Monsterboard

Miten innostuit Lordista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby MikroBeast » Fri Nov 14, 2008 6:23 pm

Sain iskältä get heavy levyn ja kansi oli hiikatin hieno muusiikki oolalala :P :P
Ja monsterman video oli grande finalle että fanitus alko ja vuonna 2003 lordi meni multa "hukkaan"
Sitten vuonna 2006 eurooviisujen myötä lordi "löytyi" uudestaan :lol: :lol:
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby Zana » Fri Nov 14, 2008 11:29 pm

Euroviisuissa kyseisestä bändistä ensimmäisen kerran kuulin. Nyt joku tietysti miettii, että miten on mahdollista, että ei muka edes wylamia kuullut silloin 2002-2003, mutta rehellisesti sanoen elin tuolloin musiikin suhteen melko kaapissa, ja kuuntelin vain sitä yhtä tiettyä lempibändiäni, joka on nykyään siirtynyt suomi-iskelmän puolelle. Lisäksi tuohon aikaan en pitänyt hevistä laisinkaan, koska en juuri tiennyt siitä mitään muuta, kuin sen yhden bändin josta molemmat vanhempani kovasti pitävät, ja sisaruksieni kanssa kovasti vastustimme tätä bändiä, ja siinä samalla koko tuota musiikkityyliä, osittain ihan vain periaattesta. Hevi kun itselleni oli yhtä kuin tuo yksi bändi, jota silloin vihasin, enkä kyllä pidä siitä erityisemmin vieläkään, niin heviäkin siinä samalla vastustin. Tosin muistan kyllä alakouluikäisenä joskus kuulleni koulun levyraadeissa ja muissa vastaavissa joitain hevibiisejä ja pitänytkin niistä, joten kyllä minussa on aina tainnut se raskaamman musiikin diggailija majailla, vaikken sitä tiennytkään.

Ja sitten itse siihen miten innostuin Lordista: no, Viisujen suomen karsinnoissa, en nyt muista mistä niistä kuulin Lordia ja heti kuulemma pitänyt musiikista, itselläni ei mitään vahvaa muistikuvaa tuosta jostain syystä ole. Sitten kun tulivat ne viisut, niin koko perheen voimalla sitä Lordia kannustettiin ja jännitettiin pisteidenlaskennan aikaan. Muistan muuten tuon varsinaisen finaaliesityksen ajan pelänneeni että Eiska kaatuu hyppiessään ympäri lavaa tai jotain muuta katastrofaalista tapahtuu :lol:
No, mitään ei kuitenkaan tapahtunut, ja viisut voitettiin, kuten kaikki varmasti tietävät. Siinä sitten varmaan seuraavat viikko tai pari kuunneltiin ja katsottiin jatkuvasti sitä Lordin esitystä, volumet aivan täysillä. Sitten muutaman viikon päästä päätin hommata itse levynkin, joka oli siis The Arockalypse. Pidin levystä aivan järjettömän paljon, ja saman tien hylkäsin kaikki vanhat suosikkibändini, sillä niissä ei yksinkertaisesti ollut enää mitään hienoa, kun olin saanut käsiini jotain, mikä pesee ne aivan kuusi nolla.

The Arockalypseä kuuntelin siis jatkuvalla syötöllä melko kauankin ennen kuin hankin muut levyt. Jotenkin ajattelin, että kun Arockalypse oli niin mahtava, niin muut levyt eivät millään voisi olla sen tasoa, sillä aiemmilla suosikeillani näin oli ollut: jos yksi levy on hyvä, niin sitä edeltävät ja sen jälkeen tulleet olivat sitten melko huonoja, tai eivät vain iskeneet. Kerran, ollessani tuona kesänä 06 ystäväni perheen kanssa reissussa, eräässä kaupassa näinkin nuo kaksi aiempaa levyä, mutten niitä ostanut, juuri tämän syyn takia. Ystäväni veli kuitenkin osti Get Heavyn, ja pyysin saada kuunnella sitä. Ja ei helskatti, kun heti ensimmäisen kappaleen jälkeen kadutti niin pärkkeleesti etten niitä ollut ostanut. Mutta entäs kun päästiin Not The Nicest Guy:hun, en tiedä mikä siinä oli, mutta se iski heti. Aivan heti, aivan alusta. Se oli jotain sellaista, mitä en ole koskaan kuullut, ja se tunne jotain sellaista, mitä en ole koskaan, en ennen sitä, enkä sen jälkeen, kokenut. Koko kappale oli vain silkkaa mahtavuutta, ja on vieläkin ehdoton suosikkini Lordin tuotannosta. Halusin heti kirjoittaa kappaleen sanat ylös, että muistaisin sen aina. No, sanat kirjoitin, mutta kappaletta en jostain syystä kuullut kuin vain sen kerran.

Kotiin päästyäni en kuitenkaan jostain syystä heti rientänyt kauppaan ostamaan levyjä, syytä en tosin tiedä. Kuitenkin, jonkin ajan päästä löysin MDH:n ja sieltä jäsenten haastattelut. Tämä oma muumiommehan se siellä haastattelun lopussa sanoo; We never leave you lonely, joka toi mieleeni heti tuon ihanaisen NTNG -kappaleen. Kaivoin kirjoittamani sanat esiin, ja aloin mielessäni laulaa kappaletta, muistinkin sen melko hyvin, ainakin kertsin. Se iskostui päähäni, eikä lähtenyt sieltä pois. Sitten ilmoitin äidilleni, että nyt olisi aivan pakko saada pari levyä. Sainkin Get Heavyn ja The Monsterican Dreamin heti seuraavana päivänä, ja myöskin monsterican osoittautui valtavan hyväksi levyksi.

Sitä en tiedä, olisinko hankkinut lopulta muutkin Lordin levyt, jos en olisi Get Heavya silloin kuullut. En tiedä myöskään sitä, olisinko hankkinut levyjä siinäkään tapauksessa, että en olisi lukenut tuota Amenin haastattelua. Joka tapauksessa nyt olen hyvin iloinen, että kävi niin kuin kävi. Niin monesta asiasta olen Lordille kiitollisuudenvelassa varmasti koko loppuikäni, ja niin mahtava bändi tämä on, että ilman sitä elämäni olisi varmasti paljon köyhempää.

Tulipas tästäkin taas pitkä. Mikäli joku tämän jaksaa lukea, kiitos.
You can love us, you can hate us, be we'll never go away
Nyt lähtee!
23.4.2009
Zana

Postby Police Line Do Not Cross » Fri Nov 14, 2008 11:33 pm

Zana, olipa mahtava kirjoitus.Kiitos!
Police Line Do Not Cross

Postby Zana » Sat Nov 15, 2008 12:10 am

Police Line Do Not Cross wrote:Zana, olipa mahtava kirjoitus.Kiitos!

Jaa.. itse en tuossa mitään kovin hienoa näe, mutta mukavaa tietysti jos pidit kirjoituksestani :)

Menipä offiksi...
You can love us, you can hate us, be we'll never go away
Nyt lähtee!
23.4.2009
Zana

Postby Awwaa!! » Sat Nov 15, 2008 12:35 am

Oon vastannu tähän mutta se on kyl aika köyhä vastaus... nyt vastaan selvemmin:
No, olin nähy Lordin Would You Love A Monstermanin levyraadis 2002 mutta olin silloon viä ihan liian nuori ymmärtään siittä mitään, olin vaan ihan haltioissani kun oli niin kauheen pelottava video. Myöhemmin vuonna 2005(alkuvuodesta) löysin kirjastoautosta The Monsterican Dreamin jossa oli The Kin lyhytelokuva, ja kuuntelin
sen läpi katoin musavideon ja lyhytelokuvan, ajattelin ensin lainata sen kun oli niin karu kansi (monstereita uuu-u) sitten olin ihan haltioissani siitä musasta ja aattelin että saakeli, ei mikää bändi voi tehä näin hyvää musaa! ja kun selvis et ne oli suomalaisii olin aiva innoissani, katoin sen jälkeen youtubesta muutkin Lordin videot(2) ja kävin kotisivuilla. Myöhemmin samana vuonna kaverini toi koulun levyraatiin Get Heavy albumin ja biisi oli Would You Love A Monsterman?, olin taas ihan varma että tää on maailman paras bändi mutta en jonkun takia levyjä ostanut. Kysyin kaverilta mistä oli levyn saanut ja kertoi että oli saanut 2002 vuonna syntymäpäivä lahjaksi(yhdyssana?), kerroin sille siitä Monsterican Dreamin leffasta ja sitte seki lainas ja katto sen. Vuonna 2006 ku Lordi meni euroviisuihini aloin pitää vielä enemmän ja enemmän.. Kun ne voitti ostin kaikki levyt ja sitte alko fanikaman kerääminen.. Eli fani vuodesta 2005(alkuvuosi) kaman keräys vuodesta 2006.
Awwaa!!

Postby Hunger » Sun Nov 16, 2008 12:34 am

Siitä on pitkä aika, kun tutustuin Lordiin, siksi en muista kaikkea mutta kaivan silti arkistoja ;

Kaikki alkoi vuonna 2005, kesäkuun taikka syyskuun aikana.
En ole niinä vuosina kuunnellut metallia ollenkaan.
Jotain satunnaista musaa diggailin, en pystynty nimeämään ketään tai mitään lempparia.
Satunnaisesti siis kuunneltiin musiikkia ilmaan minkäänlaista lempparia.
Joskus muistaakseni kävin kirjastossa kuuntelemassa musiikkia;
Antti tuiskua, Pikku G:tä taikka Teräsbetonia muistaakseni.Eli siis tuollaista perus matskua mitä silloin levyteltiin.
Yhtenä päivänä isoveljeni telkeytyi makuuhuoneeseen kuuntelemaan Lordin The monsterican dream albumia, ja uteliaisuuteni heräsi.
Istuin oven edessä korva oveen painettuna ja kuuntelin, kuuntelin tarkasti biisejä mitä isovelikin kuunteli.Silloin yksi biisi kolahti mukavasti; Se oli Blood red sandman.Sitten isoveljen lopetettua, palasin takaisin normaaliin elämääni.Mutta silti se kappale jäi kummittelemaan mieleeni.
Hyräilin rytmiä ja muistelin kappaleen kulkua.
Minun oli pakko kuunnella se uudestaan, heti.
Etsin levyn käsiini katsoakseni sitä tarkemmin, ja sydämmeni meinasi karata kurkkuun.

Kannessa paistatteli limaisi örrimöykky röllejä, jotka olivat karulla tavalla kiinnostavia.Aluksi päättelin levyä kauhuelokuvaksi, mutta päätin kuitenkin laittaa sen soittimeen.Tuttu aloitut limputus pärähti käyntiin, ja yllätykseksi siis huomasin niiden monstereiden soittavan tällä levyllä.
Kelasin eteenpäin ja pysähdyin vasta Blood red sandmanin kohdalla.
Kaappasin kannen takaisin käteeni ja tutkin sitä tarkasti.
Kammottavan näköisiä luonnonoikkuja irvisteli kannessa.
Erityisesti mieleen painuivat monihampainen pullero ja palaneen näköinen tyyppi.Ne siis olivat Kita ja Mr.Lordi, nykyiset suosikkini yhtyeestä.
Irrotin kansilipukkeen kannesta ja avasin sen.
Vertatihkuvia kauhu kuvia ja "jotain tekstiä".
Kuunneltuani levyn loppuun, jätin sen omaan arvoonsa levyhyllylle ja juoksin tietokoneelle.Näppäilin googleen "Lordi" sanan, ja eteeni aukeni lisää tietoa.

Klikkasin itseni Lordin kotisivuille, jotka silloin olivat paljon erillaisemmat muistikuvani mukaan kuin nykyisin.
Tutkin sivua, mutten ymmärtänyt kuitenkaan englantia.
Sitten laitoin Googleen taas Lordi, ja tälläkertaa löysin musiikkivideoita Google video - osuudesta.
Klikkasin Would you love a monstermanin päälle, ja monsterit juoksivat silmilleni ja jäivät mieleeni.
Katsoin Monsterican dreamia, mutten nähnyt biisiä sillä levyllä.
En silloin tiennyt Get heavysta mitään.
Sitten jostain syytä Lordi "unohtui", mutta ensivuonna törmäsin siihen uudestaan, kovaa ja korkealta.

Euroviisu karsinnoissa äitini tuli ilmoittamaan minulle, että tuus kattoo hassun näköstä yhtyettä joka meiltä suomesta osallistuu.
Istahdin sohvalle katselemaan, kun Lordi soitti Hard rock hallelujah kappalettaan karsinnoissa.
Sitten koin ahaa elämyksen.Ei vittu, noi jätkäthän on tuttuja jo vanhastaan!
Kaikki siihen oudon näköiseen yhtyeeseen liittyvät muistot palasivat mieleeni.Ryntäsin etsimään levyä, ja siinähän se.Näyttivät aika erillaisilta telkassa, kuin siinä levyllä.
Mutta sitten taas telkan pariin.
Tämäkin biisi oli mahtava ja tuntematon.
Ryntäsin nettiin ja huomasin Lordin sivujen olevan aivan erillaiset kuin silloin vuosi sitten.
Niiden päivien ajan ajattelin kokoajan Lordia, kunnes koitti voiton hetki.

Lordi voitti viisut, se iski rankasti minuun.
Oli pakko saada lisää tietoa Lordista.
Viralliselta sivulta löysin tietoa The arockalypseen, ja Wikipediasta muista albumeista.
Kuitenkin vasta kuukausia myöhemmin sain nyo albumit, eli sain vasta sitten kuulla Get heavyn ja the Arockalypsen biisit.
Sitten fanius kotiutui minuun, kun muut koulussa lopettivat "diggaamisen" joka oli vain sitä viisu diggaamista.
Mutta Lordi syttyi sisälleni suurena roihuna, ja en usko sen sammuvan koskaan.
Let me be the one to shock you
Hunger

Postby MikroBeast » Thu Nov 20, 2008 5:06 pm

on se vaan niin että vaikka mitä tapahtus mä en ala lopettamaan lordin fanittamista en vaikka henki lähtis!Se se on oikea fani joka sanoo tän ja seisoo sanansa vieressä tukemassa sitä ja pitää siitä kiinni ja kunnolla
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby Jinna » Tue Nov 25, 2008 9:23 am

Ekan kerran bongasin Lordin euroviisujen karsinnoissa. Olin kyllä kuullu jo aiemmin WYLAMin mutta en sillon osannut yhdistää sitä Lordiin. Juu, mutta euroviisujen jälkeen sitten kuulin Blood Red Sandmanin seuraillessani kansanjuhlaa televisiosta. Se sitten kolahti ja lujaa! Lisää biisejä piti kuulla ja äkkiä. Kuulin sitten jälleen WYLAMin ja huomasin että hei, täähän on tuttu biisi :D Etsin lisää tietoa Lordista ja ei aikaakaan kun levyhyllyyni ilmestyi The Arockalypse. Fanitus vain kasvoi, muut levyt löysivät tiensä levyhyllyyni ja.. niin. Siinäpä se. :P
Jinna

Postby Ikia » Tue Feb 10, 2009 9:15 pm

Viisujen aikaan. WYLAMIN aikana oli vielä pikkukakara ja joskus pari vuotta myöhemmin näin Blood red Sandmanin videosta kohdan, jossa zombietyttö on kaapissa. Siinä sitten juostiin äidin turviin. Ironista on, että näin sinä yönä sellaista unta, jossa se zombie oli paras kaverini. :shock:
Euroviisukarsinnoista tämä bändi "löytyi" minulle. Ja sitä sitten aloin dikkailemaan. Aluksi uskoin huhuihin: Awa ja Mr. Lordi seurustelevat. Kalma ja Enary ovat Awa ja Ox, jotka ovat vaihtaneet sekä pukua, että nimeä. Molemmathan on täyttä skeidaa.

Synttärilahjaksi sain Rokkilypsyn Spessun. En enää muuta tehnytkään, kuin kuuntelin Lordia. Lopulta sain selville Lordista kaikki perustiedot, ja kun Lordi oli "Mennyt muodista" Otin yhtyeestä enemmän asioita selville. Nyt tiedän melkein kaiken. :) En nyt rehvastele...

Nykyään minua koulukiusataan Lordin takia, mutta haistatan kiusaajille vain pitkät paskat ja lähden.

Olin kerran piirtänyt äikän vihkooni jotain ja kumitin sen pois. Eräs luokkalaisemme katseli minua pitkään miettien jotain. Kävi ilmi, että kyseinen henkilö oli miettinyt jotain irvisteltävää. Kaikilla luokassamme on samanlaiset äikänvihot, mutta silti hän tuli urputtamaan ja sössöttämään:"Sulla on ruma vihko!"
Mä: "Ihan samanlainen kun sulla.. Pidän nyt vaan turpas kii."
Se: " Ööh.. Hmm... Hahaha oot Lordifani! Se on ihan vanha juttu. HARD PRÖÖT HALLELUUJAA!
Tuollaista..
Sitten luin Mie Oon Lordia: "Huoh, aina vaan Lordia."
Mä: " Mä en aikonu pakottaa sua lukeen tätä."

:evil:

Olen silti edelleen hyvin suuri Lordifani ja mikään muu bändi maailmassa ei ole yhtä hyvä! :twisted:
Ikia

Postby Velociraptor94 » Sun Feb 15, 2009 12:04 pm

Kuulin ekaa kertaa Lordin would you loveamonsterman?
biisin kesäll radiost ja innostuin yhtyeestä.
No sitten yhtenä aamuna mä kysyin isoveikalt et
minkä maalane tää ihme lordi o ja se sano et suomalaine ja siit se lähti
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Hihhuliini » Mon Feb 16, 2009 2:34 pm

Mul veli oli saanu lordin 2 ekaa levyy ja silloin mä "jouduin" kuuntelee sitä mut sit yhtäkkiin jokin vaa kolahti ja hups keikkaa mä aloin ite jollottaa blaad rad sandmania! :D
-Olen mies ja perseenhelutus kiinnostaa kyllä...
Edit: Kalma
Hihhuliini

Postby Velociraptor94 » Mon Mar 02, 2009 5:09 pm

Mikä hiton Blaad rad sandman se on blood red sandman :lol:
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Four Symbols » Fri Mar 20, 2009 8:12 pm

Kyllä tämä Lordi-diggailu mulla lähti siitä kun Would You Love A Monsterman tuli MTV3:n levyraadissa(silloin joskus kauan sitten kun ohjelma siis tuli ja siinä oli juontamassa Rakel Lignell). Elikäs siis vuonna 2002. Kyseessä oli minun mielestäni sen lähetyksen paras kappale sillä kerralla(ja yleensä Levyraadissa) Sikälimikäli ohjelmaa olen katsellut ja ellei sitten lasketa kertaa jolloin lopputunnuksena tuli Led Zeppelinin Whole Lotta Love(sivuseikka kuitenkin tässä tapauksessa aika pitkälti). Tämä kun oli juuri sellainen mukavan raskas ja rockaava niin tottakai Lordi kolahti heti(ja kovaa ;D ). Sitä piti sitten heti alkaa kytätä aina radion ääressä, "että milloin kappale soitettaisiin, jotta siis saisi sen nauhalle" :D Ihan suurimpana lempparina en Lordia pidä, mutta on se kuitenkin sen verran hyvä bändi että(kiitos viime kesän Oluset-festarin) Lordi on mun listoilla kohonnut parhaaksi suomalaiseksi raskaan rockin bändiksi. Sen verran hyvän vaikutuksen se ensimmäinen henk. kohtaisesti kokemani keikka teki, joten on kyllä ihan syytäkin seuraavaa odottaa ;)
Four Symbols

Postby Jezebel » Sun Apr 05, 2009 3:52 pm

Ensin innostuin kun Lordi valittiin edustamaan Suomea Euroviisuihin 2006. Mutta fani miusta tuli vasta 2008 syksyllä. Mrrrh. Mutta silti olen fani. Se on tärkeää.
Eirikur Hauksson: Hello Reykjavik! Are you out there? I said: Are You Out There?

Brent Jansen: Oh, for Christ's sake Eirikur! Put on your glasses!
Jezebel

Postby Evil-Love » Sun Apr 05, 2009 5:09 pm

Mie muistin jotenkin hämärästi et Lordilla on sen niminen kappale,kuin "Who´s Your Daddy"
Ja sit yhtenä sunnuntaina ku kattelin levyhyllyäni(sellast pientä vaan)
Toki kyl muistin et mul oli toi yks Lordin levy hyllyssä,mut oon sen jo saannu joskus siin 2002-2004vuonna ja olin sillon "pikkunen" eli siis nuori,niin tottakai ne kappaleet sillon vielä pelotti x)
Mut kuitenki tykkäsin niist sillonki jo...
ja nyt sit ku laitoin sen levyn soittimeen,niin siit lähti sit kauhee into lähtee fanittaa ihan 10:lla Lordia:D<3!
Tässäpä sitä nyt sit ollaan 2vko:n jälkeen :P<3
22.3.2009<3
Lordi is my bich!!!<3
And I`m the Lordi`s Pet!<3
Evil-Love

Postby The monster » Sun Apr 05, 2009 5:19 pm

Aloin kuuntelemaan kun muistin musiikkitunnin levyraadissa kun muitten levyt pyörivät niin kun on oli aika huonoja että lordikin on olemassa jotain puoli vuotta sitten.
Lordi forever
The monster

Postby Zukka » Sun Apr 05, 2009 6:59 pm

The monster wrote:Aloin kuuntelemaan kun muistin musiikkitunnin levyraadissa kun muitten levyt pyörivät niin kun on oli aika huonoja että lordikin on olemassa jotain puoli vuotta sitten.

..häh? Paranna jooko sitä kirjoitusasua, tuosta ei saanut niin mitään tolkkua.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Police Line Do Not Cross » Sun Apr 05, 2009 7:04 pm

The monster wrote:Aloin kuuntelemaan kun muistin musiikkitunnin levyraadissa kun muitten levyt pyörivät niin kun on oli aika huonoja että lordikin on olemassa jotain puoli vuotta sitten.

Joo, ei saa mitään tolkkua tästä. Siis veitkö sinä Lordia levyraatiin kun muitten levyt oli niin huonoja? Ööhh?
Police Line Do Not Cross

Postby Kreivi » Sun Apr 05, 2009 7:18 pm

Ihan oikeasti, joittenkin foorumilaisten pitäisi skarpata kirjoittamisessa AIKA paljon. :roll:
Kreivi

Postby Zukka » Sun Apr 05, 2009 7:22 pm

No älkää nyt jumalauta taas alkako kinata, tällaisessa topikissa ei tarvitse komppailla ellei ole jotain uutta sanottavaa aiheeseen. Brainsssssss, plz?
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Kiter » Sun Apr 05, 2009 7:30 pm

Zukka wrote:No älkää nyt jumalauta taas alkako kinata, tällaisessa topikissa ei tarvitse komppailla ellei ole jotain uutta sanottavaa aiheeseen. Brainsssssss, plz?

Ai komppi?!!11? mä soitin kerra musatunnil runpui siel!1 ni sellane peruskonppi on aika siisti ja sit kuulin kerran semosest ku pläästpiit!1 ja tsouii tsordison on mailman parsa rumppali! se on sikahyvvä!
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby The monster » Sun Apr 05, 2009 7:41 pm

Selitänpä paremmin: Kun oli levyraati musiikkitunnilla,kuuntelin muitten biisejä ja samlla kun kuuntelin niin yhtäkkiä muistin lordin. Kun pääsin kotio niin aloin kunntelemaan jotain My heaven is your helliä ja muita. Sitten aloin käymään googlessa etsimässä tietoa lordista. Ja huomasin että Bite it like a bulldog single oli jo tullut. Kuuntelin sen yuotubesta.
Se oli aika täkerö ja epäselvä video ja musiikki ajattelin. Sitten parin päivän päästä kuuntelin sen ja se kuulosti parhaalta. Kohta huomasin että uusi albumi on tullut,deadache,kuuntelin senkin youtubesta ja sitten sain sen syntymäpäivälahjaksi. Siitä faniuteni alkoi.
Lordi forever
The monster

Postby Shotgunkiller » Sun Apr 05, 2009 8:46 pm

Kiter wrote:
Zukka wrote:No älkää nyt jumalauta taas alkako kinata, tällaisessa topikissa ei tarvitse komppailla ellei ole jotain uutta sanottavaa aiheeseen. Brainsssssss, plz?

Ai komppi?!!11? mä soitin kerra musatunnil runpui siel!1 ni sellane peruskonppi on aika siisti ja sit kuulin kerran semosest ku pläästpiit!1 ja tsouii tsordison on mailman parsa rumppali! se on sikahyvvä!

Ei sees ole!11!11 Laas Ulrik on maalman pars rumpli perrkl! pEruskonnpi ei oo es paha!!! vitu mä soitin elen sellasn tuplabasrikonnpin et vitu oksat helvettin! revipä siitä huomoroia!
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby monsterknight » Sun Apr 05, 2009 8:55 pm

rauhaa :?
monsterknight

Postby Jezebel » Fri Apr 10, 2009 9:02 pm

Weitaminit... Meitsi muisti tässä että näki silloin 2002 Wylamin Levyraadista :!: Enkä pariin vuoteen kuullut mitään Lordista. Sitten 2006 meikäläiselle tuli ensimmäinen fanin kipinä... Sitten vasta 2008 syksyllä miusta tuli fani. Tästä lähin kerään kaiken Lordi-tavaran minkä eteeni saan! Miks ihmeessä en ryhtynyt faniksi Wylamin aikaan :cry: ? Ehkä siksi, että olin vasta pieni nappula. Uusi Lordi-fani on syntynyt!

Sitä vielä, että mistä löytyisi fanitavaraa myyviä kauppoja ja nettikauppoja? Ja että mikä levykauppa myisi Lordin levyjä? (Tarkoitan Get Heavya ja Monsterican Dreamia)
Eirikur Hauksson: Hello Reykjavik! Are you out there? I said: Are You Out There?

Brent Jansen: Oh, for Christ's sake Eirikur! Put on your glasses!
Jezebel

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu