Monsterboard

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Postby Arma » Mon Apr 14, 2003 8:33 am

Juuh.. Eli onko LORDI tullut teidän uniine? Minusta on hauska tietää millaisia unia joku muu on nähnyt... Ja etenkin LORDIin liittyvät unet.

Tälläisen unen näin toissa yönä:

Eka mä olin tappelemassa jokun ihmeellisen otuksen kanssa jalkapallo kentällä... Sitten yhtäkkiä se uni vaihtu ja olin jossain kirkon tapaisessa rakennuksessa. Ränsistynyt, vanha rakennus. Itselläni oli yllä valkoinen, repaleinen ja hiukan veren tahrima hääpuku. Ja kun käännyin katsomaan isoon peiliin huomasin, että minun huksiini oli taidokkaasti laitettu mustia ruusuja. Minulla oli punaiset, hehkuvat silmät ja terävät hampaat. Kädessäni kasa kuolleita kukkia. Kaikkien hirviöiden yliherra Lordi oli yllään repaleinen musta juhlatakki vierelläni ja käski minun tehdä nopeasti viimeinen tarkistus. Mikä tarkistus? Sitten astuin, edelleen Lordi rinnallani isoon saliin, joka oli täynnä erilaisia hirviöitä. Salin perällä oli musta alttari, jonka takana seisoi Amen vanhan ainkainen papin kaapu päällään ja Enary oli hieman sivummassa mustien urkujen äärellä. Ja alttarin luona seisoi Kalma mustassa, nahkaisessa, juhlapuvussa. Sekin oli aika repaleinen ja kulunut. Ja Kalman lähettyvillä Kita omassa pikku takissaan. Sitten Lordi saatteli minut käsipuolessaan alttarille Enaryn soittaessa synkkiä sävelmiä uruillaan. Lordi sitten luovutti minut isän tavoin Kalmalle ja jäi sivumpaan odottelemaan, kirveen kanssa. Sen jäkeen Amen alkoi saarnata jotain aivan käsittämätöntä ja pian me Kalman kanssa vaihdoimme lupaukset pysyä toistemme rinnalla ikuisesti. Sitten Lordi tuli ja teki sievän viillon kummankin vasempaan käsivarteen. Tämän oudon unen loppu ei ollut minulle mieluinen. Kalma nosti minut olkapäälleen kuin akan kannossa ja hirviöiden karjuessa kantoi minut ulos. Ulkona kuolleessa metsässä Kalma laittoi minut istumaan mustan moottoripyörän selkään taaksensa ja niin me kaahattiin pois.

Sitten minä heräsin.
Arma

Postby WrathChild » Mon Apr 14, 2003 9:26 pm

Joo-oh...Mä näin kyllä vielä vähän aikaa sitten, mutta en suuremmin enään. :wink: Näin lähinnä sellasia unia missä häröilin Kidan ja Lordin kanssa erinäkösissä keikkamestoissa ja vedeltiin eri bändien covereita... Esimerkkinä mainittakoon Kirkan "Hetki lyö" ja jotakin The Doorsia... :D
Nykyään oon siirtyny ihan perus monsuihin...Tällä hetkellä siellä liikuskelee Maidenin Eddie, Ozzy "Bark at the moon"-kaudelta, Freddy Painajainen Elm....-leffoista ja Children of Bodomin levyjen kansissa keikkuva viikatemies. :wink: Mutta siteeratakseni Hra. Lordia:"Kaikki monsterit on mun unissani ihan kivoja...". Tai ei aina, mutta useemmin...
Tää on kyllä jo vähän offtopikkia, mutta ne monsut jotka on pahoja, niin ne ei ole mitään tunnettuja hahmoja...Offtopikkia melkein koko jutun loppu...Prkl. :wink:
I set the mood,
It's like Evil Dead II!
WrathChild

Postby Arma » Tue Apr 15, 2003 11:56 am

Juuh... Kyllä minun sydän hakkas kuin yrittäis hypätä omalta paikaltaan pois.... Mutta alku järkytyksen jälkeen rupes naurattamaan. Se oli VAIN unta..... Mutta kyllä olisi melenkiintoista tietää, millaista olisi elää avioliitossa Kalman kanssa..... Hmm... :lol:
Arma

Postby monstergirl » Tue Apr 15, 2003 3:43 pm

Mä oon joskus nähny lordiin liittyvii unia mut en yleensä muista niistä jälkeen päin yhtään mitään muuta kuin, et ne liitty lordiin...Joskus oon nähny lordista hirveen pelottavii unia ja siin unes mä kävelen pimeässä metsässä jossa kuuluu paljon pelottavia ääniä...Sitten kuulen kuinka joku nauraa ja näen lordin tulevan metsästä...Kalma tulee samalla tavalla metsästä kuin devil is a loser videossa ja kita nauraa jossain pimeässä nurkassa...Enary tulee kans samalla tavalla kuin edellä mainitsemassani videossa...Amen tulee muumion lailla ja sitten he alkavat soittaa ja lordi alkaa laulaa...Minua alkaa pelottaa ihan hirveästi, mutta en pysty liikahtamaankaan...He laulavat would you love a monsterman biisin ja mä oon kauhusta kankeena siin niitten eessä ja kun yhtäkkiä lordi tulee mua lähemmäks pitkien kynsiensä kanssa ja just laulaa et would you love a monsterman jne...Niin mä herään ja ajattelen et onnex se oli vaan unta...Tää on ainut uni jonka mä muistan lordista mut myös ainut paha uni jonka oon nähny...Muut unet on ollu tosi hyvii unia.... :twisted:
monstergirl

Postby Blue Beast » Tue Apr 15, 2003 7:11 pm

Arma, sullapas oli synkkä uni! :shock:
Mä en ainakaan muistaakseni oo nähnyt unta Lordista enkä yleensäkään mistään julkuista. :) Ihan muunlaisia uniahan sitä näkee, mutta tervetuloa vaan Lordikin uniin. :wink:
Blue Beast

Postby nosferatu » Wed Apr 16, 2003 4:12 pm

enpäs muistaakseni ole suoranaisesti nähnyt lordista mutta kerran näin semmosta unta et olin saanut jostain käsiini lordin demokasetin jossa oli erilaisia versioita WYLAM:in kertosäkeestä ja ne oli ihan törkeitä räpellyksiä ,suoraan mun alitajunnasta, eipä tulis musta muusikkoa niitten perusteilla, ne oli niin huonoja :lol:
I'm walking towards dead end and I'm walking all alone two steps behind insanity...
nosferatu

Tuleeko LORDI teidän uniine? pelottaa?

Postby lusifer666 » Thu Apr 24, 2003 9:47 am

Mä oon nähny lordist kolme kertaa unta ja kerron viimisimmän.
No se alkoi näin:Olin mummini luona ja siel oli iso laajakuvatelkkari josta oli tulossa joku outo lordivideo.Mä itkin ja kun katsoin ikkunasta ulos,näin siellä Lordin.
Olin juoksemassa Lordin luo ja mummi huus et älä mene Lordin luo,Lordi on vaarallinen.
Mä en välittäny yhtään ja Lordi otti mut avosylin vastaan.
Mä tuijotin Lordin silmiä ja sanoin sille,et mä rakastan sua iha *.
Mummi katto vihasesti ikkunast,ja Lordi otti mun kädest kii ja sano,et mennää jonnekki mis saadaa olla iha kahestaa.Me käveltii kovaa ja mun valkonen mekko hulmus tuulessa.Sit me pysähdyttii ja lordi ja mä suudeltiin kiihkeesti ja Lordi kuiskas mun korvaan,Mä en ikinä jätä sua kulta yxin ja ku Lordi oli laittanu mustan sormuksen mun nimettömään,mä sanoin enkä mä jätä sua......ja * sit mäheräsin.olix hyvä uni? Olispa se ollu totta!

Yksikin turha kirosana vielä niin löydät itsesi jäähyltä. -psyanide
lusifer666

Postby Arma » Thu Apr 24, 2003 11:48 am

Vai naimisiin Lordin kanssa.... Noh, minä menin naimisiin Kalman kanssa... Itseasiassa siinä minun unessa tapahtui paljon muutakin sen "hääseremonian" aikana, mutta se on salaisuus...... :wink:
Arma

Postby pirulainen » Thu Apr 24, 2003 4:06 pm

Arma wrote:Noh, minä menin naimisiin Kalman kanssa... Itseasiassa siinä minun unessa tapahtui paljon muutakin sen "hääseremonian" aikana, mutta se on salaisuus...... :wink:

ARMA!!! kerropas heti Pirulaiselle mitä siinä tapahtui...

omista unistani sen verran, että niissä on ollu aika usein Kita ja Amen, yksikin oli sellanen että Amenin kanssa oltiin pari ja Kita oli meidän lemmikki... :oops: jostain kumman syystä on erinäisten kouluvihkojen kansiin alkanut ilmestyä teksti "Kita on mun lemmikkini... :D"

tarkemman selostuksen yhdestä painajaisesta ja yhdestä toiveunesta voin antaa myöhemmin, kunhan se kiinteä netti saatas asennetuks tännekin... *mrr* :?
I got heavy first!
pirulainen

Postby Arma » Thu Apr 24, 2003 4:40 pm

Kaikki mitä minä siitä unesta haluan kertoa on tuo pitkä litanja tuolla ihan ylhäällä.... Se mitä muuta siinä tapahtu on.... krhm... yksinkertaisesti sellaista mitä en tahdo kertoa. Kai sitä saa aina pieniä salaisuuksia olla? :twisted: :wink:
Arma

Re: Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Postby Black Spirit » Thu Apr 24, 2003 7:57 pm

Arma wrote:
Eka mä olin tappelemassa jokun ihmeellisen otuksen kanssa jalkapallo kentällä... Sitten yhtäkkiä se uni vaihtu ja olin jossain kirkon tapaisessa rakennuksessa. Ränsistynyt, vanha rakennus. Itselläni oli yllä valkoinen, repaleinen ja hiukan veren tahrima hääpuku. Ja kun käännyin katsomaan isoon peiliin huomasin, että minun huksiini oli taidokkaasti laitettu mustia ruusuja. Minulla oli punaiset, hehkuvat silmät ja terävät hampaat. Kädessäni kasa kuolleita kukkia. Kaikkien hirviöiden yliherra Lordi oli yllään repaleinen musta juhlatakki vierelläni ja käski minun tehdä nopeasti viimeinen tarkistus. Mikä tarkistus? Sitten astuin, edelleen Lordi rinnallani isoon saliin, joka oli täynnä erilaisia hirviöitä. Salin perällä oli musta alttari, jonka takana seisoi Amen vanhan ainkainen papin kaapu päällään ja Enary oli hieman sivummassa mustien urkujen äärellä. Ja alttarin luona seisoi Kalma mustassa, nahkaisessa, juhlapuvussa. Sekin oli aika repaleinen ja kulunut. Ja Kalman lähettyvillä Kita omassa pikku takissaan. Sitten Lordi saatteli minut käsipuolessaan alttarille Enaryn soittaessa synkkiä sävelmiä uruillaan. Lordi sitten luovutti minut isän tavoin Kalmalle ja jäi sivumpaan odottelemaan, kirveen kanssa. Sen jäkeen Amen alkoi saarnata jotain aivan käsittämätöntä ja pian me Kalman kanssa vaihdoimme lupaukset pysyä toistemme rinnalla ikuisesti. Sitten Lordi tuli ja teki sievän viillon kummankin vasempaan käsivarteen. Tämän oudon unen loppu ei ollut minulle mieluinen. Kalma nosti minut olkapäälleen kuin akan kannossa ja hirviöiden karjuessa kantoi minut ulos. Ulkona kuolleessa metsässä Kalma laittoi minut istumaan mustan moottoripyörän selkään taaksensa ja niin me kaahattiin pois.

Sitten minä heräsin.

Oih, kuinka suloista, Kita omassa pikkutakissaan :D

Minun unissani eivät ole monsterit juuri viihtyneet, kerran oli Amen hissan sijaisena ?!? Tais mennä aiheet hieman 1. maailmansotaa kaukaisempiin aikoihin, kun herra ryhtyi tarinoimaan muinaisen Egyptin kulttuurista, verisin käytännön esimerkein :/
Black Spirit

Postby nosferatu » Mon May 05, 2003 6:13 pm

viime viikolla näin unen jossa kuulin radiosta lordin uuden biisin. sen nimi oli 'love is gone'.se muuten oli aika hyvä.tässä elättelen toivoa josko loputkin kuin musiikillinen puoli tulisi esille unissani joskus tulevaisuudessa :twisted:
I'm walking towards dead end and I'm walking all alone two steps behind insanity...
nosferatu

Postby Not The Nicest Guy » Tue May 13, 2003 6:02 pm

Näin tuosa yks yö yhen unen Lordista. Se tapahtu Helsingis tai ainaki se näytti siltä niin no kumminki sielä pyörein ja satuin meneen johonki paikkaan sisälle ja huomasin et takaoven takana o joku teatteri tai joku lava. Sitte siinä vähän aikaa ihmettelin ja huomasin et Lordihan se sielä soittelee ja vielä tyhjäs salis. Yritin päästä kattoon bändii lähempää mut en vaan päässy liikkuun :twisted: vaikka kuinka yritin niin en päässy ja vähän ajan kuluttuu heräsinki. Jäi vähä vaivaan ku en päässy kattoon bändii lähemmin.
Before I was little and nice, now I am huge and ugly.
Not The Nicest Guy

Postby Arma » Fri May 23, 2003 9:20 am

Tälläisen unen minä näin jonkin aikaa sitten..

En tiedä minne olin menossa, mutta nousin linja-autoon ja huomasin bussin olevan varsin täysi. Päädyin sitten istumaan jonkun miehen viereen, jolla oli varsin pitkät ja mustat hiukset. En kiinnitänyt mieheen mitään huomiota. Otin sitten repustani kannettavan cd-soittimen ja laitoin Get Heavyn sisään. Laitoin napit korviini, suljin silmäni ja otin rennosti. Kohta vieressäni istuva mies ottaa toisen kuulokkeen pois korvastani ja kysyy: "Tykkäät sä LORDIn musasta?" Nyökkään ja ihmettelen mitäs se oikein tuollaisia kyselee. Kohta kuuluu vierestäni "Would you love a mosterman..." Ääni oli tuttu, liian tuttu. Silloin huomaan KISS aiheiset tatuinnit miehen käsivarsissa ja vilkaisen varovaisesti miestä tarkemmin. Pistän soittimen takaisin reppuuni ja istun liikkumatta paikallani. Sitten herra Lordi nauraa ja kysyy edelleen hekottaen: "Et kai sinä pelkää minua?" Vastaan siihen: "En, mutta ei kai haittaa jos minä pyörryn?" Yhä hymyillen Lordi vastaa: "Ei se nyt sen pahemmin haittaa. Ihan vapaasti minun puolestani." Hetken aikaa on hiljaista. Rentoudun pikkuhiljaa ja katson aina välillä kesäisiä maisemia lintin ikkunasta. "No etkö sinä nyt sitten pyörrykkään?" Lordi kysyy hiukan uteliaalla äänellä. Hetken asiaa pohdittuani vastaan: "No en taida... Voin tietty esittää pyötyväni, mutta ei se ole yhtä hauskaa..." Silloin purskahdamme kumpikin nauruun. Juttelemme niitä näitä Lordin kanssa ja kun jäämme pois lintistä, tarjoaa Lordi vielä kahvit minulle. Tapaan samalla huoltsikalla, jossa olemme kahvilla muutkin bändin jäsenet. Saan heiltä kaikilta nimmarit ja Lordi vielä antaa numeronsa ja käskee tulla joskus käymään.

Siihen se uni loppuu.
Arma

Postby Blue Beast » Fri Aug 08, 2003 12:08 pm

Tänä aamuna näin sitten tällaista unta, jossa vierailevana tähtenä oli Kalma. :)

Kuljimme polkua pitkin, metsä ympärillämme oli hiljainen. Puita oli niin pitkälle kuin saattoi nähdä ja vaalea usva lepäsi kaikkialla, jostain metsän laitamilta usvan läpi tuli vaaleaa valoa. Maasto alkoi nousta ja oli kuin olisimme astuneet tunneliin, jonka reunoilla häälyi liekkejä, kasvillisuus oli tiuhaa, mutta me jatkoimme matkaa rupatellen. Oltiin tutkimusmatkalla, jotain arkeologista etsimässä. Tunneli kääntyi ja kävelimme pian lautalattialla, se oli kuin ullakko paitsi sielläkin kasvoi puita ja oli usvaa joka puolella. Jokin lintu, tikka kaiketi, nakutteli puista pylvästä, joka kannatti kattoa. Seisahduimme katselemaan ympärillemme ja miettimään minne jatkaisimme, edessä päin oli oviaukko, joka saattoi johtaa jonnekin. Sumun keskellä kyyryssä erotin Kalman kasvot, jotka olivat vääntyneet häijyyn virneeseen. Rynnistimme eteenpäin kohti oviaukkoa, mutta kalma oli hyvin nopea. Hän pujahti esiin salaluukusta edestämme. "Perääntykää!" Muut kääntyivät ja juoksivat takaisin tulosuuntaan, heidän oli helppo tehdä niin. Minähän olin heidän ja Kalman välissä. Kalma kyykötti maassa kuin vaarallinen hämähäkki ja perääntyessäni tuli perään. En voinut kääntää selkääni hänelle. Kalma vain irvisteli ja tuli vääjäämättä kohti, yritin miettiä pakokeinoja, mutta huomasin ne kaikki tuhoon tuomituiksi. Mietin hetken uutta vaihto ehtoa, jos se ei toimisi voisin aina yrittää pakoon. Vaikkakin epäilin tuskinpa Kalmaa kovin hetkauttaisi jos yksi fani jäisikin hänen saaliikseen. Kuitenkin kaaduin yllättäen, enkä ollut päässyt edes lähelle aukkoa, josta toiset olivat rynnänneet. Näppäränä Kalma tarttui kiinni nilkastani ja istui kyyryssä nahkatakki tyylikkäästi yllään. Jostain taskustaan Kalma veti esiin pikkuruisen puukkonsa. No, nyt jos koskaan olisi hyvä tilaisuus yrittää...

Sitten herättiin ärsyttävään herätyskelloon. :wink:
Blue Beast

Postby NeonLightChild » Fri Aug 08, 2003 1:14 pm

Eräänä yönä pari viikkoa takaperin olin parhaan ystäväni sekä Kitan, Kalman ja Amenin kanssa juoksentelemassa kaupungin kerrostalojen katoilla (!?!). Oli joulukuu, lunta satoi ja koko kaupunki tuntui olevan ihan autio. Hmm, outoa :lol:
"I mean... How hard can it be?"
-Jeremy Clarkson
NeonLightChild

Postby Arma » Fri Aug 08, 2003 4:20 pm

NeonLightChild wrote:Eräänä yönä pari viikkoa takaperin olin parhaan ystäväni sekä Kitan, Kalman ja Amenin kanssa juoksentelemassa kaupungin kerrostalojen katoilla (!?!). Oli joulukuu, lunta satoi ja koko kaupunki tuntui olevan ihan autio. Hmm, outoa :lol:

Todellakin outo uni. :)

Minä näin tälläisen unen vähän aikaa sitten.

Olin LORDIn konsertissa ja keikan jälkeen olin muiden mukana kärkkymässä nimmareita bändin jäseniltä. "Hoi Kalma!" hihkaisin ja huidoin Kalmalle. Kalma asteli luokseni jäi seisomaan aivan eteeni, katsoen silmiini. Kohtasin Kalman katseen teräksen viieästi. "Kuules pikku zombiseni, suostuisitko valokuvaan kanssani jos tuo serkkuseni nappaisi sellaisen meistä minun kameralla?" Kalma vain tuijottaa minua suoraan silmiini ja nyökkää sitten. Juuri kun olin kääntymässä kameran kanssa taistelevan serkkuni Katjan puoleen, Kalma nostaa minut käsivarsilleen! "Hei! Mit.... No jos kerran välttämättä tahdot katkaista selkäsi niin siitä vaan." sanoin hiukan kiukkuisena, mutta samalla huvittuneena. Jotenkin minusta näytti, että Kalma nauroi maskinsa takana minulle. Sitten herra vain pudisti päätään ja lähti kantamaan minua muiden LORDIlaisten luo! Vilkutin Katjalle Kalman olan yli ja samassa Kalma laski minut täysin varoittamatta maahan. Mulkaisin Kalmaa hiukan kiukkuisena ja katselin ympärilleni. Lordi ja Kita keskustelivat jotain hiljaa keskenään ja lähtivät kävelemään kohti hiukan kauempana häämöttävää keikkabussia. Samassa hätkähdän kun älyän Kalman tarjoavan käsivarttaan kohteliaasti. Niin me lähdemme Kalman kanssa käsikynkkää kohti keikkabussia, Amenin ja Enaryn liittyessä seuraamme...

Ja sitten minä heräsin.....
Hulluna on helppo olla, kunhan muistaa toimia järkevästi.
Arma

Postby biomechanic-girl » Fri Aug 08, 2003 7:02 pm

Mä näin kerran sellasta unta että olin kaverin kaa rannalla.
Kateltiin siinä järvelle sit yhtäkiää joku koputtaa mua olkapäähän.
Käännyn ja huomaan Lordin. "Mitäs tytöt?" Se kysyy ja sit kaikki
muut jäsenet oli siin ympärillä mulkoilemassa.
Sen jälkeen kaikki mentiin ampuun Tarja Halosta ja naurettiin päälle :?

Huh mä alan pelätä itteeni :o
WeRockTheHellOuttaYou, RockTheHellOuttaYou, LetTheAngelsBeGoneCastingInTheDemons...
biomechanic-girl

Postby Zezuga » Fri Aug 08, 2003 10:09 pm

Mä oon tässä alkanu näkeen unia, että hypin eturivissä Lordin keikalla :twisted: Muistan myös todella hämärästi unen, jossa mulla oli Amenin muumiomaski yms kamppeet päällä ja mä soitin Lordin lauluja! Se oli kyllä tosi pelottava uni ku onnistuin hajottamaan kitaran ja kaikki myös kompastuin jokusen kerran :lol:

Taitaa tuo ensimmäinen uni johtua liiasta Tammerfestin keikan muistelusta :wink:
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Lordi-unista....

Postby hanna » Sat Oct 25, 2003 12:36 am

Itse oon nähny kaks unta Lordista, siis ainakin kaks muistan. Onhan niitä toki voinu enemmänkin olla..!
Mutta joka tapauksessa, eka uni oli sellane et pääsin ekalle Lordin keikalle ku ne tuli soittaa tänne Joensuuhun. Se oli aivan mahtava tunne. Ei ihme ku siitä on haaveillu jo kohta vuoden...
Toinen uni oli hieman kivempi, siinäkin olin kyllä Lordin keikalla mutta Psyanide oli hommannu mut backstagelle ja sit juttelin Kalman ja Kidan kanssa kunnes Lordi tuli siihen huoneeseen, käveli mun kohdalle ja halas! :oops: Oi se oli kivaa. Ensin se pelotti mut sit ku se otti ja halas nii olin iha onneni kukkuloilla. :wink: Mutta, tuskinpa ne oikeasti ihmisiä halailee kun "hirviöt eivät ole kenenkään ystäviä". :twisted: Vai? :roll:
"If I couldn't have you baby, no-one ever will, 'cause our love can't be shared..!"
hanna

Postby hanna » Mon Oct 27, 2003 12:03 am

Heh, taas minä.. Viime yönä näin unta taas Lordista niin ajattelin nyt jakaa sen teidän kanssa. :twisted:
Elikkäs, olin taas Lordin keikalla ja se fiilis siellä oli aivan mahtava. Pääsin vieläpä eturiviin! :oops:
Noh, sitten kun keikka oli loppu niin hyppäsin ihan yhtä-äkkiä lavalle ja lähdin kävelemään Amenen tai Kalman, en muista kumpi se oli, perässä backstagelle. Sitten se Kalma- tai Amen- käänty kattoo minuun päin ja murahti! :? Se oli pelottavaa. Sit hyppäsin siltä lavalta alas. :D Ihan sekopäisiä unia. Mitenköhän pystyin siihen lavalle yleensäkään hyppäämään.. Mietin vaan ku olihan siellä järkkärit ja kaikki. :D
No joo.
"I know you will be waiting sleeping in your pelt, if I couldn't have you baby, no-one never will,
'cause our love can't be shared..!"
hanna

Postby Ultima » Sat Nov 08, 2003 11:31 pm

Mä oon myös nähny unta Lordista ja se oli tylsä :?
Kaikki alko silleen ett mä olin matikan tunnil laskees laskui ja nukahdin....KABOOM!!!!!Ovi räjähti auki ja monsteri ilmestyi luokkaan se oli Kalma.Se heitti open ikkunast läpi ja ope lensi hienossa kaaressaa kuralätäkköön :lol: Kaikkii alkoivat kirkumaan paitsi minä kun vasta heräsin.Kalma käveli uhkaavasti eteenpäin minua :shock: Aloin heittelemään koulukirjoja Kalmaan päin, mutta se ei pysähtynyt.Se oli liian ylivoimainen estettäväksi ja se sai minut kiinni.................mutta heräsin siihen kun känny alkoi piipittää :evil: (aika tylsä uni :cry: :evil: )
Ultima

Postby Freyja » Sun Nov 09, 2003 5:21 pm

olen minäkin nähnyt unta Lordista (neljä kertaa.) ja kaikki on ollu erillaisia. 1. bändin jäsenet istuivat nurmikolla puutarhatuoleissa (Kalma lähimpänä minua). he vain istuivat jalat ristissä ja heiluttivat toista jalkaansa. pian olin jonkin rakennuksen ulkopuolella. ovi avautui ja huutavia nuoria juoksi henkensä edestä ulos. viimeisenä itse herra Lordi tuli ulos...
2. metsässä oli synkkää ja sateista. purolta kuuluu askelia. menen katsomaan kuka siellä on. kukas muukaan kuin Magnum. hän sukeltaa puroon joka muuttuu syväksi joeksi. Magnum etsii jotakin tai jotakuta...
3. kiertelen jossain kaupassa. etsin kiinnostavia tavaroita. huomaan jotain tuttua. Lordi ja Amen keräilynuket. katson tarkasti ympärilleni. paljon kaikenlaisia hirviötavaroita. (pelottavia.) sain ostettua yhden aika kalliin keräilynuken...
4. katson TV:tä perheeni kanssa. jokin keräysohjelma on menossa. Lordi esiintyy ohjelmassa. herra Lordilla on punaiset muoviset pirunsarvet päässään. (pian huomaan olevani katsomossa.) bändiä ei enää näy. vain joku valkoinen kivikasa. kasa alkaa liikkua. se on jokin uusi hieno lavaste. (kivihirviö.) bändi astelee lavalle ja alkaa soittamaan. kesken biisin Amen katoaa lavan taakse, mutta tulee pian takaisin. samassa Lordi tajuaa että hänen piti käydä lavan takana. hän juoksee lavan taakse huimaa vauhtia. pian kuuluu lavan takaa: "Ki-...". soitto lakkaa. on aivan hiljaista. Kita jatkaa lyhyen hiljaisuuden jälkeen soittoa. vasta silloin kiinnitän huomiota Kalman bassoon. se on kirveen muotoinen. ihan samallainen kuin Lordin kirves... (täytyy myöntää. Kalman basso oli todella hieno unessani :) )
Freyja

Lordi-aiheisia unia, taas!

Postby hanna » Mon Nov 17, 2003 6:33 pm

Viime yönä näin unta että istuin herra Lordin kanssa jossakin vierekkäin ja kyselin siltä kaikkee keikoista ja sit kysyin että mistä se repäsee ideansa niihin kaikkiin eri pukuihin keikan aikana kuten RMJ:ssäkin oli. Kauheinta tuossa unessa oli etten muista mitä se vastas! *Prkl* :x
"I know you will be waiting sleeping in your pelt, if I couldn't have you baby, no-one never will,
'cause our love can't be shared..!"
hanna

Postby Freyja » Tue Nov 18, 2003 4:27 pm

mä näin taas unta Lordista. heillä oli joku festari keikka. sitten se vasta omituiseksi muuttui... Kita tuli puhumaan mulle jotain rummuista, ja hänellä ei ollut pukua! ihan tavallisissa vaatteissa meni yksin keskelle lavaa soittamaan :? . huonointa on se, että muistan miltä hän näytti.
Freyja

Next

Return to Yleinen keskustelu