Monsterboard

Monstereophonic - Theaterror vs. Demonarchy

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: 8. albumi

Postby Jere S » Thu Aug 04, 2016 11:22 am

-
Last edited by Jere S on Sat Feb 02, 2019 5:37 pm, edited 1 time in total.
Jere S

Re: 8. albumi

Postby JUZ » Fri Aug 19, 2016 11:07 pm

Jere S wrote:
Rockman 2000 wrote:Noniin nyt kun olen katsellut noita pukuja niin onhan ne hemmetin hienon näköiset. Tykkään todella paljon

Jep, nyt kun saatiin yksityiskohtaisemmat kuvat kaikista bändiläisten puvuista, niin voin sanoa että tuo idea "Kaksinaama"-tyylisistä puvuista toimii omin silmin nähtynä loistavasti. Etenkin Mr.Lordi ja Ox näyttävät hyvin uhkaavan näkösiltä ja Amenista tulee paljon mieleen The Walking Dead-sarjan zombit/walkerit. Hellalle sopii erittäin siististi violetin ja mustan sekoitus värityksessä ja Manalle on annettu lisää ötökän piirteitä plus että valkea papinkaulus is back! Suosikkini tällä hetkellä ovat ylivoimaisesti Oxin ja Manan Monstereophonic-puvut. :)

Lordin facebook-sivujen ja twitterin mukaan Hug You Hardcore-video on kuvattu ja single videoineen julkaistaan vielä ennen elokuun loppua. Erittäin hyvii uutisia! :D

Samplea sinkkubiisistä: https://www.amazon.co.uk/dp/B01J1Y19K0/ ... s_tlw_trk3
"Nothing's forever, nothing is ever meant to last
Trying hard as hell to get it back
Time has no meaning when love means more than life"

Lordi: And the Zombie Says from Monstereophonic (Theaterror VS Demonarchy), 2016
JUZ

Re: Monstereophonic - Theaterror vs. Demonarchy

Postby Rockman 2000 » Fri Aug 26, 2016 12:28 pm

Tänään sitten yhtye julkaisi meille ensimmäisen biisin Hug you hardcoren meille suurille Lordi faneille ja yksin kertaisesti minun aivoni räjähtivät ja sydän suli kun kuuntelin tämän kipaleen. Ja ainiin kyllä tuli myös iso hymy huulile. Tykkään todella paljon tästä biisistä ja jäi soimaan päähän(positiivisessa mielessä). Koko biisi oli omasta mielestäni täydellinen ja odotukset tulevaan albumiin on nyt korkealla. Millaiset mielipiteet teillä on Hug you hardcore biisiin? Oliko hyvä vai huono? Kertokaa
:D
Rockman 2000

Postby M.H » Fri Aug 26, 2016 1:31 pm

Raskaampi mitä odotin, mutta ei se mua haittaa, päinvastoin. :D Riffi on hieno, mutta vähän liian itseään toistava. Kertsissä on omaan korvaan hittiainesta. Mr. L sanoi jossakin haastiksessa, että levyn ensimmäinen puoli olisi 80-luku vaikutteinen. Ei tämän biisin perusteella niin paljon kuin kuvittelin, kiippareissa sitä on kyllä havaittavissa.
M.H

Postby Rockman 2000 » Fri Aug 26, 2016 5:10 pm

Eiköhän se sitten nähdä kun levy tulee ulos :)
Rockman 2000

Postby Riemu » Fri Aug 26, 2016 8:44 pm

Ykkössinkun taika on näemmä edelleen tallessa. Frankenstein oli miesmuistiin ensimmäinen kerta aikoihin, kun ensimmäinen lohkaisu ei noussut välittömiin suosikkiviisuihin. Tämän myötä palattiin takaisin The Riffin ja This is Heavy Metallin kaltaisiin suurpärähdyksiin. Maistui meinaan mahtavalta!

Riffi jytää mainiosti, soundi vaikuttaa erinomaiselta ja fiilis uhkuu hyvin perinteistä Lordia, jota on on ehtinyt tulla jo pikkuisen ikävä tässä lepareiden välissä. Hyvillä mielin kohti albumia!
Riemu

Postby Rockman 2000 » Sat Aug 27, 2016 7:33 am

Ja samalla eilen tippui meille itse faneille Hug you hardcore musiikki video joka on hyvin hyvin sairas video. Itse en hirvee fani ollut videolle. Näin kuitenkin Hellan latamaan sensuroidun version enkä kokonaista versiota niin video oli siitä hyvästä siedettävä. Mieluumin olisin halunnut jonkun enemmän monster tyylisin videon. Blood red sandman on hyvä esimerkki. Vielä korjaan sen että ymmärrän idean ja millaisesta kauhusta on kyseessä mutta sanon sen että en ole hirvee suuri fani raiskaukselle. Kertokaa omat mielipiteenne. Shokeraasikio tämä video teidät vai laittoi hymyn pystyyn kuin Jokerilla. Tykkäsitkö te vai tuliko yrjöt kuinka likainen video oli. :)
Rockman 2000

Postby JUZ » Sat Aug 27, 2016 12:59 pm

Rockman 2000 wrote:Ja samalla eilen tippui meille itse faneille Hug you hardcore musiikki video joka on hyvin hyvin sairas video. Itse en hirvee fani ollut videolle. Näin kuitenkin Hellan latamaan sensuroidun version enkä kokonaista versiota niin video oli siitä hyvästä siedettävä. Mieluumin olisin halunnut jonkun enemmän monster tyylisin videon. Blood red sandman on hyvä esimerkki. Vielä korjaan sen että ymmärrän idean ja millaisesta kauhusta on kyseessä mutta sanon sen että en ole hirvee suuri fani raiskaukselle. Kertokaa omat mielipiteenne. Shokeraasikio tämä video teidät vai laittoi hymyn pystyyn kuin Jokerilla. Tykkäsitkö te vai tuliko yrjöt kuinka likainen video oli. :)

Videohan oli kieltämättä... no se oli. Raiskaus oli jotain mitä en todellakaan osannut odottaa, mutta ei se hätkähdyttänytkään eritysesti koska kyse on Lordista

Lordi: And the Zombie Says from Monstereophonic (Theaterror VS Demonarchy), 2016
JUZ

Postby MrKaarle » Sat Aug 27, 2016 1:38 pm

Rockman 2000 wrote:Ja samalla eilen tippui meille itse faneille Hug you hardcore musiikki video joka on hyvin hyvin sairas video. Itse en hirvee fani ollut videolle. Näin kuitenkin Hellan latamaan sensuroidun version enkä kokonaista versiota niin video oli siitä hyvästä siedettävä. Mieluumin olisin halunnut jonkun enemmän monster tyylisin videon. Blood red sandman on hyvä esimerkki. Vielä korjaan sen että ymmärrän idean ja millaisesta kauhusta on kyseessä mutta sanon sen että en ole hirvee suuri fani raiskaukselle. Kertokaa omat mielipiteenne. Shokeraasikio tämä video teidät vai laittoi hymyn pystyyn kuin Jokerilla. Tykkäsitkö te vai tuliko yrjöt kuinka likainen video oli. :)

Noh siis itse biisihän kertoo hirviömäisestä nyrkkinainnista (mikäli se on joltakulta jäänyt tajuamatta). Joten... :lol: Mitä musiikkivideoltakaan olisi voinut odottaa? Minusta ihan kiva että biisin sanat ja video kerrankin käy yhteen. Itse olen melkoisen vinksahtaneenkin kauhun ja goren fani, ja vaikkei tämä nyt ihan Serbian film tasoa ollutkaan niin oikein hauska pikku pätkä. Täytyy ymmärtää että se mikä on viihdettä muille, ei välttämättä ole sitä kaikille, ja that's okay. Ikävä tietenkin että jotkut ihmiset näyttää olevan hirmusen butthurt tän videon takia. Tietenkin siihen on ehkä syytäkin videon teknisen toteuttamisen osalta, mutta no jaa, itseäni tällainen b-luokan kauhuleffaraami melkein viehättää. :)
''Jätkä kuulostaa ihan Otukselta!''
-Mr. Lordi
MrKaarle

Postby Rockman 2000 » Sat Aug 27, 2016 2:21 pm

Se on ihan totta ja sanon että en vihaa tätä musiikki videota ja siinä on hyviä kohti kuten joka kerta kun yhtyettä nähdään kameran edes se on hyvää kamaa omasta mielestäni. Jos joku tykkää tästä that's fine. Nyt kun olen katsonut tuota videotaa niin ymmärrän itse idean ja kauhu tarinan. Ja itse asiassa arvostan sitä että yhtye uskalsi tehdä näin pikkasen rikkoa rajojaan kun eihän täällä Suomessa oo toista yhtyettä joka uskaltaisi tehdä näin. Että ne ketkä todella tykkäättä tästä niin saatte tykätä. Tämähän on vaan kauhu viidettåä ja kaikilla on eri käsitys siitä millainen kauhu pitäisi olla mutta kuitenkin Monsterephonic on mun vuoden odotetuin levy ja en malta odottaa sitä. Tämä on minulle sellainen että ekalla kerralla en suuremmin tykkänyt mutta kun olen katsellut parisen kertaa enemmän olen alkanut ymmärtää mitä se on ja tykkään siitä paljon enemmän
Rockman 2000

Postby MarkusHasADeadache » Sat Aug 27, 2016 2:26 pm

MrKaarle wrote:Ikävä tietenkin että jotkut ihmiset näyttää olevan hirmusen butthurt tän videon takia.

No pun intended? :lol:
"I'm who I am and this is what I do!"
"In the name of the Lordi..."
Miss-Elodia is my naughty Lordi girl. <3
MarkusHasADeadache

Postby Salem » Sat Aug 27, 2016 2:37 pm

Rockman 2000 wrote:Ja itse asiassa arvostan sitä että yhtye uskalsi tehdä näin pikkasen rikkoa rajojaan kun eihän täällä Suomessa oo toista yhtyettä joka uskaltaisi tehdä näin. Että ne ketkä todella tykkäättä tästä niin saatte tykätä. Tämähän on vaan kauhu viidettåä ja kaikilla on eri käsitys siitä millainen kauhu pitäisi olla

Tämä.
Itse en ole tämän videon suurin fani. Tuli vähän sellainen fiilis että yritettiin liiankin kovasti olla shokeeraava (toisaalta biisin aihepiirin huomioon ottaen, mitäpä muuta olisi voinut odottaa). Mutta en myöskään bändiä lähde kritisoimaan jos tämä on se mitä he halusivat tehdä. Taiteilijalle yleensäkin on erittäin tärkeää että saa luoda ilman että hänen visiotaan lähdetään sensuroimaan, olipa kyseessä musiikki, taide, kirjallisuus tai mikä vain. Eli propsit Lordille että menevät oman suunnitelman mukaan, eivätkä tinkineet siitä koska joku ehkä saattaa loukkaantua heidän videonsa sisällöstä,tai se ei ole juuri sen tyylinen kuin joku haluaisi. Ja piti videosta tai ei, niin ainakin se jäi mieleen, ja sehän se varmaan on se tarkoituskin.
Salem

Postby MrKaarle » Sat Aug 27, 2016 2:40 pm

MarkusHasADeadache wrote:
MrKaarle wrote:Ikävä tietenkin että jotkut ihmiset näyttää olevan hirmusen butthurt tän videon takia.

No pun intended? :lol:

Ei tietenkään. :wink: :lol:

Ja Rockman 2000, niinhän se on, jos ei ole koskaan erityisemmin tämän sortin kauhuviihteeseen törmännyt niin harvoinpa se on rakkautta ensisilmäyksellä. :) Ja rajojen rikkominen on aina hauskaa, jos ei muuten niin saadaanpahan tällä videolla vähän sitä ''Lordi on vain lasten musaa'' imagoa vähän alemmas.
''Jätkä kuulostaa ihan Otukselta!''
-Mr. Lordi
MrKaarle

Postby Rockman 2000 » Sat Aug 27, 2016 11:06 pm

Juurikin näin Mr kaarle :D
Rockman 2000

Postby monsterknight » Sun Aug 28, 2016 4:59 pm

Aijettä oli kyllä eka Lordi-vidi 2010-luvulla mistä diggasin heti kättelyssä, kännykällä kun perjantaina tsekkasin niin tuli heitettyä kunnon röhönaurut ja näyttää isommallakin näytöllä hyvältä. Olen vissiin yksi harvoista, joiden silmää videon konsepti ja varsinkin b-mäinen retrototeutus miellyttää ansiokkaasti.
monsterknight

Postby JUZ » Sun Aug 28, 2016 6:31 pm

monsterknight wrote:Aijettä oli kyllä eka Lordi-vidi 2010-luvulla mistä diggasin heti kättelyssä, kännykällä kun perjantaina tsekkasin niin tuli heitettyä kunnon röhönaurut ja näyttää isommallakin näytöllä hyvältä. Olen vissiin yksi harvoista, joiden silmää videon konsepti ja varsinkin b-mäinen retrototeutus miellyttää ansiokkaasti.

No viihdyttäväähän se oli, vaikka aikai semmin sanoin, että, "Videohan oli kieltämättä... no se oli. Raiskaus oli jotain mitä en todellakaan osannut odottaa, mutta ei se hätkähdyttänytkään eritysesti koska kyse on Lordista", muttä mitäpä sitä häpeämään kun tykkää niin tykkää

JUZ

Postby kappe » Sun Sep 04, 2016 10:27 am

Nyt on Hug You Hardcoren musavideo virallisesti nähtävissä Suomessakin: https://www.youtube.com/watch?v=vixDkIEACWY
kappe

Postby MarkusHasADeadache » Mon Sep 05, 2016 10:14 am

http://kaaoszine.fi/lordi-monstereophon ... emonarchy/

Meikä arvosteli tulevan levyn Kaaoszinelle. Asiasta kiinnostuneet voivat lukea mietteitäni yllä olevasta linkistä.
"I'm who I am and this is what I do!"
"In the name of the Lordi..."
Miss-Elodia is my naughty Lordi girl. <3
MarkusHasADeadache

Postby Rockman 2000 » Mon Sep 05, 2016 5:41 pm

Hyvä arvostelu ja ilo uutiset kaikille. Nyt ollaan varmistettu että Lordilla on Vaasassa keikka 26.11.16. Hyvä että edes saadaan yks keikka tänne Suomen puolelle Monstourille. Teistä en tiedä mutta minä ainakin menen sinne kun edellisestä Lordin keikasta on mun osalta vierähtänyt kaks vuotta :D
Last edited by Rockman 2000 on Tue Sep 06, 2016 9:20 pm, edited 1 time in total.
Rockman 2000

Postby Nikkeli94 » Tue Sep 06, 2016 10:21 am

http://m.emp.fi/art_341513/

Anteeks mutta mikä tää musta pötkylä on mikä tässä tulee matkassa? Onko tämä nyt se joku "slimebox"? Onko muilla nettikaupoilla tällaisia omia special paketteja? Tässä yritän päättää et mistähän tän albumin nyt ennakkotilais.
Nikkeli94

Postby Monster-1991 » Tue Sep 06, 2016 4:41 pm

Nikkeli94 wrote:http://m.emp.fi/art_341513/

Anteeks mutta mikä tää musta pötkylä on mikä tässä tulee matkassa? Onko tämä nyt se joku "slimebox"? Onko muilla nettikaupoilla tällaisia omia special paketteja? Tässä yritän päättää et mistähän tän albumin nyt ennakkotilais.

Ehkä sun kannattaa laittaa EMP:lle viestiä, että mikä tuo "pötkylä" on. Ensimmäisenä tuli kuvasta mieleen että ovat 3 kpl nuuskakiekkoja. :D
Monster-1991

Postby Salem » Thu Sep 08, 2016 12:55 pm

Nikkeli94 wrote:http://m.emp.fi/art_341513/

"Slimebox sisältää mustaa limaa ja se on hupituote. Boksilla ei ole saamamme tiedon mukaan sen kummempaa käyttötarkoitusta."

Tämmöistä vastattiin EMP:ltä kysyttäessä. Tällä hetkellä taitaa olla ainoa spessu editio mikä on saatavilla.
Salem

Postby Nikkeli94 » Thu Sep 08, 2016 3:05 pm

Itse olin juuri tulossa samaisesta vastauksesta tänne ilmoittamaan! Eli taitaa jäädä tuo versio hankkimatta sitten.
Nikkeli94

Postby Kitawa » Sun Sep 11, 2016 3:11 pm

"Mustaa limaa" levyn kylkiäisenä? :D Mä en tiijä miks, mutta tää on musta erittäin hupaisaa. :lol:
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Joni Master » Mon Sep 12, 2016 9:16 am

Nikkeli94 wrote:Itse olin juuri tulossa samaisesta vastauksesta tänne ilmoittamaan! Eli taitaa jäädä tuo versio hankkimatta sitten.

Joo sama homma täällä. Surkein tuote ikinä. Joku roti pitää olla shitillä rahastamisessa. Kapinoin jättämällä kauppaan. :evil:
Joni Master

PreviousNext

Return to Julkaisut