Monsterboard

Kaikki löpinä tänne! Vol 4

Tänne kaikki semmoiset keskustelut jotka eivät LORDI-otsakkeen alle sovi.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby -Delilah- » Sat Dec 05, 2009 2:26 pm

Poltergeist wrote:Mua on koko päivä suututtanu. Aina kun mä näen mun entiset kaverit, mä tulen niin vihaiseksi. Tänäänkin koulussa paiskoin reppuani ja potkin ovia ja tuoleja... Mä en tajua miks mä niin vihainen olen.

Ehkä koska "kaikkihan on aivan helvetin kamalaa"?
"Kuka helvetti tuo kanan festareille?"
-Delilah-

Postby Police Line Do Not Cross » Sat Dec 05, 2009 10:15 pm

R.I.P Edward Umar Fatu; Umaga. 28.3. 1973 – 4.12. 2009
Police Line Do Not Cross

Postby Poltergeist » Sat Dec 05, 2009 11:02 pm

-Delilah- wrote:
Poltergeist wrote:Mua on koko päivä suututtanu. Aina kun mä näen mun entiset kaverit, mä tulen niin vihaiseksi. Tänäänkin koulussa paiskoin reppuani ja potkin ovia ja tuoleja... Mä en tajua miks mä niin vihainen olen.

Ehkä koska "kaikkihan on aivan helvetin kamalaa"?

Ahaa, siis kukaan ei tajunnut sitä sarkastiseksi kommentiksi.

Eikä se ole se syy, tossahan se syy tuli. Entiset kaverit. Minä vain en ymmärrä miksi suutun niin paljon kun näen heidät.
"I like Kiss but I dislike the new Kiss" "WHAT?! You want a kiss?!" "I mean the Kiss, with Paul Stanley and Gene Simmons..." "You want to make out with Gene Simmons and Paul Stanley?!"
Poltergeist

Postby Zukka » Sat Dec 05, 2009 11:32 pm

Poltergeist wrote:Ahaa, siis kukaan ei tajunnut sitä sarkastiseksi kommentiksi.

Ahaa, siis "kukaan" sinulle käsittää tasan yhden ihmisen. How very interesting.

En haluaisi olla tyly tai mitään, enkä tietenkään tunne tilannettasi, mutta jospa lähtisit maanantaina kouluun vähän positiivisemmalla asenteella? Kiusaamistopiccia selatessa tulee ensimmäisenä mieleen, että kaivat verta nenästäsi tarkoituksella. Ei mitään hajua, onko asia näin, mutta tällainen mielikuva loikkasi vastaan.
Älä vedä itseäsi jojoon tämän viestin takia, olenpahan vain utelias.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Police Line Do Not Cross » Sat Dec 05, 2009 11:38 pm

Zukka wrote:

En haluaisi olla tyly tai mitään, enkä tietenkään tunne tilannettasi, mutta jospa lähtisit maanantaina kouluun vähän positiivisemmalla asenteella? Kiusaamistopiccia selatessa tulee ensimmäisenä mieleen, että kaivat verta nenästäsi tarkoituksella. Ei mitään hajua, onko asia näin, mutta tällainen mielikuva loikkasi vastaan.
Älä vedä itseäsi jojoon tämän viestin takia, olenpahan vain utelias.

Näin interneetin välityksellä en voi tietää tilannettasi Poltergeist, mutta kyllä samoilla linjoilla olen Zukan kanssa. Yhtä asiaa haluaisin kysyä tässä asiassa;

Haluatko Sinä olla niiden kaveri?
Police Line Do Not Cross

Postby BloodRedSandgirl » Sun Dec 06, 2009 11:34 am

Kakkoselta tulee justiinsa muumipeikko ja pyrstötähti :)
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby -Delilah- » Sun Dec 06, 2009 1:09 pm

Zukka wrote:

Ja kuka väittää etten mä ottanu sitä sarkastisena kommenttina? Otin otin, ja myös vittuiluna mulle.
-Delilah-

Postby Poltergeist » Sun Dec 06, 2009 5:04 pm

Korjataan: Yleistin ja en vittuillut sinulle -Delilah-

Ja ymmärrän pointtinne Zukka ja PLDNC, oikeastaan niistä voisi sanoa: Hyvin sanottu, sillä kukaan ei ole ikinä koskaan milloinkaan sanonut mulle noin hyvin.
"I like Kiss but I dislike the new Kiss" "WHAT?! You want a kiss?!" "I mean the Kiss, with Paul Stanley and Gene Simmons..." "You want to make out with Gene Simmons and Paul Stanley?!"
Poltergeist

Postby Police Line Do Not Cross » Sun Dec 06, 2009 7:12 pm

Tänään on Suomen Itsenäisyyspäivä ja porukka on ihan kuollutta! Pitää juhlia!
Police Line Do Not Cross

Postby Police Line Do Not Cross » Sun Dec 06, 2009 10:53 pm

No voi saakeli ku pistetään vaikiaksi! The Baseballs on cover- bändi ja nyt NIITÄ coveroidaan...
Police Line Do Not Cross

Postby LittleRoyal » Mon Dec 07, 2009 12:16 am

Police Line Do Not Cross wrote:No voi saakeli ku pistetään vaikiaksi! The Baseballs on cover- bändi ja nyt NIITÄ coveroidaan...

Mitäs haittaa siinä muka on jos ne soitti The Baseballsien kappaleen linnassa?
Saivatpahan juhlijat kunnon tanssimusiikkia ja innostu jotkut tanssimaan oikein kunnolla!
Et kai sinä nyt turhan vakava yritä olla tuon asian suhteen.. :P
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Erina » Mon Dec 07, 2009 3:30 pm

Matti Vanhanen = Mister Puupökkelö. Melkein pahempi kuin Kanki-Kaikkonen.
latua oon lesbo
Erina

Postby peruna » Mon Dec 07, 2009 3:46 pm

Ja nyt sen huomaat? :D
Se tanssi lievästi sanottuna... vaisusti.
''I am a wicked young man''
peruna

Postby -Delilah- » Mon Dec 07, 2009 5:49 pm

Ite en kattellu koko Linnaa, mitä menetin? Baseballs-covereita ja Matti Vanhasen jammaamassa? :lol: Voin kuvitella.. en.
-Delilah-

Postby -Evilyn- » Mon Dec 07, 2009 6:41 pm

-Delilah- wrote:Ite en kattellu koko Linnaa, mitä menetin?

Sä menetit - kaiken! Siis voi eikä kun taustalla soi joku Umbrella ja kaikki vieraat siellä salissa jammaa suut korvissa, niin yks heiluu vaan jalalta toiselle suu kengissä.. :lol: Nyt siis puhutaan Vanhasesta..

Ja kaikki tyylikkäät puvut, ne on toki muistettava. :lol: Ja kilttimies..XD :!:
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby monsu » Tue Dec 08, 2009 9:24 am

-Miss Killjoy- wrote:Matti Vanhanen = Mister Puupökkelö. Melkein pahempi kuin Kanki-Kaikkonen.

Hyvä ku tuossa sunnuntaina kuuntelin Radio Novaa, nii siellä miettivät, että jos presidentin virka lopetettaisiin, niin mikä sitten tulisi presidentin tilalle. Tyypit siellä sitten vaan miettivät, että olisiko presidentin korvaava virka vaikka "tasavallan pääministeri", niin itselläni tuli heti mieleen Matti Vanhanen ja rupesin sitten hekottamaan hullunlailla, ku päähän pälkähti sellainen idea että "kyllä tasavallan pääurpo olis oikea virka korvaamaan presidentin".
Siis oikeasti. Mihin hittoon Suomi tarvitsee presidenttiä, ku ei sillä kuitenkaan mitään valtaoikeuksia ole.... Presidentille enemmän päätösvaltaa! :evil:
Suomen eduskunnastakaan ku ei ole mihinkään. On vaan pösilöitä koko eduskuntatalo täynnä. -.-''

Se on jo oikeasti huolestuttava juttu, jos mummot kirjoittaa hesarissa, että "Kyllä oli Kekkosen aikana kaikki paremmin" ja "Jos Kekkonen eläisi, niin ei oltaisi nyt tällaisessa tilanteessa"...
Kyllä nyt oikeasti tarvittaisiin fiksut päättäjät tuonne ja presidentillekin vähän sananvaltaa asioihin, nii voitaisiin ehkä selvitäkin kunnialla tästä taantumasta ja kaikesta muustakin... Mutta eipä tuota toivoa enää kyllä edes oikein ole. On nimittäin Suomen valtiolla taas sellaiset velat, että niitähän sitä maksellaan takaisin sit ainakin seuraavat 30 vuotta, ku tää taantuma loppuu....
Että sen puoleen.... -_____________________-''
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby Erina » Tue Dec 08, 2009 9:09 pm

-Miss Killjoy- wrote:Matti Vanhanen = Mister Puupökkelö. Melkein pahempi kuin Kanki-Kaikkonen.

peruna wrote:Ja nyt sen huomaat? :D
Se tanssi lievästi sanottuna... vaisusti.

No siis olenhan minä sen aina tiennyt, että Vanhanen on puupökkelö, mutta noin pahaksi pökkelöksi en olisi sitäkään sentään uskonut. No, nyt tiedän tämänkin paremmin.
latua oon lesbo
Erina

Postby Poltergeist » Tue Dec 08, 2009 10:13 pm

No mummot eivät ota huomioon sitä, että enää ei ole Neuvostoliittoa, en silti sano ettei Venäjää pitäisi pelätä...
Kekkonen oli jollain tavalla legendaarinen jätkä, sehän otti ohjat käsiin ja alkoi hoitelemaan asioita itse, koska sehän päätti hoitaa ne itse. Ei tainnut mies kuunnella hallitusta. : D Olihan siinä Kekkosessa vikaakin, tietenkin, etenkin se yöpakkaset (jos se Kekkonen pyysi niitä baruskeja lähettämään ne nootit, sitähän ei kukaan tiedä ja jos tietää, niin kukaan ei paljasta).
Ja silloinkin oli velkaa niin perkeleesti kun Kekkonen oli ja on saatu maksettua. Ei siis kannata marmattaa siitä, että nyt on velkaa niin paljon, oli niitä silloinkin.
Poltergeist

Postby Edya » Thu Dec 10, 2009 5:05 pm

no jes, koeviikko takan ja sain tosi ihunii numeroit kokeist.
äikkä = 5½ mantsa= 6+ ruotsi = 10 kotsa= 9½
Edya

Postby Velociraptor94 » Fri Dec 11, 2009 9:43 am

No hei mull: Enkku 5+ ja Ruotti 5+...et hei jee!
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Zukka » Fri Dec 11, 2009 10:37 am

Hoho, vaikka nyt ei englantia ja ruotsia viime jaksossa ollutkaan, niin englannin keskiarvo ysi ja ruotsin kasi. c: Ja saksa kasi.

Ja latinasta tuli ysi, wtf o__o Toisaalta matikka ei mennyt läpi, mutta syy ei ole minussa vaan geeneissä.

Jatkan koululinjalla, ihan vaan koska on tylsää. Tässä jaksossa on musiikinkurssi Nummer neljä, eli jotain tyyliin "musiikki viestii ja vaikuttaa", eli suomeksi musiikki mediassa ja sellaisessa. Villi arvaus mitä olemme tähän mennessä tehneet tunneilla. Soittaneet joululauluja saatana. Ensi vuodeksi ajattelin ottaa maailmanmusiikkikurssin, mutta sielläkin todennäköisesti soitellaan opettajan vakkareita, eli Himpuloita, Ultra Praata ja Anssi Kelan Karhusaarta.

w00t, olen foorumiaktiivinen.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby WeirdCreature » Fri Dec 11, 2009 9:13 pm

Voi että meillä meni tänään putkeen marenkien teko. Olis pitäny vaan lopettaa siinä vaiheessa kun niitä kananmunia alko kulumaan muutama ylimääränen (siel on nyh sitte rasiallinen kananmunia kaapissa...). Toinen virhe oli se että luotin siihen että sisko osaa lukea ohjeet. Mutta mitä, se oli kattonu vaan aineitten määrät ja jättäny itse ohjeen lukematta, huoh. Valkuaiset olis pitäny vaahdottaa eka mutta kuulemma kaikki aineet vaan kerralla... Sitten kun me sitä yritettiin saada jonkunlaisesti menemään niin meillä hajos sähkövatkain. Jäi vähän löysäks mössöt. Tuli hienon näkösiä :lol:

Mä kuulin tänään ens kesän Sonispheren esiintyjistäkin ja voi huoh. Ihan hullua!
- Is something wrong?
- Of course there is.
- You're still alive..
- But do I deserve to be?
WeirdCreature

Postby Zana » Fri Dec 11, 2009 11:36 pm

WeirdCreature wrote:Mä kuulin tänään ens kesän Sonispheren esiintyjistäkin ja voi huoh. Ihan hullua!

Mä luin ne eilen illalla ja lievästi sanoen sekosin. Iron Maiden, Mötley Crüe, Heaven & Hell, Alice Cooper... ei luoja! Sinne olisi kyllä vähän pakko päästä. Ainoa vähän negatiivisempi puoli on se, ettei Mötley ole varsinaisena pääesiintyjänä, sillä olisin ennemmin katsellut sitä kuin Maidenia, jota kohtaan innostus on viimeisen vajaan vuoden aikana laantunut aika kriittisesti. Varsinkin juuri noiden Mötiköiden takia sinne haluaisin, kun missasin sen viime kesäisen Saunankin. Myös Heaven & Hell kiinnostaa todella, sillä aluksi oli suunnitelmia mennä senkin viime kesäiselle Suomen keikalle, mutta sekin jäi sitten välistä jostain syystä. Tulisi tällä tavalla sitten viime kesäiset missaukset paikattua + Maidenkin nähtyä toistamiseen, vaikkei se niin kovasti enää kolahdakaan, tosin mistä mä sen tarkemmin siitäkään tiedä, kun en ole nyt juuri kuunnellut. Mutta tosiaan Sonisphereen todellakin haluaisin päästä, ja ainakin äiti innostui itsekin asiasta siinä määrin, että tuonne pääseminen saattaa jopa onnistua. Liputhan tulevat ensi tiistaina myyntiin, ja menevät varmaan aikas nopeasti, joten pitänee pitää kiirettä. Onneksi tässä on kuitenkin vielä muutama päivä aikaa pohtia ja järjestellä.
You can love us, you can hate us, be we'll never go away
Nyt lähtee!
23.4.2009
Zana

Postby Police Line Do Not Cross » Fri Dec 11, 2009 11:51 pm

On kyllä aika kovaa settiä, juuh. Toivottavasti sinä Zana, saat liput ja ylipäätään pääset sinne :)
Police Line Do Not Cross

Postby BloodRedSandgirl » Sat Dec 12, 2009 9:48 am

Jee-e, tänään tulossa bileet meillä kahen bestiksen kaa synttäreitten kunniaks :)
Oikeet synttärit on kyllä vasta ensi viikon torstaina...
Niin ja telinevoikkanäytös tänään urkkatalolla kans :D
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

PreviousNext

Return to Sekalaista höpinää