Monsterboard

Nimmaritilaisuus Espoon Sellossa 27.08

Keskustelua keikoista

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby Erina » Wed Aug 27, 2008 4:52 pm

Mä jonotin ihan koko homman urhoollisesti. Oli se kyllä sen arvosta. Awa oli ihan hirveen ihana, mä en koskaan unohda tätä päivää! Onneks ei kädet enää tärise enkä näytä pahimmalta tomaatilta xP Mutta Awalle kiitokset kauniista sanoista, painoin ne syvälle sydämeeni <3
latua oon lesbo
Erina

Postby k.ita » Wed Aug 27, 2008 5:02 pm

-Miss Killjoy- wrote:Mä jonotin ihan koko homman urhoollisesti. Oli se kyllä sen arvosta. Awa oli ihan hirveen ihana, mä en koskaan unohda tätä päivää! Onneks ei kädet enää tärise enkä näytä pahimmalta tomaatilta xP Mutta Awalle kiitokset kauniista sanoista, painoin ne syvälle sydämeeni <3

Oliks niillä uudet asut??
k.ita

Postby Erina » Wed Aug 27, 2008 5:28 pm

k.ita wrote:
-Miss Killjoy- wrote:Mä jonotin ihan koko homman urhoollisesti. Oli se kyllä sen arvosta. Awa oli ihan hirveen ihana, mä en koskaan unohda tätä päivää! Onneks ei kädet enää tärise enkä näytä pahimmalta tomaatilta xP Mutta Awalle kiitokset kauniista sanoista, painoin ne syvälle sydämeeni <3

Oliks niillä uudet asut??

Ei ollu.
Mutta olin kyllä ihan hepulissa koko päivän ja kemianvihkoon kirjotin tunnilla (käsiteltiin jotain hiton jaksollista järjestelmää vai mikä vittu se oli) että "ketä kiinnostaa?! Mä tapaan Awan, Oxin ja Kitan tänään!" Onneks ei maikka nähny xP
latua oon lesbo
Erina

Postby King » Wed Aug 27, 2008 5:42 pm

Olipas mahtavaa! Nyt on Arockalypsen vinyylissä OXin nimmari, herran piirtämä pääkallo, Kitan nimmari ja hänen taiteilemat "Rock On!" ja Kita Pac Man. Awan osalta vinyylissä lukee "Pusuja" ja hänen nimmari. Myös sydän Awan piirtämänä. Kita kirjoitti muuten vielä ommarinkin.

Bite It Like A Bulldog spessu löytyy kolmeen otteeseen. Kuinka monta noita nyt sitten kaiken kaikkiaan meni? Ilta-Sanomien sivuilla oli, että 1000. Itse mietin, että josko 550, kun oli tuo 550-juhlakin. Edessämme olleet pojat sanoivat, että 250. Noh, eipä tuolla niin väliä. Ajattelin vain että onkohan minulla harvinaisuus? vaiko ei?

Kitan kanssa juteltiin mun levyistä, OXilta kysyin onko herra säveltänyt Bite It Like A Bulldogin ja hän vastasi, että on ollut mukana biisin sävellystyössä. Awa ihmetteli TOCOAN-singleä ja päivitteli kun "ei muista omia levyjään". OX taisi muuten sanoa, ettei tiennyt Lordilla edes olevan niin paljon oheistuotteita. Ja mullahan oli mukana paaaaaljon. Siinä sitten lopuksi lattialla laitoin kamat reppuun ja sitten nousin ja....! Awa tuli paikaltaan vielä kysymään, että olenko minä täällä boardilla. Noh, minä sanoin että olen ja hän kysyi, millä nimellä, niin minäpäs sitten kerroin.

Äitini otti vielä kuvan missä näkyy jokainen jäsen aina sillä tavalla että mä katsoin kameraan. Otin itse vielä kuvat, missä Awa katsoo suoraan kameraan, Kita osoittaa kameraan ja OX osoittaa kameraan.

Tämä oli aivan liian hyvää ollakseen totta ja tänä iltana vielä ne uudet promokuvat. Ei hitsiläine! :twisted:

PS. Oliko siellä joku kuvaamassa yhteiskuvia ja niihin sai nimmarit? Hitsi, kun en ollut edenpänä. Mutta oma ottama on aina paras!
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby Erina » Wed Aug 27, 2008 5:48 pm

King wrote:Awa tuli paikaltaan vielä kysymään, että olenko minä täällä boardilla. Noh, minä sanoin että olen ja hän kysyi, millä nimellä, niin minäpäs sitten kerroin.

Se kysy samaa multakin ja kun kerroin, se sano että yrittää muistaa.
latua oon lesbo
Erina

Postby Muumio » Wed Aug 27, 2008 7:52 pm

Mie hankin litsausluvan koulusta ja karkasin kummittelemaan tonne~ Hahaa. BILB- single, kasa nimmareita ja hyvä fiilis saatiin saaliiksi toltakin reissulta.

Nyt on kyllä niin perkeleenmoiset fiilingit päällä - olihan tämä ensimmäinen kerta, kun näin livenä kyseiset monsterit(tai siis osan heistä), vaikka fanina ollaan kuuliaisesti oltu aina 06-euroviisuista alkaen. Jouduttiinhan siinä jonottamaan pitemmän aikaa, että päästiin monsujen lähipiiriin, mutta kyllä se oli sen arvoista. Eihän siinä Lordilaisten luona voinut olla kun minuutin pari, kun en pystynyt edes jännitykseltäni sanomaan niille kuin muutaman hassun sanan, enkä edes uskaltanut katsoe heikäläisiä silmiin. Eh.

Juuri ja juuri uskalsin antaa Awalle heikäläisestä piirtämäni kuvan, mutta hyvä että annoin. Oli niin palkitsevaa kuulla sana 'kiitos' ja kehuja tyypiltä, jota fanittaa enemmän kuin mitään. Kaverini saa kyllä kuulla tästäkin reissusta kyllästymiseensä asti, ihan seitsemmännessä taivaassa olen täällä.
My Monsters Keep Me Company
Muumio

Postby McQuade » Wed Aug 27, 2008 8:24 pm

Kuulostaa hienolta! Muistuu mieleen oma ensimmäinen tapaaminen bändiläisten kanssa Helsingin Stockmannin nimmaritilaisuudessa reilun parin vuoden takaa.
Kyllä sitä lyhyttä tapaamista muistelee vieläkin lämmöllä. Omien idolien kommentit ja lyhyet juttelutuokiot tosiaankin ovat suunnattoman mahtavia meille faneille kuten myös varmaankin itse idoleillekin. :)

Laittakaa ihmeessä kuvia tännekin jos olette ottaneet.
Kuinka paljon porukkaa paikalla oli karkeasti arvioiden?
Kuinka kauan bändiläiset taas jakoivat nimmareita?

Taas tuota Stockmannin reissua kommentoiden, muistan kuinka jonon pituus sai epäuskon heräämään itsessä, mutta jossain vaiheessa joku työntekijä tuli sanomaan, että ei bändi luultavasti lähde menemään ennenkuin kaikki ovat saaneet nimmarinsa, ja eivätkä he varmaan lähteneetkään. :)
McQuade

Postby WeirdCreature » Wed Aug 27, 2008 8:26 pm

Mie olin kans tuolla .Jonotettiin melekein tunti, mutta kyllä se oli sen arvoista.Nimmarit sain BLIP ja BILAB sinkkuihin ja sitten mun koululaukkuun.Awa oli kuulemma kehunut mun ristipistoa siinä laukussa, itte en kuullu kun menin porukoitten edellä ja mun laukku oli meijän äitillä.Täytys vaan keksiä miten ne saa pysymään siinä ettei vaan kuluis pois.
Ai niin, ja sitten mä sain sen OXin tussin, piti käydä kipaseen se sieltä lattialta :D
Ja paljon valokuvia :shock: Kaiken kaikkiaan ikimuistoinen päivä :D
- Is something wrong?
- Of course there is.
- You're still alive..
- But do I deserve to be?
WeirdCreature

Postby suvi » Thu Aug 28, 2008 7:02 am

Näin tääkin sitten oli ja meni.

Tosi hyvät fiilikset jäi, jonossa oltiin melkein ekoja. Kitan liikutus antamastani ruususta oli ihanaa, ja halauksia ja yhteiskuvia tuli erikseen joka paikalla olleen jäsenen kanssa.

Täytyy myöntää että olin kyllä pahimman luokan paniikissa kun tajusin Monsteredemme olevan lavalla, käytös oli kyllä sen mukasta..

Noh, nimmarit, sinkut ja kuvat saatiin ja sehän on se pääasia. :D
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby Tinzu » Thu Aug 28, 2008 11:01 am

Jospa nyt saisin jonkinlaisen raportin aikaan, eilen en yksinkertaisesti enää sitä jaksanut tehdä.

Matkaan lähdin Jyväskylästä aamulla puoli seitsemän aikoihin ja Vantaalle saavuin klo. 9.10, täysin aikataulussa. Junamatka meni oikein nopeasti ja rattoisasti, kun mukanani oli kannettava josta saatoin katsella Dark Floorsia yms.
Heti ensimmäiseksi suunnistin Suvin & rockmaman luokse, missä hetken aikaa kerkesin hengähtää. Espooseen lähdettiin porukalla niin nopeasti kuin suinkin päästiin ja Sellossa olimme n. klo 11.30.
Paikanpäällä treffattiin ana, muita ei vielä näkynyt. Pieniä pätkiä katsottiin kauppatori ja - stockholm-liveä, mutta ajatus tulevasta ei auttanut rauhoittumaan edes hetkeksi. Jopa paikoillaankin hypittiin tai pyörittiin tuoleilla.
Jutuisakin huomasi, että nyt pitäisi päästä vetämään Sello kerran ympäri. Sitä ei kuitenkaan tehty.

Rockmama kävikin yhdessä vaiheessa ostmassa kaikille kolmelle ruusut, jotka sitten jokainen meistä antoi omalle suosikilleen, vaikea siis arvata kenelle annoin kyseisen ruusun. :wink:
N. puoli kolmen maissa alettiin muodostamaan jonoa ja kuinka ollakaan, monsterit saapuivat paikalle 5 minuuttia etuajassa. Tässä vaiheessa täytyy kiittää onneaan, että olimme ensimmäisinä hakemassa nimmareita + saatiin yhteiskuvat, koska myöhemmin yhtisten kuvaaminen kiellettiin.
Siinä hässäkässä unohdin kokonaan antaa lahjani/ruusun Awalle, mutta reippaana tyttönä astelin aivan Awan eteen päivystämään ja tyrkkäsin ne hänelle. Kovasti lady kiitteli lahjasta ja sanoi ettei olisi tarvinnut. Hei, Awan eteen teen oikeastaan mitä tahansa.

Paikassa ei ollut valittamista, suora puhe-yhteys Awan kanssa ja aina sopivassa välissä heitettiin jos jonkinlaista juttua. Imatrastakin tuli jossain välissä puhetta, kun Awa kehui kameraani. Editoituna kerrottakoon, että sain myös Awan vesipullon :wink:

Sessio venyi puoli viiteen asti ja tämän jälkeen kävimme saattamassa monsterit parkkihalliin.

Oli kerrasaan ihana päivä, siitä iso kiitos kaikille mukana ja meiningissä olleille MB:läisille.
Special-kiitokset rakkaille monstereillemme, mutta pakko mainita Awa vielä erikseen.
Oli ihana jutskailla kanssasi, kiitos kaikesta!

Kuvia tulee tämän päivän aikana ;)
Last edited by Tinzu on Thu Aug 28, 2008 1:51 pm, edited 1 time in total.
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Zezuga » Thu Aug 28, 2008 12:43 pm

Oh yeah,

Kerrankin oli kivaa olla stressaamatta matkasta tai siitä, että pitäisi olla paikalla kauheen etuajassa.

Monsterboardin eliittityttö a.k.a. Nalienyn kanssa shopattiin koko Stadi tyhjäksi ja suunnistettiin Selloon, Espooseen jotain n. paria tuntia ennen tilaisuuden alkamista. Jonoa oli ja porukka istui tattina kiltisti rivissä, noh, ei me siihen jaksettu jäädä, kun aikaa oli vielä sopivasti, joten käytiin hankkimassa pakollinen hiuslakka ja pakollinen cowboy-kahvi, mikä itseasiassa oli aika terästettyä tavaraa, huh.

Oli vaihteeksi ihan kiva moikata tuttuja "ei ollakkaan vähäänaikaan nähty". Kuvat otettiin ja nimmarit saatiin ja laitoinpa rumpalimme vielä soittamaan broidilleni, kiitos siitä. Awa viskasi mulle lopussa vesipullonsa ja kaikilla oli kivaa.

Hemmetin hyviä kuvia tuli ja ylitin itseni ottamalla myös videokuvaa tapahtumasta, katsotaan jos saan sen joskus nettiin asti, mutta muutama pläjäys täällä;

http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=520342

Kiitos Mb:n porukalle aidosta läpästä ja siitä, että jäätiin leskiksi.
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Postby Nalieny » Thu Aug 28, 2008 9:12 pm

Yeah!!! Gooooooooood evening Monsterboard, aim päk in fakin pisness! siitä on järjettömän kauan ku oon viimeks täällä käyny, ainakaan mitään sanonu. Mutta juu, Zezun kanssa oli hirrrmu hyvä päivä eilen, kiitos kiitos. Ylpeänä voin todeta, että nukuttuani edellisenä iltapäivänä noin kolme tuntia, oltuani yön töissä eli aamuun seiskaan asti, jatkettuani samoilla silmillä samantien junaan ja Hellcityyn, niin hienosti pärjäsin eikä edes väsyttäny! oli niin fiilis päällä koko ajan. Ja oli jees nähdä kaikkee muutaki jengiä ensimmäistä kertaa, terveisiä vaan. Tosin, tietysti olennainen oli päivässä olennaisinta. Siitäkin on tosi kauan ku oon pändiläisiä viime kerran nähnyt. Keikasta varmaan vielä enemmän. Tuli hyvejä kuveja, Bite it like a bulldog on soinut jatkuvalla repeatilla sekä päässä että soittimessa siitä asti, mieli on korkealla ja Tavastiaa odotellaan. Se on rock! :twisted:
Rock'n'Roll - It's all that I need
Rock'n'Roll - The world that I see
Rock'n'Roll - It's harder than stones
It's gonna break all your bones!
Nalieny

Postby na-nna » Thu Aug 28, 2008 9:56 pm

Joo, eilen kyllä oli mukavaa.
Repeilen hieman kaikille jutuille näin jälkeenpäin. Ja pyydän anteeksi tasokkaita juttujani. Oli hauska nähä jengiä taas yms. Kaikkein hauskinta oli nähdä monsterit, Kita varsinki :roll: ( Herra voi sit next time varoa niiden korkojensa kanssa ettei mun tarvi enää pelastaa ;D )

Kiitos kaikille leskille, orvoille, parillisille yms !

Heihei ja muki nousee.
na-nna

Postby Electrical » Thu Aug 28, 2008 11:34 pm

Sai eilen myös käyda kyseisellä nimmarisessiolla :D
Mahtava oli nähdä monsterit viimeistä kertaa Arockalypse maskeissa.
Vähäsen aikaan sai puhua jäsenten kanssa.
Harmi että ei saanu tehdä kuvia jäsenten kanssa :(
Nimmarit sai otettua Arockalypse kansivihkoon ja sinkkukin saatin ilmaiseksi. :)
Lordiholic since 10.11.2005 :twisted:
Electrical

Postby Tinzu » Fri Aug 29, 2008 2:15 pm

Ottamiani kuvia kyseisestä sessiosta löytyypi täältä:
http://picasaweb.google.com/tiina.hrj/L ... OO27082008

Kuvista tuli onnistuneita, vaikka itse sanonkin. On se veli niin mukava, kun jaksoi lainata järkkäriään tuoksi päiväksi. :wink:
Awakin ihasteli tuota kameraa.

Latailen lisää kuvia tuonne kunhan ehdin, tällä hetkellä siellä on kovin Awa-voittoista. Miksiköhän? :roll:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby PTD » Wed Sep 10, 2008 7:22 pm

Kita anto mulle vesipullonsa (nimmarilla varustettuna tottakai).<3 muutenki oli aivan ihana kokemus tavata herra ihan lähietäisyydeltä, istuin koko tunnin siin sen lavan reunalla juttelemas hänelle. :D ainoo miinus oli ehkä bite it like a bulldogin jatkuva soitto mut biisi on iha hyvä nii mikäs siinä. neljän kitan nimmarin kaa sit lähin himaa kuuntelemaa sinkkua. ^^
PTD

Previous

Return to Keikat