Monsterboard

Dark Floors - The Lordi Motion Picture / DVD 13.6.2008!

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Dark Floors - The Lordi Motion Picture / DVD 13.6.2008!

Postby spyro_91 » Sat Jul 29, 2006 8:31 pm

Aattelin perustaa tälläisen topicin tänne, toivottavasti tätä ei ole, selasin kyllä kaikki läpi joten enpä ainakaan minä huomannut. Lukitkaa pois jos ei ole tarpeellinen.

Sitte asiaan. Mitä mieltä olisitte jos Lordi tekis uuden elokuvan ja vähän pidemmän kuin The Kin tai samanmittaisen? Suosikin taskupokkarissa ainakin lukkoopi näin Lordin haastattelussa (toivottavasti nyt ois oikeeta tietoo. :roll: ) :

Milloin näemme täyspitkän Lordi-elokuvan?
-Katsotaan! Maltilla, maltilla, hehheh.

Tänne vois kerätä kaikkee ajatusta siitä, jos Lordi tekisi täyspitkän leffan. Esim. mun mielestä Kalman pitäis saada osa siinä leffassa. On se niin kiehtova otus ettei motoristizombieta ei voi jättää leffasta pois. Ei sillä ole väliä vaikka Kalma ei olisikaan enää bändin jäsen, joten Kalma voi olla mukana. Se on sit asia erikseen, jos Kalma ei halua tulla siihen...

Kiinnostaisko teitä sitten vähän pitempi vai lyhyt pätkä Lordi aiheista elokuvaa? Minkä tyylinen se sitten vois olla? Mun mielestä kauhu olis paras, mutta ei tippa huumoriakaan olis pahitteeks.
Entäs näyttäityiskö leffassa Lordin jäsenet samalla lailla kuin The Kinissä sellaisina vilahduksia vai näytettäiskö millaista olis monstereitten elämä tässä maailmassa?

Ajatuksia vain kehiin!
Last edited by spyro_91 on Sun Mar 25, 2007 6:33 pm, edited 3 times in total.
spyro_91

Postby Super_Monstar » Sat Jul 29, 2006 9:49 pm

Jumalauta kunnon Lordi kauhuleffa, niin siinä olisi ensimmäinen suomalainen ison budjetin kauhuleffa syntynyt! Leffa voisi noudattaa jotain perus kauhuleffa kaavaa...
Super_Monstar

Postby WrathChild » Sat Jul 29, 2006 11:24 pm

Hyvä topikki!

Itse tietysti paatuneena kauhuleffa-diggarina tahdon nähdä kauhua, hyvin tehtyä sellaista. En karsasta huumorin puolelle painuvia clishéitä ja korneuksia, mutta itsetarkoituksellisesti Lordi-elokuvan ei tarvitsisi olla huumoria. Se ei mielestäni toimi kauhuleffoissa, vaikka Evil Dead II & III ja NoES 6 ovatkin ihan viihdyttävää pätkiä. Eihän kukaan oikeasti ota Freddy Kruegeria ja Jason Voorhesia vakavasti ja niiden habitus itsessään jo saa enemmänkin naurunremahduksia, kun pelonväristyksiä aikaan. Sellasita huumoria Lordi-leffassa haluaisin nähdä.

Itse juonesta ja montereiden esiintymisestä en osaa sanoa mitään. Tuntuisi tyhmältä istua teatterissa 1,5h ja nähdä Lordilaiset vasta viimeisen 15min aikana, mutta en minä halua, että ne siellä koko ajan olisivat, ja että elokusta tulisi joku KISS Meets the Phantom of the Park. Jotain siltä väliltä, ehkä hieman Elm Streetien tyyliin.

Lordi-leffahan olisi jokaiselle pitkän linjan fanille unelmien täyttymys, sehän on sanomattakin selvää. Lordilaiset ovat niin paljon enemmän, kun vain bändi, eli kyllähän nuo örkkimönkelöt olisi mahtavaa saada valkokankaalle. Se vaan vaatii resursseja ja loistavan käsikirjoituksen ja kuvauksen. Ei tarvitse luoda miljoonia myyvää Oscar-filmiä, mutta nautittava pätkä, jota katsoo enemmänkin kuin kerran ja ilman myötähäpeää. Harva bändi siinä on oikeasti onnistunut.
I set the mood,
It's like Evil Dead II!
WrathChild

Postby Ninska » Sun Jul 30, 2006 12:03 am

Tosiaan kauhua saisi olla, ja selvä juoni. Kinissä oli vähän ymmärtämis ongelmia, ja monsuja näkyi muutenkin aika vähän, joten monsut kehiin ja kauhua!
Kheops, Jesus
Ninska

Postby Petster » Sun Jul 30, 2006 12:27 am

WratchChild puhuu asiaa. Ei liian vähän, mutta ei liian paljonkaan Lordilaisia. Jotain The Kinin suuntaista, mutta himpun verran suurempi rooli saisi Lordilaisilla olla. Esimerkiksi kuten Painajainen Elm Streetillä-elokuvissa, Freddie on kiistatta yksi päähenkilöistä, mutta ei kuitenkaan esillä jokaisessa kohtauksessa.

Juonesta en osaa sen enempi sanoa, mutta itse tykkäsin The Kinistä melkoisesti, sen verran mystistä meininkiä että täytyi katsoa useampaan kertaan ennen kuin elokuva aukesi ihan kokonaan. Eli kunnon kauhua, jossa ripaus mysteeriä. Tiedä sitten kuinka hyvin WratchChildin mainitsema huumori käy yksiin mysteerin kanssa, kuitenkin kun itsekin toivoisin jotain tuon tyyppistä huumoria elokuvassa näkeväni.

Mutta Lordi-elokuva tosiaan olisi aivan mahtava juttu, toivottavasti sellainen tullaan vielä tulevaisuudessa näkemään.
Not six, not seven.
Not Hell, not Heaven.
Petster

Postby Joni Master » Sun Jul 30, 2006 11:59 am

Itse pitäisin sellaisesta Arnold Schwarzenegger tyylistä... Että Lordi juoksisi AK-47 kädessä ampuen zombeja... :wink:
Joni Master

Postby Zyx » Sun Jul 30, 2006 12:02 pm

Joni Master wrote:Itse pitäisin sellaisesta Arnold Schwarzenegger tyylistä... Että Lordi juoksisi AK-47 kädessä ampuen zombeja... :wink:

tarkoittiko toi että lordi tappais Kalman "sukulaisia" :D
joo mutta aiheeseen.
olishan toi ihan hyvä idea ite tykkäisin sellasesta missä kerrottaisiin Monstereitten elämästä ja vähä räiskintä mukaan..
Image
Zyx

Postby Zezuga » Sun Jul 30, 2006 12:16 pm

Katoppas, nyt päästiin asiaan!

Me fanit tiedämme, että oma Lordi-leffa olisi itse Mr. Lordille ja koko muulle poppoolle unelmien täyttymys ja niin se olisi faneillekin. Aikaa , suunnittelua ja vaivaa elokuvan tekeminen tuottaisi, mutta lopputulos olisi varmasti sen kaiken työn arvoinen.

Kauhuleffoja on kahden tyyppisiä. On olemassa oikeasti hyviä kauhuleffoja, joissa on onnistuttu luomaan katsojiin pureva kauhuntunne joko pelottelun tai mystisen lopun perusteella, joka jättää näin ollen ratkaisun katsojan päätettäväksi. Mikä olisikaan sen parempi elokuva, joka täytyy katsoa useampaan kertaan , jotta pääsisi käsiksi siihen koukkuun, josta koko elokuvan sisältö riippuu?

Toisenlaiset kauhu-kategoriaan kuuluvat elokuvat mässäilevät ylenpalttisen liioittelun puolella, joka loppupeleissä ei palvele ketään. Niissä loppu on yleensä ennalta arvattavissa ja tökerösti toteutettu. Minä luokittelen tämän tyypin elokuvat huumorin puolelle , oli siellä takakannessa sitten se k-18 kuinka suurella ja punaisella tahansa.

Minä toivoisin, että jos Lordista joskus hamassa tulevaisuudessa tehdään elokuva, että se noudattaisi tuota "oikeasti hyvän" kauhuelokuvan viitteitä. Siinä ei tulisi toimimaan kokoaikainen päänräjäytys,- tai silpomis-efekti. The Kin tyylinen, pidennetty jatko-osa on se mitä tässä kaivataan. Se pätkä on varmasti herättänyt jokaisessa omia ajatuksia ja mielipiteitä ja sen voi ymmärtää monella eri tavalla.

Tässä topicissa on ollut puhetta myös monstereiden roolista ja siitä miten useasti Lordilaisia leffassa näytettäisiin. Uskon, että tästä kysymyksestä porukka on kahta eri mieltä. Tokihan se olisi mahtavaa nähdä omat monsterimme valkokankaalla lähes koko elokuvan ajan opettamassa ihmiskunnalle tapoja, mutta toisaalta taas äkilliset "vilahtamiset" toisivat enemmän mystiikkaa peliin.

Tavallaan odotan sitä, että Lordi toisi jotain omaa ja erilaista elokuvaan. Onhan jokainen Lordin biisi sentään oma kauhukertomuksensa :wink:
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Postby spyro_91 » Sun Jul 30, 2006 2:31 pm

Joni Master wrote:Itse pitäisin sellaisesta Arnold Schwarzenegger tyylistä... Että Lordi juoksisi AK-47 kädessä ampuen zombeja... :wink:

Se olis vähän liian yliampuvaa, Lordin pitäis heilua sen tapparan kanssa. Ja miks Lordi ampuis zombeja? Inhottaa Kuolleiden aamunkoiton tyyppiset leffat, joissa zombiet on puupäitä ja vaan puree jokaista vastaan tulijaa. Siinä ei ole mitään ideaa. Jotakin vähän järjestäytynyttä vastassa... Enkä mää ainakaan välitä oikein reikäraudoista, kyllä sen joku tappara tai katana olla pitää... Tuo sitä tunnelmaa. Se on vähän tylsää kun PAM, kuoli. Niitä leffoja on vähän liikaa...

Kauhuleffaa ei kyllä tulis jos Lordilaiset riehuis koko ajan valkokankaalla. Se olis komediaa enemmän... Pienet osat kyl tois sitä kauhua, uskottavuuskin säilyis.
spyro_91

Postby -Sad_moon- » Sun Jul 30, 2006 3:24 pm

Juu! Kunnon kauhuleffa!
Ja nyt suomi vois käyttää kerrankin jotain hienoja tehosteita, jotta
leffan kauhu toimisi!
Tarinan pitäisi olla (ofcourse pelottava, mutta myös=) sellainen selkeä
juoni, ja jota kukaan ei ole vielä keksinyt! Eli kauas kaikista tyypillisistä
kauhuleffojen jutuista, esim. puhelin kohtaukset xD
Itse en ole nähnyt vielä The Kin-lyhytelokuvaakaan mutta pian saan
sen... Monsterican dream on, mutta se tyhmempi versio...
Ja nyt kun kukaan ei näytä enää pelkäävän meidän Mr. Lordia, niin
tämän leffan täytyy säikäyttää fanitkin! Niin ettei saa yöllä nukuttua ;)
(ja kaiken lisäksi huone on vielä Lordi julisteita täynnä!) :D
- kuvan maksimikorkeus 50 pikseliä -
-Sad_moon-

Postby Gateway-To-Hell » Sun Jul 30, 2006 4:08 pm

Minä taas haluaisin sellasen leffan jossa on hiukan huumoriakin siis kuitenkin kauhuelokuvan, mutta ei mitään hirveän raakaa, koska minä taas en ole todellakaan mikään kauhu friikki... Selkeä juoni ja Kalmakin pitäisi saada tähän elokuvaan mukaan, ei tietty sitten jos herra ei itse halua! Ja Lordilaiset suuressa osassa. :twisted:
Gateway-To-Hell

Postby Nikkeli94 » Sun Jul 30, 2006 4:16 pm

Saman tien kaikki Lordin kahdeksan jäsentä elokuvaan! Sellainen olisi aika mahtava!
Nikkeli94

Postby Prototype-90 » Sun Jul 30, 2006 4:17 pm

Kalma mukaan ehdottomasti. Yksi päärooleista. Kalma ei saa olla vain mitätön sivuhahmo!
Ehkä myös hieman näiden monstereiden historiaakin voisi siinä Kauhun, huumorin, Actionin, Monster-Rockin ja muun ohessa olla.
Suuri budjetin kauhuleffa, englanniksi vaikka niin onnistuisi maailman valloitus.
Tietenkin sellaista kauhua että minulta lähtee yö-unet koko loppu elämäksi! Eli jos omalta kohdaltani tämä elokuva olisi Elm Street ykkösen kauhutasoa tai miksei korkeampi; Mission Completed! :twisted: Ei tosin mitään teinikauhua, niitä juttuja on jo liikaa!
Mutta katsotaan jos tämmöinen leffa tulee niin minkälainen on lopputulos.
Prototype-90

Postby Enary-fan-94 » Sun Jul 30, 2006 4:22 pm

Mää tota itte haluisin Lordilt uuen elokuvan mul on The Kin... ja mää haluisin et se kestäis ainaki about tunnin pitempi on aina parempi kuhan siit ei tuu mittää viiden tunnin pitust... No jaa tehkää vaa elokuva toivoisin kyl et siin ois kaikki Lordin jäsenet mukana jopa menneet...
Enary-fan-94

Postby Junnu » Sun Jul 30, 2006 5:52 pm

En nyt usko että Lordilla on vielä tarpeeksi rahaa alkaa tekemään mitään aivan älyttömän kokoisen budjetin leffaa.
Tosin voihan sitä rahaa jo tällä hetkellä olla jo enemmän kun The Kinin aikaan kun on tuo levymyynti jo ihan pikkasen noussut. :wink:

Mä toivoisin että elokuva liittyisi jollain tavalla Lordi-sarjakuvien tarinoihin toisin kuin The Kin, koska siinä ei periaattessa puhuttu Lordista ja muista monstereista laisinkaan.
Pelkästään ihan yleisesti hirviöistä.

Olen myös sitä yletöntä veren vuodatusta ja suolen kappaleiden lentämistä vastaan, koska se on todettu että siinä melkein tulee vaan paha mieli kun katsoo simmosta(Ei iske meikäläiseen sillaset leffat)
Enkä sitäpaitsi haluaisi että siihen lyötäisiin K-18 leima, koska se voi rajoittaa myyntiä, kun ottaa huomioon että Lordi-fanien ikäjakauma pomppii hyvinkin Vanhasta aina kymmenvuotiaisiin. K-15 voisi olla hyvä, kuten oli Kinissäkin.

Mutta innolla odotetaan jos tämäkin näkisi vielä joskus päivänvalon. :P
Junnu

Postby Pikkupyy » Sun Jul 30, 2006 6:24 pm

Ja lehvaha vois olla Blood Red Sandman...
Pikkupyy

Postby _orc_ » Sun Jul 30, 2006 11:03 pm

Pikkupyy wrote:Ja lehvaha vois olla Blood Red Sandman...

On muten loistava idea..juonikin olis varsin selkeä linjainen....kaupunkia terrorisoi pahojen unien aalto ja unet vaan käyvär elävämmiksi koko ajan..ja sit monster squad vaan terrorisoi paikkaa...paitti että toi kuulostaa liikaa Elm Streetiltä..
''All right! Mitä sitä tyhjää märehtimään, potkitaan ovet sisään ja puistetaan lettiä!'' Mr.Lordi
_orc_

Postby kita-fani94 » Mon Jul 31, 2006 2:32 pm

pitäis olla kauhukomedia. joku fanficeist olis hyvä käsikirjotus. sit Lordi lisäilis vähä kaikkee ja sillee
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby Zukka » Mon Jul 31, 2006 4:35 pm

kita-fani94 wrote:pitäis olla kauhukomedia. joku fanficeist olis hyvä käsikirjotus. sit Lordi lisäilis vähä kaikkee ja sillee

Voi kekkonen, tuo olisi vähän pelottavaa. Ei, tai jostain jatkotarinasta! Elämän kevät..

Allekirjoittanut ei ole kovin kiintynyt kauhuleffoihin, mutta jos tällainen täysmittainen Lordi-pätkä tulisi, pitäisi ostaa heti, vähät siitä onko alaikäinen vai eikö.

Juonen pitäisi totta kai olla uniikki, ei mitään sellaisia kohtauksia, jossa joku akka on kylvyssä, sähköt menee poikki ja alakerrasta kuuluu ääniä. Ei kiitos. Mr. Lordihan taatusti keksisi aivan mahtavan juonen, en nyt tiedä siitä kädenkäänteestä, mutta keksisi varmasti, ennemmin tai myöhemmin.

Ja monstereillamme voisi olla isommat roolit tässä, Kalma mukaanlukien. Puheroolit olisi tosi jees, mutta toteutus voisikin olla sitten asia erikseen. Noissa maskeissa kun tuo puhuminen taitaa olla vähän vaikeaa. Tietysti puheen voisi äänittää jälkikäteen, ja tietokoneellahan sen saattaisi saada näyttämään kohtuullisen hyvältä. Sitten ei olisi ongelmaa äänistäkään. Näiden rakkaiden petojemme äänet kun eivät välttämättä sovi heidän ulkonäköönsä, noin kuulemani perusteella. Vaan olisivatko he sankareita, antisankareita vai molempia? Kas siinä kysymys.

Musiikki. Se, joka joko rikastaa elokuvakokemusta tai tekee siitä täysin helvetillisen. Tämän ei pitäisi tuottaa ongelmia, tässähän puhutaan Viisuvoittajasta.

Mutta joo, kyllä tällainen pitäisi tulla. Ja jos ja kun se tulee, Zukka on odottamassa.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Biomechanic Sante » Mon Jul 31, 2006 6:11 pm

Tohon teemaks sopis The Arockalypsen SCG3 Special Report. Siinähän on tällänen maailmanlaajunen "Monster invasion"
Vai onko vähän liian kulunu?
Biomechanic Sante

Postby Miru » Mon Jul 31, 2006 6:13 pm

Kalma-fani91 tarinasta saisi hyvän leffan :)
Minä olen minä, enkä aio muuksi muuttua. Ne jotka pitävät minusta, saavat pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.
Siksi lähes kukaan ei pidäkään minusta.

Haluatko toteuttaa itseäsi?
http://z4.invisionfree.com/HorseArt/index.php?
Miru

Postby spyro_91 » Mon Jul 31, 2006 10:26 pm

Selkäpiitä karmivaa kauhua sen pitäis olla. Ei kuitenkaan mitään Hellraiserin tyylistä, tuli huono olo sitä katottua kun oli niin ällöttäviä jotkut kohtaukset että yölläkin tuli huono olo muistellessa niitä kohtauksia, mutta Ringin tyylinen olis kiva. Siinä ei lennä laatta ja siinä on sellaista hyvän laatuista kauha että menee yöunet. Perskuleen Samara

Kiva juttu olis kuitenkin jos niitä kaikkiovatkauniitajahoikkia-akkoja karsittais pois kun vähän kyllästyttää sellanen. Pitäis jotain realismia olla... :roll:
spyro_91

Postby Pikkupyy » Mon Jul 31, 2006 10:31 pm

The Kin 2.

Seliteltäs vähä Kinissä avoimeks jääneitä kysymyksiä, ja monsut isompaan rooliin!
Pikkupyy

Postby Zusma » Tue Aug 01, 2006 7:24 pm

Pikkupyy wrote:The Kin 2.

Seliteltäs vähä Kinissä avoimeks jääneitä kysymyksiä, ja monsut isompaan rooliin!

Allekirjoitan. Siinä onkin ainekset täydelliseen täyspitkään Lordi leffaan. 8) Ainakin melkein.
Zusma

Postby Kina » Wed Aug 02, 2006 7:22 pm

Jooooo! Minä haluaa pitkän Lordi lehvan :P
Oisko vähän hianoa. Kyllä se varmaan tulee.. ..joskus. Mutta ihan varmasti tulee! (paras tulla) Näen jo silmissäni sen.. juu juu, kyllä se tulee, Lordimaisen karmivana ja mahtavana ..joskus
I would love a Monsterman
Kina

Next

Return to Julkaisut