| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
peruna

Joined: 27 Dec 2007 Posts: 410 Location: Finland Bd: 26th May
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 5:16 pm Post subject: Ensimmäinen Lordi-Keikkasi. |
|
|
Tänne topicciin, nimen mukaisesti, kaikki siis kertovat ensimmäisen Lordi-konsertin, ja vähän tunnelmia.
Itse näin Lordin ensimmäisen kerran Myötätuulirockissa 2006. En omistanut kuin yhden levyn, biisitkin ihan kuulemattomia. Oli kuitenkin hyvä fiilis, lavashow ei ollut kummoinen, johtuen tietenkin siitä, etten älynnyt vilkuilla kun vain välillä lavalle. Kova kuuma tuli, sen sanon. Se oli ensimmäinen ja tähänmennessä viimeinen Lordi-keikkani.
Keskustelua. _________________ ''I am a wicked young man'' |
|
| Back to top |
|
 |
Rockman

|
Posted: Sat Oct 03, 2009 7:36 pm Post subject: |
|
|
Pitkästä aikaan tännekin kirjoittelen, heh!
Juu, eka keikka oli Rovaniemi Rock 2005. Se oli kyllä loistava keikka, täytyy sanoa, vaikkakin pari päivää tuosta ollut Iron Maiden teki suuremman vaikutuksen. Show oli Lordilla kyllä loistava. Tuli käteltyä Sasun kanssa keikalla.  |
|
| Back to top |
|
 |
Lady Red

|
Posted: Thu Oct 08, 2009 9:32 pm Post subject: |
|
|
Ensimmäinen keikkani oli Barona areenalla. Tunnelma oli kyllä katossa sen jälkeen kun oli venannut siinä kenttäpaikoilla ja ulkona jotain 7 tuntii.
Erittäin hyvä keikka, vaikka kotiäidit siitä vaahtosivatkin seuraavinaa päivinä vaikka missä. Sen keikan aikana tuli kyllä sellainen fiilis että nyt mä oon täysin varma siitä mikä on mun juttu. Toinen keikka sitten koettiin Vaasassa, mutta se on sitten toinen juttu. |
|
| Back to top |
|
 |
suvi

|
Posted: Mon Oct 12, 2009 12:47 pm Post subject: |
|
|
ensimmäinen keikkani oli The voice 06, konsertti.
Muistaakseni seurattiin keikkaa 3 riviltä, keskeltä.
Keikasta en oikeen muista mitään muuta, paitsi mutaman huomion osotuksen (lentosuukko ja vilkutus) Kitalta ja sen että missasin tuolla kapulan ensimmäistä kertaa.. D _________________ Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!! |
|
| Back to top |
|
 |
-Miss Killjoy-

Joined: 10 May 2007 Posts: 2838 Location: In a Galaxy far far away. F16, 9.7.1994
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 10:06 pm Post subject: |
|
|
Barona areenalla 23.4.2009 kolmen vuoden odotuksen jälkeen. Katsomossa olin siskon, bestiksen, bestiksen kaverin ja bestiksen veljen kanssa, ja meillä oli tosi hauskaa. _________________
We surely couldn’t love each other
On a planet where no rain fell, could we? |
|
| Back to top |
|
 |
Jinna
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 6:24 pm Post subject: |
|
|
Eka keikka oli Barona Areenan 10 v konsertti. Olin tokassa rivissä Amenin edessä ja oli aivan mahtavaa! Kyl siin itku meinas tulla ku Lordin vuoro vihdoin tuli, sen verran paljon olin oottanu livenä näkemistä. Ekat sanat keikan jälkeen oli "mä oon taivaassa", jotka kyl kuvaa sitä fiilistä erittäin hyvin..  _________________ 23.04.2009.. kiitos Lordi. <3 |
|
| Back to top |
|
 |
monsterknight

|
|
| Back to top |
|
 |
Joni Master

Joined: 13 Oct 2003 Posts: 5679 Location: Pieksämäki, Finland, Age: 21, Sex: Monstermale
|
|
| Back to top |
|
 |
Love Gun

|
Posted: Sat Oct 31, 2009 11:55 pm Post subject: |
|
|
Eka Lordi keikkani oli Market Squaren keikka eli Kauppatori häppeningi.
Hyvät muistot on siitä jäänyt, vaikken enää Lordi fani edes olekkaan. =) _________________ Along Came a Camel Spider |
|
| Back to top |
|
 |
Joni Master

Joined: 13 Oct 2003 Posts: 5679 Location: Pieksämäki, Finland, Age: 21, Sex: Monstermale
|
|
| Back to top |
|
 |
monsterknight

|
|
| Back to top |
|
 |
Dr. Sin

|
Posted: Mon Nov 23, 2009 5:40 pm Post subject: |
|
|
| Olisihan se kiva, jos joskus tietäisi, missä Lordi keikkailee. Voisi hankkia keikkakokemusta. En ole ollut keikoilla. Sekin voisi auttaa asiaa, että Lappiinkin tulisivat. Onhan täällä käyty, muttei kai vähään aikaan? |
|
| Back to top |
|
 |
bond85

|
Posted: Mon Nov 23, 2009 5:45 pm Post subject: |
|
|
| Dr. Sin wrote: | | Olisihan se kiva, jos joskus tietäisi, missä Lordi keikkailee. Voisi hankkia keikkakokemusta. En ole ollut keikoilla. Sekin voisi auttaa asiaa, että Lappiinkin tulisivat. Onhan täällä käyty, muttei kai vähään aikaan? |
Viimeksi maaliskuussa oli 2 keikkaa Lapissa, mutta saisi niitä minunkin puolesta enemmän olla. Mutta ei valiteta koska viime kiertueen ainoat Suomen keikat oli kuitenkin Lapissa
Ensimmäinen keikkakokemukseni oli RovaniemiRock 2005 heinäkuussa 2005. Muistan sen, että oli aivan jumalattoman kuuma päivä eikä ne pommit ainakaan viilentäneet oloa.
Edelleen harmittaa, että Lordi oli Rovaniemellä keikalla jo joulukuussa 2004, mutta olin eri paikkakunnalla silloin armeijassa niin missasin sen  _________________
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin." |
|
| Back to top |
|
 |
LittleRoyal

|
Posted: Mon Nov 23, 2009 7:27 pm Post subject: |
|
|
Ensimmäinen Lordi keikkani taino pikku keikka oli kun Dark floorsin ensi-ilta koitti. Ensin elokuva ja he taisivat laulaa muutaman kappaleen vai esittävätkö he pelkästään sen Beast Loose In Paradise - kappaleen? Joku voi varmaan vähän valaista meikän muistia.  _________________ prisoner of the darkness. |
|
| Back to top |
|
 |
bond85

|
Posted: Tue Nov 24, 2009 4:01 pm Post subject: |
|
|
| LittleRoyal wrote: | Ensimmäinen Lordi keikkani taino pikku keikka oli kun Dark floorsin ensi-ilta koitti. Ensin elokuva ja he taisivat laulaa muutaman kappaleen vai esittävätkö he pelkästään sen Beast Loose In Paradise - kappaleen? Joku voi varmaan vähän valaista meikän muistia.  |
Kyllä siellä useampi biisi kuultiin. Pääosin taisivat vain sinkkubiisejä soitella niinkuin yleensäkin noilla lyhyemmillä keikoilla. Kyseisen tapahtuman ketjusta voinee asian tarkastaa, eiköhän joku ole sinne biisilistan postannut.  _________________
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin." |
|
| Back to top |
|
 |
Zezuga

Joined: 02 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Helzinki, Finland
|
Posted: Wed Nov 25, 2009 3:01 pm Post subject: |
|
|
Meikäläisen ensimmäinen Lordin keikka menee niinkin kauas, kuin vuoteen 2003 ja jännitti perkeleesti.
Paikkana oli Tampereen Tammerfest, joka järjestettiin Ratinassa ja muistaakseni itse festarilipun hinta pyöri ihan naurettavan halvoissa hinnoissa, mikäli verrataan nykypäivään, 18 €. Muina esiintyjinä oli ainakin Stratovarius ja jotain siihen aikaan meitsille vähemmän tunnettuja bändejä.
Keikasta muistan senverran, että olin jossain paikkeilla eturiviä, aika keskellä ja sen, että lämpötilaa oli varmaan se reilu +30 astetta, eikä pyroarsenaali helpottanu asiaa yhtään. Vaikka keikka oli mun ensimmäiseni, niin huomas sen,että Amenilla oli soitossa jotain vaikeuksia kuumuuden takia. Tämä tais myös olla se "the" keikka, jonka jälkeen kitaristille annettiin happea lavan takana ennen Monstermania.
Hassua tässä on se, että tuolloin hengailin mestoilla Horror Girlin kanssa, mutta paikalla oli muutama fani näiltä "vanhemmilta" ajoilta mm; Lorditytsy ja Nalieny ja maybe NeonLightChild??!, joiden kanssa muuten nykyään ollaan ihan aktiivisissa soittoväleissä.
Muistan myös sen , että Enary ja Lordi ainakin jakoi nimmareita keikan jälkeen, mutta tais keikan rasittavuus noissa pätsi-olosuhteissa kaataa loput porukasta, eikä kyllä mikään ihme!
Hyvät muistothan tästä ekasta keikasta on jäänyt ja jos jostain oon tänä päivänä kiitollinen niin siitä, että tätä bändiä tuli oikeesti nähtyä useampaan kertaan vanhalla kokoonpanolla. Mukana on hyvä elää. _________________ Well, now I have gone too far..
I tremble as I look at you
my heart keeps pounding
my love is true
I can't explain this fire, burns inside |
|
| Back to top |
|
 |
Pakke

|
Posted: Mon Jan 25, 2010 1:07 am Post subject: |
|
|
Tännekkin pääsin pitkästä aikaa kirjustelee..
Ensinmäinen (ja tällä hetkel ainoa) Lordin keikka, mikä on tullut nähtyä, oli vuonna 2006 Heinolassa jyrää konsertti. Kyllähän se oli mahtavaa nähdä nuo hirviöt ihan elävinä.. Taisi muuten olla ensinmäinen kerta, kun näin jonkun oikeasti hyvän bändin livenä.. |
|
| Back to top |
|
 |
KissanKuvatus
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 9:02 pm Post subject: |
|
|
En ole ikinä ollut Lordin keikalla! O_O _________________ You are bigger than me, but I am younger than you! >=D |
|
| Back to top |
|
 |
annajee

|
Posted: Tue Feb 23, 2010 10:27 pm Post subject: |
|
|
| KissanKuvatus wrote: | En ole ikinä ollut Lordin keikalla! O_O |
Toivotaan nyt että tulisi Suomen keikkoja, niin pääsisivät loputkin Lordin kokemaan  |
|
| Back to top |
|
 |
KissanKuvatus
|
Posted: Wed Feb 24, 2010 8:51 am Post subject: |
|
|
=D Joo! Muuten, olen kuullut, et he olisivat tauolla? Totta? Tarua? Huhua? Valetta? Totuus? xD _________________ You are bigger than me, but I am younger than you! >=D |
|
| Back to top |
|
 |
-Evilyn-
|
Posted: Wed Feb 24, 2010 3:16 pm Post subject: |
|
|
| KissanKuvatus wrote: | | =D Joo! Muuten, olen kuullut, et he olisivat tauolla? Totta? Tarua? Huhua? Valetta? Totuus? xD |
No siis tällä hetkellähän ne on Yhdysvalloissa uutta levyä nauhoittamassa.(MDH:lla ois ihan hyvä käydä lukasemassa...) _________________ Don't let my mother know |
|
| Back to top |
|
 |
KissanKuvatus
|
Posted: Wed Feb 24, 2010 3:18 pm Post subject: |
|
|
| -Evilyn- wrote: | | KissanKuvatus wrote: | | =D Joo! Muuten, olen kuullut, et he olisivat tauolla? Totta? Tarua? Huhua? Valetta? Totuus? xD |
No siis tällä hetkellähän ne on Yhdysvalloissa uutta levyä nauhoittamassa.(MDH:lla ois ihan hyvä käydä lukasemassa...) | ooh... olen toki lukenut jostain siitä... kai? _________________ You are bigger than me, but I am younger than you! >=D |
|
| Back to top |
|
 |
Hardluck Woman

|
Posted: Sat Feb 27, 2010 2:26 pm Post subject: |
|
|
| annajee wrote: | | KissanKuvatus wrote: | En ole ikinä ollut Lordin keikalla! O_O |
Toivotaan nyt että tulisi Suomen keikkoja, niin pääsisivät loputkin Lordin kokemaan  |
Jep, Lordi saisi todellakin uuden levyn tiimoilta pyöriä Suomessakin. Minäkään en ole näiden viiden vuoden aikana (kun olen Lordia kuunnellut) päässyt kertaakaan keikalle. Kerran oli jo lähellä, kun Lordin olisi ollut määrä esiintyä Kuopiossa. No, minun tuurillani tämä keikka peruuntui, koska Lordi loukkasi jalkansa.
Ymmärrettävä syy toki oli, mutta kyllä se harmitti (ja harmittaa). _________________ I don't care if you don't like me. |
|
| Back to top |
|
 |
KissanKuvatus
|
Posted: Sat Feb 27, 2010 5:22 pm Post subject: |
|
|
| Hardluck Woman wrote: | | annajee wrote: | | KissanKuvatus wrote: | En ole ikinä ollut Lordin keikalla! O_O |
Jep, Lordi saisi todellakin uuden levyn tiimoilta pyöriä Suomessakin. Minäkään en ole näiden viiden vuoden aikana (kun olen Lordia kuunnellut) päässyt kertaakaan keikalle. Kerran oli jo lähellä, kun Lordin olisi ollut määrä esiintyä Kuopiossa. No, minun tuurillani tämä keikka peruuntui, koska Lordi loukkasi jalkansa.
Ymmärrettävä syy toki oli, mutta kyllä se harmitti (ja harmittaa). | =( höh etkös sääkään? =D SAMIKSII!!! _________________ You are bigger than me, but I am younger than you! >=D |
|
| Back to top |
|
 |
Hardluck Woman

|
Posted: Mon Mar 01, 2010 4:56 pm Post subject: |
|
|
Kissankuvatus: Jep, samiksia näytetään olevan.
Mutta joo, Suomen keikkojen väheneminen oli odotettavissa Euroviisujen jälkeen ja näemmä se vaikutti sitten niinkin pitkälle aikavälille kuin 2006-2009. Jos ikää ja rahaa olisi, niin mielelläänhän tuota lähtisi ulkomaillekin hirviöiden perään, mut kun ei ni ei.
No, jospa sitten uuden levyn jälkeen onnaisi. Onko kukaan muuten kuullut siitä, että Lordi heittäisi jonkun yhteiskeikan Vuokatissa jonkun toisen bändin kanssa? Kaverilta kuulin jotain tämän suuntaista. Saisivat kyllä semmosen keikan heittääkin, kun Vuokatti on tuossa 40 kilometrin päässä.  _________________ I don't care if you don't like me. |
|
| Back to top |
|
 |
|