Monsterboard

Vuokatti, 9.2.2007 (Ikärajaton!)

Keskustelua keikoista

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby ÖrriMörrikkä » Sat Feb 10, 2007 10:45 pm

Meikä on vieläkin ihan fiiliksissä... =) Aivan jotain, niin mahtavuutta oli jälleen kerran koko show alusta loppuun! Ääni on ottanut hieman lomaa, kun tuli "hieman" kiljuttua/huudettua! xDD Eiskaa karjuttiin pariin kertaan kaverin kanssa. Kuvattua tuli melkoisen paljon, mutta en kuvia vielä saanut ajettua koneelle! Toivottavasti edes osa olisi onnistuneita...

Ja mun osalta ainakin tuo miitti meni hieman persiilleen... Oliko sitä edes? Olen taas pihalla tapahtumista. Studen kanssa muutama siinä vaihdettiin, mutta sekin oli melko pikainen tapahtuma! Enemmänkin olisin neidin kanssa voinut höpöttää... :D Miut tunnisti sinisestä paidasta, jossa edessä teksti "Rock Goddess", farkut, joissa oikealla puolella pari ketjua ja musta pipo päässä. (Pipo on must juttu! xD)

Kiitos ihan helevatusti monstereille eilisestä! You Rocks! :twisted:
"If people don't like me, I don't care.."
MM&VN
ÖrriMörrikkä

Postby Hattu-san » Sat Feb 10, 2007 11:13 pm

^Oli miitti joo. Harmi vaan, että moni ei suoriutunut paikalle, itse kyllä havaitsin, että hyvä kun pirautti Studelle paikalle saavuttuaan, eturivipaikka tuli. 8)
Hattu-san

Postby little-devil » Sat Feb 10, 2007 11:20 pm

Tuo keikka oli ikimuistoinen.. Kitan rumpusoolo oli mahtava niinku kaikki muukin showssa :D Eturivistä sai hyvii kuvii ja meno oli kova :D:D
little-devil

Postby bacia » Sat Feb 10, 2007 11:33 pm

Pakko kehua vielä maailman parhainta ja tietysti hirviömäisen kaunista awa-neitoa.Sinä teit ainakin mun osalta keikasta parhaimman.HRH:n alku oli hyvä kun, meinasit alkaa mököttää.Terkkuja Awalle.Nähdään keikoilla.
Kiitos koko monsteriryhmällä mahtavasta keikasta vuokatissa ja erityinen kiitos kitalle parhaasta rumpusoolosta. Awa oli yhtä kaunis, kuin ennenkin.
bacia

Postby Hattu-san » Sat Feb 10, 2007 11:34 pm

Mä näin Psyaniden. Oli liikuttavaa nähdä hänet omin silmin ja yritin kiinnittää hänen huomionsa ja pyytää nimmaria, mutta se kyykki siellä ja otti kai kuvaa. Hänellä oli aika kauniit housut ja muutenkin melko suloinen. Tuli hänetkin nähtyä samassa. :P Varmaan kuvia tulossa.

Lehtiin ehkä tulossa juttua tuosta keikasta, minua ainakin toimittaja kuvasi kun lipsuttelin kielellä hänelle.
Hattu-san

Postby little-devil » Sat Feb 10, 2007 11:38 pm

Samoin mä näin Psyaniden :D Ku se tuli siihen mun eteen ottaa kuvii :D
little-devil

Postby bacia » Sat Feb 10, 2007 11:39 pm

little-devil wrote:Samoin mä näin Psyaniden :D Ku se tuli siihen mun eteen ottaa kuvii :D

Mieki muuten näin psyaniden, kun se siellä vaan käveleskeli.
Kiitos koko monsteriryhmällä mahtavasta keikasta vuokatissa ja erityinen kiitos kitalle parhaasta rumpusoolosta. Awa oli yhtä kaunis, kuin ennenkin.
bacia

Postby Zezuga » Sun Feb 11, 2007 12:20 pm

Okei, en selviä tästä koskaan. Sanotaan nyt suoraan, dudes!

Elikkäs, elikkäs pitkän automatkan ja rassaavan koulupäivän jälkeen löysin itseni ensimmäisenä jonosta vosujen seurasta. Järjestelyt keikalla olivat siis aivan perseestä, sillä KOKO lavan edusta oli varattu joillekkin helvetin 150 cm kidseille. Täysi-ikäisten olisi ollut määrä katsoa keikka lavan reunoilta, mutta helvetti sieltä mitään olisi nähnyt. Saatiin kuitenkin järkättyä ittemme lasten sekaan lavan reunamille ja meikä katseli keikkaa melkein Oxin edestä.

Setti oli hyvä, lavasteet jälleen upeita ja soitto kulki. Kuitenkin fiilis oli ihan saatanan lattea johtuen selvästikkin yleisöstä. Oikeasti tuntui, että siellä kukaan muu ei ollut fiiliksissä, kuin meitsi + 3 vosua. Noh, keikalta jäi käteen Oxin pleku (joka muuten lensi suoraan käteeni), Amenin pleku, sekä jälleen kerran upea kokemus bäkkäriltä, jossa sitten juteltiin ja räpsittiin kuvia ja kaikkea kivaa. (kuvia nähtävillä galleriasta allekirjoittaneen nickillä)

Bäkkärisessioiden jälkeen meitsi sitten löysikin itsensä baarista ja oli ihan kivaa kyllä sielläkin.

Meitsi kiittää ja kumartaa ja siirtyy raportoimaan selvästi antoisampaa Pietarsaaren keikkaa. YA FUCKING ROCKS! \m/ \m/
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Postby auringonkukka » Sun Feb 11, 2007 2:30 pm

Oli kyllä mahtava keikka :D Kitan rumpusoolo oli todella hieno ja kaikki täydellistä. Itse olin lavan reunalla ja sieltä kyllä näin todella hyvin. Kuviakin sain otettua mitkä ei kyllä kovin hyvin onnistunut. Mutta kyllä lähden toistekkin kun mahdollisuus tulee :twisted:
Uusi tunne täyttää vavahtelevan hahmon...
Elävän kuolleen armoton tuska ja nälkä...
...ja vanha tunne...
palava viha ihmisiä, noita leppymättömiä vainolaisia kohtaan!
auringonkukka

Postby Kreivi » Sun Feb 11, 2007 3:33 pm

Zezuga wrote: ...sekä jälleen kerran upea kokemus bäkkäriltä, jossa sitten juteltiin ja räpsittiin kuvia ja kaikkea kivaa. (kuvia nähtävillä galleriasta allekirjoittaneen nickillä)

Bäkkärisessioiden jälkeen meitsi sitten löysikin itsensä baarista ja oli ihan kivaa kyllä sielläkin.

Miten pääsit bäkkärille?! :shock: Minä kysyin järjestysmiehiltä, niin ne sano että ei pääse. Oon kateellinen....
Kreivi

Postby Hattu-san » Sun Feb 11, 2007 4:55 pm

donny5 wrote:
Zezuga wrote: ...sekä jälleen kerran upea kokemus bäkkäriltä, jossa sitten juteltiin ja räpsittiin kuvia ja kaikkea kivaa. (kuvia nähtävillä galleriasta allekirjoittaneen nickillä)

Miten pääsit bäkkärille?! :shock: Minä kysyin järjestysmiehiltä, niin ne sano että ei pääse. Oon kateellinen....
Johtuisiko siitä, että välttämättä melkein ketään ei päästetty bäkkärille paitsi tämmöiset "bändin kaverit", kuten itse olen ymmärtänyt Zezuga on ottanut paljonkin kontaktia bändin jäsenten kanssa. :wink:
Hattu-san

Postby Emevil » Sun Feb 11, 2007 6:15 pm

Zezuga wrote:Kuitenkin fiilis oli ihan saatanan lattea johtuen selvästikkin yleisöstä. Oikeasti tuntui, että siellä kukaan muu ei ollut fiiliksissä, kuin meitsi + 3 vosua.

Tai sitten johtui siitä että aika suuri osa yleisöstä tuntui olevan lapsia (ja vielä todella pieniä kakaroita!)... Kyllä todella tuntui että fiilis ei ollut joidenkin kohdalla aivan katossa. Ja minusta tuntui että siellä ei ollut muut fiiliksissä kuin minä, kaverini ja Pitkäkyntinen... No, ei siellä kyllä muita tullut katsottua. Itse kyllä huusin kurkkuni kipeäksi ja kädet ja niska ovat vieläkin aivan jumissa.. Ja kyynärpäät ovat aivan mustelmilla.. ;)

Pitkäkyntinen: Joo, kyllä kuulin (aika huonosti, taisin kiljua siinä samalla.. eh?), Kita on huippu! :)

Sattuiko kukaan lukemaan muuten Kalevaa tai Kainuun Sanomia? Kun tultiin tänään pois Vuokatista, luin kahvilassa jutun Kainuun Sanomista... Siitä sai kyllä sellaisen kuvan että koko yleisö olisi ollut pikkulapsia. :roll: Samoin Kalevan jutusta.. Jos todella oli, niin en ihmettele ettei fiilis ollut huipussaan. Kalevan jutussa sanottiin että eturiviin ei päästetty kuin alle 150 -senttisiä. (Perhana, taisimme olla viitisentoista senttiä yli rajan.. vaikka eihän kukaan tullut sanomaan mitään, ei haittaa!)
Last edited by Emevil on Sat Apr 26, 2008 10:36 am, edited 3 times in total.
Emevil

Postby Amen » Sun Feb 11, 2007 6:16 pm

Heydes,
ja kiitos kaikille keikalla olijoille.

Mulle iski siinä keikan puolenvälin paikkeilla niin hirvee hedari, että keikan jälkeen en pystynyt muuta kelaamaan kuin kylmää suihkua ja nopeasti, joten tapaamiset jäi mun osalta.... :(

Ens kerralla sitten :)

Amen
So be it, it shall be done
Amen
Guitar

Postby Zezuga » Sun Feb 11, 2007 6:35 pm

Amen wrote:Heydes,

Mulle iski siinä keikan puolenvälin paikkeilla niin hirvee hedari, että keikan jälkeen en pystynyt muuta kelaamaan kuin kylmää suihkua ja nopeasti, joten tapaamiset jäi mun osalta.... :(

Amen

Jep, jotain tollaista meitsi ajatteli siinävaiheessa, kun Awa sanoi, ettet pystyny tulemaan, harmi juttu sinänsä, että niin kävi mut mut.... Eipä se haitannee, kun hemmo oli Pietarsaaressa kuitenkin. Ja meno oli sitte sata kertaa kovempi!

Kiitokset vielä hyvistä keikoista ja pitää näkyillä taasen joo.

Rökn röll \m/
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Postby repsu » Sun Feb 11, 2007 7:06 pm

Amen

as i said, it's ok. <3
kiitos haleista ja semmosista.
:roll:

edit: nii ja hyvältä se meno keikalla näytti vaikka vastaan väititkin !
a)enkä mä ole sokea
b) minä jos joku tiedän milloin sä näytät hyvältä :''D
Last edited by repsu on Sun Feb 11, 2007 8:52 pm, edited 1 time in total.
Image
doctor Amen's prescription to Repsu:
One dose of Amen-pills (7 mg) every morning.
repsu

Postby snow wolf » Sun Feb 11, 2007 8:05 pm

Amen

voi harmi.. :( mutta eipäs tuo hirveesti menoa näyttäny haitaavan :twisted: mahtava keikka.
snow wolf

Postby Hirvi » Sun Feb 11, 2007 9:36 pm

Taitaa olla kaikki täällä kirjoittelevat eturivissä olleita. Mulla oli vähän samansuuntaiset fiilikset kuin Zezugalla.

Edellisen kerran monstershown olen nähnyt viime keväänä Oulun Teatrialla. Se oli mulle aivan täydellinen kokemus, joten odotukset tämän Vuokatin keikan suhteen oli korkealla.

Perjantaina klo 17.30 lähdin matkaan parikymppisen pikkuveljeni kanssa Kajaanin linja-autoasemalta, josta oli järjestetty tilausajo Vuokattiin. Pieni vitutuksen poikanen alkoi hiipiä puseroon jo tässä vaiheessa, kun huomasin, että lähes koko bussi oli täynnä keski-ikäisiä ja vähän varttuneempiakin perustallaajia, jotka olivat menossa katsomaan sitä maankuulua euroviisuvoittajaa kun se nyt kerrankin on täälläpäin näyttäyttyy, vaikka ei se heidän musiikkinsa ikivihreille iskelmäklassikoille pärjääkään. Ei siis YHTÄÄN tuntunut siltä, että rokkikeikalle ollaan menossa.

Perillä Vuokatissa oltiin n. tunti ennen keikan alkua. Porukkaa oli ihan mukavasti, joukossa paljon pikkuipanoita vanhempiensa kanssa, mikä sinänsä on ihan ok ja odotettavissa. Olin lehtijuttujen perusteella tietoinen, että lapset olisi otettu huomioon järjestelyissä. Pettymys oli kova kun näin mitä se todellisuudessa tarkoitti - koko lavan levyinen alue lavan edestä aina miksaustiskille asti oli aidattu lasten leikkikentäksi. No eihän siinä muu auttanut kuin lähteä etsimään paikkaa sieltä reunoilta kauluspaitojen ja jakkupukujen keskeltä.

Mutta kyllähän siinä alkoi väkisinkin mieliala nousemaan kun God Of Thunder jyrähti soimaan ja maailman paras bändi asteli lauteille. Taisi siinä vähän silmänurkatkin kostua kun pitkä odotus ja jännitys purkautui ensimmäisten pommien räjähtäessä. Se oli mahtavaa.

Plussa ja miinukset

+ riittävästi väkeä paikalla
+ videoscreenit paransivat näkyvyyttä
+ bändi
+ jykevät pommit
+ rumpusoolo oli hauska
+ They Only Come Out At Night

- lastentarha
- muu yleisö
- näkyvyyttä haittaavat pylväät
- valkoiset seinät ja katto
- Good To Be Bad ja Supermonsters puuttui setistä
- Awan sateenvarjo ei ilmeisestikään toiminut silloin kun olisi pitänyt

Saisi minun puolesta jo riittää nämä kansanjuhlat.
Seuraavaa Lordin uran aallonpohjaa odotellessa.

Hirvi 23 v, 178 cm
Hirvi

Postby little-devil » Sun Feb 11, 2007 9:55 pm

Tää on turha viesti ehkäpä mut Zezuka näin sut ku jonotit kyseiseen keikkaan.. :D
"Hyvä hyvä. Matikka onkin tylsä aine ;)" -Amen

http://www.ystavakirja.net/Little-devil
little-devil

Postby Stude » Tue Feb 13, 2007 9:48 am

Amen wrote:Mulle iski siinä keikan puolenvälin paikkeilla niin hirvee hedari, että keikan jälkeen en pystynyt muuta kelaamaan kuin kylmää suihkua ja nopeasti, joten tapaamiset jäi mun osalta.... :(

Piru vie Eiska! Meiti oli järkyttynyt syvästi... ;__;

No okey, en ollu, mutta silti ois ollu kiva antaa fanilahja suoraan muumiolle, face to face!
Noh, kyllä niitä keikkoja varmasti tulee lisää, vaikkei nyt lähi aikoina.
Ja sillon meiti tulee vaik sinne suihkuun, että siut nään tervehtii! :twisted:
You're my heroin.
Stude

Postby BlueCandy » Tue Feb 13, 2007 6:59 pm

Huippu keikka! Kita oli hyvä soolonsa aikana, kuka muuten huomas kun se pyöriteli kapuloitaan? Hyvä temppu, Kita!
Hemmetti , mäkin oisin halunnu päästä bäkkärille ja viedä Herra Lordille synttärilahjan.... :evil: no mutta kerta ei, niin sitten postissa. Mut hyvä keikka joka tapauksessa...Pari kertaa siellä huusin jäsenten nimiä: Hyvä Lordiii!!! Hyvä Eiskaaaa!!! Hyvä Awaa!!! jne. Olin siellä oikealla reunalla, musta hiuspanta, sininen farkkuliivi, farkut, mustat nahkakengät, Lordi t-paita jne..
En nähny psyanidea, oisin kyl halunnu... Sit en nähny kunnolla Awaa ja kovin paljon Eiskaa mut kuvia sain välillä räpsittyä harmi ku vaan muutama...mut kesällä mä kyl varmasti tuun kattoon Lordia uudestaan! :twisted:
"Olette minulle tärkeitä!"
-Mr. Kalma <3 :')

Postby na-nna » Wed Feb 14, 2007 12:59 pm

Kito paljoo keikasta yhtyeelle, oli parhautta taas jälleen kerran.
Tottahan se on, et toi lastentarhameininki oli miinusta ja herne meinas mennä nenään järjestelyjen takia. Vaikka olihan siitä sitten loppupeleissä hyötyä kun oli puolet pidempi niitä muita ketä eturivissä oli :twisted: Kiitos vaan Kita. : )
Keikka oli mahtava, tykkäsin kovasti.
Mieltä lämmitti täysillä esim. Dynamite Tonite ja Rock the Hell Outta You. Parasta. Ja uudet pyrot oli kivoja.
Oli kyllä yks parhaista keikkapäivistä ikinä ! <3
you might not be so good,
but i miss u so much i don't care anymore
na-nna

Postby Asmoderan » Wed Feb 14, 2007 4:00 pm

Emevilin lipun bongasin siinä alkupuolella. Miekin huomasin Kitan kapuloiden pyörityksen, oli aika taidokasta. Koomisinta lavashowssa oli kyllä They only come out at night (muistaakseni) nukke joka oksensi vettä tai jotain. :lol: Siis ei mitään järkeä.
Asmoderan

Postby Kreivi » Wed Feb 14, 2007 4:03 pm

Asmoderan wrote:Koomisinta lavashowssa oli kyllä They only come out at night (muistaakseni) nukke joka oksensi vettä tai jotain. :lol: Siis ei mitään järkeä.

Tai Mr. Lordin ja Maikku-zombien suutelu. :D Yököttävää. :lol:
Kreivi

Postby Hemitys » Wed Feb 14, 2007 4:43 pm

Asmoderan wrote:Emevilin lipun bongasin siinä alkupuolella. Miekin huomasin Kitan kapuloiden pyörityksen, oli aika taidokasta. Koomisinta lavashowssa oli kyllä They only come out at night (muistaakseni) nukke joka oksensi vettä tai jotain. :lol: Siis ei mitään järkeä.

Tsekkaa huviksesi leffa Manaaja niin saat tuohonkin järjettömyyteen vähän järkeä.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Hirvi » Thu Feb 15, 2007 9:35 pm

donny5 wrote:
Asmoderan wrote:Koomisinta lavashowssa oli kyllä They only come out at night (muistaakseni) nukke joka oksensi vettä tai jotain. :lol: Siis ei mitään järkeä.

Tai Mr. Lordin ja Maikku-zombien suutelu. :D Yököttävää. :lol:

Olin näkevinäni, että Lordi nuoleskeli Eiskaakin jossain välissä (vai muistanko väärin?). Lieköhän muumio saanut siitä jonkun myrkytyksen, jos kerran niin kauhee hedari tuli loppukeikasta.
Hirvi

PreviousNext

Return to Keikat