Monsterboard

To Beast Or Not To Beast ulkona 1.3.2013!

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Kuudes levy

Postby pakastekalapuikko » Sun Nov 18, 2012 4:58 pm

Lukasinpas ton Seuran artikkelin, ja.... tulossa olisi Lordin raskain albumi?! Jos tuolla ylhäällä (tai alhaalla, who knows? :twisted: ) on joku, hän on kuullut rukoukseni! Deadache - Arockalypse fuusio tilauksessa, maksan mitä vaan!
pakastekalapuikko

Postby Jytky » Mon Nov 19, 2012 1:32 pm

Hardluck Woman wrote:Aika jännä sinänsä kun tuntuu ettei Babezin ilmestymisestä olisi kauaakaan, mutta onhan siitä pirulauta jo aikaa. :D

Kyllä sitä Breakfastia ehtii vielä kuunnella ennen uutta levyä. Heität vaan kaikenmaailman synti idolit pois. Itse korostan että mun soittimessa ei levyn julkaisusta lähtien ole ollut mitään muuta kuin Breakfast.

Ja joka päivä siis luukutan sen läpi ja aina saan samat kickit. Ja sen jälkeen siirryn normiplaylistiin missä on loput Lordin biisit.
Jytky

Postby Joni Master » Mon Nov 19, 2012 1:47 pm

Jytky wrote:
Hardluck Woman wrote:Aika jännä sinänsä kun tuntuu ettei Babezin ilmestymisestä olisi kauaakaan, mutta onhan siitä pirulauta jo aikaa. :D

Kyllä sitä Breakfastia ehtii vielä kuunnella ennen uutta levyä. Heität vaan kaikenmaailman synti idolit pois. Itse korostan että mun soittimessa ei levyn julkaisusta lähtien ole ollut mitään muuta kuin Breakfast.

Ja joka päivä siis luukutan sen läpi ja aina saan samat kickit. Ja sen jälkeen siirryn normiplaylistiin missä on loput Lordin biisit.

Asiaa! Näin se pitääkin tehdä. Itse myös joka päivä Babez, paitsi kun tuli toi Bendi niin sitä on nyt tullut luukutettua. :)

Itse en ymmärrä niitä ketkä vaan pari kertaa kuuntelee aina levyn ja rupeaa jo seuraavaa odottamaan...
Joni Master

Postby Steamroller » Mon Nov 19, 2012 2:17 pm

Jytky wrote:

Tuo viestihän on plagioitu Jonin viestistä. Linkitänpä tuon alkuperäsen viestin: http://forum.lordi.fi/viewtopic.php ... 97#p499297

Joni Master wrote:Miten nii ei ehdi, heität vaan kaikenmaailman synti idolit pois. Itse korostan edelleen että Mun soittimessa ei levyn julkaisusta lähtien ole ollut mitään muuta kuin Deadache mihin oon askarrellut kaikki bonusbiisit mukaan. 8)

Steamroller

Postby Kitawa » Mon Nov 19, 2012 4:09 pm

Kuolo wrote:Saatiinkos sitä lehteä nyt käsiin? :P

Juu hyvä että M.H. laittoi, koska mie päätin sitten kuitenkin olla ostamatta lehteä. Saan sen kuitenkin ennen pitkää ilmaiseksi jostakin.
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Jytky » Sat Nov 24, 2012 11:36 pm

Hesburger-ketju myi Robinin levyä hampurilaisaterian kylkiäisenä. Voitais Lordinkin levyä markkinoida samalla tavalla.
Jytky

Postby Joni Master » Sat Nov 24, 2012 11:46 pm

Jytky wrote:Hesburger-ketju myi Robinin levyä hampurilaisaterian kylkiäisenä. Voitais Lordinkin levyä markkinoida samalla tavalla.

On vähän isompi koko ero näillä artisteilla.
Joni Master

Postby BloodRedSandgirl » Sun Nov 25, 2012 12:26 am

Jytky wrote:Hesburger-ketju myi Robinin levyä hampurilaisaterian kylkiäisenä. Voitais Lordinkin levyä markkinoida samalla tavalla.

never.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby dark_havens » Tue Nov 27, 2012 12:23 am

BloodRedSandgirl wrote:

never.

ever.
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby Kuolo » Wed Nov 28, 2012 6:06 pm

http://www.lordiarmy.com/

Uusista maskeista uutisoidaan jo... :)

Näin viime yönä muuten unta, että Lordin nykyisen kokoonpanon maskit (samalla myös rumpali ja kosketinsoittaja) paljastettiin. Ensimmäinen ajatus oli herättyäni, että en enää kestä odotusta... :evil:
Kuolo

Postby M.H » Wed Dec 05, 2012 3:37 pm

Enkkupuolelta. :)

Lordi wrote: Now back to the artwork of the next album. The title has six words this time. We had tons of titles already a year ago, and one was already selected, then because of lot of things we started changing it.. and changing it... and changing it... We finally decided on the title like 6 weeks ago... And yesterday we changed it again and that´s the one we´re gonna go with. Amen came up with the title. And whatever he might say, he did. ;)

L
M.H

Postby -Evilyn- » Mon Dec 17, 2012 11:26 am

Diggaan! Vaikka Dedari-aikaset onkin muodostunut rakkaimmiksi puvuiksi, niin ei tää todellakaan huonolta näytä! Vähän ehkä Eiska ois saanu muuttuu vähemmän. Mut mä tykkään uusista ihan hirveesti! Mana ja Hella, kuulostaa hyvältä! Olen tosi tyytyväinen. :D
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby Joni Master » Mon Dec 17, 2012 11:28 am

Mä en ymmärrä miten kukaan ei puhu keikkalistasta, HUOM! EI SUOMEA!
Joni Master

Re: To Beast Or Not To Beast ulkona 8.3.2013!

Postby Police Line Do Not Cross » Mon Dec 17, 2012 12:33 pm

Ihan jees nimet, mutta Hella muistuttaa liikaa siitä että naisten paikka on keittiössä :""D
Police Line Do Not Cross

Postby Erina » Mon Dec 17, 2012 1:26 pm

Mulle taas tulee Manasta mieleen samanniminen japanilainen rokkari...

No, oli miten oli, ainoa asia, mitä osaan just nyt noista puvuista sanoa: aivan helkkarin hienot! Näyttää tosi hyvältä!
latua oon lesbo
Erina

Postby pakastekalapuikko » Mon Dec 17, 2012 2:39 pm

tää meni suoraan taustakuvaksi!
pakastekalapuikko

Postby Kuolo » Mon Dec 17, 2012 4:19 pm

Ensimmäinen näkemäni kuvan uusista puvuista näytti tietokoneella tehdyt. Mutta tervetuloa Hella ja Mana. Mutta joo, pitää vielä sulatella asiaa tovi. Ja päivittää wikipediat ynnä muut ajan tasalle :lol:
Kuolo

Postby M.H » Mon Dec 17, 2012 4:23 pm

Kuolo wrote:Ensimmäinen näkemäni kuvan uusista puvuista näytti tietokoneella tehdyt.

Sama ;) Näytti piirretyiltä kun ensin katoin.
M.H

Postby Police Line Do Not Cross » Mon Dec 17, 2012 4:24 pm

Oonko muuten missannut jotain vai onko uuden singlen julkaisupäivä / formaatti / nimi julkaistu? :o

EDIT: Onko se The Riff?
Police Line Do Not Cross

Postby Fatal Error » Mon Dec 17, 2012 4:36 pm

Yhyy melkein kiljuin. PARASTA
Eerie, empty stares in dead eyes
Fatal Error

Postby Heavy Rock » Mon Dec 17, 2012 4:37 pm

Iha hienot puvut, mutta pitä vielä vähä totutella niihin...
In the air a frightful thing, part animal, part machine!
Heavy Rock

Postby BloodRedSandgirl » Mon Dec 17, 2012 5:22 pm

APUA MIE KILJUN JA MELKEI ITKEN RGJNJDRHGFKVSDÖTG9Y

Rakastuin kosketinsoittajaan JUST HETI NYT

ihanat nimet asdasdasdasdasd

Amenin puku on nyt vähä jännä.....Mr. Lordin täydellisyyttä. (voi ei jostain syystä tykkäsin siitä rumpalin väliaikasesta maskista enemmän, tai sit vaadin vaa totutteluu :/) ja Oxin myös erittäin kiva.

APUA PARAS SYNTTÄRILAHJA IKINÄ

JA LEVYN NIMI TÄYDELLISYYTTÄ OKEI NYT MENEE YLI KAIKKI APUA
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby bond85 » Mon Dec 17, 2012 7:14 pm

Ei jumalauta, että on häijyn näköisiä hemmoja orkesterissa tätä nykyä!! Mitäs tähän muuta vois sanoa. Lordi.fi etusivukuva näyttää kyllä niin makealta että ei malta tulevia keikkoja paljon odotella!

Amenin maski ehdottomasti kokenut suurimman uudistumisen ja rakastuin naamaan ihan heti. Nyt v*ttu lähtee!

Hella näyttää taas liian kiltiltä, mutta myös erittäin häijyltä. Manakin on niin häijyn näköinen, ettei kannata pikkulapsille näytellä :twisted:

Häijyin Lordi näin ensinäkemältä ehdottomasti! Ja vielä tähän loppuun! Tervetuloa monsteriperheeseen Hella & Mana \,,/
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby dark_havens » Mon Dec 17, 2012 8:36 pm

bond85 wrote:Ei jumalauta, että on häijyn näköisiä hemmoja orkesterissa tätä nykyä!! Mitäs tähän muuta vois sanoa. Lordi.fi etusivukuva näyttää kyllä niin makealta että ei malta tulevia keikkoja paljon odotella!

Amenin maski ehdottomasti kokenut suurimman uudistumisen ja rakastuin naamaan ihan heti. Nyt v*ttu lähtee!

Hella näyttää taas liian kiltiltä, mutta myös erittäin häijyltä. Manakin on niin häijyn näköinen, ettei kannata pikkulapsille näytellä :twisted:

Häijyin Lordi näin ensinäkemältä ehdottomasti! Ja vielä tähän loppuun! Tervetuloa monsteriperheeseen Hella & Mana \,,/

Kyllä, erittäin häijyn näköisiä ovat monsut nykyään! Ei sitten oikeesti millään malttaisi odottaa, että minkälaista musaa löytyy uudelta albumilta kun on ulkonäkökin niin räväkkä. Kyllä, melkein ihan penkiltä putosin kun näin tuon Eiskan puvun ihan kokonaisuudessaan - tosi taidokas yhdistelmä edellisiä asuja kun löytyy kullanväristä panssaria ja samaan aikaan hieman reilummin harsoja :) Mutta kyllä on ehdottomasti häijyimmän näköinen naama herralla (ja muilla) mitä on koskaan nähty! Ja tervetuloa Hellalle ja Manalle vielä kerran minunkin puolestani :twisted:
Image
A mummified soul
dark_havens

PreviousNext

Return to Julkaisut