Zoka wrote:Mitäs hittoa se Kita nyt on mennyt tekemään!?
Hohoo, siinäpä hyvä kysymys! En tiedä itsekään varmaksi... lopputulos puhukoon puolestaan.

Zoka wrote:Mitäs hittoa se Kita nyt on mennyt tekemään!?
0Xrocks0X wrote:Seuraavaks jtn näyttävää kuvaa uudesta kokoonpanosta!
M.H wrote:Hieno!![]()
Kita näyttää ihan aidolta. Kiva lisäys tuo että 'maalaat itse kuvaa samaan aikaan.'
Zoka wrote:Siitä on aivan liikaa aikaa kun olen täällä viimeksi käynyt... :I
Anyways, tuo "This is Kitawa" -piirros on kyllä perhanan upea! Owo Tuli jotenkin nostalginen olo kun valitsit nuo vanhemmat asut. Ja tuo idea itsestäsi mukana kuvassa piirtämässä on kyllä tosiaan fantastinen! 8D Kertakaikkisen hieno! Upea! Sensaatiomainen!
Graffitisikin on absolutely magnificent. (Itse kun en moista varmaan pystyisi suhertamaan~ XD) Olisit vain antanut pikachunkin hiippailla kuvaan mukaan. Mielessäni pyörii tällä hetkellä vain; Kita sekä pikachu bestikset 4eva... Huomaa että kello on kolme yöllä~ XD
Tulle kyllä ikävä ihanaista Kitaasi... D:
Zoka wrote:Kalpaten!? QAQ ...On se niin väärin~ T^T
dark_havens wrote:Awan asento sopii myöskin tuohon kuvaan hyvin ja siitä tuleekin hirveästi mieleen esim. Dark Floors, just tuossa asennossahan se tuli siinä kameraa kohtiKivat nuo sinun vaatteet muuten ^^
Onko tuohon irokeesiin muuten lisätty erikseen violettia vai näänkö väärin?![]()
Kitawa wrote: Miun täytyy tunnustaa, etten ole sitä leffaa VIELÄ, edelleenkään nähnyt.Mutta kiva kuulla, että muistuttaa jotain virallista Awa-meininkiä!
Kiitoksia myös vaatekehuista, tuontyyppisissähän minä toisinaan kadulla tallustan, saa tulla moikkaamaan jos bongaatte! xD
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests