Nyt on sellainen olo että olen suhteellisen kusipäinen ihminen, koska olen käynyt katsomassa näitä kahta teostasi monta kertaa mutta huomaan, että en ole missään välissä viitsinyt kommentoida.
Korjaan asiantilan siis tässä ja nyt:
Lordi Sketchdump - Mielenkiintoista!

Paljon tapahtuu näissä piirustuksissa asioita, joiden sisältöä en täysin ymmärrä, mutta sehän ei menoa haittaa. Sitä veikeämpiä piirustuksia ovat! Tässä tulkintaani taiteestasi:
Mun kauhuleffatuntemukseni on niin olematonta, etten tunnista jos ensimmäinen, ovella heiluva lihaveitsijannu on joku tunnettu. Pidän piirroksen meiningistä joka tapauksessa, kivoja detaljeja kuten tuo taulu ja kasvi ruukussa.
Siinä vieressä on ilmiselvä (kesken jäänyt?) Kalma.
Manaan nojaileva Möhnä hymyilytti jostain syystä paljon, ehkäpä koska Manan asenne ei ole kovin innostunut.
Yksityiskohtainen Möhnän naama on hieno, varsinkin silmistä pidän ja jostain syystä tekee kovin mieli nähdä ne väreissä.
Olen kai viime aikoina kuullut liikaa Cheekistä, mutta Amenin päätä purevasta kruunupäisestä leijonasta tulee mieleen kuka-muu-muka ja hänen logonaan toimiva leijona. Eli tulkitsen, että Cheek musiikkeineen ottaa Amenia aivoon, samoin vieressä tuskailevaa Manaa.
Sitten onkin sarja toinen toistaan kiinnostavimpia kohtaamisia Möhnän ja Kitan elämästä. Zoka on sotkeentunut molempien otusten arkipäivään eivätkä örkkimörkit vaikuta järin innostuneilta asiasta.
Viimeisenä on Möhnä, joka ei vaikuta niinkään luonnokselta vaan jo tussatulta piirrokselta, mistä lie syystä päätynyt luonnosten joukkoon.
The undead biker - Näyttävä piirros! Pidän erityisesti siitä, miten olet saanut monta värisävyä ujutettua mustanharmaaseen asuun. Onko paperi kuprulla vai teitkö "säteet" Kalman ympärille tietokoneella? Itselläni joskus on vastaava efekti syntynyt kun paperi on vesikäsittelyn jälkeen jäänyt kuprulle. Joka tapauksessa hienon näköinen efekti, oli tarkoituksellinen tai tahaton!