Monsterboard

Scare force one musiikkivideo 30.10.14

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Scare force one musiikkivideo 30.10.14

Postby MadMonsterMan » Thu Oct 30, 2014 10:12 pm

Nyt kun tämä on julkaistu niin haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tästä mahtavasta videosta.
Rock The Hell Outta You
MadMonsterMan

Re: Scare force one musiikkivideo 30.10.14

Postby Rockman 2000 » Thu Oct 30, 2014 10:47 pm

Tuli katsottua video. Kyllä oli hieno. Paljon kovempi kun The Riff musiikkivideo. Kyllä on hieno kun viellä levy julkaistaan huomenna. Tuli nyt videon jälkeen tilattu t-paita ja levy paketti. Hieno video ja biisi on minun korviini ihan mahtavan kuulosta :mrgreen:
Rockman 2000

Postby MadMonsterMan » Sat Nov 01, 2014 9:39 am

Hyvä että muutkin pitävät itse olin aivan tohkeissani ja ompa tullut jo box set ja vaikka mitä kivaa tilattua
Rock The Hell Outta You
MadMonsterMan

Postby mikazio » Tue Nov 04, 2014 10:39 pm

Odotukset olivat kovat kun Air Force One of Heavy Metal starttasi. Mutta mutta. Nyt ei olla missään Boeing747-jumbojetissa isosti ja rokisti vaan halvan oloisessa pienkoneessa. Juoni jää epäselväksi, bändin jäsenet eivät pääse lähikuviin selkeästi tai kokokuviin pukuineen. Ei tässä ollut KISS-tyylistä rock-korskeutta tai kauhuleffan visuaalisuutta, kotikutoiselta näytti. Ikävä tuli Pete Riskiä jonka jälkeen Lordilla ei ole ollut mielestäni hyviä videoita (hauska huomata miten Riskin Grimm Brothersin Illusion-biisin videossa on paljon samoja elementtejä kuin Lordille tehdyissä videoissa vaika musiikki on nyt mitä onkin).
Mitä sitten odotin? Jotain tämmöistä Twiling Zonen tyylistä bändillä höystettynä?
http://www.youtube.com/watch?v=ctHltBauGc8
HAUDAN TAKAA-kauhusarjakuvaa
http://haudantakaa.blogspot.com/
mikazio

Return to Julkaisut