Monsterboard

Magnumin unelma. by:Nikkeli94(The End)

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Miru » Tue Aug 01, 2006 5:08 pm

Jatkoa tai Miru tulee heilumaan lekan kanssa.
Minä olen minä, enkä aio muuksi muuttua. Ne jotka pitävät minusta, saavat pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.
Siksi lähes kukaan ei pidäkään minusta.

Haluatko toteuttaa itseäsi?
http://z4.invisionfree.com/HorseArt/index.php?
Miru

Postby kita-fani94 » Tue Aug 01, 2006 5:09 pm

Miru wrote:Jatkoa tai Miru tulee heilumaan lekan kanssa.
mutta mulla on Kalman Leka. ja tuun heiluu sinne
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby Nikkeli94 » Wed Aug 02, 2006 9:28 am

Onpas ryhmä kasvanut :shock: . Neljä heppua jo uhkailee! No jatkan myöhemmin... :twisted:
Nikkeli94

Postby pimeyden lapsi » Wed Aug 02, 2006 9:30 am

jatkat nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tai mä vielä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: tapan sut!
pimeyden lapsi

Postby Shotgunkiller » Wed Aug 02, 2006 9:31 am

pimeyden lapsi wrote:jatkat nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tai mä vielä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: tapan sut!

Miten sitten luulet että nikkeli laittaa jatkoa?
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby pimeyden lapsi » Wed Aug 02, 2006 9:33 am

siinäpä pulma.. no mä teippaan sit sen tuoliin kii
pimeyden lapsi

Postby Nikkeli94 » Wed Aug 02, 2006 6:24 pm

Onpas teillä suunnitelmat :evil: . Pitää jatkaa ennenkuin te suututte :evil: !

Nidra oli ajanut jo monta tuntia rekkaa. Vähän väliä hän nukahti ja löi päänsä tööttiin joka herätti hänet. "Ehkä minun on parasta ajaa." Lisa sanoi ja nakkasi Nidran rekan lattialle jossa tämä jatkoi uniaan. "Kova mimmi." Jesde tuumasi katsoen Lisaa. Tomzas roikkui katosta ja luki kirjaa. Ara supatti jotain Jasulle joka näytti nyökkäävän. Jasu hiipi nukkuvan Nidran eteen ja pissi tämän päälle. Ara hipsi Tomzasin alle ja vetäisi tämän alas ketjuista. "Jasu!" karjaisi Nidra. "Ara." karjaisi Tomzas. Pian Aran taakse käveli Magnum ja laittoi tämän nurkkaan häpeämään. Jesde otti Jasun ja laittoi hänet häkkiin häpeämään. Ara kiljui täyttä kurkkua ja Jasu ulvoi täyttä kurrkua. "Onko sitä jeesus teippiä vielä?" Jesde kysyi Nidralta katsoen ilkeästi Araa ja Jasua. Nidra nyökkäsi ilkeästi hymyillen.

Aluksella oli ollut hälinää. Kita meinasi räjäyttää Siwan jossa Lordi oli hakemassa Pepsi Maxia ja Koffia, Kalma ja Amen tappelivat yhä ja Ox seurasi sivulta, Zet teleporttasi aluksen vahingossa Australiaan ja Tod söi moottorista osan. "Kita luulla kestää pari tuntia päästä sinne Inari jorpakkoon." Kita sanoi. "No vauhtia sitten, jos olen täysin kännissä kun olemme perillä niin saatte tapparasta!" Lordi hudahti ja otti kiinni alieneista. "Aika alkaa nyt!" Lordi sanoi, aukaisi kaljan ja päästi alienit vapaaksi.

Rekka oli jo perillä Inari jorpakol...SIIS järvellä. Nidra alkoi heti pestä takkiaan jorpak... SIIS järvessä. "Tiesitkös että tuo on likaista vettä?" Lisa huomautti. Nidra käänsi katseensa Lisaan. "Muita vaihtoehtoja?" Nidra kysäisi. Lisa mumisi jotain ja samassa Nidran vaatteista katosi kusi ja muu lika. "On." sanoi Lisa ja lähti muiden perään. Nidra katsoi hölmistyneenä takkiaan ja sitten Lisaa joka käveli pois päin. "Olisit tehnyt tuon heti!" Nidra huusi Lisan perään. Pian Jesde lähti juoksemaan metsään muiden edellä, ja yhtä pian kuin oli lähtenytkin Jesde palasi huutaen "Luola! Löysin luolan!". "Hyvä!" Tomzas vastasi. "Nyt saatappas meidät sinne." Nidra sanoi. Jesde huohotti kovaäänisesti(sillä oli laiska :lol: ), mutta näytti muille luolan siitä huolimatta.
Nikkeli94

Postby laaruska » Wed Aug 02, 2006 6:34 pm

Jatkoo!Oikeen pitkä jatko seuraava!Kirjota nyt tänään loppuun tää tarina...(Tai tuun käymään! :twisted: )
Mä óon tällänen pikku tyttö vaan...
laaruska

Postby kita-fani94 » Wed Aug 02, 2006 6:35 pm

jaatkoo
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby pimeyden lapsi » Wed Aug 02, 2006 6:45 pm

sama mieltä kuin edelliset
pimeyden lapsi

Postby Who.The.Fuck.Is.Predator » Wed Aug 02, 2006 7:32 pm

Jatka tai leka alkaa heilua täältäkin! :twisted: :twisted:
Who.The.Fuck.Is.Predator

Postby Nikkeli94 » Wed Aug 02, 2006 8:54 pm

Nidra ja Tomzas astuivat luolaan ensimmäisinä, heidän perässä Tomzas, Ara ja Jasu ja perää pitivät Jesde Velchu ja Lisa. Luolan seinillä oli lyhtyjä ja joitain hieroglyfejä muistuttavia merkintöjä. "Ihan kuin kotona." Velchu sanoi merkkejä katsellen. Käytävän päässä pilkotti portaat alas päin. Portaiden päässä oli lyhyt käytä jonka päässä oli kolme ovea. Pian ryhmän piirritti joukko sinikaapuisia olioita. "Mitä te täältä tahdotte?" Kysyi yksi oliosta möreällä äänellä. "Tahdomme muuttaa hänet eläväksi." Nidra sanoi ja osoitti Magnumia. "Teidän pitää uhrata noita laavaan sen vuoksi." Sanoi toinen olio möreällä ja ilkeällä äänellä. Nidra katsoi Araa ja Lisaa. "Mitä jos emme?" Kysyi Lisa. "Jos se on päätöksenne." heille vastattiin ja kaikki kaatuivat maahan tajuttomana.

"Keshtääkösh fielä kaudan päättä pesille?" Kysyi Lordi kännissä. "Lordi pitää olla kärsivällinen. Kita lentää nopeaa." Lordi katsoi ulos eikä nähnyt mitään vauhdin vuoksi. "Tämä on kyl mathelua!" Lordi karjaisi ja sammui lattialle. Amen ja ox yrittivät nostaa Lordia, mutta piru painoi liikaa .Kita katsoi taakseen ja huusi: "Nosturii!".

Lisa heräsi. Hän näki muut vielä pökerryksissä. Lisa vilkuili ympärilleen ja huomasi heidän olevan jonkin laisessa vankilassa, jossa ei ollut kaltereita. Hän yritti kävellä vankilasta pois mutta sai pienen sähkö iskun. "Samperi. Näkymätön seinä." Lisa murahti ja potkaisi Velchua. "No niin, kuka alkaa ukisemaan?!" Velchu karjaisi nyrkit pystyssä. "Ei edelleenkään kukaan. Mutta olemme vankeina, sillä tuossa on..." Lisan lause jäi kesken sillä Velchu alkoi kiljumaan kuin tyttö kun yritti päästä sellistä pois. "...näkymätön seinä?" Velchu arvasi. "Just." Lisa vastasi huvittuneena. "Kuka huutaa?" Kysyi Ara joka oli juuri herännyt. Pian kaikki muutkin heräsivät ja Lisa kommenttoi jokaiselle tilanteen. Lisa yritti turhaan loihtia seinää pois. "Et sinä sitä pois saa, olet yrittänyt jo puoli tuntia." Jesde sanoi. Lisa kääntyi ja otti Jesdeä kurkusta kiinni. "Sinä et sano minulle mitä en voi tehdä." Lisa kuiskasi Jesdelle ja jatkoi yrittämistä. "Kova mimmi." Jesde ajatteli. Kohta kaksi oliota käveli sellin eteen. "Onko nyt kivaa?" Toinen niistä kysyi. Kaikki katsovat olioita vihaisesti paitsi Ara joka nyyhkytti nurkassa. "Eli ei!". Oliot alkoivat nauramaan. "Mutta teillä on yksi vaihtoehto päästä ulos. Teidän on uhrattava yksi teistä." Sanoi pienempi vartija olio. "Me emme uhraa ketään." Karjaisi Tomzas. "Minä suostun." Magnum sanoi. Kaikki katsoivat Magnumia. "Mitä?" Ara kysyi itku kurkussa. "Sinä et saa!" Ara kiljui ja alkoi itkemään. Nidra lohtutti Araa. "Minulla ei ole merkitystä tässä elämässä. Awa ja Enary pakottavat kotitöihin, Kalma vihaa minua, Lordi karjuu minulle eikä minulla ole tunteita." Magnum sanoi. "Kunnioitamme tahtoasi." Velchu sanoi. "Uhraamme Magnumin." Toisti Lisa. "Hyvä. Saatte itse tulla seuraamaan hänen kuolemaansa." Sanoivat vartijat ja alkoivat naurmaan. Heille ilmestyi ketjut käteen ja heidät saatettiin tulivuorta muistuttavaan paikkaan, jonka reunoilla oli leveitä kävely teitä. Toiselta puolelta laavaa oli kivestä tehty koroke joka oli rakennettu laavan yläpuolelle. Muut paitsi Magnum sidottiin seinään kiinni ja Magnum saatettiin korokkeen päähän."Sanokaa hyvästit ystävällenne." Sanoi olio Magnumin takaa. "Minä rakastan sinua!" Ara huusi Magnumille. Magnum käänsi katseensa Araan. "Hyvästi, teile kaikille!" Magnum huusi ystävilleen katsoen jokaista kerran silmiin. Sitten hänet tönäistiin laavaan. Kaikki muut huusivat surusta. Kaikki oliota lkoivat nauramaan, mutta yhtäkkiä ne kaikki sulivat. Kaikki katsoivat ihmeissään sulaneita hahmoja. Pian kaikkien ihmeeksi Magnum nousi laavasta suoraan heidän eteensä. "Oliko ikävä." Magnum kysäisi ILOISENA! Kaikki mutisivat jotain mutta alkoivat sitten itkemään ilosta. "Mi-Miten sinä tuon teit?" Ara kysyi. "Olisi pitänyt arvata." Lisa sanoi. "Jos kyborgi uhrataan omasta tahdostaan, ja häntä rakastetaan, kyborgi saa tunteet ja elämän! Vanha ja ikuinen loitsu" Magnum jatkoi Lisan puolesta. Lisa nyökkäsi.

"Perillä!" Kita huudahti. "Vihdoinkin!" Amen ja Lordi huusivat. Joukko monstereita marssi aluksesta ulos. He näkivät toisen joukon joka käveli heitä päin. "Magnum! Ara!" Awa huusi ja juoksi halaamaan siskoaan. "Jahas. Ruostekasa on vielä ehjä." Kalma nauroi. Magnum käveli Kalman eteen ja otti tätä kiinni rinnuksista. "Muahan sä luuviulu et hauku!" Magnum sanoi ja jatkoi matkaa Kitaa halaamaan. Kalma katsoi pöljänä Magnumin perään. "Mikä tolle tuli?" Kalma kysäisi päätään raapien. "Jos se ei vaan kestänyt sua." Amen sanoi voittoisasti ja meni muiden joukkoon. Ara ja Magnum kävivät vielä hyvästelemässä ystävänsä ja lähtivät Kitan alukseen.

Kita oli hyvästelemässä Toddia ja Zettiä. "Tod ja Zet mennä nyt kotia. Meillä ikävä sinua tulla!" Tod ja Zet sanoivat yhteen ääneen. " Kitallakin ikävä tulla .Te muistaa tulla käyämään." Kita muistutti. Tod ja Zet nyökkäsivät. "Heipparallaa!" Kita huusi vielä heidän peräänsä. Alus lähti pois valon nopeudella ja Kita jäi vilkuttamaan ystävilleen. Kita kaivoi jotain taskustaan. "Mitä täällä olla? ALUKSEN AVAIN! No, ei ne sitä tarvita." Kita tuumi ja heitti avaimen pois. "KITA PERKELEE!!" kantautui huuto jossain avaruudessa.

Ara ja Magnum olivat jo kertoneet muille monstereille matkastaan. Aran piti alkaa jo nukkumaan mutta hän ajatteli vain ystäviää. Pian alkoi kuulumaan tuttua ulvontaa. "Jasu!" Ara ajatteli ja katsoi ikkunasta. Mäen päällä oli kaikki hänen uudet ystävänsä. He kaikki vilkuttivat Aralle joka vilkutti takaisin. Syystuuli puhalsi ja Nidra, Jesde, Tomzas, Jasu, Velchu ja Lisa katosivat savuna ilmaan.

LOPPU

Toidottavasti piditte. Nikkeliventures kuittaa! :lol:
Nikkeli94

Postby pimeyden lapsi » Wed Aug 02, 2006 9:12 pm

ihana loppu... :)
pimeyden lapsi

Postby Who.The.Fuck.Is.Predator » Wed Aug 02, 2006 10:49 pm

hyvä stoori oli, lisää tämmösii,, loppu hyvään kohtaan
Who.The.Fuck.Is.Predator

Postby laaruska » Thu Aug 03, 2006 8:35 am

Ei todellakaan loppunu hyvään kohtaan!!Tää oli ihana tarina alusta tohon asti.Mutta tiedätkö mitä rakas Nikkeli?!Sähän muuten jatkat! :twisted:
laaruska

Postby Nikkeli94 » Thu Aug 03, 2006 4:57 pm

Muta tuli mieleen että jos jatkan, te voisitte antaa aiheita joista kirjoitan. Että antakaapa tulla!

Huomen aamulla klo 12 loppuu vastaan otot.
Nikkeli94

Postby laaruska » Thu Aug 03, 2006 5:47 pm

Jatka sillä tavalla että kerrot niitten elämästä.Ara saa lapsen Magnum ja Ara menee naimisiin...Juttuja...
laaruska

Postby bass-of-doom » Thu Aug 03, 2006 11:37 pm

Mitäshän sun pitäis kirjoittaa seuraavaksi...Mutta silti....Sä jatkat kirjoittamista.... :twisted:
Tai muuten oskari ei anna karkki ja oskari kutsua Kita ja Kita syödä nikkeli pää irti kokonaan :P (piste).
Kirjoita Kalmageddonin järjestyksestä (tai mikä onkaan) kohta tulis one character...
Jänteet paskaksi ja lahkeet lepattamaan!
bass-of-doom

Postby Devils_Daddy » Sat Aug 05, 2006 7:50 pm

Jatka, näähän on hyviä! Kerrankin joku tekee kunnon tarinaa Magnumista! Kyllä kaikki pitää ottaa huomioon!! Muuten saanko lainata Araa yhdessä vitsissäni? Kiitos ja kumarrus! :D
It's Time to get heavy!!
Devils_Daddy

Postby Nikkeli94 » Sat Aug 05, 2006 9:10 pm

Devils_Daddy wrote:Jatka, näähän on hyviä! Kerrankin joku tekee kunnon tarinaa Magnumista! Kyllä kaikki pitää ottaa huomioon!! Muuten saanko lainata Araa yhdessä vitsissäni? Kiitos ja kumarrus! :D
Joo oon jo jatkanut Magnumin unelma II mutta se oli tosi lyhyt aloitus. Ja sitä Aran laittamista vitsiin voit kysyä Laaruskalta.
Nikkeli94

Postby laaruska » Sun Aug 06, 2006 8:41 am

Kyllä saa lainata Araa vitsissä kunhan se vitsi ei oo mikään pervo... :D
laaruska

Postby Devils_Daddy » Sun Aug 06, 2006 4:57 pm

No Tack Så Mycket! :wink:
It's Time to get heavy!!
Devils_Daddy

Re: Magnumin unelma. by:Nikkeli94(The End)

Postby Nikkeli94 » Mon Aug 05, 2013 11:39 am

Voi tätä myötähäpeän tunnetta, voi, oivoi...
Nikkeli94

Previous

Return to Lordi fanfic