Monsterboard

Juhlavuosi 2012 lähestyy

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Juhlavuosi 2012 lähestyy

Postby Hemitys » Wed Mar 23, 2011 7:05 pm

Lainaanpa itteäni MDH.comin kautta:

Mr. Lordi kirjoitti viime yönä Monsterboardille salaperäisen viestin:

"2012 - 2013 marks 20 years since the first Lordi-demo, and the 10 year anniversary of Get Heavy.
We start celebrating with some cool stuff for the fans in the fall of 2011. Stay tuned."

Eli ensi vuonna tulee täyteen 20 vuotta Lordin ensimmäisestä demosta, sekä 10 vuotta ensimmäisestä pitkäsoitosta. Ja koska bändi sekä Get Heavy täyttävät pyöreitä, tullaan asiaan juhlistamaan asiaankuuluvalla tavalla! Iso pyörä pyörähtää käyntiin syksyllä 2011...

Mitä sinä odotat Lordin juhlavuodelta ja mahdollisilta erikoisjulkaisuilta?

Odotuksia, visioita ja toiveita tiskiin?
Last edited by Hemitys on Wed Mar 23, 2011 7:07 pm, edited 2 times in total.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Joni Master » Wed Mar 23, 2011 7:07 pm

Vähän viiveellä taitaa tulla vihdoin se "The Lordi DVD". Itse luulin että kyseistä julkaisua ei ikinä tulekaan kun ei julkaistukaan Euroviisu aikana. Ja levyjen kysyntä ei nyt enää hirmu korkea ole kun katsoo viimeisempien levyjen myyntiä.

Itse odotan eniten näkeväni Inferno videon mitä joh euroviisu aikaan lupailtiin siihen. :P Hinta on mun puolesta se ja sama kunhan sisältää jotain oikeasti tarpeellista, Minusta aika tarpeeton oli esimerkiksi toi BFB boxi.
Joni Master

Postby LittleRoyal » Thu Mar 24, 2011 12:34 am

Vaikea sanoa.. No pääasia että se näyttää ja kuulostaa Lordilta. Jotain erikoista ja uutta mutta myös sitä ominaista Lordia joka on ollut alusti saakka. Ja myös salaperäistä ja mystistä. Siinäpä se mitä tuli mieleen. :)
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Riemu » Thu Mar 24, 2011 7:54 pm

Kyllähän tuota vähemmästäkin jo innostuu ja pitkät ajat lueskelinkin jo enkkupuolen spekulointeja.
DVD-boxi on luonnollisesti se odotetuin valinta ja Breakfast-boxin krääsän sijasta haluankin valtavasti puhdasta asiaa sisältävän laatikon. 10 DVD:n paketti olisi se unelma, sellaisesta kehtaisi kyllä maksaakin.
Kiertue nyt on varmaan se oletus ja hyvin varmasti jonkinsortin juhlakiertely on luvassa. Jos tämä tulee, olisin toivomassa kiertueelle paljon vierailevia tähtiä vuosien varrelta, entisiä jäseniä ja vanhempien pukujen uusiokäyttöjä.
Namnam, nyt vain odotellaan syksyä ja tarkempaa informaatiota.
Riemu

Re: Juhlavuosi 2012 lähestyy

Postby FinlandDude » Thu Jul 28, 2011 9:15 am

vähä ois kiva saada kuulla Get Heavyn ja The Monsterican Dreamin biisien uusia versioita
FinlandDude

Postby Nennuli » Thu Jul 28, 2011 9:23 am

FinlandDude wrote:vähä ois kiva saada kuulla Get Heavyn ja The Monsterican Dreamin biisien uusia versioita

Semmosia DJ versioita... :wink:
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby FinlandDude » Thu Jul 28, 2011 3:50 pm

Nennuli wrote:
FinlandDude wrote:vähä ois kiva saada kuulla Get Heavyn ja The Monsterican Dreamin biisien uusia versioita

eih ku levyttäävät uusiks ne kappaleet ois vissii siistin kuulosta :D
FinlandDude

Postby Monsterimies » Thu Jul 28, 2011 7:07 pm

FinlandDude wrote:
Nennuli wrote:

eih ku levyttäävät uusiks ne kappaleet ois vissii siistin kuulosta :D

Samaan tapaan kun WYLAM:sta tehtiin uusi versio, oliko -06. Lordin biisejä kyllä missään nimessä kannata rueta raiskaamaan miksikään discohömpötykseksi.
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby FinlandDude » Fri Jul 29, 2011 2:32 pm

hyvä että joku miun kaa samaa mieltä
FinlandDude

Postby Brainwasher » Tue Aug 02, 2011 1:38 pm

olis ihanaa saada figuurit jäsenistä :)
"Antaa mennä vaan, kerran me vaan eletään."
Brainwasher

Postby LittleRoyal » Tue Aug 02, 2011 9:15 pm

Meitsi on lukuisten sisustus-ohjelmien ansiosta alkanut kiinnostaa sisustamisesta. Sitten tuli mieleen että minusta olisi loistavaa pystyttää seinille tauluja meidän hirviöpoppoostamme. Tiiättehän niitä kangastauluja. Yhtyeen alkuajoilta tähän päivään asti. Oishan se julmetun hienoa saaha taulu niin Mir.Lordista kuin Enarystakin seinälle. :)
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Frankyh » Wed Aug 03, 2011 12:13 pm

Mizzen Kylla team nimessä biisejä raiskaamaan miksikään Kannata discohömpötykseksi Ruete.
Frankyh

Postby Love80s » Sat Aug 06, 2011 11:55 am

DVD-boxi kuulostaa kyllä herkulliselta. Olisi aika hienoa jos sellaiselta löytyisi jotain vanhoja ja uusia keikkavidoita, siis muiltakin vuosilta kuin 2006, etenkin kun mulle Get Heavyn ja Monstericanin aikaiset keikkameiningit on vähän hämärän peitossa... Musavideoita löytyykin ihan kiitettävästi DVDiltä..

Itse olen paljon miettinyt bonus- ja b-puoli -biiseistä koostuvaa levyä. Mulla vaan on sellainen pakkomielle, että kaikki hyvät biisit on pakko saada fyysisellä levyllä :lol: (etenkin Lordin kohdalla.) Kauemmin fanittaneille, jotka omistaa paljon Lordin vanhoja sinkkujakin, tällanen levy tuntuu varmaan aika turhalta, mutta mä olisin todella ylpeä jos sellainen julkaistaisiin :D Esim. Lord Have Mercy, Don't Let My Mother Know ja jopa Inferno on sellasia biisejä, jotka mä haluaisin saada levyllä! Kovaa tavaraa!

Kaikki tällä sivulla aikaisemmin mainitut ideat on ollut kyllä todella hyviä!
Love80s

Postby pakastekalapuikko » Sat Aug 06, 2011 10:20 pm

Love80s wrote:DVD-boxi kuulostaa kyllä herkulliselta. Olisi aika hienoa jos sellaiselta löytyisi jotain vanhoja ja uusia keikkavidoita, siis muiltakin vuosilta kuin 2006, etenkin kun mulle Get Heavyn ja Monstericanin aikaiset keikkameiningit on vähän hämärän peitossa... Musavideoita löytyykin ihan kiitettävästi DVDiltä..

Itse olen paljon miettinyt bonus- ja b-puoli -biiseistä koostuvaa levyä. Mulla vaan on sellainen pakkomielle, että kaikki hyvät biisit on pakko saada fyysisellä levyllä :lol: (etenkin Lordin kohdalla.) Kauemmin fanittaneille, jotka omistaa paljon Lordin vanhoja sinkkujakin, tällanen levy tuntuu varmaan aika turhalta, mutta mä olisin todella ylpeä jos sellainen julkaistaisiin :D Esim. Lord Have Mercy, Don't Let My Mother Know ja jopa Inferno on sellasia biisejä, jotka mä haluaisin saada levyllä! Kovaa tavaraa!

Zombilation: The Createst Cuts? Sisältää tietääkseni kaikki b-puolt sekä bonusbiisit vuoteen -09 asti(ei näitä uusimpia siis)
pakastekalapuikko

Postby M.H » Tue Aug 09, 2011 7:06 pm

Kyllä tommonen Lordi - DVD Boxi kuulostais hyvältä.. :D Mutta ei.. ehkä kuitenkaan sellasta 250 euron superboxia..
Mutta varmasti jännää tulossa! :)
M.H

Postby Love80s » Sat Aug 13, 2011 10:13 am

pakastekalapuikko wrote:
Love80s wrote:DVD-boxi kuulostaa kyllä herkulliselta. Olisi aika hienoa jos sellaiselta löytyisi jotain vanhoja ja uusia keikkavidoita, siis muiltakin vuosilta kuin 2006, etenkin kun mulle Get Heavyn ja Monstericanin aikaiset keikkameiningit on vähän hämärän peitossa... Musavideoita löytyykin ihan kiitettävästi DVDiltä..

Zombilation: The Createst Cuts? Sisältää tietääkseni kaikki b-puolt sekä bonusbiisit vuoteen -09 asti(ei näitä uusimpia siis)

No niinpä näkyykin :D Kiitos tiedosta!(en huomannu koko asiaa kun omistan vaan sen "pienemmän" Zombilationin) No ei sitten mitään bonusbiisi-levyä! Mutta DVD-boxia, please! :lol:
Love80s

Postby King » Sat Aug 13, 2011 11:56 am

Mr. Lordilta lisätietoa aiheesta enkkupuolelta:

Lordi wrote:Hello and hi!

Thought I drop you guys, gals and ghoulies a couple of hints what
The Lordi Scarchives vol. 1
will contain.

There will be a cd. And a dvd. And a vinyl. And a little book. And something. And something else too.

Putting all the stuff together and especially FINDING that stuff has been a lot harder and more time consuming than was expected.
But it's coming together now quite nicely.

Stay tuned.

L

Vinyylistä:

Lordi wrote:It´s not Get Heavy nor The Arockalypse. Now, what would be the point in that? ;)

L
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby pakastekalapuikko » Fri Aug 26, 2011 6:12 pm

King wrote:Mr. Lordilta lisätietoa aiheesta enkkupuolelta:

Lordi wrote:Hello and hi!

Thought I drop you guys, gals and ghoulies a couple of hints what
The Lordi Scarchives vol. 1
will contain.

There will be a cd. And a dvd. And a vinyl. And a little book. And something. And something else too.

Putting all the stuff together and especially FINDING that stuff has been a lot harder and more time consuming than was expected.
But it's coming together now quite nicely.

Stay tuned.

L

Vinyylistä:

Lordi wrote:It´s not Get Heavy nor The Arockalypse. Now, what would be the point in that? ;)

L

BFB? taikka Bend over and pray for Lordi? (enkkupuolen spekulointia)
pakastekalapuikko

Postby bond85 » Fri Aug 26, 2011 11:22 pm

Tänään Lordi Twitterissä:

At Finnvox. Mastered just something that never was mastered before..

Ja kuva kaupan päälle: http://t.co/9bZpmHn
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby Sami » Sat Aug 27, 2011 10:46 pm

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/No ... 5267637069

Kotimaiset bändit ovat alkaneet soittaa livenä kokonaisia albumeitaan.

Lordi voisi vetästä ensi vuonna keikan, joka koostu Get heavyn biiseistä. Näin juhlavuoden kunniaksi.
"Haluan otella poron kanssa." (Conan O'Brien Suomen vierailunsa aikana)
Sami

Postby MussoliniX » Sun Aug 28, 2011 8:23 pm

Totta. Mutta missähän päin, koska tääl käpykyläss missä mä asun, niin ei tapahdu ikinä mitn :D
MussoliniX

Postby Four Symbols » Thu Sep 15, 2011 11:47 am

Jonkinlainen bonusbiisien kokoelmalevy voisi kyllä olla ihan hieno juttu, kun ei niitä sit tuolta "Zombilation – The Greatest Cuts"- albumiltakaan ihan kaikkia löydy. Esim. just joku "Where's The Dragon" joka siis Deadache-singleltä löytyy, niin en enään sitä ole saanut hankittua, muistaakseni esim. Radio Shopen:sta koetin kysellä, mutta heillä ei sitä enään saatavilla ollut. Niin just jotain sellaisia biisejä kuin esim. "Where's The Dragon", "Lord Have Mercy" , "Studs 'n' Leather" (vaikkakin tosin mielessä on jo käynyt, että jos joskus sit vaikka tilaisi sen Babez For Breakfast-Japani version, niin saisi ne sitten siinä samalla), mutta toisaalta ei minul toki mitään sitä vastaankaan olisi että jos nuo sit vaikka Suomessakin tosiaan jollain kokoelmalla julkaistaisiin :) Ja ainakin yksi biisi jota henk. kohtaisesti kovasti toivoisin, niin tosiaan että bändi julkaisisi jonkinlaisen esityksen, joko studio-tai livevedon siitä "He's Back (The Man Behind the Mask)"-biisistä. Se nimittäin kun sen verran hyvä kappale kans on. Jotain tän tapaista nyt ainakin itse odottelisin :)
"...We come from the land of the ice and snow, From the midnight sun where hot springs blow. The hammer of the gods will drive our ships to new lands, To fight the horde, singing and crying: Valhalla, I am coming!..."
Four Symbols

Postby Tumppukuutio » Sun Sep 18, 2011 8:52 pm

Omat toiveet olisivat DVD-boksi, tietenkin, ja re-äänitys kaikista julkaisemattomista biiseistä, esim. Inferno. Ärsyttää, kun kyseinen biisi on vain Rockmurskaa-albumilla, joka on niin harvinainen että.... -.-
Tumppukuutio

Postby Riemu » Tue Dec 06, 2011 1:33 pm

Fall 2011 alkaa olla jo pikkuhiljaa ohi, kun nyt puhutaan jo joulukuusta. Onko tästä kuulunut jotain, joka on tässä topicissa kenties mennyt ohi?
Informaatiota arvostetaan.
Riemu

Postby Dr. Sin » Fri Dec 09, 2011 10:57 pm

Riemu wrote:Fall 2011 alkaa olla jo pikkuhiljaa ohi, kun nyt puhutaan jo joulukuusta. Onko tästä kuulunut jotain, joka on tässä topicissa kenties mennyt ohi?
Informaatiota arvostetaan.

Hieman samanlaisia ajatuksia toin esille enkkupuolella jonkin aikaa sitten. Saammeko sittenkään mitään tämän vuoden puolella?
Dr. Sin

Return to Julkaisut