Monsterboard

Magnumin unelma. by:Nikkeli94(The End)

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: Hemitys, psyanide

Magnumin unelma. by:Nikkeli94(The End)

Postby Nikkeli94 » Sat Jul 22, 2006 5:47 pm

"En ole hengittänyt koko elämäni aikana, sillä minun ei ole tarvinut...
En ole syönyt tai juonut koko elämäni aikana, sillä en ole tuntenut nälkää tai janoa... En ole tuntenut kipua, iloa, surua, pehmeää en kovaa, kuumaa tai kylmää.Olen vaina ajatellut kuin ihminen... Se onkin ainoa asia mikä minulla on ihmisestä. Sillä en ole ihminen, vaan olen kyborgi...
Ja minulla on yksi ainoa unelma... Se että saisin olla ihminen...!"

Monster-squadin päämajassa

Oli aurinkoinen päivä. Kaikki olivat hyvällä tuulella, paitsi Magnum joka ei pystynyt tuntemaan mitään. Awa juoksi narisevia portaita pitkin alas iloinen ilme naamassaan. "Kuulkaas kaikki!" hän huusi portaiden puoli välistä. "Pikkusiskoni Ara soitti ja sanoi tulevansa tänne viikoksi." Awa sanoi päästyään portaat alas! Kaikki näyttivät yllättyneiltä, paitsi Kita joka pelasi rallipeliä omissa oloissaan, ja Magnum joka ei taaskaan voinut tuntea mitään. Tuli hiljaisuus, jonka Kita rikkoi voiton huudoillaan. "Voitin taas kolmella kierroksella muut! " Huuteli Kita ja hyppeli huonetta ympäri.
"Mihin aikaan hän tulee?" Kysyi Amen. Awa oli juuri vastaamassa jotain kun ovikello soi.

Jatkuu jos teitä kiinnostaa... Kommentteja! :mrgreen:
Last edited by Nikkeli94 on Wed Sep 06, 2006 7:25 am, edited 3 times in total.
Nikkeli94

Postby Nikkeli94 » Sat Jul 22, 2006 6:41 pm

Olisihan se pitänyt arvata :evil: ! Ei tämä ketään kiinnosta kun on niin tylsä alku ja nimi :evil: . Jos ei huomiseen mennessä tule myönteisiä kommentteja niin ei tämä tarina jatku... :twisted:
Nikkeli94

Postby Ninska » Sat Jul 22, 2006 6:44 pm

jatka!! alku on huippu!
Kheops, Jesus
Ninska

Postby Nikkeli94 » Sat Jul 22, 2006 7:14 pm

"Nyt!" Awa huudahti iloisesti ja juoksi avaamaan oven. Oven takana seisoi pieni lapsi joka oli täysin Awan näköinen, mutta pienempi."Sisko!" Huusivat siskokset yhteen ääneen. He halasivat ja Awa alkoi esitellä muita "Tuo on Lordi, Kita, Amen, Ox, Kalma ja Enary" Awa sanoi osoittaen jokaista nimensä kohdalla. Ara katsoi kummissaa muita kunnes hänen katseensa kiinnittyi sohvlla istuvaan kyborgiin. "Kukas hän sitten on?" Ara ihmetteli. Awa vilkaisi sohvan suuntaan ja vastasi: "Melkein unohdin hänet! Hän on Magnum. Kyborgi." "Jahas" Ara tokaisi. Vaikka Magnumilla ei ole tunteita hän tiesi, ettei se ollut kohteliaisuus. "Ara tulla pelaamaan rallipeliä Kitan kanssa!". Ara siirsi katseensa Kitaan "Rallipeli? Mikä se on?" Ara ihmetteli."Kita opettaa!" Kita huudahti ja otti Araa kädestä, ja vetäisi hänet mukaansa. "No niin! Palataan normaaliin päiväjärjestykseen!" Lordi sanoi ja meni aukaisemaan oluen.

Toivottavasti tämä nyt vetää lukijoita puoleensa :lol: ! Kommentteja!
Nikkeli94

Postby laaruska » Sat Jul 22, 2006 7:38 pm

Tosi hyvää tarinaa!<3 Jatka! Ja kiitokset että minä sain hypätä mukaan tarinaasi!*Riplatuplajättipottimonsterinsuurirutistus!* :roll:
laaruska

Postby Nikkeli94 » Sat Jul 22, 2006 8:02 pm

Ja jälleen jatkoa.

Oli jo ilta. Kita oli yrittänyt opettaa Aralle rallipeliä mutta häntä kiinnosti enemmän Magnum. Ara oli seurannut Magnumia joka paikkaan. "Onko kyborgeilla aivoja?" Ara kysyi Magnumilta. "Ei. Mutta meihin on lisätty ajattelu siru, jotta ajattelemme kuin ihmiset" Magnum vastasi.
"Entä tunteita?"
"Ei."
"Entä unelmia?" Magnum katsoi Araa silmiin, ja vastasi: "Kyllä. On minulla yksi. Yleensä kyborgeilla ei ole, mutta olen saanut sen jotenkin."
"Mikä se on? Unelmasi?" Ara kysyi jälleen. "Toivon että olisin ihminen."

Ara meni kertomaan Awalle hänen ja Magnumin keskustelusta."Tiedän miten hänen unelma toteutuu!" Ara yritti vakuutella siskolleen. Awa katsoi pikkusiskoaan kysyvä ilme kasvoillaan. "On olemassa loitsukirja, jossa kerrotaan siitä! Elottoman muuttamisesta elolliseksi! Se on Lapissa Inari järven läheisessä luolassa!" Ara vakuutti. "Minä uskon sinua." Awa sanoi.

Jatkuu...
Nikkeli94

Postby laaruska » Sat Jul 22, 2006 8:11 pm

Jee jatkoa on tullut ja tulee tai*piiloittaa kirvestä*.Ja pikkasen mä säikähin.Kun luin tätä ja mun yläpuolelta meni lintu!Oli tullu takaovesta ja siitä meni takasin pihalle! :lol:
laaruska

Postby *Supermonstar* » Sat Jul 22, 2006 8:15 pm

Hyvin sujuu! Ei löytynyt kirjoitusvirheitä tai muutakaan moitittavaa. Ainoa asia mitä voisi parantaa on se että tarinat olisivat vähän pidempiä :) jatkoa
Kick up a row
We're the Supermonstars
We chant the athem of the phantoms
Deal out the blows
like a Supermonstar
We are humble to none
*Supermonstar*

Postby Gateway-To-Hell » Sat Jul 22, 2006 8:18 pm

Jatkoa, kiinnostava alku! *Pyörittelee lekaa kädessään*
Gateway-To-Hell

Postby bad girl » Sat Jul 22, 2006 9:06 pm

jatkoa * vai pitäkö tulla käymään
bad girl

Postby Nikkeli94 » Sat Jul 22, 2006 9:17 pm

Pelkään että pitää tulla käymään. Sillä jatkoa tulee vasta huomenna, ehkä yli huomenna :twisted: ! MUHAHAHA HAAAHAAHAHA MUUAHAHHAHA hihi
Nikkeli94

Postby laaruska » Sun Jul 23, 2006 9:40 am

Jee!Jee!JATKOA! :wink:
laaruska

Postby Nikkeli94 » Sun Jul 23, 2006 10:19 am

Ja Jatkuu...

Oli jo yö. Kaikki nukkuivat, paitsi Magnumin huonetta päin kävelevä Ara. Hän avasi hiljaa oven ja astui sisään. Ara hiipi huoneen halki ja näki lepotilassa olevan Magnumin. Ara painoi herätys nappulaa ja Magnum nousi automaattisesti istumaan. "Ara? Miksi et ole nukkumassa? Awa ei pidä tästä." Magnum varoitti, sillä sille oli opetettu talon säännöt. "Me lähdemme etsimään erästä loitsukirjaa, joka muuttaa sinut ihmisesksi. Siis vain me." Ara sanoi päättäväisen näköisenä ja otti reppunsa jotka oli pakannut. "Emme voi lähteä noin vain! Lordi suuttuu varmasti!" Magnum yritti yhä varoittaa mutta, kun Ara oli jotain päättänyt,niin sitä ei noin vain estetty. Ara käveli pois huoneesta, ja portaita alas keittiöön pakkaamaan ruokaa. Magnum päätti hipsiä Kalman huoneeseen ja ottaa "pari" asetta varmuuden vuoksi. Hän näki pöydällä Kalman moottoripyörän avaimet ja laittoi ne nopeasti taskuunsa. Pian he olivat jo ajamassa Inarijärvelle päin.

Aamulla
Awa ihmetteli, mihin Ara ja Magnum olivat kadonneet. Awa löysi pöydältä kirjeen, jossa luki heidän lähteneen etsimään loitsukirjaa Magnumille. Hän luki kirjeen moneen kertaan, ja säikähti kun Kita tuli keittiöön mumisten: "Kitalla nälkä. Awa tehdä puuro." "En minä ehdi! Ara ja Magnum ovat lähteneet!" Awa huudahti Kitalle, joka puolestaan säikähti Awaa. "Mene herättämään muut!" Awa käski Kitaa.

Myöhemmin, kun kaikki oli herätetty ja Awa oli kertonut, mihin Ara ja Magnum olivat kadonneet, muut miettivät. "Kita tietää!" Kita huusi innoissaan ja hyppeli huoneessa."Se onkin sulta uutta." Lordi sanoi ja kaikki paitsi Kita ja tytöt nauroivat. Kita laittoi käde puuskaan ja huusi "Kita tietää oikeasti! Me lähtä niiden perään!". "Miten? Ängetkö kaikki siihen Kalman mopoon?" Amen nauroi. "Se on moottoripyörä, ja sitä paitsi ne pölli sen!" Kalma korjasi. "Ollappa Kalma ja Amen hauskoja!" Kita hekotti. "Kita tarkoitti että me lentää Kitan aluksella niiden perään!". Kaikki tujjottivat Kitaa yllättynyt ilme kasvoillaan. "Onko se vieläkin piilossa?" kysyi Ox, joka rikkoi hiljaisuuden. Kita nyökkäsi.
"Mitä me tässä vielä istutaan? Pakkaamaan!" Awa hoputti kaikille.

Toivottavasti tuli tarpeeksi pitkä! Kommentteja!
Nikkeli94

Postby laaruska » Sun Jul 23, 2006 10:25 am

Mähän oon viisas:D Mä lähen keskellä yötä Magnumin kaa jonnekki inari järvelle!xDMut ihanaa! Jatkoa!Ja äkkiä! :wink:
laaruska

Postby Miru » Sun Jul 23, 2006 1:02 pm

Tulleko jatkoa, vai tulenko sinne? :twisted:
Minä olen minä, enkä aio muuksi muuttua. Ne jotka pitävät minusta, saavat pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.
Siksi lähes kukaan ei pidäkään minusta.

Haluatko toteuttaa itseäsi?
http://z4.invisionfree.com/HorseArt/index.php?
Miru

Postby Nikkeli94 » Sun Jul 23, 2006 3:20 pm

Kun kaikki olivat pakanneet, Kita opasti muita alukselle. He talssivat pitkän matkan Pääkallometsässä kunnes tulivat kauniille ja valoisalle niitylle. "Perillä!" Kita hihkaisi jonon kärjestä. Kaikki katsoivat ympärilleen alusta etsien. "No, missä se on?" Enary kyseli. "Tuossa." Kita sanoi ja osoitti kädellä eteensä tyhjyyttä, samalla kun kaivoi toisella jotain taskustaan. Pian hän nosti taskustaan autonavainta muistuttavaa esinettä ja painoi siinä olevaa nappulaa. Kuluui kaksi kertaa *tui* ja porukan eteen ilmestyi jättimäinen alus. Se oli punainen ja siinä oli mustia täpliä. Sen keulasta ja perästä roikkui ihmiste luurankoja. Aluksen kyljessä oli isot tykit, ikkunoita ja iso teksti jossa luki "Pet the Destroyer I". Kaikki paitsi Kita katsoivat alusta suu auki. "Miksi kaikilla leuka maassa?" Kita ihmetteli. "Kita ei väkitä. Tullakko te sisään vaiko ei?". Kidan takaa kuului isolla äänellä "VAU!". Kita katsoi taakseen ja huomasi harmikseen Lordin toljottavan alusta hänen takanaan ja kuolaa Kidan hiuksille. "Lordi sotkea Kidan kaunis tukka!" Kita parkui. Kita astui alukseen hieman pelokkaana. "Tä-tänne kuoli Kidan kevereita, kun poliisit hyökkäsi!" Kita sanoi ääni varisten ja samalla hänen mieleen tuli kaameita muistoja.
Hän istui ohjaamoon ja käski muiden varata itselleen huoneeet.

Sillä välin Magnum ja Ara olivat jo päässeet Rovaniemelle. "Meidän on paras etsiä hotelli." Ara ehdotti. "Minulla on rahaa tilillä. Käydään hakemassa." Magnum sanoi ja kurvasi pankin pihalle. "Odota tässä." Magnum käski Aralle, ojensi tälle pistoolin ja käveli pankkiin. Ara odotti rauhassa ja hyräili Biomechanic Mania. Kohta pankista kuului laukaus. Ara säikähti ja huusi: "Magnum!".

HAHAHAHAA! Jatkoa tulee vasta huomenna! Muhahaha! Hihi! :twisted:
Nikkeli94

Postby Miru » Sun Jul 23, 2006 6:15 pm

Ihana tarina! Saisiko tähän oman hahmon ujutettua mukaan?
Minä olen minä, enkä aio muuksi muuttua. Ne jotka pitävät minusta, saavat pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.
Siksi lähes kukaan ei pidäkään minusta.

Haluatko toteuttaa itseäsi?
http://z4.invisionfree.com/HorseArt/index.php?
Miru

Postby ~Girl from the Night~ » Sun Jul 23, 2006 7:43 pm

Heey täällähän on Magnumistaki jotain! Hyvä Stoori!
let it snow<3
~Girl from the Night~

Postby Nikkeli94 » Mon Jul 24, 2006 7:56 am

Pitää sitä hahmo hommaa miettiä, kun tästä piti tulla tarina näillä hahmoilla... Mutta ehkä vielä yksi mahtuu :D .
Nikkeli94

Postby Nikkeli94 » Mon Jul 24, 2006 8:59 am

Ara lähti juoksemaan kauhistunut ilme kasvoillaan pankkin ovia päin. Pankin hälytys alkoi soida. "Ryöstö!" Ara ajatteli mielessä. Hän oli juuri avaamassa oven, kun sisältä tuli kaksi miestä naaman peitettynä. Etummainen tuuppasi Ara maahan, mutta hän ottikin pistoolin, ja ampui lähintä pankkirosvoa jalkaan. Mies karjaisi ja pyysi ystäväänsä auttamaan, mutta toinen jatkoi matkaa, kunnes hänen eteen tuli auto jonka kyytiin hän meni. Auto lähti pois paikalta, mutta Ara yritti ampua autoa päin, mutta hän osui vain mummoon, ja ikkunaan. Hän kuuli sireenien äänen, ja meni sisälle. Ara katseli ympärilleen etsien Magnumia. "Magnum!" Ara huusi säikähtäneenä, kun näki kyborgin makaavan maassa luoti rinnassaan. Ara polvistui maahan, ja yritti ravistaa Magnumia hereille. Ara näki sen niskassa napin jossa luki "HÄTÄTILA". Hän painoi nappulaa kerran, ja luodin osuma kohdasta alkoi lentämään kipinöitä ja kuulumaan rätinää. Ara alkoi itkemään ja painoi päänsä Magnumin rintaan. Yksi kyynel meni reiästä sisään, ja johto pitkin pää yksikköön. Siellä kyyneleestä etsittiin tunteita. Yksi niistä oli rakkaus, joka antoi lisävoimia Magnumille. Pian rätinä ja kipinöiden lento loppui. Ara nosti päänsä ja ihmetteli. Luoti lensi ulos ja reikä täyttyi. Pian Magnum nousi ylös. Aran itku jatkui mutta nyt ilosta."Sinä selvisit!" Ara huusi innoissaan. "Sinun ansiosta." Magnum kiitti ja halasi Araa. Muu väki ihmetteli tapahtunutta. "Mennään nyt sinne hotelliin." Magnum sanoi huolehtivaisena.

Sillä välin Pet the Destroyer I:ssä
Kita oli lentänyt jo monta tuntia yhteen pötköön. Awaa alkoi huolestuttaa. "Pitäisiköhän meidän laskeutua lepäämään?" Awa ehdotti Kidalle. "Kita ei väsynyt." kuului tamakka vastaus. Awa näki Kidan silmistä, sen että hänen pitäisi olla nukkumassa. Pian Kita nukahti ja hänen pää läsähti tööttiin joka herätti hänet. "Okei, ehkä Kita väsynyt hieman." hän myönsi lopulta. "Missä päin me nyt olemme suunnilleen?" Kysyi juuri huoneeseen tullut Lordi."Tutka sanoa Rovaniemi." Kita kuittasi.

Kommentteja! :twisted:
Nikkeli94

Postby laaruska » Mon Jul 24, 2006 9:03 am

JEE!rakkaus rakkaus rakkaus rakkaus RAKKAUS!! Mä tykkään rakkaus sanasta! :lol: Jatkoa! :roll:
laaruska

Postby laaruska » Mon Jul 24, 2006 9:23 am

Mä nyt laitan vähä paremman komman:Tarina on hyvä,Et etene liian nopeaa etkä kuin etana.Kirjotus tyyli on mahtava ja osaat kertoa selkeästi.Se pankki ryöstö homma oli kuin suoraa maailman kuulusta ryöstöelokuvasta.Kirjotus virheitä ei ole osunut silmiin.Jos alottaa tarinan niin kannattaa lukea ensin tämä tästä saa hyviä ideoita.Nikkeli sä oot mahtava kirjottaja!Kirjota vähän pitempiä...Muuten hyvä!Mä tykkään ihan kamalasti!Jatka pian ja ota neuvosta kiinni :roll:
laaruska

Postby Nikkeli94 » Mon Jul 24, 2006 3:02 pm

Awa meni tutkimaan aluksen laskeutumis paikan ympäristöä. Se oli synkkää ja ankeaa metsää lähellä kaupunkia. Hän oli jo kävellyt jonkin aikaa, kun näki taloja. Hän käveli hotellin viereen ja näki tutun näköisen moottoripyörän. "Olisko tuo Kalman?" Awa ajatteli. "Ei voi. Magnum ja Ara nappasivat sen mukaansa karatessaan." Yht`äkkiä hänen mieleensä tupsahti iloinen idea ajatus ja hän pysähtyi kuin seinään. "Jos he ovat TÄÄLLÄ!". Awa soitti Kalmalle ja kertoi, että hän oli ehkä löytäny Kalman "kullannupun". Kalma riensi paikalle pää kolmantena jalkana ja vilkuili ympärilleen. Ennen kuin Awa ehti näyttää "kullannupun" sijainnin Kalma oli jo sitä halailemassa. "Oma kullan nuppuni! Ei hätää. Äiti on tässä." Kalma leperteli pyörälleen ja antoi pusuja. Pian Kalma nousi seisomaan, otti haulikon ja talssi hotelliin mutisten joitan sensuroituja sanoja. Awa oppi uusia sanoja paljon. Magnum ja Ara kuulivat tömistelyä ja Kalman huutoja. "He ovat täällä!" Ara huudahti. Magnum otti Aran kainaloon, hyppäsi ikkunasta ja ampaisi juoksuun. Kalma potkaisi ooven auki ja ampui hauliklla tyhjää. Hän jäi ihmettelemään joksikin aikaa, kunnes näki aseensa pöydällä. "Kullannuppuni!". Awa tuli huoneeseen ja näki Kalman pussailemassa aseitaan. "Missä ne on?" Awa kysyi. "Tais mennä ikkunasta. Mutta ei niitä enää kiinni saa."

Tuli taas lyhyt... Mutta kommentteja :mrgreen:
Nikkeli94

Postby Nikkeli94 » Mon Jul 24, 2006 10:40 pm

"Mitä sä sillä haulikolla muuten teet?" Awa kysyi vakavasti Kalmalta. "Bisnestä... Annan vinkin. Jos löydän se masiinan niin se löytää päänsä pellolta. Ja mitä Araan tulee. En viitti tehä mitään, jos se tekee taas sen koiran pentu ilmeen" Kalma vastasi eri äänen sävyillä. Awan ilme muuttui raivostuneeksi ja hän alkoi kilju: "SINÄ ET TEE SILLE MITÄÄN!". Kalma vajosi maan alle nolostuneena. Sill välin Magnum oli juossut täyttä vauhti moottori tietä pitkin. "Minua väsyttää..." Ara hukkotteli. Magnum pysähtyi ja laski Aran maahan. "Etsitään metsästä luola." He olivat kävelleet jonkin aikaa kunnes alkoi satamaan. Ara osoitti luolaa joson he juoksivat. Päästyään sisään Aralla läsähti leuka maahan. Luola olikin leveämpi kuin he luulivat. Luolassa oli seinässä tauluja ihmissusista ja zombeista jotka erotti juuri ja juuri pimeässä."Huhuu! Onko täällä ketään?" Ara huhuili aralla äänellä. "Huhuu itsellesi." Kuului möreä ääni luolan perältä. Pian esiin astui zombi. Sillä oli nahka vaatteet, sininen T-paita ja pitkät mustat hiukset. "Mitäs te täällä teette?" zombi murahti. Magnum havaitsi liikettä selkänsä takana ja kääntyi äkisti. Hänen takana seisoi ihmissusi, jolla oli harmaa tuuhea turrki ja ainota vaatteen oli mustat bokserit.( :lol: ) "Niin, minä kysyisin sitä samaa." sanoi ihmissusi. Ara säikähti ja käännähti. "Pikkuinen tarvitsee nukkuma paikan. Olemme matkanneet jo monta sataa kilometriä." Magnum pyysi. Ihmissusi ja zombi alkoivat nauramaan kylmää ja korvia vihlovaa naurua. Pian syttyi kattolamput jotka valaisivat koko luolan. "Miksi ette heti sanoneet?" zombi ihmetteli ja läsähti sohvalle veltosti. Magnum ja Ara ihmettelivät luolan sisustusta. Siellä oli matot, TV, sohvat kirjahylly, jääkaappi, uuni ja muita keittiöön kuuluvaa. "Miten saitte tänne sähköt?" Ara kysyi samalla kun hänen kasvoilleen hiipi hymy. "Huijattiin yhtä sokeaa sähköasentajaa. Hirven kylkeä?" Vastasi ihmissusi samalla kun tarjosi raakaa hirven kylkeä."Ei kiitos. Mutta mä oon Ara ja toi on Magnum" Ara esittäytyi. "Minä olen Nidra ja toi on Jesde." esiintyi zombi puolestaan."Kida davada." sanoi Jesde hirven kylki suussa. "Teidän huone on tuolla." Nidra kertoi ja luolan päässä olevista kolmesta ovesta keskimmäistä. "Selvä." Magnum kiitti.
Last edited by Nikkeli94 on Tue Jul 25, 2006 1:29 pm, edited 1 time in total.
Nikkeli94

Postby bass-of-doom » Tue Jul 25, 2006 2:59 am

nyt meidän nikkeli on päässyt hyvin vauhtiin älä hidasta mopoa. Kaasuta TÄYSILLÄ.nikkeli osaa kirjoittaa.Meikä haluaa kuulla lisää et voi vastustaa sitä :twisted:

Who is monitoimimies :lol:
NIKKELI!NIKKELI!NIKKELI(jne)

ja mä oon taas vauhdissa :roll:
Jänteet paskaksi ja lahkeet lepattamaan!
bass-of-doom

Next

Return to Lordi fanfic