Monsterboard

Kaikki löpinä tänne! Vol 4

Tänne kaikki semmoiset keskustelut jotka eivät LORDI-otsakkeen alle sovi.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Kaikki löpinä tänne! Vol 4

Postby Erina » Sun Jan 06, 2013 1:10 am

No ilman muuta laitan sitte kuvaa^^ pitäisi nyt vain kertoa idea perheen ainoalle ompelutaitoiselle, eli äidille. Joudutaan varmaan yksinkertaistamaan paljon...
latua oon lesbo
Erina

Postby Police Line Do Not Cross » Mon Jan 07, 2013 7:50 pm

Huhuh, helpottunut olo kun on traktorikorttikoe hyväksytysti suoritettu! Kauheen jännityksen ja hedarin onnistuin siitäkin silti saamaan! :lol:
Police Line Do Not Cross

Postby Para-Noir » Mon Jan 07, 2013 11:26 pm

Tuli katsottua Cloud Atlas-niminen leffa ja ainakin viisi kertaa leffaa katsellessa meinasin alkaa itkemään. Niin ihanan kaunis, toiveikas, surullinen ja rakkauden täyttämä 172-minuuttinen eepos, että harvoin tulee tuollaista nähtyä. Vuoden 2012 toiseksi paras leffa, heti Avengersin jälkeen.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Riemu » Tue Jan 08, 2013 12:14 am

Para-Noir wrote:Tuli katsottua Cloud Atlas-niminen leffa ja ainakin viisi kertaa leffaa katsellessa meinasin alkaa itkemään. Niin ihanan kaunis, toiveikas, surullinen ja rakkauden täyttämä 172-minuuttinen eepos, että harvoin tulee tuollaista nähtyä. Vuoden 2012 toiseksi paras leffa, heti Avengersin jälkeen.

Oletanko oikein, että kyseinen leffa on jo julkaistu DVD:llä? Olen nimittäin itse jo vuoden päivät odotellut sen ensi-iltaa, joka on Suomessa maaliskuun ensimmäinen. Puoli vuotta jenkkiensi-illan jälkeen. Odotus alkaa vähitellen tehdä minut hulluksi, niin paljon on kyseistä leffaa tullut odotettua. Enkä oikein suostu tyytymään omaan televisioon enää sen jälkeen, kun on kuullut miten kaverit rapakon takana ovat kokeneet homman isolta kankaalta.

Ja samalla kun asiaan päästiin, niin yhdyn tähän Avengers-mielipiteeseen :3
Riemu

Postby Para-Noir » Tue Jan 08, 2013 12:16 am

Riemu wrote:
Para-Noir wrote:Tuli katsottua Cloud Atlas-niminen leffa ja ainakin viisi kertaa leffaa katsellessa meinasin alkaa itkemään. Niin ihanan kaunis, toiveikas, surullinen ja rakkauden täyttämä 172-minuuttinen eepos, että harvoin tulee tuollaista nähtyä. Vuoden 2012 toiseksi paras leffa, heti Avengersin jälkeen.

Oletanko oikein, että kyseinen leffa on jo julkaistu DVD:llä? Olen nimittäin itse jo vuoden päivät odotellut sen ensi-iltaa, joka on Suomessa maaliskuun ensimmäinen.

Paha mennä sanomaan. Katsoin leffan netissä ja yllättävän hyvälaatuisena.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Police Line Do Not Cross » Wed Jan 09, 2013 11:41 pm

Pakko mainostaa itselleni alunperin tarkoitettua keikkaa muille. Mieluiten tyyppi, joka on nähnyt Hitchcockin leffoja muutaman ja tykkää niistä, eli:

Moikka!

Oletko kiinnostunut Alfred Hitchcockin elokuvista, ja haluaisitko nähdä uutukaisen Hitchcock elokuvan ennakkoon pressinäytöksessä Helsingissä? Nyt se on mahdollista jollekkin! Tuomas Karemo, YLEn toimittaja haluaisi mennä jonkun Hitch-fanin kanssa katsomaan leffan ja haastatella tätä YLE Radio 1:n Kultakuume ohjelmaan. YLE korvaa liput.

Ota yhteyttä; 040 8682688 / tuomas.karemo@yle.fi

Mahtava tilaisuus siis nähdä leffa ennakkoon pressinäytöksessä, mutta se on jo 15.01.2013, joten kiirettä pitää jos haluaa ehtiä :wink:
Police Line Do Not Cross

Postby Para-Noir » Wed Jan 09, 2013 11:51 pm

^ Minulla on ollut jo vuosien ajan pressikortti, mutta en todellakaan halua mennä jonkun yleläisen haastateltavaksi.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Erina » Wed Jan 09, 2013 11:52 pm

No niin, kysyin äidiltä, että onnistuuko hobitiksi pukeutuminen penkkareihin, ja hän sanoi, että kyllä ihmeessä onnistuu. Eli asia on sillä selvä ja Erina on hobitti. Pitää varmaan laittaa ketju johonkin mun sormuksista xD
latua oon lesbo
Erina

Postby Nikkeli94 » Thu Jan 10, 2013 6:58 pm

Erina wrote:Pitää varmaan laittaa ketju johonkin mun sormuksista xD

Meiltä löytyy tuo kyseine valtasormus, haltijakirjotukset löytyy ja kaikki - laitanko kirjeessä tulemaan?

Itsellänihän on vielä tuo Darth Maul ihan suunnittelutasolla vasta...

Tulevan keskiviikon abien urheiluteemapäivän innostamana lähdetään kaverin kanssa vuosien tauon jälkeen pitkästä aikaa jousiammuntahalille! Saas nähä mitä siitäki tulee, ku pitäs muka selällä jotaki tehä taas.
Nikkeli94

Postby Erina » Thu Jan 10, 2013 7:14 pm

Nikkeli94 wrote:
Erina wrote:Pitää varmaan laittaa ketju johonkin mun sormuksista xD

Meiltä löytyy tuo kyseine valtasormus, haltijakirjotukset löytyy ja kaikki - laitanko kirjeessä tulemaan?

Ei tarvii, mä pärjään ihan omilla sormuksilla^^ ja tsemppiä Darth Maul -pukuun!
latua oon lesbo
Erina

Postby Black_evil » Mon Jan 14, 2013 8:54 pm

Mullakin on valtasormus, jäi kaulaan Hobittileffan jälkeen killumaan enkä oo "jaksanut" vaihtaa takas sormeen. Siellä olin toki hobitti, kiharat hiukset ja aikanaan koulussa tehty viitta, mut en yrittänyt cossata kovin perusteellisesti. Mä olisin halunnut olla Sauron penkkareissa, mutta se ois ollut kauheen vaikee tehdä ja mennyt vähän ohi teemasta ammatit, joten olin sit astronautti :D
Ego sum rex romanum et supra grammaticam!
Black_evil

Postby Hardluck Woman » Wed Jan 16, 2013 12:30 am

Jee, penkkariasukeskustelu on jo hieman levinnyt tänne. :D Hyvä juttu, sillä pakko tulla sitten hehkuttamaan omaakin asua tänne. :D Puku valmistui viikonlopun aikana hyvin kiireisen aikataulun mukaan. Ostin siis itse kankaat sun muut, ja matkustin kaverin luokse Kouvolaan viikonlopuksi. Oli tosi huippua, tosin homma sisälsi tuhottomasti langanpätkiä, kankaanpaloja ja aivan liikaa vanupalloja.. :D Meinasi siinä pari takapakkiakin tulla, kun kangas uhkasi loppua kesken jne. mutta pienellä soveltamisella asu valmistui ajoissa. Olen ihan innoissani tuosta puvusta, sillä nyt saan vihdoin leikkiä vaatetusta myöten KISSistä tuttua Spacemania! Vuositolkulla olen toivonut tätä, ja en voi kuin kiittää taitavaa kaveriani, joka itse osasi vääntää kaavat asua varten. :D Olen jo pariin otteeseen kotonakin hillunut se puku päällä, mutta todelliseen tunnelmaan pääsen varmaan vasta sitten, kun olen harjoitellut maskin tekoa. Kengätkin ovat Englannista jo matkalla Suomea päin. Vitsi kun en malttaisi odottaa että ne vielä tulevat, niin koko hoito on valmis! Olen myös suunnitellut meneväni kesäkuussa KISSin keikalle tuossa puvussa.. :D
I don't care if you don't like me.
Hardluck Woman

Postby BloodRedSandgirl » Wed Jan 16, 2013 5:20 pm

Hardluck Woman wrote:Olen ihan innoissani tuosta puvusta, sillä nyt saan vihdoin leikkiä vaatetusta myöten KISSistä tuttua Spacemania!

KUVAA TÄNNE!! 100% täydellinen valinta, respektii ku oot jaksanu lähtee kaikkee näitä hommaamaan..! Onko minkä ajan puku muuten?
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby -Evilyn- » Wed Jan 16, 2013 9:26 pm

Ou mai .... :twisted: Kiva, että jaksetaan panostaa noin paljon penkkareihin! Mää en varmaan jaksais.. Odottelen innolla mahdollisisa kuvasia. Ja hei tosi hyviä hahmoja ootte valinneet!
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby Hardluck Woman » Thu Jan 17, 2013 2:10 am

BloodRedSandgirl wrote:
Hardluck Woman wrote:Olen ihan innoissani tuosta puvusta, sillä nyt saan vihdoin leikkiä vaatetusta myöten KISSistä tuttua Spacemania!

KUVAA TÄNNE!! 100% täydellinen valinta, respektii ku oot jaksanu lähtee kaikkee näitä hommaamaan..! Onko minkä ajan puku muuten?

Kuva tulee sitten kun olen täydessä kostyymissä, meinaan maskia en ole vielä kertaakaan harjoitellut. Sen otan hommaksi ensi viikolla, kun kaveri on lupautunut tekemään minulle maskin ja tarkoitus olisi sitten testailla miltä kokonaisuus näyttää. :D Kyllähän tuossa aikamoinen homma oli ostaa kaikki kankaat, sitten piti vielä matkustaa etelä-Suomeen toisen kaverin luokse, joka oli ompelutaitoinen ja jaksoi painaa kanssani 15 tuntia hommia, että saatiin puku valmiiksi. :D

Nyt täytyy kyllä vähän KISS-fanina hävetä, kun en ollenkaan muista minä vuosina oli mitkäkin puvut. En ole koskaan vaivautunut "opettelemaan" näitä juttuja, joten lykkään tähän linkin kuvaan, mistä mallia otettiin. :D

http://api.ning.com/files/HGp3HKWtHjWpq*o7OvCy2tNKBqBLAwnj9SQloXabFWQhizCgwGj0w9kVQsd1k8Sdw2ZjlSB79FmpMWlX6AoKGZZ1uHnmt0XF/acefrehley1996.jpg

Pukua on tosin sillä tavalla sovellettu, että minulla ei tule olemaan polveen asti ulottuvia hopeisia osuuksia. Kengät ovat muutenkin naisellisemmat kuin tuossa, mutta passaavat minusta hyvin asuun. :D

// Unohtuipa vielä mainita, että ne kengät tulivat tänään. :D Tasan viikossa tulivat, eli yllättävän nopeasti. Olin varautunut odottamaan parikin viikkoa noita, mutta tämä oli kyllä positiivinen yllätys. Ei suotta Ebayta ole kehuttu. Olen tyytyväinen, että itsellä tuo tilaus sujui mutkattomasti.
Hardluck Woman

Postby LittleRoyal » Thu Jan 17, 2013 3:38 am

Hardluck Woman

Wau! Kokonaisuudesta tulee varmasti hieno, mahtava, upea! Tässähän vois luetella ties kuinka monta positiviista adjektvia. :D Odotan kyllä innolla kuvaa.. Mutta ethän ota mittään paineita. :wink:
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby BloodRedSandgirl » Thu Jan 17, 2013 9:02 pm

AWESOME!! oottelen iha kiltisti kuvaa sitten... ;)
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby Hardluck Woman » Sun Jan 20, 2013 8:49 pm

Hehheh, kiitoksia kommenteista! :D Toivottavasti alkavalla viikolla päästäisiin maskin tekoon, ni voisi sitten ottaa vähän kuvia. Nuo kengät ovat kyllä järkyttävän korkeat, platform mukaan laskettuna 14 cm. :D Minusta tulee siis aikamoinen hujoppi, olen kenkien kanssa n. 180 cm pitkä. Toivottavasti rekan lava on tarpeeksi korkea, etten keikahda yli. xD Nooh tuskin sentään.. Kunhan noilla vaan oppisi kävelemään ilman että näyttää puolelta toiselle keikkuvalta ankalta, niin olisi ihan jees. :D

Todellisuus iskee kyllä nyt kunnolla päin kasvoja, kun tajusin että enää 3 päivää koulua jäljellä.. Jos ei siis lasketa koeviikkoa, mutta se nyt on vaan sitä että käydään jauhamassa paskaa paperille muutama tunti. xD Oikeasti mihin nämä vuodet ja päivät katoaa? Hirveä tunne, minulla ihan oikeasti tulee ikävä nimittäin meidän luokkaa.
Hardluck Woman

Postby Edya » Mon Jan 28, 2013 10:11 pm

Pakko kysyä täällä, koska tässä topicissa palloilee kaikista eniten ihmisiä, joten en menetä mitään.
Elikkäs, mulla on Ipod nano, tää missä on videokamera ja nyt tuli semmonen ongelma, että kun siihen liittää kuulokkeet niin se ääni kuuluu jotenkin tosi huonosti/rososesti. Tää on tehnyt tätä aikasemminkin, joskus kesällä 2010/2011, mutta korjaantu sitten itestään kun annoin olla jonkinaikaa. Eniten mua kyrsii se, että musiikki on elämä ja koulumatkat ilman tota laitetta on täyttä helvettiä. Jos täällä mbllä nyt pyöris joku ekspertti, niin kertokaa pliis mikä tässä mättää.

Toi on ollu mulla kuitenkin vuodesta 2009 ja hyvin on toiminu.. Tai oikeestaan, en tiedä voisko tällä olla vaikutusta; Uppasin tohon laitteeseen viimeviikolla jotain biisejä ja kuuntelin sitten ilman kuulokkeita (..toivottavasti tajusitte, mitä yritän tarkottaa), niin ton jälkeen se ei oo soitattanut noita biisejä kunnolla "pehmeesti", niinku pitäis. Ärsyttää, jos tuo pitää viedä huoltoon.
Mutta siis, antakaa ideoita ihanat mikä vois olla vialla. Arvostaisin paljon sitä :--------)

Mutta joo, mitäpä muuta teille kaikille kuuluu?
Edya

Postby M.H » Mon Jan 28, 2013 10:30 pm

Olisko kuulokkeiden johto hajalla/poikki ? :wink:
M.H

Postby Edya » Mon Jan 28, 2013 10:31 pm

M.H wrote:Olisko kuulokkeiden johto hajalla/poikki ? :wink:

Noku ääh, oon kokeillu jo kaverin ja äidin kuulokkeilla, silti sama ongelma. Voi hevonvittu sanon mie.
Edya

Postby Nikkeli94 » Mon Jan 28, 2013 11:32 pm

Kokkeileppa vaihella niitä EQ:n saäädöksiä, yleensä nimityksillä classic, rock, jazz, pop tms.

Jos ei auta nii lyö sitä tai se johonkin. Se auttaa aina.

...tai osta uus.
Nikkeli94

Postby Erina » Mon Jan 28, 2013 11:57 pm

Nikkeli94 wrote:Kokkeileppa vaihella niitä EQ:n saäädöksiä, yleensä nimityksillä classic, rock, jazz, pop tms.

Olin just tulossa tätä ehdottamaan. Suosittelen myös sitä läpsäyttämistä, omalla kohdalla on toiminut niin iPodin kuin vanhan kännykänkin kohdalla (iPodini on myös Nano, joten saattaa toimia myös sinulla, Edya).

Jos ei sittenkään auta, niin sitten ei varmaan auta kuin ostaa uusi.
latua oon lesbo
Erina

Postby Thunder12 » Tue Jan 29, 2013 9:22 am

Edya wrote: Pakko kysyä täällä, koska tässä topicissa palloilee kaikista eniten ihmisiä, joten en menetä mitään.
Elikkäs, mulla on Ipod nano, tää missä on videokamera ja nyt tuli semmonen ongelma, että kun siihen liittää kuulokkeet niin se ääni kuuluu jotenkin tosi huonosti/rososesti. Tää on tehnyt tätä aikasemminkin, joskus kesällä 2010/2011, mutta korjaantu sitten itestään kun annoin olla jonkinaikaa. Eniten mua kyrsii se, että musiikki on elämä ja koulumatkat ilman tota laitetta on täyttä helvettiä. Jos täällä mbllä nyt pyöris joku ekspertti, niin kertokaa pliis mikä tässä mättää.

Joo, mulla on yksi Samsungin P2, missä on sama ongelma. Syylliseksi paljastui, että kuulokereiän kohdalla on jotain, mikä aiheuttaa rätinän ja sen että kuuluu vain toiselta puolen kuulokkeita. Kun tiedustelin vanhemmilta ja kämppikseltä joka on elektroniikan tuntija, pitäisi viedä huollettavaksi tuo kyseinen laite. En ole vielä ehtinyt vielä sitä huoltoon, mutta Edya, sanon että kuulokkeiden reiän kohdassa voi olla jotain "huikkaa" eli mätää. Suosittelen siis sinullekin viedä se huoltoon.
Thunder12

Postby Edya » Tue Jan 29, 2013 2:12 pm

Kaiken hakkaamisen, huutamisen ja raivoamisen jälkeen toi vekotin toimii taas! Eli mun ei enään tarvitse kuunnella äidin Ipodista loppuunkulutettuja Black Sabbathin klassikkoja : D. Mutta siis meikäläinen luonnollisesti kiittää jokaista neuvoista! Liitin ton tähän koneeseen ja synkronoin jotain tmv, jonka myötä alko toimimaan. I am happy again! :)
Edya

PreviousNext

Return to Sekalaista höpinää