Monsterboard

Lordi kokoelmanne

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Lordi kokoelmanne

Postby Joni Master » Mon Sep 30, 2013 5:47 pm

Police Line Do Not Cross wrote:
Nikkeli94 wrote:Kuis oot nuin varma? Minun silmiini näyttää aika samalta ku kaikki muutkin Magnumin nimmarit joita oon nähnyt. Ellei oo mitään suurempia syitä eipäillä ton aitoutta niin oot vaan lämpimiksesi huudellu.

Magnum ihan itse kertoi ettei ole ikinä Fani-lehden julkkia signannut ja käsialakaan ei näytä ko herran käsialalta. Ja nimmarikin näyttää ihan täsmälleen samalta kun netissä esim Wikipediassa oleva Magnum nimmari, eli siitä on otettu mallia. Ja vielä vuosilukukin puuttuu, jonka Magnum kirjoittaa melkein aina jos tilaa riittää.

Että näin, en lämpimikseni huutele.

EDIT: Toivon todella ettet ole Joni tosta paljoa pulittanut, jos olet sen siis joltakulta ostanut.. Se, että oletko sen itse piirtänyt onkin sitten eri juttu :D

5€ maksoin enkä nimmarin takia...
Joni Master

Postby Police Line Do Not Cross » Mon Sep 30, 2013 7:42 pm

Joni Master wrote:
Nikkeli94 wrote:Kuis oot nuin varma? Minun silmiini näyttää aika samalta ku kaikki muutkin Magnumin nimmarit joita oon nähnyt. Ellei oo mitään suurempia syitä eipäillä ton aitoutta niin oot vaan lämpimiksesi huudellu.

Magnum ihan itse kertoi ettei ole ikinä Fani-lehden julkkia signannut ja käsialakaan ei näytä ko herran käsialalta. Ja nimmarikin näyttää ihan täsmälleen samalta kun netissä esim Wikipediassa oleva Magnum nimmari, eli siitä on otettu mallia. Ja vielä vuosilukukin puuttuu, jonka Magnum kirjoittaa melkein aina jos tilaa riittää.

EDIT: Toivon todella ettet ole Joni tosta paljoa pulittanut, jos olet sen siis joltakulta ostanut.. Se, että oletko sen itse piirtänyt onkin sitten eri juttu :D

5€ maksoin enkä nimmarin takia...

Ok. Juliste on kyllä hieno, mut nytpähän tiedät et nimmari on feikki :)
Police Line Do Not Cross

Postby Joni Master » Mon Sep 30, 2013 8:27 pm

En usko että on fake. Magnumia vaan häiritsee että sain sen erikautta. :P
Joni Master

Postby wake the snake94 » Mon Sep 30, 2013 9:44 pm

Joo en lordi fani enää nykyään tosiaan ole mutta joni linkittä tän keskustelun ja tulin korjaamaan asioita. Ensiksikin minä olen Pablo kenelle tuon julisteen omistuskirjoitus on kirjoitettu. tuo jonin ostama juliste on meikäläisen vanha juliste joka on päätynyt jonille näemmä monen tien kautta kyseisen julisteen myin pois kun lopetin fanittamisen. Toinen asia magnumin nimmari on täysin aito ja sitä ei kukaan ole siihen feikannut tai kirjoittanut itse. Aikoinani lähetin hänelle fanipostia ja kuoress oli Wylam sinkut (saksa ja suomi) painokset sekä tuo kyseinen juliste. Magnum lähetti postia takaisin kirjekuoressa ja sinkut myös kaikki on myyty jo eteenpäin. Ihme kohu nousee että joku vaivautuu oikeasti väärentämään lempibändinsä jäsenten nimmareita täysin käsittämätöntä puhetta. Herra kaikkitietävä siellä varmaan sitten oikein on sitä mieltä vaiko? Hohoijakkaa. Ei mulla muuta halusin vaaan korjata asioita kun joni tämän linkitti.
Cannibal Corpse!!
wake the snake94

Postby wake the snake94 » Mon Sep 30, 2013 9:55 pm

ana2009 wrote:

Meitsille on ainaki muutama vuos sitte nimmaroinu fani lehden julisteitakin.
Eiköhän tuo ihan aito ole, kun muistan Pablo nimisen lordi fanin..

Ja sehän olen arvon Ana minä ollaa juteltukki ja vaihdettu kamaa joskus että totanoin..
Cannibal Corpse!!
wake the snake94

Postby Police Line Do Not Cross » Tue Oct 01, 2013 4:50 pm

wake the snake94 wrote:Joo en lordi fani enää nykyään tosiaan ole mutta joni linkittä tän keskustelun ja tulin korjaamaan asioita. Ensiksikin minä olen Pablo kenelle tuon julisteen omistuskirjoitus on kirjoitettu. tuo jonin ostama juliste on meikäläisen vanha juliste joka on päätynyt jonille näemmä monen tien kautta kyseisen julisteen myin pois kun lopetin fanittamisen. Toinen asia magnumin nimmari on täysin aito ja sitä ei kukaan ole siihen feikannut tai kirjoittanut itse. Aikoinani lähetin hänelle fanipostia ja kuoress oli Wylam sinkut (saksa ja suomi) painokset sekä tuo kyseinen juliste. Magnum lähetti postia takaisin kirjekuoressa ja sinkut myös kaikki on myyty jo eteenpäin. Ihme kohu nousee että joku vaivautuu oikeasti väärentämään lempibändinsä jäsenten nimmareita täysin käsittämätöntä puhetta. Herra kaikkitietävä siellä varmaan sitten oikein on sitä mieltä vaiko? Hohoijakkaa. Ei mulla muuta halusin vaaan korjata asioita kun joni tämän linkitti.

"Kohu" xD Ainakin vähän vipinää boardille näemmä.. Ja tottakai kun on Joni ennenkin Magnumin nimmarin feikannu niin tulee ekana mieleen että tämäkin on feikattu, aina on epäilys. Toisekseen totta kai uskon ensisijaisesti Magnumia kun se sanoo ettei ole ikinä tollasta signannut, näköjään on sitten hänen puoleltaan tapahtunut erhe. Tai mistä sen tietää.. ;)

Mun mielestä tää Joni-Magnum juttu on vaan nin hirveen huvittava että mä tuun aina aukoon päätäni puolivitsillä kun tulee mahkuja :D Vaikkakin nyt olin oikeasti aika vakuutunut että toi on feikki. Mut CALM IT DOWN :D

PS. En ole herra kaikkitietävä vaan neiti.
Police Line Do Not Cross

Postby wake the snake94 » Thu Oct 17, 2013 1:12 pm

wake the snake94 wrote:Joo en lordi fani enää nykyään tosiaan ole mutta joni linkittä tän keskustelun ja tulin korjaamaan asioita. Ensiksikin minä olen Pablo kenelle tuon julisteen omistuskirjoitus on kirjoitettu. tuo jonin ostama juliste on meikäläisen vanha juliste joka on päätynyt jonille näemmä monen tien kautta kyseisen julisteen myin pois kun lopetin fanittamisen. Toinen asia magnumin nimmari on täysin aito ja sitä ei kukaan ole siihen feikannut tai kirjoittanut itse. Aikoinani lähetin hänelle fanipostia ja kuoress oli Wylam sinkut (saksa ja suomi) painokset sekä tuo kyseinen juliste. Magnum lähetti postia takaisin kirjekuoressa ja sinkut myös kaikki on myyty jo eteenpäin. Ihme kohu nousee että joku vaivautuu oikeasti väärentämään lempibändinsä jäsenten nimmareita täysin käsittämätöntä puhetta. Herra kaikkitietävä siellä varmaan sitten oikein on sitä mieltä vaiko? Hohoijakkaa. Ei mulla muuta halusin vaaan korjata asioita kun joni tämän linkitti.

"Kohu" xD Ainakin vähän vipinää boardille näemmä.. Ja tottakai kun on Joni ennenkin Magnumin nimmarin feikannu niin tulee ekana mieleen että tämäkin on feikattu, aina on epäilys. Toisekseen totta kai uskon ensisijaisesti Magnumia kun se sanoo ettei ole ikinä tollasta signannut, näköjään on sitten hänen puoleltaan tapahtunut erhe. Tai mistä sen tietää.. ;)

Mun mielestä tää Joni-Magnum juttu on vaan nin hirveen huvittava että mä tuun aina aukoon päätäni puolivitsillä kun tulee mahkuja :D Vaikkakin nyt olin oikeasti aika vakuutunut että toi on feikki. Mut CALM IT DOWN :D

PS. En ole herra kaikkitietävä vaan neiti.

Whatever tää naurattaa muaki.. :D
Cannibal Corpse!!
wake the snake94

Postby M.H » Fri Oct 18, 2013 1:22 pm

Kalenteri 2014 lisätty kokoelmaan. :)

http://i1060.photobucket.com/albums/t45 ... 44cd3d.jpg
M.H

Postby RockPrincess » Fri Oct 18, 2013 3:32 pm

Kokoelmaan lisätty vuoden 2014 kalenteri ja muutama sinkku. Ja koko kokoelmahan löytyy edelliseltä sivulta.
RockPrincess

Postby Joni Master » Tue Oct 22, 2013 6:32 pm

http://i28.photobucket.com/albums/c206/ ... fe7f20.jpg

Dream come true. :) (Kalman oikea basso.)
Joni Master

Postby Police Line Do Not Cross » Tue Oct 22, 2013 8:41 pm

Joni Master wrote:http://i28.photobucket.com/albums/c206/Joni_Master/Kokoelma/SAM_5320_zps18fe7f20.jpg

Nonni! Hieno lisä kokoelmaan. Paljonkos pulitit?
Police Line Do Not Cross

Postby Joni Master » Tue Oct 22, 2013 8:54 pm

Joni Master wrote:http://i28.photobucket.com/albums/c206/Joni_Master/Kokoelma/SAM_5320_zps18fe7f20.jpg

Kiitti! Hintaa en kommentoi. :wink:
Joni Master

Postby Police Line Do Not Cross » Tue Oct 22, 2013 9:03 pm

Joni Master wrote:

Kiitti! Hintaa en kommentoi. :wink:

Jahas, jahas... :D :D No, onhan se ymmärrettävää!
Police Line Do Not Cross

Postby Joni Master » Sat Nov 02, 2013 6:26 pm

Joni Master

Postby _eesti999_ » Sat Nov 02, 2013 10:32 pm

Onko siellä mitään Magnumista (haastatteluja esimerkiksi)?
Image
_eesti999_

Postby Joni Master » Sat Nov 02, 2013 11:08 pm

Mistä_sä_noita_revit ? :lol:

Tää oli ulkomailta.
Joni Master

Postby Joni Master » Sat Nov 02, 2013 11:09 pm

_eesti999_ wrote:

Onko siellä mitään Magnumista (haastatteluja esimerkiksi)?

Ei ole Magnumista muutakuin Monstermanin kuvauksista ja promokuvaus sessiosta videota.
Joni Master

Postby Heavy Rock » Wed Nov 13, 2013 5:29 pm

Lisätääs kokoelmaan:
-Kalenteri 2014
-Pitkähihainen kiertue-paita
-Nimmaroitu A4 kortti
In the air a frightful thing, part animal, part machine!
Heavy Rock

Postby Jinna » Sat Nov 16, 2013 4:12 pm

Viime aikoina lisätty;
Mana t-paita
Hella t-paita
Huppari
A4 nimmarikortti
2014 kalenteri
Ja kokoelma löytyy täältä.
There's no escape because the haunt is on
Jinna

Postby Joni Master » Sat Dec 07, 2013 8:10 pm

Joni Master

Postby _orc_ » Tue Dec 10, 2013 10:42 pm

Get Heavyn aikasia rintanappeja? Tossahan on aimo läjä monsterican dreamin aikasia myös. Ja Arockalypseä kans.

Tosta Kalman bassosta propsit. Onks jollain tietyllä levyllä käyttäny? Vai sekä Monsterican dreamillä että Arockalypsellä?
''All right! Mitä sitä tyhjää märehtimään, potkitaan ovet sisään ja puistetaan lettiä!'' Mr.Lordi
_orc_

Postby Joni Master » Wed Dec 11, 2013 8:19 am

_orc_ wrote:Get Heavyn aikasia rintanappeja? Tossahan on aimo läjä monsterican dreamin aikasia myös. Ja Arockalypseä kans.

Tosta Kalman bassosta propsit. Onks jollain tietyllä levyllä käyttäny? Vai sekä Monsterican dreamillä että Arockalypsellä?

Ei levyllä, mutta nämä keikat:
11.1.2003 König-Pilsener Arena, Oberhausen
12.1.2003 Zenith, Munchen
7.3.2003 Nosturi, Helsinki
8.3.2003, Emma-Gaala,
Kulttuuritalo, Helsinki
15.3.2003 Tullikamari, Tampere

Ja muilla ollut aina pyrobassona ne muutamat biisit ja tällä on soitettu Devil Is A Loser musicvideossa. :wink:

http://www.monsterdiscohell.com/multime ... 03_067.jpg
http://www.monsterdiscohell.com/multime ... 03_068.jpg

Ja Kalmalla oli siis 2 bassoa tässä kuvat molemmista:
http://s28.photobucket.com/user/Joni_Ma ... 7.jpg.html
Joni Master

Postby M.H » Wed Dec 25, 2013 4:47 pm

Lisäystä kokoelmaan. :)

Amen 2013 T-paita ja nimmarikortti.
M.H

Postby monsterknight » Sat Dec 28, 2013 11:06 pm

Vuoden saldo:

To Beast Or Not To Beast CD [Sony Music] x2
To Beast Or Not To Beast Digipak CD [AFM Records]
To Beast Or Not To Beast Vinyyli LP [AFM Records]
Grandevils CD (feat. Mr. Lordi)
Naked Idol: Filthy Fairies EP Deluxe Edition [RMF] (feat. Magnum, Kita ja Mr. Lordi)
Ryhmäkuva T-paita (Rokkikauppa Bundle)
Faces T-paita (Äx Bundle)
I Luv Ugly T-paita (EMP Bundle)
Amen Face T-paita
Mana Face T-paita
Tour Beast kiertuehuppari
Tour Beast pitkähihainen kiertuepaita
Blood Red Santa T-paita
TBONTB -kiertuekirja
Tour Beast Or Not Tour Beast -kiertuejuliste
Mr. Lordin 2013 maski
Manan rumpukapula
To Beast Or Not To Beast kortti x8
To Beast Or Not To Beast A4 nimmarikortti x2
To Beast Or Not To Beast promotarra x3
2014 seinäkalenteri
Last edited by monsterknight on Sun Dec 29, 2013 10:35 pm, edited 1 time in total.
monsterknight

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu