Nikkeli94 wrote:Kuumeessa. Enää 20h jäljellä Digimonin 1. tuotantokautta. Japaniksi.
Mistä katsot? Mua alkoi kiinnostaa, koska Digimon oli mun suosikkiohjelma, kun olin lapsi. Ja on se edelleenkin yksi suosikkeja.
Nikkeli94 wrote:Kuumeessa. Enää 20h jäljellä Digimonin 1. tuotantokautta. Japaniksi.
Erina wrote:Mistä katsot?
Nikkeli94 wrote:Erina wrote:Mistä katsot?
Omalta tietokoneelta. Latasin *köhköh* ilmaiseksi netistä.
Erina wrote:Nikkeli94 wrote:Erina wrote:Mistä katsot?
Omalta tietokoneelta. Latasin *köhköh* ilmaiseksi netistä.
Munkin *köhköh* pitäisi sitten varmaan tehdä noin xD
Erina wrote:Nikkeli94 wrote:Kuumeessa. Enää 20h jäljellä Digimonin 1. tuotantokautta. Japaniksi.
Mistä katsot? Mua alkoi kiinnostaa, koska Digimon oli mun suosikkiohjelma, kun olin lapsi. Ja on se edelleenkin yksi suosikkeja.
M.H wrote:Tuli kokeiltua värikuulasotaa (Paintball) ekaa kertaa. Hauskaa oli.
Tuli muutama.. ja päähän pari pientä kuhmua.LittleRoyal wrote:M.H wrote:Tuli kokeiltua värikuulasotaa (Paintball) ekaa kertaa. Hauskaa oli.
Vau.. Sitäkin olis joskus kiva kokeilla mutta arveluttaa millane fyysinen kunto on sitte sen jälkeen ja mitä traumoja sen seurauksena synty.. xD Tuliko yhtään mustelmia?
Edya wrote:Olettekos lukeneet jo tämän?
http://www.feissarimokat.com/2013/10/ka ... pakaverit/
Ei helvetti mitä touhua.
Poltergeist wrote:Hei Ziisssös, siit on varmaa vuosia ku viimeks kävin tääl foorumilla...muistaakohan kukaan mua enään edes? >)
Btw, toi feissarimoka oli kyl todellinen moka... Miten toiset kehtaa?! :/
Para-Noir wrote:Taisi olla ensimmäinen kerta vuosiin, kun en katsonut viisuja. Suomen esittäjät olivat kaiketi ihan ok, Puolan esitys oli sitä samaa, mitä monasti oli nähty. Voittajan biisiä en ole kuullut, koska jotenkin hänen ulkoinen habituksensa ei vaan toimi minun mielestäni. Olen sataprosenttisesti homojen puolella kaikissa heidän agendoissaan ja minusta on hienoa, että Euroopassa voivat homot suhteellisen rauhassa olla ja elellä, mutta tuollainen karmea parta olisi pitänyt ajaa pois.
Männä viikolla kävin ensimmäisen kerran muutamaan vuoteen ulkomailla eli tarkemmin sanottuna Pietarissa. Hieno kaupunki, upeat rakennukset, kohtalaisen halpa paikka sekä lyhyen lauttamatkan päässä. Ihmisoikeusasiat ovat kyllä miten sattuu, mutta pystyin silti nauttimaan päiväreissusta täysin siemauksin. Liekö sitten runsaalla määrällä nautittua vodkaa ollut jotain tekemistä asian kanssa.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest