osa...
Jurppii, kun vanha kunnon ''www.bmgfinland.com/lordiforum'' osoite ei enää toimi, vaan täytyy hakea Googlesta. Ja nyt kukaan ei sano siitä mitään, että voisi kirjoittaa osoiteriviin osoitteen joka toimii. Ei huvita opetella muistamaan mitään sellaista. Muuten on kivaa.
''I am a wicked young man''
peruna

Postby k.ita » Tue Nov 17, 2009 5:34 pm

Viimesestä oli jo aikaakin. Varmaan kaks vuotta.
k.ita

Postby Police Line Do Not Cross » Tue Nov 17, 2009 6:58 pm

peruna wrote:Oh, uusi osa...
Jurppii, kun vanha kunnon ''www.bmgfinland.com/lordiforum'' osoite ei enää toimi, vaan täytyy hakea Googlesta. Ja nyt kukaan ei sano siitä mitään, että voisi kirjoittaa osoiteriviin osoitteen joka toimii. Ei huvita opetella muistamaan mitään sellaista. Muuten on kivaa.

Uus on tosi kätsy : forum.lordi.fi <------------------ ton kun vaan kirjotat niin ohjautuu helposti tänne :)

Ja Suosikitkin/Kirjanmerkit on käytössä jos pännii...
Police Line Do Not Cross

Postby Mansikkakiisseli » Tue Nov 17, 2009 7:03 pm

monsu wrote:
Tänään on koulussa Pehmolelupäivä ja otin mun rakkaan pehmokissan mukaan ^^

Lisää tällaistä päiviä kouluun! Saa kerrankin ihan luvan kanssa kanniskella pehmolelua ympäriinsä ja halia sitä, milloin haluaa <3
Ihania tällaiset päivät...
ehdottaakaa muutkin omissa kouluissanne tällaisiä teemapäiviä/-viikkoja.
Ollaan ainakin täällä melläpäin huomattu, että se luo tietynlaista yhteisöllisyyttä kaikkien keskuudessa =D
Itse ainakin olen sitä mieltä, että tällainen toimii ^^

Hehheh... Meilläkin oli tuo pehmolelupäivä koulussa. Olisihan se kivaa ollut osallistua, mutta yksi oli koko päivän tukarikoulutuksessa, joten ei hirveästi muiden ihmisten pehmoleluja tullut nähtyä.
Meillä tuommoisten "kivojen juttujen" järjestäminen on oppilaskunnan tehtävä, ja me tukarit pidämme kiusaamisen vastaisia tunteja ja päihteettömiä viikkoja... No joo, hyödyllistähän se on, ei voi sanoa muuta. Ja leikitetään seiskoja. Mutta tykkäävätkö seiskat siitä? Sitä voi miettiä...
"You can't get more serious than Lennon at his most serious.
If you get any more serious than that you fucking throw yourself under a train!"

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby peruna » Tue Nov 17, 2009 7:48 pm

Police Line Do Not Cross wrote:
peruna wrote:Oh, uusi osa...

Uus on tosi kätsy : forum.lordi.fi <------------------ ton kun vaan kirjotat niin ohjautuu helposti tänne :)

Ja Suosikitkin/Kirjanmerkit on käytössä jos pännii...

Oh, enpä ole tuota yksinkertasta osoitetta tajunnut. Enää ei jurpi, kyrsi ekä edes pänni. Kiitos.
peruna

Postby Poltergeist » Tue Nov 17, 2009 8:51 pm

Jee, mä en mee torstaina kouluun, kun menen tutustumaan Mustialan maatalousoppilaitokseen. Ah, ihanaa, koko päivä olisi muuten pelkkiä lukuaineita. : D
"I like Kiss but I dislike the new Kiss" "WHAT?! You want a kiss?!" "I mean the Kiss, with Paul Stanley and Gene Simmons..." "You want to make out with Gene Simmons and Paul Stanley?!"
Poltergeist

Postby WeirdCreature » Wed Nov 18, 2009 12:28 pm

Vähänkö on tylsää kun meillä on ruokatauko jotain tyyliin puoltoista tuntia...
- Is something wrong?
- Of course there is.
- You're still alive..
- But do I deserve to be?
WeirdCreature

Postby Police Line Do Not Cross » Wed Nov 18, 2009 6:39 pm

Tänään tuli Psyko 4-VHS postissa (Huuto.Netistä tilasin sen jonka linkitin sillon aikasemmin) ja pakko sanoa, että olihan se ihan ok elokuva, mutta ei yllä alkuperäisen tasolle, eikä myöskään muiden jatko-osien.
Kuitenkin olen tyytyväinen, että Psyko-kokoelmani on nyt täydellinen Psyko-Remakea lukuunottamatta, enkä sitä oikein Psykona pidäkkään, koska se on vain uudelleen tehty versio alkuperäisestä :)

Suosittelen vielä täälläkin Juomalasi- nimimerkkistä kauppiasta Huuto.Netissä!
Police Line Do Not Cross

Postby Jezebel » Wed Nov 18, 2009 8:37 pm

Olis aika pakko hankkia tuo Nightwishin Lokikirja, uusi fani kun olen. Ja Eirikur Haukssonin Skot i Myrkri ämppärille hankinnassa. Sitä odotellessa...
Eirikur Hauksson: Hello Reykjavik! Are you out there? I said: Are You Out There?

Brent Jansen: Oh, for Christ's sake Eirikur! Put on your glasses!
Jezebel

Postby Poltergeist » Wed Nov 18, 2009 9:21 pm

Meikä on tässä miettinyt, että pitäisikö pistää tänne omaa stooria. Pitäisi vaan kirjoittaa valmiiksi se tarina minkä aloitin.
"I like Kiss but I dislike the new Kiss" "WHAT?! You want a kiss?!" "I mean the Kiss, with Paul Stanley and Gene Simmons..." "You want to make out with Gene Simmons and Paul Stanley?!"
Poltergeist

Postby WeirdCreature » Fri Nov 20, 2009 6:31 pm

Mun tekee taas mieli saarnata eläimistä ja niitten oikeuksista, mutta ketään ei kiinnosta kuunnella. Tylsää porukkaa. Täytyy tulla tänne avautumaan, muuten ei saa rauhaa.

Lähti taas siitä kun mä katoin yhden videon. Kattokaa nyt tota! Mun mielestä toi on ihan sairasta :evil: Ja kun toi ei oo edes pahimmasta päästä, kun ihmiset tekee paljon pahempaakin. Mua vaan ärsyttää taas ihan sikana.
- Is something wrong?
- Of course there is.
- You're still alive..
- But do I deserve to be?
WeirdCreature

Postby Police Line Do Not Cross » Fri Nov 20, 2009 6:56 pm

WeirdCreature wrote:Mun tekee taas mieli saarnata eläimistä ja niitten oikeuksista, mutta ketään ei kiinnosta kuunnella. Tylsää porukkaa. Täytyy tulla tänne avautumaan, muuten ei saa rauhaa.

Lähti taas siitä kun mä katoin yhden videon. Kattokaa nyt tota! Mun mielestä toi on ihan sairasta :evil: Ja kun toi ei oo edes pahimmasta päästä, kun ihmiset tekee paljon pahempaakin. Mua vaan ärsyttää taas ihan sikana.

Ihan sairaita ihmisiä. Ja noikin on vaan "good footage"-asenteella :?
Police Line Do Not Cross

Postby monsterknight » Fri Nov 20, 2009 7:39 pm

WeirdCreature wrote:Mun tekee taas mieli saarnata eläimistä ja niitten oikeuksista, mutta ketään ei kiinnosta kuunnella. Tylsää porukkaa. Täytyy tulla tänne avautumaan, muuten ei saa rauhaa.

:o :!: En voi ymmärtää noita tyyppejä :!:
monsterknight

Postby peruna » Fri Nov 20, 2009 7:53 pm

Ihan sairasta. Toi koira edes voi pistää vastaan, ja heittää omistajaansa alas. Eläimet ansaitsevat hyvää kohtelua. Hullua toimintaa, en ymmärrä.

Noniin, tuliko selväksi?
peruna

Postby Police Line Do Not Cross » Fri Nov 20, 2009 8:04 pm

Olen pettynyt, rakkaat MB:läiset!

Tämä uusi löpinä-topic on tehty maanantaina eikä se ole edes vielä kahta sivua vanha!

Mikä meihin on tullut? :D
Police Line Do Not Cross

Postby Poltergeist » Fri Nov 20, 2009 10:24 pm

Meikä oli siellä Mustialassa tutustumassa. Aivan ihana paikka. Täytyypä hakea sinne yhteishaussa.
Poltergeist

Postby t.p94 » Fri Nov 20, 2009 11:42 pm

Joo terve. Täs kuunnellaan Crikeradioo jo kolmatta tuntii. Tai oikeastaan neljä.
t.p94

Postby monsterknight » Sat Nov 21, 2009 12:00 am

Huomenna (lauantaina) koulua mulla 9.00 - 13.00 ja 18.00 - 20.00, koska koulumme täyttää 50 vuotta.
Eikös sen kunniaksi pitäis olla pari vapaapäivää :cry:
monsterknight

Postby k.ita » Sat Nov 21, 2009 12:30 pm

Sairasta meininkiä. Ennemmin olisin nähnyt, että noi äijät ois vedetty hirteen ennemmin kuin tuon videon!
k.ita

Postby Poltergeist » Sat Nov 21, 2009 6:48 pm

On toi kyllä niin vittumaista. Koira parka. Mä en edes viittinyt kattoa koko videota loppuun, kun oli niin ällöä.

Mun kaveri lähetti mulle meses linkin mikä vei sivustolle, jossa oli video siitä, kuinka Kiinassa eläimiä nyljetään silloin kun ne on vielä elossa. Hyyi helvetti, se oli niin ällöttävää.
Poltergeist

Postby Ananas1997 » Sat Nov 21, 2009 9:44 pm

Tekis mieli heittää noi miehet sillalta alas.
Ananas1997

Postby Lady Red » Sat Nov 21, 2009 10:59 pm

ÄÄRSYTTÄÄ! Kun pitää kuuklata tää paikka...joo säälin kyll tota koiraa, hyi olkoon:(
She pulls the trigger and the bullet...won...
Lady Red

Next

Return to Sekalaista höpinää