Monsterboard

Lahti, Finlandia Klubi, 4.3.06

Keskustelua keikoista

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby Hemitys » Fri Mar 10, 2006 7:24 pm

Kalma wrote: Seuraavana Nosturi, Helsinki 11.3.06....

Niinpäh, harmi ettei tonne pääse paikalle...
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Morgoth » Sat Mar 11, 2006 1:18 am

Minäkin tällä keikalla olin. Häpeäksi on tunnustettava, että oli eka Lordin keikkani. Mielettömän upeaa oli, vaikkei olekaan mihin verrata.

Ja Kalma hemmetti soikoon!
Ihan takuulla näin sinut siellä, ihan takuulla! Jos olisin vain tiennyt... Olisin hyökännyt jokaisen hepun kimppuun, tarttunut rinnuksista ja tiedustellut henkilöllisyyttä erittäin tiukkasanaisesti. Vaikka se mahdotonta olisikin ollut, kun olen vain tämmöinen pikkuruinen tyttö.

En meinannut uskoa silmiäni kun näin että porukkaa päästettiin siihen bändin tykö keikan päätteeksi. Lordi tosiaan on Suomen faniystävällisin bändi! Vaikken mitään muuta ollut odottanutkaan, olivat jokaikinen hemmetin ihania ja ystävällisiä.
Erityisesti jäi mieleen sen, kun 'arvokas' kynäni jäi Lordille pari kertaa ja herra sitten huuteli, että kenen tää kallisarvoinen kynä on.

Muistoja on vaikka muille jakaa (ja sitähän tässä parhaillaan teenkin).
Sain sitä verta vähän joka paikkaan, enimmäkseen rinnuksille.
Nimmarit sain kaikilta, tai ainakin luulin saaneeni. Vasta hiljattain huomasin ettei Kitan nimmaria paperissa ollutkaan. Ja kyllä potuttaa. Mutta sekin nimmari tulee vielä hankittua, vaikka väkisin.
Vähän nolostuttavammaksi tapaukseksi voisi laskea sen, kun laukkuni sisältö teki lähempää tuttavuutta lattian kanssa Kitan odottaessa nätisti vieressä, että saan kameraani akun vaihdettua.
Ihaniin yhteiskuviin pääsin. Sain kokea senkin, että itse mister Lordi kuristaa minua. Tosin isona plussana minulla on joka kuvassa typerä virne naamalla ja silmät puoliksi ummessa. No, minkäs sille voi kuin oli ihan ekstaasissa sillä hetkellä.

Yksinkertaisesti aivan mieletön keikka. Monsterit veivät sydämeni lopullisesti mennessään.
Morgoth

Postby Maija » Mon Mar 13, 2006 2:40 pm

Xaruxis wrote:Kita jakoi niitä kolme. Olin vain yksi onnekkaista.
8)

elämä ei oo reiluu....
Maija

Postby Hufsa » Sat Mar 18, 2006 11:39 am

Pitää todeta, että ennen Lahden keikkaa pidin ystäväni Lordi-fanitusta hassuna ja etenkin Lordin pukuja lähes toopeina. Musiikkikaan ei järjettömästi levyllä napannut.

Sitten, KABUUM, ensimmäisen kappaleen pärähtäessä soimaan eturivissä seisoessani(Awan ja Amenin edessä) pääsin hetkessä moshausmaailmaani ja kunnon tunnelmaan. Piti välillä oikein pitää taukoa ankarasta moshaamisesta, sen verran kuumat oltavat oli. Meno oli tajutonta. Olen nähnyt Nightwishin shown, joka on maailmanluokkaa, mutta Lordi pesi sen mennen tullen. Hetkeäkään Lordi ei ollut tylsä, jumittava tai epäkiinnostava.

Piti ymmärtää, että Lordi on kuin teatteri, ei pelkkä yhtye. Lordi on oma maailmansa. Kappaleet on suunniteltu vedettäväksi puvut päällä ja livenä.

Odotimme sitten, kunnes pääsimme bäkkärille nimmareita hakemaan ja jututtamaan jäseniä. Täytyy todeta, että Lordi on aito asiansa osaava faniystävällinen yhtye. Keikan jälkeen kaikki epäilyt yhtyettä kohtaan katosivat. Tuen sataprosenttisesti.

Puvuista ja hahmoista. Ennen uusinta miehistön vaihtoa ei yhtyeellä ollut juuri minulle sopivaa hirviötä, nyt on. Awa pisti todellakin mielikuvituksen liikkeelle ja ficciä syntyy.

Ehdottomasti menen Lordin keikoille, kun tulevat tarpeeksi lähelle uudestaan.
When you clear the streets & kill the lights.
Hufsa

Postby Danis666 » Sun Mar 19, 2006 4:45 pm

Onko kenelläkää listaa mitä biisei ne soitti siellä? :?
Danis666

Postby Xaruxis » Sun Mar 19, 2006 9:34 pm

Danis666 wrote:Onko kenelläkää listaa mitä biisei ne soitti siellä? :?

järjestyksessä nää ei ole mutta nämä kappaleet ainakin kuultiin:
SCG/Special Report-medley
Bringing back the balls to rock
fire in the hole/dynamite tonite-medley
pet the destroyer
my heaven is your hell
get heavy
devil is a loser
blood red sandman
it snows in hell
hard rock hallelujah
who's your daddy
supermonstars

Kalmageddonin loppuspiikki-outro
good to be bad
would you love a monsterman
KAF Member #9
Xaruxis

Postby arockalypse » Wed Mar 22, 2006 7:27 pm

Tuo oli ensimmäinen Lordin keikkani,ja voin sanoa,että oli loistokeikka! Lordilla oli hyvä settilista ja melkein kaikki suosikkibiisini soitettiin.Odottelen innolla Myötätuulirockin keikkaa :twisted:
arockalypse

Postby Hiippatus » Tue Mar 11, 2008 2:20 pm

Hahaa, minun mielestäni kyllä oli yksi parhaimmista keikoista.. ;D
Hiippatus

Postby Zukka » Tue Mar 11, 2008 4:15 pm

Hiippatus wrote:Hahaa, minun mielestäni kyllä oli yksi parhaimmista keikoista.. ;D

7) Yhden ja kahden sanan, sekä pelkistä hymiöistä koostuvat vastaukset voi jättää myös laukomatta. Kaikki pystyvät varmasti elämään ilman "JEP!" tai "NIINPÄ!" -viestejä sekä itsestäänselvyyksiä, joita pursuilee yli laudan. Sama koskee myös täysin turhia vastauksia tyyliin "Samaa mieltä!!" jne.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Hemitys » Tue Mar 11, 2008 4:18 pm

Hiippatus wrote:Hahaa, minun mielestäni kyllä oli yksi parhaimmista keikoista.. ;D

Vaikka oletkin uusi käyttäjä niin ne samat SÄÄNNÖT koskevat myös sinua. Lue ne ennenkuin alat postailemaan. Eikä näitä pari vuotta vanhoja ketjuja tarvitse muutenkaan nostella esille jos ei ole oikeasti mitään järkevää sanottavaa.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Previous

Return to Keikat