Monsterboard

Keskustelu Lordi -sarjakuvista (Monster Magazine + muut)

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Keskustelu Lordi -sarjakuvista (Monster Magazine + muut)

Postby kespa » Fri Feb 07, 2003 11:06 pm

Täällä ei ollakaan taidettu vielä puhua Lordin sarjakuvasta. Itse sarjakuvia tekevänä pidän erittäin hienona hommana, että bändiä promotaan sarjakuvankin voimalla ja enkä todellakaan pistäisi pahakseni, jos niitä nähtäisiin tulevaisuudessa lisää.
Osaako kukaan bändin jäsen tai muu mahdollisesti sanoa onko mahdollista tulevaisuudessa saada esim. mahdollista fanitaidetta/sarjakuvaa ym. sivuille tai muualle näytille? :twisted: :evil: :twisted:
kespa

Postby XelNaga » Sun Feb 09, 2003 8:56 pm

minäkin itse olen alkanut sarjakuvia piirtämään
The endless scourge upon the landAMK
XelNaga

Postby Lordi » Mon Feb 10, 2003 2:17 pm

Terse.

Aika hauska juttu sinänsä, olen tässä juuri as we speak polkemassa kasaan 1 sivun mittaista Lordi-sarjista Suosikkiin. Tullee ulos varmaan maaliskuun numerossa, luulisin.
Hmm, sarjisihmiset varmaan ymmärtääkin tämän ongelmamomentin; 1 sivu..! Toimii jees huumoripainotteisissa jutuissa, mutta ns. action-sarjis-tyylille helevetin hankala sovittaa. Nooh, tulee olemaan taas sellainen "alkaa keskeltä ja jää kesken"-tyyppinen ratkaisu. Verta ja gorea ei ole luvassa tällä kertaa, onhan kyseessä Suosikki..

Käväisin vilkaisemassa Kespan lecturecomics-juttuja. Hyvä meininki, että on muitakin puusilmiä jotka jaksaa nyhertää!! Rock on!

Jaa-a, on tainnut olla puhettakin, että se viime kesän läpyskä laitettaisiin sivuille katseltavaksi.. Ehkäpä jossain raossa, miten lienee sitten on?

Hyvä idea on myös tuo ns. fan art-osasto, jos jollakulla jotain esillelaitettavaa vain on. Itsellä kiinnostaisi pirusti ainakin nähdä..

-Lordi
Lordi
Vocals

Postby psyanide » Mon Feb 10, 2003 2:23 pm

mulla löytyy jo jotakin fanarttia, paan tuonne monsterdischohell.com:iin kunhan se aukeaa koko komeudessaan. oon jo jonkin aikaa pelehtinyt tollasen Wacomin Intuos2 piirtopöydän kanssa. Ihan käsinkin piirtelen, mutta tuo on siitä hauska että saa suoraan ruudulle photariin. stay tuned.
psyanide
Site Admin

Postby kespa » Mon Feb 10, 2003 4:03 pm

Lordi wrote:Terse.

Aika hauska juttu sinänsä, olen tässä juuri as we speak polkemassa kasaan 1 sivun mittaista Lordi-sarjista Suosikkiin. Tullee ulos varmaan maaliskuun numerossa, luulisin.
Hmm, sarjisihmiset varmaan ymmärtääkin tämän ongelmamomentin; 1 sivu..! Toimii jees huumoripainotteisissa jutuissa, mutta ns. action-sarjis-tyylille helevetin hankala sovittaa. Nooh, tulee olemaan taas sellainen "alkaa keskeltä ja jää kesken"-tyyppinen ratkaisu. Verta ja gorea ei ole luvassa tällä kertaa, onhan kyseessä Suosikki..

Mahtavaa, kai tässä pitää sitten pitkästä aikaa hankkia yksi Suosikkikin... Yksi sivu on tietenkin hankala mutta eipä se nyt haittaa.

Lordi wrote:Käväisin vilkaisemassa Kespan lecturecomics-juttuja. Hyvä meininki, että on muitakin puusilmiä jotka jaksaa nyhertää!! Rock on!

Saako siteerata lausetta Lecturen sivuilla? :twisted:

Lordi wrote:Jaa-a, on tainnut olla puhettakin, että se viime kesän läpyskä laitettaisiin sivuille katseltavaksi.. Ehkäpä jossain raossa, miten lienee sitten on?

Onko lehtiä muuten enään saatavilla mistään? Yksi tiimin kolmekymppinen jäsen innostui Lordista paljon mutta ei ole harmikseen löytänyt lehteä mistään.

Lordi wrote:Hyvä idea on myös tuo ns. fan art-osasto, jos jollakulla jotain esillelaitettavaa vain on. Itsellä kiinnostaisi pirusti ainakin nähdä..

-Lordi

Itelläni ei tällähetkellä kyllä ole mitään valmiina mutta ajattelin kyllä joskus tässä tehdä jotain Lordi aiheisia töitä.
kespa

Postby nosferatu » Tue Feb 11, 2003 1:23 pm

eikö sitä läpyskää saa enää monstersinkun kanssa? jos ei nii VARMANA LAITATTA SEN SITTE NETTIIN!HALUU NÄHÄ SEN! vau hieno juttu toi suosikkihomma maaliskuuta odotellen :twisted:
nosferatu

Postby 13. » Tue Feb 11, 2003 2:25 pm

Mun tietojen mukaan sarjista oli rajoitettu painos, en tiedä määrää, mutta tollanen keräilykappalehan se taitaa jo olla. Tuskin niitä sarjiksia enää missään saa Monstermanin mukana. Mun mielestä ihan jees idea tehdä tollasia pieniä painoksia, arvokkaampia siten!
...I'm not as nice as I look...
13.

Miten piirrätte sarjakuvat...

Postby Peto » Sun Mar 09, 2003 2:59 pm

Miten piirrätte sarjakuvanne? Monta ruutua teette yhelle a4 ja minkä kokosia ruudut o(senteissä)? Ois tosi helmee alkaa piirtää Lordi aiheista strippi sarjakuvaa... :P
Peto

Postby MadMan » Fri Mar 14, 2003 2:48 pm

Kai Lordi käyttää sarjiksia tehdessään bändin jäsenistä valutettua verimustetta? :lol:
Life's but a walking shadow, a poor player
That struts and frets his hour upon the stage
And then is heard no more: it is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.
*William Shakespeare - Macbeth*
MadMan

Re: Lordi sarjakuva

Postby ThunderStruck » Fri Mar 14, 2003 10:39 pm

muaki kiinnostaisi aivan hirveästi saada lordi sarjakuva...
se suosikin sarjis oli muuten HYVÄ!!
Luin suosikista myös, että lordi olisi tekemässä 100 sivuista sarjista...
innolla ootellaan...
Eli sen yhe sarjiksen sai vaa monstermanin kaa.. oliko se levyssä mukana(siis kinni siinä) vai annettiinko se tiskillä?
ThunderStruck

Postby kespa » Sun Mar 16, 2003 12:49 am

ThunderStruck wrote:Luin suosikista myös, että lordi olisi tekemässä 100 sivuista sarjista...
innolla ootellaan...
?

Tuo olisi kyllä aika hieno juttu. Ja hattua täytyy nostaa, kun jaksaa yksin vääntää pitkää sarjakuvaa kaiken muun ohessa :twisted:
kespa

Postby pirulainen » Sun Mar 16, 2003 2:28 pm

Lordi wrote:
Hyvä idea on myös tuo ns. fan art-osasto, jos jollakulla jotain esillelaitettavaa vain on. Itsellä kiinnostaisi pirusti ainakin nähdä..
-Lordi

heh, minäpä oon käsin piirrelly jos jonkinlaista kuvaa teikäläisistä... tällä hetkellä ruotsintunnin projektina (minkä ruotsintunnin? tunnillahan kuulus olla opetusta...) on sellanen hauskahko sarjis jossa Kalma ja Enary mietiskelevät elämän tosiasioita... :lol: lyijykynätöinä lähinnä teen, kuvismaikka anto kolme plussaa ku näki sarjiksen vahingossa. kuulemma upea tekninen toteutus... pah. :evil: voikos Lordilaisille lähettää kuvia ihan tavallisena postina ku en omista skanneria eikä tietokoneen piirustusohjelmat oo se tutuin alue..? *pinoaa kuvia ja laskeskelee postimaksuja* :?:
I got heavy first!
pirulainen

Postby nosferatu » Mon Mar 17, 2003 7:36 pm

pirulainen wrote:
Lordi wrote:
-Lordi

heh, minäpä oon käsin piirrelly jos jonkinlaista kuvaa teikäläisistä... tällä hetkellä ruotsintunnin projektina (minkä ruotsintunnin? tunnillahan kuulus olla opetusta...) on sellanen hauskahko sarjis jossa Kalma ja Enary mietiskelevät elämän tosiasioita... :lol: lyijykynätöinä lähinnä teen, kuvismaikka anto kolme plussaa ku näki sarjiksen vahingossa. kuulemma upea tekninen toteutus... pah. :evil: voikos Lordilaisille lähettää kuvia ihan tavallisena postina ku en omista skanneria eikä tietokoneen piirustusohjelmat oo se tutuin alue..? *pinoaa kuvia ja laskeskelee postimaksuja* :?:

heh mäki oon piirrelly lordilaisista huvittavia kuvia(en tosin ruotsintunnilla,ei ope tykkäis ja mä oon niin surkee ruotsis et parempi kuunnella,nytki pitäs lukee sanoja...)meitsiä kiinnostas myös josko vois lähetellä heille kuvia postissa,mä kyllä voisin lähettää myös piirrustusohjelmalla tekemiäni hauskoja juttuja...mitäs tosiasioita herra ja neiti saivatkaan esille sun jutussa,mua kiinnostas tietää miten muut ajattelee heidän ajattelevan :D
I'm walking towards dead end and I'm walking all alone two steps behind insanity...
nosferatu

Postby MadMan » Tue Mar 18, 2003 9:50 am

Eilen tuli kokeiltua miten Lordin koko poppoon voi piirtää windowsin Paintilla noin puolessa tunnissa :D
Siitä tuli yllättävän hyvä, vaikkakin melko "abstrakti" teos, taitaa mennä kubismin puolelle! :lol:
Signifying nothing.
MadMan

Postby 13. » Tue Mar 18, 2003 11:14 am

Luulisin, että bändille voisi lähettää kuvia levy-yhtiön eli BMG:n osoitteeseen? Ainakin muutamalla bändillä on tällainen käytäntö. Osoite varmaan löytyy BMG:n nettisivuilta, lisäisin vielä kuoreen "Lordi" niin eiköhän mene perille.
Jospa joku bändiläisistä kertoisi voiko näin menetellä?
...I'm not as nice as I look...
13.

Postby Get Heavy » Tue Mar 18, 2003 12:16 pm

Kouraisin mukaani lehtihyllystä Suosikin ja tässä 3/03 numerossa onkin paljon Lordi-faneille :) Tai paljon ja paljon, mutta jättijuliste, Lordi minisarjis ja aukeaman kokoinen juttu Lordista on ainakin minulle paljon 8) Hinta 4,50e. Jos tuo sarjis vaan jatkuu ensi numerossa niin hemmetti kouraisen senkin mukaani... niin jännältä sarjikselta vaikutti...
Would You Love a Monsterman
Could You Understand the Beauty of the beast
I would do it all for you, would you do it all
do it all for me
Get Heavy

Postby MadMan » Tue Mar 18, 2003 12:47 pm

Mäkin maksoin siitä 4,50 ja seuraavana päivänä näin sen prismassa tarjouksessa 3,50...
Signifying nothing.
MadMan

Postby webmonster » Wed Mar 19, 2003 8:45 pm

13. wrote:Luulisin, että bändille voisi lähettää kuvia levy-yhtiön eli BMG:n osoitteeseen? Ainakin muutamalla bändillä on tällainen käytäntö. Osoite varmaan löytyy BMG:n nettisivuilta, lisäisin vielä kuoreen "Lordi" niin eiköhän mene perille.
Jospa joku bändiläisistä kertoisi voiko näin menetellä?

Postia Lordille:
(tarvittaessa bändin jäsenen nimi kuoreen)

BMG c/o Lordi
PL 173
00211 Helsinki Finland

Sähköpostiosoitteet:
lordi@lordi.org [vocals]
enary@lordi.org [keyboards]
amen@lordi.org [guitars]
kalma@lordi.org [bass]
kita@lordi.org [drums]

Terveisin,
Webmonsters
webmonster
Site Admin

Postby Tommi Kajaanista » Thu Mar 20, 2003 12:51 pm

kespa wrote:Täällä ei ollakaan taidettu vielä puhua Lordin sarjakuvasta. Itse sarjakuvia tekevänä pidän erittäin hienona hommana, että bändiä promotaan sarjakuvankin voimalla ja enkä todellakaan pistäisi pahakseni, jos niitä nähtäisiin tulevaisuudessa lisää.
Osaako kukaan bändin jäsen tai muu mahdollisesti sanoa onko mahdollista tulevaisuudessa saada esim. mahdollista fanitaidetta/sarjakuvaa ym. sivuille tai muualle näytille? :twisted: :evil: :twisted:

:arrow: SUORAAN ASIAAN ELIKKÄS KAIKKIHAN TIETÄÄ HUUTO NETIN... JOLLAKIN TYYPILLÄ ON SIELLÄ MYYNNISSÄ LORDI SARJIS JA HINTAA TÄLLÄHETKELLÄ ON 5€ SIT LEVYT ON JO HUUDOSSA MUT KAIKILLAHAN NE JO VARMASTI ON
Tommi Kajaanista

Postby Get Heavy » Thu Mar 20, 2003 1:58 pm

MadMan wrote:Mäkin maksoin siitä 4,50 ja seuraavana päivänä näin sen prismassa tarjouksessa 3,50...

Voivoi. Sulla kävi huono tuuri kun vasta kun olit sen ostanut, hinta oli alhaisempi :cry: No ei voi enää mitään. Sait ainakin sarjiksen kouraasi :twisted:
Would You Love a Monsterman
Could You Understand the Beauty of the beast
I would do it all for you, would you do it all
do it all for me
Get Heavy

Postby mikazio » Thu Mar 20, 2003 2:15 pm

Fan art-osastoa osoitteessa

http://mikazio.tripod.com/main.htm

Lisää tulossa lähiaikoina....
mikazio

Postby Little Amen » Fri Mar 21, 2003 11:22 am

mikazio wrote:Fan art-osastoa osoitteessa

http://mikazio.tripod.com/main.htm

Lisää tulossa lähiaikoina....

Hyvä meininki :!: Just sopiva sarjakuvamainen tyyli :twisted: Tykkään :!:
Little Amen

Postby Hemitys » Fri Mar 21, 2003 12:22 pm

mikazio, hemmetin hienon näköisiä kuvia :!: jos sais noita vähän isompana niin ois vielä hienompaa...
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby mikazio » Fri Mar 21, 2003 12:45 pm

nyt on hieman isompi kuva :) ...jos kiinnostusta on niin voisin tehdä noista muistakin jäsenistä jotain materiaalia...?
mikazio

Postby MadMan » Fri Mar 21, 2003 1:08 pm

Sairaan upeaa jälkeä Mikazio! :twisted:
Jatka samaan malliin!
Signifying nothing.
MadMan

Next