Monsterboard

Killection - A Fictional Compilation Album

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Killection - A Fictional Compilation Album

Postby dark_havens » Thu Jan 30, 2020 1:48 pm

No niin, jännitys tiivistyy ja Killectionin julkaisupäivä häämöttelee jo huomenissa! Foorumi on aika lailla kuolleena pysynyt sitten viime julkaisun mutta mikäli täällä vielä porukkaa pyörii, niin tähän voisi jonkinlaista keskustelua albumista viritellä :)

Kappalelista on as follows:

1. Radio SCG 10
2. Horror For Hire
3. Shake The Baby Silent
4. Like A Bee To The Honey
5. Apollyon
6. SCG10 The Last Hour
7. Blow My Fuse
8. I Dug A Hole In The Yard For You
9. Zombimbo
10. Up To No Good
11. SCG10 Demonic Semitones
12. Cutterfly
13. Evil
14. Scream Demon
15. SCG10 I Am Here

Itse sain taas kerran Äxästä iloista sähköpostia boxsetin "viivästymisestä" johtuen tukkuongelmista, eli sama laulu kuin viimeksi Sexorcismin kanssa. Onko samaa ongelmaa muilla boxin tilanneilla? Muistaakseni viimeksi osa ennakkotilaajista joutui tyytymään perusversioon vaikka boksin olivat tilanneet, eli toisin sanoen myytiin ei oota. Toivon kyllä että tällä kertaa ei käy ihan noin huonosti :roll:
Image
A mummified soul
dark_havens

Re: Killection - A Fictional Compilation Album

Postby M.H » Thu Jan 30, 2020 3:33 pm

dark_havens wrote:Itse sain taas kerran Äxästä iloista sähköpostia boxsetin "viivästymisestä" johtuen tukkuongelmista, eli sama laulu kuin viimeksi Sexorcismin kanssa. Onko samaa ongelmaa muilla boxin tilanneilla?

Joo samanlaista viestiä tuli. Laitoin takaisin, että eikö voisi lähettää osissa, siis kun itse olen tilannut vinyylin sekä boksin. Kuulemma laittavat sitten ensin tulemaan vinyylin. Mutta tuskin ehtii huomiseksi.. :? EDIT: Kyllä se ehti! :)
Last edited by M.H on Fri Jan 31, 2020 4:27 pm, edited 1 time in total.
M.H

Postby MarkusHasADeadache » Fri Jan 31, 2020 9:58 am

Itsellä on boksi ja LP ennakkotilauksessa AFM:ltä, ja ovat nyt matkalla. CD:n ennakkotilasin Levykauppa Äxästä mukana tulevan kangaskassin vuoksi, ja itse sain eilen jo viestiä et tilaus on tänään haettavissa. Eli pian käyn ensimmäisen kolmesta tilaamastani versiosta hakemassa. :mrgreen:

Levyn olen kyllä jo kuullut vähän aikaa sitten, koska sain arvostella sen Kaaoszinelle, jolle levyarvosteluja ym. kirjoittelen säännöllisin väliajoin. Aatoksiani levystä voikin tosiaan käydä lukemassa alla olevasta linkistä. :)

https://kaaoszine.fi/killection-luo-lor ... -seuraten/
"I'm who I am and this is what I do!"
"In the name of the Lordi..."
Miss-Elodia is my naughty Lordi girl. <3
MarkusHasADeadache

Postby _orc_ » Fri Jan 31, 2020 11:09 am

Okei, Levy kuunneltu. Kovaa settiä. Muutama huonompi, ehkä avautuu hiukka uudella kierroksella.

Polttava kysymys on kuitenkin tämä. Kelle muulle tuli Scream Demonista mieleen Fire in the hole?
''All right! Mitä sitä tyhjää märehtimään, potkitaan ovet sisään ja puistetaan lettiä!'' Mr.Lordi
_orc_

Postby Rockman » Fri Jan 31, 2020 7:15 pm

_orc_ wrote:Polttava kysymys on kuitenkin tämä. Kelle muulle tuli Scream Demonista mieleen Fire in the hole?

No eipä kyllä itselleni tullut mieleen. Omaan korvaani kuulostaa Alice Cooperin Constrictor-levyltä yli jääneeltä biisiltä. :)
Rockman

Return to Julkaisut