Monsterboard

Kaikki löpinä tänne! Vol 4

Tänne kaikki semmoiset keskustelut jotka eivät LORDI-otsakkeen alle sovi.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Dingo » Sat Dec 12, 2009 12:43 pm

Jea, vihdoin sain nukuttua univelat pois 8)

Tänään tulee kampaaja-serkkuni tänne Rovaniemelle ja laittaa mulle raitoja.
Mie aion ottaa blondeja ja punasia raitoja, mitäs mieltä olette,
miltä kuulostaa pitkät mustat hiukset joissa on punasia ja blondeja raitoja ?
Jaa että semmosta..
Dingo

Postby Police Line Do Not Cross » Sun Dec 13, 2009 10:11 pm

Jos joku mulkvisti varoittaa sinua viruksesta älä vaan avaa viestiä tai lähetä sitä eteenpäin!

Sainpa sellasen tänään yhdeltä tyypiltä, joka täälläkin hilluu ja joutui heti virusohjelma töihin.
Police Line Do Not Cross

Postby LittleRoyal » Mon Dec 14, 2009 11:35 pm

Police Line Do Not Cross wrote:Jos joku mulkvisti varoittaa sinua viruksesta älä vaan avaa viestiä tai lähetä sitä eteenpäin!

Sainpa sellasen tänään yhdeltä tyypiltä, joka täälläkin hilluu ja joutui heti virusohjelma töihin.

Voi perkule, virukset on inhottavia! Toivottavasti virus ei kerenny tekemään mitään hirveen suurta tuhoa teitin koneessa.
Voisitko mainita siis kyseisen tyypin nikin millä se hilluu täällä ja varoittelee "viruksesta" (eli kaiketi omasta viruksesta, lähinnä koomista eikö?)

Eli huomio kaikki monsterboardin käyttäjät!

Ottakaamme PLDNC:n varoituksen todesta ja varotkaa tyyppiä joka varoittaa teille "viruksesta"! Älkää aukaiseko viestiä, vaan poistakaa se välittömästi!
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Shotgunkiller » Tue Dec 15, 2009 4:17 pm

Eikös PLDNC itse juuri tuossa varoittele viruksesta? Muthafucka get outta my computer!!!
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby WeirdCreature » Tue Dec 15, 2009 6:46 pm

Jee, jollekin on tainnu iskeä sikaflunssa. Pari päivää ollu ja nyt vasta vaivauduin käymään koneella. Luulis että olis ollu aikaa, mutku ei päässy sohvalta ylös... kohta pitää mennä takas, ei jaksa päänsärkyä. Nenäkin vuotaa niin että ihmettelen jos mulla on vielä tän jälkeen aivot tallella. Mut en oo kuitenkaan vielä kuollu eli ihan hyvin menee.
Mä sain mun kitarankin viikonloppuna enkä mä oo vieläkään päässy kunnolla testaamaan sitä. Kai tää jouluun mennessä on vähän parempi.

Enkä mä saanu edes Sonisphere lippua. Pitää kuulemma kattoa ens vuoden puolella jos niitä lipukkeita vielä on, ja eihän nitä varmaan ole kun on sellaset esiintyjät. Jooh, ei kellään sattuis olemaan muutamaa ylimäärästä.
- Is something wrong?
- Of course there is.
- You're still alive..
- But do I deserve to be?
WeirdCreature

Postby Zana » Tue Dec 15, 2009 7:13 pm

Hihhei, meikä on sitten menossa sinne Sonisphereen! Tulee olemaan ekat festarit allekirjoittaneelle ja varsinkin Mötiköiden näkemistä ei malttaisi millään odottaa. Siihen on vielä niin kamalan pitkä aika... no onneksi aika kuluu varmaan melko nopeasti =)

Sori WeirdCreature kun tulen lesomaan, sua varmasti ketuttaa kun et ole vielä lippuja saanut =( Toivottavasti sua onnistaisi niiden suhteen vielä sitten ensi vuoden puolella!
You can love us, you can hate us, be we'll never go away
Nyt lähtee!
23.4.2009
Zana

Postby Kazku2 » Tue Dec 15, 2009 7:29 pm

Sonisphereen oli aikomus mullakin tulla, mutta näyttää siltä että en pääsekkään. :/ Cooper ja Mötikät ois kyllä siisti nähä, kun jäi perjantainen Cooperin keikka ja viime kesän Mötiköitten keikka väliin.
Pitää kahtoo lähempänä kesää että saisko liput.

Zana varmaan otat meidät mukaan sinne festareille. :wink:
Get Heavy!
Kazku2

Postby Shotgunkiller » Tue Dec 15, 2009 8:08 pm

Sonisphere -->
Shotgunkiller

Postby Police Line Do Not Cross » Tue Dec 15, 2009 8:29 pm

Shotgunkiller wrote:Eikös PLDNC itse juuri tuossa varoittele viruksesta? Muthafucka get outta my computer!!!

Mutta, en lähettänyt sinulle sähköpostia.

Ja en nyt lähde tyypin nickiä julkistamaan, hän ei välttämättä tiennyt, että viesti sisältää viiruksen. Hän oli saanut sen kaveriltaan, ja lähettänyt viiruksen tietämättään minulle. En tiedä "saiko" hän siitä mitään.

Viestistä sen verran, että jos olet sattumoisin avannut sen varoitusviestin, älä ainakaan lähetä sitä 25:lle kaverillesi.
Police Line Do Not Cross

Postby MikroBeast » Tue Dec 15, 2009 8:45 pm

JEEEEE!! Oli tänään koulussa Kiva Koulu päivä.
Meni äikän tunti.........
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby LittleRoyal » Tue Dec 15, 2009 9:01 pm

Police Line Do Not Cross wrote:
Shotgunkiller wrote:Eikös PLDNC itse juuri tuossa varoittele viruksesta? Muthafucka get outta my computer!!!

Mutta, en lähettänyt sinulle sähköpostia.

Ja en nyt lähde tyypin nickiä julkistamaan, hän ei välttämättä tiennyt, että viesti sisältää viiruksen. Hän oli saanut sen kaveriltaan, ja lähettänyt viiruksen tietämättään minulle. En tiedä "saiko" hän siitä mitään.

Viestistä sen verran, että jos olet sattumoisin avannut sen varoitusviestin, älä ainakaan lähetä sitä 25:lle kaverillesi.

Tuossa on kyllä järkeä siinä mielessä että voi olla kyseinen käyttäjä ei tiedä viestissä olevasta viruksesta. Joo, pysykööt hän nyt salassa. Mutta jos se on tahallista, toivottavasti hän huomaa että hänet on paljastettu.
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby -Evilyn- » Tue Dec 15, 2009 9:03 pm

MikroBeast wrote:Meni äikän tunti.........

Mihin meni?

Meillä oli tänään äikän koe. Ja kaikkea muuta kivaa ja tylsää. Enää pari päivää lomaan. Pitkä aika. :P
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby Police Line Do Not Cross » Tue Dec 15, 2009 9:55 pm

-Evilyn- wrote:
MikroBeast wrote:Meni äikän tunti.........

Mihin meni?

Lue. com
Police Line Do Not Cross

Postby Edya » Wed Dec 16, 2009 4:22 pm

WeirdCreature wrote:Jee, jollekin on tainnu iskeä sikaflunssa. Pari päivää ollu ja nyt vasta vaivauduin käymään koneella. Luulis että olis ollu aikaa, mutku ei päässy sohvalta ylös... kohta pitää mennä takas, ei jaksa päänsärkyä. Nenäkin vuotaa niin että ihmettelen jos mulla on vielä tän jälkeen aivot tallella. Mut en oo kuitenkaan vielä kuollu eli ihan hyvin menee.

Voi sua! Itekkin olin sikainfluenssassa, ja tiedän ettei se ole OLLENKAAN kiva tauti.
Sain vast viikko sitten tietää että olin possunuhassa, kun yks kaveri soitti mulle. "moi,ed. mulle tuli ne tulokset. Täs sanotaa et mul on possunuha."
edya: "WTF?! siis oliks mul kans se ku alotin tän taudin?"
kaveri:"joo oli sussa."
Edya

Postby Edya » Wed Dec 16, 2009 4:49 pm

yh, meidän naapuri on kadonnut, ollut jo 21.9.2009 kadoksissa, oli hyvä ystävä. äää nään illal mieles ku se on ehk tehny itsarin,ääääääääääää!
Edya

Postby Erina » Wed Dec 16, 2009 5:21 pm

No ni, nyt on sitte ysiluokan eka lukukausi pulkassa.
latua oon lesbo
Erina

Postby monsterknight » Wed Dec 16, 2009 5:33 pm

Noni, viikon vanhat paikat hampaissa irtos tänään koulussa, ja nyt on hiiren mentävät kolot kahdessa takahampaassa :x
monsterknight

Postby Poltergeist » Wed Dec 16, 2009 8:43 pm

Ah, ihanaa! Pian peruskoulu on loppuun suoritettu ja sitten saa sählätä miten haluaa. :D
"I like Kiss but I dislike the new Kiss" "WHAT?! You want a kiss?!" "I mean the Kiss, with Paul Stanley and Gene Simmons..." "You want to make out with Gene Simmons and Paul Stanley?!"
Poltergeist

Postby Erina » Wed Dec 16, 2009 10:07 pm

Poltergeist wrote:Ah, ihanaa! Pian peruskoulu on loppuun suoritettu ja sitten saa sählätä miten haluaa. :D

Sanos muuta! Ai että odotan peruskoulun vikaa luokkaa. Sitte pilkkaamaan meidän koulun pienimpiä näin:
"Ysit lähtee kakrut jää lällällää!"
latua oon lesbo
Erina

Postby Kiter » Fri Dec 18, 2009 11:36 am

Poltergeist wrote:Ah, ihanaa! Pian peruskoulu on loppuun suoritettu ja sitten saa sählätä miten haluaa. :D

Ei se nyt ihan noin mee;/
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby Joni Master » Fri Dec 18, 2009 12:21 pm

Ei kannata sählätä vaan miettiä tarkkaan tulevaisuutta ja tehdä oikeita valintoja.

Itse tiedän muutaman luuserin ketkä vaan istuu kotona vanhempien helmassa eikä opiskele eikä käy töissä.
Joni Master

Postby Erina » Fri Dec 18, 2009 1:26 pm

Niinkuin ittes, Joni, vai? *lol*

Meikä vaihtoi nyt vapaalle! Loma alkoi!
latua oon lesbo
Erina

Postby -Evilyn- » Fri Dec 18, 2009 2:17 pm

-Miss Killjoy- wrote:Meikä vaihtoi nyt vapaalle! Loma alkoi!

Mä myös, mä myös! Ei paluuta kouluun vähään aikaan! Heeheee!
Mitäs sitä vois tehä? Tänään tulee Hohto, hihhulihei ja liput salkoon! Ja sunnuntaina Kuudes aisti. Jännää. :D
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby Stude » Fri Dec 18, 2009 4:58 pm

Sillon ku peruskoulu loppuu nii sillon ei kuule sähläillä vaan mennään opiskelemaan ammattia. Et pääse ku siivoojaks ysin päättötokarilla :< Ja sitä paitsi monet työnantajat ei palkkaa alaikäisiä kunnon duuneihin.
You're my heroin.
Stude

Postby Shotgunkiller » Fri Dec 18, 2009 6:01 pm

Mä pääsin töihin ysin toikkarilla.
Shotgunkiller

PreviousNext

Return to Sekalaista höpinää