Monsterboard

Bringing Back The Balls To Stockholm

Keskustelua Lordin julkaisuihin liittyen, levyt, videot, singlet, sarjakuvat ym.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby PainMonark » Mon Mar 12, 2007 2:49 am

Kuulostaa muuten tuo Rock The Hell Outta You melkoisen hyvältä näin myös Audiona.. Lehmä säestykset ja rumpufiilistely toimii rutkasti pareemmi ko se Intro möykkäys :lol:
Slash and burn, protect and serve!
PainMonark

Postby ana2009 » Sat Mar 17, 2007 9:51 am

Onko kellään tästä DVD :stä Kunnollista versiota eli ettei NTNG biisin kohdalla jumita... olen huomannut että aika monella on käynyt näin..
It's The Ink That Never Heels
Image
1st You Love It Then You Hate It (You're Such A Saint!)
ana2009

Postby rockäijä » Sat Mar 17, 2007 11:30 am

Paras dvd ostos aikoihin.
Ja mullakin pätkii samas kappaleessa
rockäijä

Postby suvi » Sat Mar 17, 2007 2:21 pm

ana2009 wrote:Onko kellään tästä DVD :stä Kunnollista versiota eli ettei NTNG biisin kohdalla jumita... olen huomannut että aika monella on käynyt näin..

Mulla ei jumita ollenkaan missään kohdassa!
suvi

Postby ana2009 » Sat Mar 17, 2007 5:12 pm

Nyt selvisi asia!
Tämä DVD jumittaa tietyilla soittmilla esim. play station tai joku halpis soitin... tai tietokone
huomasin tämän kun katsoin DVD meidän DVD soittimella..
It's The Ink That Never Heels
Image
1st You Love It Then You Hate It (You're Such A Saint!)
ana2009

Postby suvi » Sat Mar 17, 2007 5:17 pm

Mulla tietokone ei edes suostu käynnistämään tätä!
suvi

Postby PainMonark » Sat Mar 17, 2007 10:46 pm

Pleikkari2 ei tätä toista juu. Oma tietokoineenikaan ei meinaa suostua, kunnes tungin se tuoho polttavaan asemaan.. :?
Ruottalaisset osaa! :wink:
PainMonark

Postby King » Sun Mar 18, 2007 8:25 am

Meillä pleikkarilla toimii kuin rasvattu höyrylaiva. :wink:
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby Tinzu » Sun Mar 18, 2007 1:11 pm

King wrote:Meillä pleikkarilla toimii kuin rasvattu höyrylaiva. :wink:
Sama myös minulla, ja myös tietokoneella toimii varsin hyvin. Kuvanlaatu tosin on tietokoneella ainakin meillä huonompi, kuin dvd-soittimessa. Ja en tiedä mistä johtuu, mutta aina kun katson tätä keikkaa tietokoneen kautta, niin yhtäkkiä koko keikka alkaa mennä tuplanopeutta! Tämä siis tapahtuu aivan odottamattomasti. :? Sama juttu on myös Market Square Massacre-dvd:n kanssa....
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby little-devil » Sun Mar 18, 2007 3:21 pm

Hyvä keikka..Ei voi muuta sanoo..
"Hyvä hyvä. Matikka onkin tylsä aine ;)" -Amen

http://www.ystavakirja.net/Little-devil
little-devil

Postby Albireo » Sun Mar 18, 2007 3:40 pm

Ihan mukava levyhän tämä oli, vaikkakin olen nähnyt paljon parempiakin, mutta ei tämä missään nimessä huono ole, tyypillinen live-DVD.
Play Loud Or Don't Play At All!
Albireo

Postby Mr. Owl » Sun Mar 18, 2007 9:28 pm

Minulla tuo DVD toimi tietokoneella täydellisesti. Asemana LG:n joku merkki, muistaakseni laadukas.
Mr. Owl

Postby Laurie » Tue Mar 20, 2007 7:18 pm

Silloin kun tämä topic foorumille ilmestyi ja keskustelu kyseisestä DVD:stä alkoi, olin jokseenkin varma, että itse en tätä julkaisua tule hankkimaan. Mutta tietystikin mieli alkoi hiljakseen muuttua viimeistään siinä vaiheessa, kun selvisi, että tätä DVD:tä löytyykin suht helposti, useasta eri liikkeestä - eikä hintakaan päätä huimaa. Ja kun sitten vielä Summer-ystäväisen luona pääsin tsekkaamaan tämän kertaalleen läpi, niin johan alkoi olla todellakin toinen ääni kellossa...

Ihmisten kommenttien perusteella odotin jotain... No, aivan kamalaa. Juuri kun esim. kuvauksesta/leikkauksesta on hyvinkin paljon täällä purnattu. Oletin sitten tämän olevan jotain jokseenkin sietämätöntä katsottavaa - huolimatta siitä, että bändihän näyttää ja kuulostaa aina yhtä hyvältä.
Positiivinen yllätys sitten sinänsä, että eihän tämä nyt ollut/ole missään mielessä niin huono, kuin saatoin ajatella. Toki kuvauksessa esim. on omat erikoisuutensa, ja vikansakin, ja valikot ovat mitä ovat ja... Mutta pääpointti kuitenkin on se, että kyllä sitä vaan erittäin mielellään tuota Lordin show´ta katselee ja kuuntelee tällaisessa(kin) muodossa. Ja kun muutamalla keikalla on itsekin ollut, niin kyllä tuosta ihan saa mieleen sen keikkafiiliksen ja alkaa melkeinpä kaivata taas noita meidän kamalan ihania monstereita katsomaan...

Niin ja tänään sitten lopulta oli pakko kyseinen DVD hankkia. Lähti messiin kaupungin keskustassa käydessä, ja piti sitten himaan päästyäni myöskin katsoa taas tuo läpi...

Pienesti harmittaa, että keikasta on jätetty kaksi biisiä pois, joista toinen nyt sattuu olemaan oma suosikkibiisi Lordin tuotannosta. Muistan esimerkiksi, miten Tallinnan keikan jälkeen totesin, että niin kauan olen ylen tyytyväinen, kun The Deadite Girls Gone Wildin keikoilla kuulen - muuten en ole setin suhteen niin tarkka, kun kuitenkin aidosti sitä mieltä olen, että yhtään huonoa biisiä en tältä bändiltä ole kuullut. Kaikki yksinkertaisesti toimii.
Mutta enköhän nyt kuitenkin selviä sen yli, että tuo biisi on tältä DVD:ltä tiputettu pois.
Sinänsä muuten jännää, kun toisaalta pystyy ymmärtämään bändin kriittisyyden ja esim. sen, että sellaisen "täydellisen keikan" tavoittelu (niin vaikeaa kuin se onkin, kun esim. tekniikasta ei koskaan tiedä) on aina hyvinkin tärkeää... Mutta näin toisesta näkökulmasta katsottuna sitä voi kuitenkin todeta, että osa ns. mokista/virheistä ei yleensä ole kovinkaan näkyviä, ja osaa varmasti ainakaan suuri osa yleisöstä ei edes huomaa... Ja vaikka huomaisi, niin kaikenlaiset epätäydellisyydet ja kommelluksetkin annetaan kyllä anteeksi, ja ne melkein jopa kuuluvat livekeikoilla vähän niin kuin asiaan. ;)
Anyway, tiedä sitten miksi juuri Biomechanic Man ja The Deadite Girls Gone Wild on päätetty jättää pois, mutta ei tässä tosiaan auta kuin hyväksyä asia...

Eli ei tosiaan muuta kuin seuraavaa keikkaa (ja toki myös sitten sitä oikeaa DVD-julkaisua) odotellessa... Eiköhän tätäkin tule katsottua aina silloin tällöin.

Ai niin ja yleisöstä bongasin myös yhdet tutut kasvot... Ja sarvet. ;)
"Let's just say it moved me. To a bigger house! Oh crap, I said the loud part quiet and the quiet part loud."
Laurie
Monsterboardin asiapostaaja

Postby k.ita » Tue Mar 20, 2007 9:27 pm

Nytpäs se on minun osaltani selvää kun menen sitten viikonloppuna Turkuun ja ostan sen.
Mutta minua ihmetytti vähän kun olikos tuolta DVD:ltä jätetty nyt sitten ne välikohtaukset pois vai ei kun kun jossain oltiin sanottu että siinä on ne välikohtaukset ja jossain muualla oli taas sanottu että siinä niitä ei ole.
Ja otan mielelläni vastauksia. :wink:
k.ita

Postby Elen » Tue Mar 20, 2007 10:37 pm

k.ita wrote:Mutta minua ihmetytti vähän kun olikos tuolta DVD:ltä jätetty nyt sitten ne välikohtaukset pois vai ei kun kun jossain oltiin sanottu että siinä on ne välikohtaukset ja jossain muualla oli taas sanottu että siinä niitä ei ole.

DVD:llä on OXin sinkokohta, OXin bassoisku Blood Red Sandmanin alussa ja Amenin tulo ovista savun keskeltä Devil is a loser-biisiin, mutta esimerkiksi Awan kohtaus päivänvarjon kanssa (kuten siis Biomechanic Man-kappale myös, jossa tämä kohtaus yleensä tapahtuu) ja Kitan rumpusooloilu on jätetty pois.

Että kyllä siellä noita välikohtauksiakin on ja myös Mr.Lordin välikommentteja ja huuteluita keikan aikana sekä muuta, että ei pelkästään kappaleita kappaleiden perään. Tietyistä kohdista on kuitenkin nipistetty, että keikasta on saatu tunnin pituinen, esimerkiksi lopussa ei näytetä pitkään bändin lavalta poistumista tai plektrojen/kapuloiden heittelyä.

Suositeltava ostos joka tapauksessa! Itse pidän kyllä.
Last edited by Elen on Tue Mar 20, 2007 10:40 pm, edited 1 time in total.
Image
Elen

Postby Mr. Owl » Tue Mar 20, 2007 10:38 pm

k.ita wrote:Nytpäs se on minun osaltani selvää kun menen sitten viikonloppuna Turkuun ja ostan sen.
Mutta minua ihmetytti vähän kun olikos tuolta DVD:ltä jätetty nyt sitten ne välikohtaukset pois vai ei kun kun jossain oltiin sanottu että siinä on ne välikohtaukset ja jossain muualla oli taas sanottu että siinä niitä ei ole.

No, molemmat ovat periaatteessa oikein. Osa välikohtauksista on mukana ja osa on jätetty pois. Esimerkiksi Oxin singolla pamautus on mukana. Samoin kuin Blood red sandmanin "bassoa kaaliin" -kohta, sekä Aamenen kaasutus. Toisaalta taas esimerkiksi Kitan syöttö ja Awan sateenvarjoilu on jätetty pois.
Mr. Owl

Postby Monstertar » Wed Mar 21, 2007 8:53 am

Sitten, kun seuraava kuukausiraha tulee, niin pakkohan tuo on ostaa.
Lueskelin teidän kommenttejä tästä julkaisusta, ihan hyvältä vaikutti.

I love you from bottom of my heart, Amen.

Kiitos a.menille avasta!

Olen hieman laiskalla päällä, joten viestejäni ei taida liiemmin hetkeen näkyä.
Monstertar

Postby k.ita » Sun Mar 25, 2007 9:29 am

Juu ostinpa nyt vihdoin minäkin tämän DVD:n. Hyvähän se on ei sitä pidä kieltää mutta mielestäni pikku hieonnat puuttuivat ja totta kai harmitti kun oli leikattu pois väli kohtaukset ja kaksi huisin hyvää laulua. :evil:
Ja valikot ei olleet hienot, eikä todellakaan Lordimaiset. Mutta kysynpä nyt yhden kysymyksen kuvittelinko mä vaan vai oliks Oxin ääni hieman hassu siinä kohtaa kun se huusi? Samoin Oxin tykistä tuli aika pienoinen ääni. :?
Mutta kokonaisuus on loppujen lopuksi todella hieno ja olen onnelinen että ostinen tämän DVD:n.
k.ita

Postby King » Sun Mar 25, 2007 2:43 pm

Awan ja OXin äänet muutetaan miksaajan toimesta :)
King

Postby -Kitawa- » Sun Mar 25, 2007 3:14 pm

Voi ei, tilasin ton jut ja täällä tää kommentti on ollut aika...... torjuvaista..? :shock: Nimittäin olisiko mun sitte kumminin pitäny tilata mielummin se Kauppatori-dvd? :( Voi vitsi.. Alko vähän harmittamaan!
ILL = I Love Lordi

I am ill for love to Lordi. <33
-Kitawa-

Postby Tinzu » Sun Mar 25, 2007 3:18 pm

Ehkä "torjuvaista" on liian kova sana kuvaamaan tätä dvd:tä. Moni on vaan harmitellut tämän keikan kuvauskulmia ja sitä, että tästä on leikelty pätkiä pois. Hyvä keikkahan tämä on, ei siinä mitään muuta moittimista ole. :) Mutta jos rehellisesti saan sanoa oman mielipiteeni, niin pidän enemmän tuosta Market Square Massacre-dvd:stä.
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby King » Sun Mar 25, 2007 5:57 pm

Minä taasen tästä, koska keikka on pidempi, ja tulee paremmin tutuksi viime vuoden pyrosetti :lol:
King

Postby PainMonark » Sun Mar 25, 2007 7:36 pm

Kandeehan ne molemmat ny hankkia..
PainMonark

Postby a.men » Sun Mar 25, 2007 9:00 pm

Jes! Kyllä nyt oon onnellinen! Rupesin tänään valittaan äitille, et mun tarttee saada rahaa tähän DVD:hen, ja äitipä sitten tokas, että kyllähän se voi sen mulle jossain vaiheessa ostaa :D Se oli vaan silleen, että ei sun ny kaikkee Lordi tavaraa tartte ite ostaa. Nyt vain innolla odottelen, koska se suostuu sen mulle ostamaan :D
Image
a.men

Postby M1kk1s » Tue Mar 27, 2007 10:02 pm

tuliha se viimeinni tänne mikkelii, ainoo ongelma on et ei oo rahaa :x
mut mun mukaa se lähtee heti kaupan hyllyltä kuha jostai taion sen 20e :)
"Sleep tight! Don't let those bad bugs bite..."
M1kk1s

PreviousNext

Return to Julkaisut