Monsterboard

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Stude » Sat Jul 08, 2006 1:02 pm

Hmm.. err.. mä näin reissulla muutaman IHANAN unen Lordista! :P

Olin koko Lordi bändin (+Kalma) kanssa mun mummolassa. Keskenämme siinä leikittiin. Oltiin pikku ipanoita kaikki. :D
Sitten Kita ja mä mentiin semmosen vanhan, romu auton luo ja mentiin mukamas kauppaan.
"Ei oteta OXia mukaan ku se vaan kiusaa", Kita sanoi ja murahti.
"Ei otetakkaan!" mä murahdin ja OX jäi yksin katsomaan meidän leikkiä.
Sitten Kita istu ajajan paikalle ja mä istuin sen viereen.
"Nyt mennään", Kita sanoi innoissaan ja painoi muka kaasua. Sitten me oltiinki jo kaupassa ja ostettiin kaikkee leikkiruokaa. Me lähettiin "ajamaan" takas. OX katso meitä yhä vähän surullisena ja mä kilttinä tyttönä menin lohduttamaan sitä.
"Älä sure", mä lohdutin ja halasin OXia.
"En en..", OX sanoi pienellä äänellä ja halasi takaisin. Säpsähdin kun OX antoi mulle pusun poskelle. Hymyilin ja pyysin OXia leikkimään kanssamme.
"Ei oteta OXia!" Kita valitti.
"Otetaan. Ei toisia saa jättää ulkopuolelle!" mä puolustin OXia ja otin OXia kädestä kiinni. "Mä en leiki, jos OX ei saa leikkiä."
"No okei", Kita sanoi vaivaantuneella äänellä ja OX halasi mua kiitokseksi.
"Kiitos todella paljon", OX sanoi ja katsoi mua suoraan silmiin.
"Oleppa hyvä", mä sanoin ja alettiin sitten leikkiä.
Sitten me oltiinki jo kaukalolla, joka oli mummolan pihassa. Mä ja Amen pelattiin jääkiekkoa KESÄLLÄ(?!). Kaukalo oli jäässä vaikka oliki ihan tuskasen kuuma.
"Kalma, tuu maaliin", Amen huudahti. Kalma teki työtä käskettyä ja meni maaliin soittamaan rumpuja, jotka siellä olivat. Mä ja Amen pelattiin siinä ja OX kannusti koko ajan mua.
"Hyvä!" "Kyllä sä pystyt!" "HIENOA STUDE!"
Mä voitin sitten Amenin yhellä pisteellä.
Yhtäkkiä me oltiinki jo isoja. Siis Lordin jäsenet oli sen ikäsiä mitä ne nyt on ja mä olin 13w. Mä ja OX kiikuttiin keinussa, mä OXin sylissä. OX oli ihan sika rikas!! Hän omisti sellasen jätti kartanon. Me mentiin juomaan limukkaa sisälle. OX katsoi koko ajan mua, tein mä sitten mitä tein. Mä katoin välillä OXia.
"Mitä sä katot?" mä kysyin lopulta vaivaantuneella äänellä. mutta hymyilin kummiski.
"Mä katon.. sua", OX sanoi ja hymyili takaisin. Sitten hän lähti ja toi jonku pikku kotelon kädessään. OX tuli mun luo ja suuteli mun hiuksia.
"Err.. Tulisitko sä mun vaimoks?" OX kysyi ja polvistui mun eteen. Mä katoin suu auki OXia.
"Että mitä?!" kysyin hämmästyneenä.
"Nii, että tulisitko sä mun vaimoksi?" OX kysyi uudelleen. Mulla tipahti muutama kyynel.
"Err.. en osaa sanoa miten ihanalta tää tuntuu..", aloitin selittämään. OX otti kädestäni kiinni ja alkoi laulamaan Last Kiss Goodbye:tä. Heti ku kuulin "and I wich you - and I wich you" kohdan mä kysyin: "Voisitko sä OX nousta ylös?"
OX katso mua hämmästyneenä ja nousi ylös. Mä hyppäsin OXin kaulaan ja halasin tätä oikein lujaa. OX halasi teitenkin takas ja suuteli taas mun hiuksia. Sitten hän painoi päänsä mun olkapään päälle. Mä siinä nyyhkin vähän aikaa.
"Kyllä tulen!" sanoi ja hymyilin OXille. OX katso mua tyytyväisenä ja sitten suuteli mua pitkään.
"Hyvä!" hän sanoi ja nuolaisi kyyneleet mun poskelta.
"Totta kai tulen", sanoin ja hymyilin. Mun vatsaa kiihotti hieman.
"Mä jo pelkäsin ettet sä tuukkaan", OX sanoi. Me katsottiin toisiamme silmiin pitkään. OX suuteli uudelleen mua pitkään.
Siihen se sitten loppu.. :cry: Voih.. voiku toi uni toteutuski! ;) OX on ihanaa!! <33 <33 <33

Sitten toinen uni, joka oli ennen retkeä.

Mä olin saunassa Kalman kaa. Pyyhkeet meillä oli paikkojemme suojana.
"Sä oot ihana", Kalma sanoi ja hymyili mulle. Mä punastuin.
"Ki-kiitti", takertelin. "Nii oot säki!"
Sitten Kalma siirty lähemmäks mua. (Me oltii aluks silleen että mä olin istumassa lauteen toisessa nurkassa ja Kalma toisessa.) Kalma istu ihan mun viereen. Kalma nuolaisi mun kättä. Mä säpsähdin. Sitten Kalma hivuttautui ottamaan pyyhettä mun päältä ja mä teitty annoin sen sen ottaa. ;) Kalma alko nuolemaan mua eripaikoista.. *viheltelee* Sitten hän itse heitti pyyhkeen päältään. Kalma suuteli mua pitkään ja intohimosesti. Mä teitenki olin koko ajan mukana mitä hän tekiki. Kalma nosti mut sen syliin ja.. ja seuraavat yksityiskohdat annan teidän lukijoiden mielikuvituksen varaan..
Oli kyllä melkonen uni! ;)

Lisää unia:

Mä olin menossa tapaamaan Lordi bändiä keikan jälkeen (tai keikkaa ennen). Siellä oli muitaki ihmisiä, mutta ne jutteli vaan keskenään. Mä juttelin jonku kaa, mutta lähin kävelemään etsien Lordia katseellani. Mä käännyin ja kävelin takaperin hyvästellen nyt sen kenen kanssa mä juttelinkaan. Sitten mä pysähdyin kuin seinään, ku törmäsin johonki. Tietenki mä aloin tunnustella käsilläni sitä takanani olevaa asiaa ja puristelinkin jotain. Sitten se asia hätkähti ja pyörähti ympäri. Mäki pyörähdin ympäri.
"Hui perse!" mä huudahdin.
"Joo.. se oli mun", Amen naurahti. Mä katoin punastuneena Amenia vähän aikaa kunnes laskin katseeni lattiaan.
"Oleb hyvin, hyvin, TODELLA pahoillani", sanoin hiljaa.
"Ei se mitää", Amen sanoi ja laittoi etusormensa kaulani alle. Hän nosti katseeni silmiinsä. "Sehän oli ihan kivaa..", Amen naurahti.
"Hehh.. niin kai", mä takertelin nolona. Mä aloin liikkua jonnekki suuntaan mutta kaaduin Amenia vasten ja Amen kaatu itse selälleen lattiaan. Mä kaaduin Amenin päälle. Siinä sitten neljä silmäparia katto meitä, Kita, Mr. Lordi, OX ja Awa. He olivat kokoontuneet puoliympyrään. Mä nousin nolona ylös.
"Ehm.. sori.. ei ku anteeks", sanoi nolona. Amen nousi ylös nauraen.
"Mitäpä tuosta", hän sanoi ja virnisti. Mä peräännyin ja huomasin että OX seisoi vieressäni ja virnuili mulle. Mä hymähdin jotain ja Amen käveli eteeni.
"Hei beibe. Mulla ois sulla yks juttu", hän sanoi ja kietaisi kätensä mun ympärille. Mä säpsähdin ja sitten Amen jo suuteliki mua. Mä olin todella hämmästynyt.
"On kohteliasta suudella takas", OX naurahti ja tein työtä käskettyä. Sitten Amen anto mulle lipun millä mä pääsisin ihan joka ikiselle keikalle mille mä haluaisin. Siis JOKA ikiselle! Mä hymyilin leveästi ja OX nosti kätensä mun hartialle.
Err.. hehh.. oli kiva uni..!! <333

Tulipas siinä muutama uni kerrottua.. :D
You're my heroin.
Stude

Postby Night-Cat » Sat Jul 08, 2006 4:19 pm

Näin jotain sellasta unta et menin Lordin keikalla mut menin 6tuntia aikasemmi et varmasti pääsisin siihen ihan eteen ja sit näin jonkun parrakkaan miehen laittamassa jotain lavastetita ja mä ajattelin että se on joku lavastaja hemmo mut sitten joku nainen huus et. '' LORDI!!! Tuu tänne!''
Sitten näin et parrakas mies meni sinne mistä ääni kuulu ja sit mä ymmärsin kuka se oli... :( :shock: :? :x :cry: :evil: :|
ja tekin varmaa älyytte kuka se oli... mut onneks en muista miltä se näytti...
Ihan kamala uni *snif* :cry:
Välillä elämä voi potkia päähän, mutta uskokaa itseenne ja tekemisiinne. Mitä ikinä teettekin, tehkää se sydämellä ja jonakin päivänä työ palkitaan. RAKASTAN TEITÄ!
-Amen
Night-Cat

Postby ~ Loxaw ~ » Sat Jul 08, 2006 4:25 pm

Oon nähny unii Lordista, ja ne on kyl ollut aina aivan ihanii unii! Eli saisivat tulla vierailemaan mun uniin useamminkin :wink:
~ Loxaw ~

Postby Para-Noir » Sat Jul 08, 2006 5:13 pm

Tästä on jo ainakin kolme viikkoa kun näin unta miss Awasta. Tai oikeastaan sen äänellä varustetusta blondista (what the hell?).

Olin jostain kumman syystä jossain ihan perskuleen isolla heinäpellolla, jota ympäröi tyypillinen suomalainen sekametsä, kun jostain metsän reunasta alkoi mua kohti tallustelemaan joku hahmo. Käännyin katsomaan tässä vaiheessa kuitenkin taakseni (en kyllä yhtään muista mitä) ja kun käännyin takaisin edessäni seisoi ihan ok-näköinen blondi, joka alkoi heittää juttua. Sitäkään en valitettavasti muista, mitä se selitti, mutta sen ääni oli jotain niin uskomattoman kaunista, että vieläkin tulee semmoinen hyvä olo sisälle päin. If you know what I mean! :wink:

Kyllähän siinä unessa tapahtu paljon muutakin, mutta tän mä muistan parhaiten!
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Mr. Owl » Sat Jul 08, 2006 10:12 pm

Minä näin tässä vähän aikaa sitten unta, että Lordi olikin maskinsa alla Kevin Spacey.
Mr. Owl

Postby Stude » Sun Jul 09, 2006 12:17 pm

Hehh! Kivoja unia teillä! ;) Mäki näin unta Lordista:

Mä olin just menny yksikseni koululle ennen bändiharkkoja. Oli myöhäinen ilta ja oli pimeää. Muutama katulamppu palo. Yhtäkkiä jotku hahmot liikku mua kohti pimeässä ja huomasin.. KITA JA AMEN! No ne tuli mun luo ja kohteliaana tyttönä tervehdin heitä. Sitten mun veli tuli sinne (??) ja me istuttiin maassa ringissä. "Missä Awa on?" veli kysäisi Kitalta. "Toi on ihastunu Awaan", mä kuiskasin Amenille. Amen naurahti. "Se jäi jonnekki", Kita sanoi ja kääntyi mun puoleen. "Mitäs nuori neiti täällä tekee näin pimeellä?" "Mulla on bändiharkat", tokaisin nopeasti. "Et muuten ikinä arvaa mikä mun sisko on siinä bänsissä", veli sanoi Kitalle. Kita mietti vähän aikaa. "Basisti?" Kita kysyi ja katsoi mua. Mä en voinu ku hymyillä leveästi. "Hyvä Kita!" mä lopulta huudahdin. "Arvasinko mä oikein?" Kita kysyi hämmästyneenä. "Kyllä", sanoi hymyillen. "Ihanko oikeesti?" Kita kysyi. "IHAN oikeesti", mä sanoin. "No sehän on hyvä juttu.. ajattelin vaan että jos olisit ollukki rumpali, mutta eipä siinä", Kita sanoi ja hymyili. "Kai mä saan palkinnon?" "Palkinnon?" mä ihmettelin. "Niin.. palkinnon ku arvasin oikein", Kita sanoi ja virnisti. "Nii joo!" mä huudahdin ja kömmin Kitan luo. Ekaks mä ja Kita vaan katottiin toisiamme silmiin. Sitten mä halasin Kitaa, muttei Kita jostain syystä halannu takas. Mä laitoin käteni Kitan hartialle ja Kita ponkaisi lähemmäs mua ja halasi oikein pitkään. Tietty mä vastasin halaukseen halaten takas. Mä laitoin käteni Kitan hartialle uudelleen. Mä ja Kita katottiin vähän aikaa toisiamme silmiin. Sitten mä lähin kömpimään takas omalle paikalleni Amenin selän takaa. "Hmp.. miks mä en saa halia?" Amen tuhahti leikisti mököttäen. "Saat sä jos sä haluut", mä naurahdin. "No entäs jos mä haluun?" Amen sanoi. Mä halasin Amenia takaapäin. "No nyt tuntuu hyvältä", Amen naurahti ja laittoi kätensä mun käsien päälle. Mä painoin pääni Amenin olkapäälle ja halasin oikein pitkään. Sitten mä menin takas omalle paikalleni istumaan. "Mehän voidaan tulla seuraamaan teijän bändiharkkoja?" Kita kysyi ja hymyili. "Totta kai!" mä huudahdin innoissani. Mun veli oli lähtenyt kotia kohti. "Sitten sä voit näyttää meille miten sä soitat", Amen sanoi ja siirtyi lähemmäs mua. Kitakin siirtyi lähemmäs. "Jep", mä tokaisin nopeasti. Mä istuin nyt niin että Kita oli mun vasemmalla puolella ja Amen oikeella puolella. Kita ja Amen nostivat kätensä mun jalan päälle. "Nyt alkaa bändiharkat", mä sanoin. Kita ja Amen näyttivät vaivaantuneilta. "No okei", mä sanoin hymyillen. Suutelin ensin Amenia ja sitten Kitaa. Jätkät eivät näyttäneet enää vaivaantuneilta. Me noustiin ylös ja käveltii sisälle. "Mitä noi täällä tekee?" meidän toinen laulaja Meri kysyi nopeasti. "Ne tuli kuuntelee meitä", mä vastasin. "Miks?" pianistimme kysyi. "Koska ne haluu ja mä haluun", mä tokaisin ja katsoi Amenia ja Kitaa hymyillen. Molemmat katsoivat hymyillen mua. "Noo.. ihan sama", rumpalimme sanoi. Mä näytin Amenille ja Kitalle paikat ja ne istuutu penkeille. "Alottakaa ihmeessä", Amen tokaisi nopeasti ja hymyili mulle. "Tietty", mä sanoi ja kehotin rumpalia lyömään tahtia. Sitten musiikki alko ja mä olin ihan innoissani ku Kita ja Amen oli tullu kuuntelemaan meitä. Mä vähän hevittelin siinä niin kuin basistin täytyykin.. (; Kun me oltiin soitettu Amen ja Kita jako kommentteja. "Aivan mahtavasti soitat Tuija!" Amen kiljahti innoissaan. "Niinpä!" Kita huudahti. Mä punastuin ja muut katto mua kateellisina ku ne ei saanu kommenttia. "Entäs mä?" rumpali kysyi.
"Ihan ok", Kita sanoi nopeasti kääntämättä katsettaan musta. "Mutta basisti oli selvästi musiikissa mukana! Oikee rokkimimmi!" Mä nauroin. "Kiitti", sanoin ja laitoin basson telineeseen. Kävelin Kitan luo ja halasin tätä oikein lujaa. Kita vastasi halaukseen. Amen katto mua anovasti joten teitty mä Ameniaki halasin. "Basisti oli selvästi ykkönen koko bändistä", Amen sanoi ja iski silmää. Muut katsoivat mua kateellisina edelleen. Laulaja Amina tuli mun luo. "Onneks olkoon. Sait kunnon kommentit Kitalta ja Amenilta", Amina sanoi ja hymyili. Me halattiin nopeesti. "Kiitti", sanoin ja hymyilin takas. Amen löi mua persielle. "Nyt te voitte jatkaa", Amen sanoi ja löi mua uudelleen persielle. "Okei", vastasin ja hölkkäsin innoissani basson luo. Amina meni Merin viereen ja taas rumpali löi tahtia. Musiikki käynnisty ja mä ihan innoissani hevitin kunnolla. Meijän bändillä ei oo muuten kitaristia. Soitettiin biisi loppuun ja Kita antoi palautetta. "Aivan mahtavaa Tuija!!" Kita sanoi innoissaan ja taputti mulle. "Hmm.. teillä ei oo kitaristii", Amen sanoi vihjaillen mulle jotain. "Tuu soittaa!" mä huudahdin innoissani. Amen tuli mielellään soittamaan ja otti oman skitansa ja laittoi sen johdon päähän. Toinen pää laitettiin kaijuttimeen ja johan alkoi skita soida. "Mistä sä osaat meijän kappaleet?" kosketinsoittaja kysyi. "Hehh.. kyllä nyt mä osaan soittaa kaikkee", Amen sanoi rennosti. Musiikki pyörähti käyntiin. Mä ja Amen hevitettiin kunnolla millon missäki. Yksin tai yhdessä. Yhdessä kohti me soitettiin vastakkasin..nii ku että kateltiin toisiamme. Amen siirtyi lähemmäs ja kurotti mua kohti. Sitten se paino huulensa mun huulia vasten ja suuteli pitkään. Hetken päästä kappale loppui. "Hyvä hyvä!" mä huudahdin Amenille ja taputin käsiäni yhteen. Amen nosteli kulmiaan. "Kyllä mä vaan oon niin hyvä!" Amen sanoi ja iski silmää mulle. "Jep", mä tokaisin. Laitoin basson taas telineeseen ja menin Amenin luo. Halasin Amenia pitkään ja Amen halas mua. Soitettiin siinä pari tuntia ja bändiharkat loppu. "Moikka", sanoi toisille, mutta vain Amina vastas takasin: "Moikka!" Muut mökötti jostakin syystä. Mä, Amen ja Kita käveltiin sitten mun kotia kohti.
"Kyllä sä soitat upeesti!" Kita sanoi ja hymyili. Mä nyökkäsin ja hymyilin takas. "Aivan mahtava basisti!" Amen huudahti ja nosti mut syliinsä. "Mutta nyt ei mennäkkään kotiin, vaan mun luo", hän jatkoi ja nosteli kulmiaan. "Ilman muuta", mä sanoin ja iskin silmää. "Mäki voin tulla??" Kita kysyi. "Tottahan toki. Vai mitä Amen?" mä sanoi. "Kyllä kyllä", Amen sanoi. "Hyvä juttu!" Kita sanoi. "Amen, nyt on mun vuki." "Ai on vai?" Amen kysyi ja katsoi Kitaa ivallisesti virnistäen. "ON!" Kita huudahti. Amen laski mut alas ja mä lähin jouksemaan. "No on sen vuki kuka mut ekaks saa kiinni!" naurahdin. Kita juoksi aivan mun kannoilla ja kaatoi mut maahan, kaatuen itse mun viereen. "Mä sain", Kita sanoi innoissaan ja nousi ylös. Hän tarjosi kättään ja mä tartuin siitä. Kita nosti mut ylös ja kietaisi kätensä mun ympärille. "Mitä sä..?" mä aloitin, mutta en saanut lausettani loppuun, kun Kita jo suuteli mua. "Tätä mä", Kita sanoi ja vinkkasi silmää. Mä murahtelin leikkisästi ja Kita nosti mut syliinsä. "Nyt leidi tulee mun sylkkyyn", hän sanoi. Amen juoksi meidän vierelle. "Jo on jätkällä huono kunto", mä härnäsin ja virnistin Amenille. "Haista huilu!" Amen sanoi hymyillen. Kita kanto mut koko matkan Amenin luo. "Stanley!" mä kiljahdin ja menin silittämään koiraa. Amen naurahti ja men sisälle. "Tännekki saa tulla", hän sanoi ja piteli ovea auki. Mä ja Kita käveltiin sisälle. Stanley jäi ulos. Mä istahdin sohvalle ja Kita istu mun viereen. "Nyt Amen ei oo täällä", Kita kuiskasi ja hivuttautui lähemmäs. "Ei niin", mä sanoin ja menin Kitan syliin istumaan. Kita kietaisi mun ympärille kätensä ja suuteli oikein pitkään. Mä kietaisin Kitan kaulan ympäri käteni ja suutelin takasin. Amen tuli tarjottimen kanssa olohuoneeseen. "Täällä ollaan jo työn touhussa", hän naurahti ja laittoi tarjottimen sohvapöydälle. "Siitä saa ottaa." Mä katoin tarjotinta vähän aikaa ja ajattelin, että ottaisin vain appelsiini mehua. Kaljat jäisi jätkille. Otin sitten lasin jossa oli appelisiini mehua ja hörppäsin siitä. "Kiitti Amen", mä sanoi ja hymyilin. Amen nyökkäsi ja istuutui mun ja Kitan viereen. Amen koitti nostaa mua syliinsä, mutta Kita piti tiukasti kiinni. "Hei! En mä mikään lelu oo", mä sanoin ja nousin itse ylös. Mä istuin nojatuoliin. "Anteeks", Kita ja Amen sanoivat kuin yhdestä suusta. Mä istuin Kitan syliin ja aloin makaamaan siinä niin että pääni oli Amenin sylissä. "Näin on hyvä", Amen sanoi ja nosti mua niin että sai suudeltua. Siinä me sitten hommailtiin Amenin ja Kitan kanssa kaikkee.. ;)

Sori.. tuli vähän pitkästi kirjotettua, mutta toi uni oli ihana!!! :P <33 <33 <33 Kiitos Kitan ja Amenin! ;)
You're my heroin.
Stude

Postby Devil_Is_A_Loser » Tue Jul 11, 2006 9:32 pm

Näin tuossa viime yönä kaksi Lordi unta. Ensimmäinen oli vallan mielenkiintoinen. Se tulee tässä:

Oli Suomen Euroviisut. Se lava missä kappaleita esitettiin niin oli aivan tavallinen puulava. Ja se paikka missä ne Euroviisut pidettiin niin oli tavalliseen suomalaiseen meininkiin pelto. Siellä ei ollut istumapaikkoja, mutta yksi puupenkki oli ensimmäisellä rivillä. Kappale minkä Suomi esitti oli Lordin, Bringing back the balls to rock ja sen lauloi Katri Helena. :shock: Paikalla olivat myös Lordin nykyiset jäsenet. Istuivat siinä puupenkillä vähän matkan päässä minusta.

Uni oli vallan mielenkiintoinen.

Tässä toinen, joka oli vähän pidempi.

Olin kaksoissiskoni kanssa jossain kotieläin paikassa. Mutta se oli siinä erikoista että Lordin jäsenet olivat sielä. :shock: Jotain nimmareita jakamassa kenties...? Ne olivat silleen hajottunu, että Kita oli muistaakseni hevosten luona ja kertoi niistä sielä jotain ''faktaa'' :D Ox oli vuohien luona, Amen oli possujen ja sikojen, mutta Awasta ja Lordista en tiennyt siinä unessa kun heitä ei tultu nähtyä siellä. Ensinnäkin menin taas istumaan jonnekkin puu penkille katteleen maisemii. Siihen viereen tuli OX istumaan ja otti kaukosäätimensä (?!) ja kännykkänsä siitä mun vierestä. Sitten mä vähän katoin sillee et okeiih...(?) Sit se yht'äkkiä sano et: '' Mulla on täälä mun kännys Hard Rock Hallelujah soittarina '' siinä se sit soitti sen mulle ja lähti pois. Sit mää näin mun kaksoissiskon ja Kitan. Kita anto sille nimmarin. [ Nimmari oli tässä unessa piirros siitä ''hahmosta''] Sit kuitenni OX oli siinä mun vieressä, vähän kauempana. Sit tää tulee ja näyttää sitä '' nimmarii '' ja huuan melkein täysii et: '' Mäki haluun! '' Sitten mää menin pyytään OXilta sen ''nimmarin'' ja Amen tuli siihe ja ne jutteli siinä jotai possuista (?) Amen sano Oxille: '' Tuu, mennää possujen luo'' tai jotain tonnepäin. Ox ei kuiteskaan ollu ehtiny laittaa sitä sen nenärengasta siihen piirrustukseen nii se anto mulle semmosen muovisen (?) nenärenkaan ja sano: '' mun pitää mennä, laita toi ite sit ku kerkiit.'' ja anto mulle sen nenärenkaan ihan nätisti. Mä olin silleen et kiitti heih... Jah sit mä laitoin sen nenärenkaan taskuun ja määkin häippäsin.

Että tällästa.
Nää tapahtu siis samana yönä. :lol:
Devil_Is_A_Loser

Postby juice-girl » Wed Jul 12, 2006 7:25 pm

Mä näin kerran sellasen unen,jossa Kalma ja Kita leikki Barbeilla. :lol: ja Lordi ja Amen oli city marketissa ostamassa mulle shampoota.Awa ja minä oltiin ostamassa kukkia jostain ihme monsterikaupasta.Sitten kun minä ja Awa mentiin sieltä "monsterikaupasta" lorditaloon,Ox löyty sieltä nukkumassa pelkät boxerit jalassa. sitten me awan kaa heitetiin sen päälle vettä ja sen jälkeen piti kyllä juosta karkuun! :D Se alko jahata meitä jonkun ihme lusikan ja paistunpannun kanssa,oli melkoisen outo uni :twisted: mutta Kuitenkin niin kiva ja ihana <3
juice-girl

Postby Joni Master » Thu Jul 13, 2006 1:21 pm

Itse näin unta, että lukitsin koko bändin johonkin komeroon...
Joni Master

Postby Super_Monstar » Thu Jul 13, 2006 1:29 pm

Unta on tullu nähtyä. Kerran näin semmoista unta että koko bändi soitti jossain televisio-ohjelmassa. Mä olin voittanut liput showhun ja katoin sivusta backstagella kun Lordi soitti. Lopulta biisi oli ohi ja kaikki taputti. Amen heitti plekun yleisöön mutta se heitto jäi lyhyeksi ja pleku jäi siihen lavan reunalle. Mä juoksin ja otin plekun ja juoksin kameroiden ohi takaisin. Myöhemmin Amen tuli puhumaan jotain mulle ja antoi nimmarin plekuun.

Hauska uni.
Super_Monstar

Postby Gateway-To-Hell » Thu Jul 13, 2006 1:37 pm

Mä näin unta että olin kosketinsoittajana Lordin keikalla. Siellä lavalla oli vain minä ja OX ( :shock: )
Mä soitin kokoajan väärin. Sitten me jouduttiin kesken keikan etsiä uus kosketin soittaja. :shock:

Outo uni... :lol:
Gateway-To-Hell

Postby gothicsmile » Thu Jul 13, 2006 4:59 pm

Ei mitenkään varsinaisesti, mutta näin unta että skootterini varastettiin ja tulin tänne foorumiin valittelemaan tapahtunutta ja kyselemään teiltä muilta neuvoa, että mitä mun pitäisi tehdä jotta saisin sen takaisin. :lol:

Itse monstereita ei oo vielä unissa näkynyt .. HUIII. :shock: onneksi.
gothicsmile

Postby Super_Monstar » Thu Jul 13, 2006 7:46 pm

Stude wrote:Hmm.. err.. mä näin reissulla muutaman IHANAN unen Lordista! :P

Olin koko Lordi bändin (+Kalma) kanssa mun mummolassa. Keskenämme siinä leikittiin. Oltiin pikku ipanoita kaikki. :D
Sitten Kita ja mä mentiin semmosen vanhan, romu auton luo ja mentiin mukamas kauppaan.
"Ei oteta OXia mukaan ku se vaan kiusaa", Kita sanoi ja murahti.
"Ei otetakkaan!" mä murahdin ja OX jäi yksin katsomaan meidän leikkiä.
Sitten Kita istu ajajan paikalle ja mä istuin sen viereen.
"Nyt mennään", Kita sanoi innoissaan ja painoi muka kaasua. Sitten me oltiinki jo kaupassa ja ostettiin kaikkee leikkiruokaa. Me lähettiin "ajamaan" takas. OX katso meitä yhä vähän surullisena ja mä kilttinä tyttönä menin lohduttamaan sitä.
"Älä sure", mä lohdutin ja halasin OXia.
"En en..", OX sanoi pienellä äänellä ja halasi takaisin. Säpsähdin kun OX antoi mulle pusun poskelle. Hymyilin ja pyysin OXia leikkimään kanssamme.
"Ei oteta OXia!" Kita valitti.
"Otetaan. Ei toisia saa jättää ulkopuolelle!" mä puolustin OXia ja otin OXia kädestä kiinni. "Mä en leiki, jos OX ei saa leikkiä."
"No okei", Kita sanoi vaivaantuneella äänellä ja OX halasi mua kiitokseksi.
"Kiitos todella paljon", OX sanoi ja katsoi mua suoraan silmiin.
"Oleppa hyvä", mä sanoin ja alettiin sitten leikkiä.
Sitten me oltiinki jo kaukalolla, joka oli mummolan pihassa. Mä ja Amen pelattiin jääkiekkoa KESÄLLÄ(?!). Kaukalo oli jäässä vaikka oliki ihan tuskasen kuuma.
"Kalma, tuu maaliin", Amen huudahti. Kalma teki työtä käskettyä ja meni maaliin soittamaan rumpuja, jotka siellä olivat. Mä ja Amen pelattiin siinä ja OX kannusti koko ajan mua.
"Hyvä!" "Kyllä sä pystyt!" "HIENOA STUDE!"
Mä voitin sitten Amenin yhellä pisteellä.
Yhtäkkiä me oltiinki jo isoja. Siis Lordin jäsenet oli sen ikäsiä mitä ne nyt on ja mä olin 13w. Mä ja OX kiikuttiin keinussa, mä OXin sylissä. OX oli ihan sika rikas!! Hän omisti sellasen jätti kartanon. Me mentiin juomaan limukkaa sisälle. OX katsoi koko ajan mua, tein mä sitten mitä tein. Mä katoin välillä OXia.
"Mitä sä katot?" mä kysyin lopulta vaivaantuneella äänellä. mutta hymyilin kummiski.
"Mä katon.. sua", OX sanoi ja hymyili takaisin. Sitten hän lähti ja toi jonku pikku kotelon kädessään. OX tuli mun luo ja suuteli mun hiuksia.
"Err.. Tulisitko sä mun vaimoks?" OX kysyi ja polvistui mun eteen. Mä katoin suu auki OXia.
"Että mitä?!" kysyin hämmästyneenä.
"Nii, että tulisitko sä mun vaimoksi?" OX kysyi uudelleen. Mulla tipahti muutama kyynel.
"Err.. en osaa sanoa miten ihanalta tää tuntuu..", aloitin selittämään. OX otti kädestäni kiinni ja alkoi laulamaan Last Kiss Goodbye:tä. Heti ku kuulin "and I wich you - and I wich you" kohdan mä kysyin: "Voisitko sä OX nousta ylös?"
OX katso mua hämmästyneenä ja nousi ylös. Mä hyppäsin OXin kaulaan ja halasin tätä oikein lujaa. OX halasi teitenkin takas ja suuteli taas mun hiuksia. Sitten hän painoi päänsä mun olkapään päälle. Mä siinä nyyhkin vähän aikaa.
"Kyllä tulen!" sanoi ja hymyilin OXille. OX katso mua tyytyväisenä ja sitten suuteli mua pitkään.
"Hyvä!" hän sanoi ja nuolaisi kyyneleet mun poskelta.
"Totta kai tulen", sanoin ja hymyilin. Mun vatsaa kiihotti hieman.
"Mä jo pelkäsin ettet sä tuukkaan", OX sanoi. Me katsottiin toisiamme silmiin pitkään. OX suuteli uudelleen mua pitkään.
Siihen se sitten loppu.. :cry: Voih.. voiku toi uni toteutuski! ;) OX on ihanaa!! <33 <33 <33

Sitten toinen uni, joka oli ennen retkeä.

Mä olin saunassa Kalman kaa. Pyyhkeet meillä oli paikkojemme suojana.
"Sä oot ihana", Kalma sanoi ja hymyili mulle. Mä punastuin.
"Ki-kiitti", takertelin. "Nii oot säki!"
Sitten Kalma siirty lähemmäks mua. (Me oltii aluks silleen että mä olin istumassa lauteen toisessa nurkassa ja Kalma toisessa.) Kalma istu ihan mun viereen. Kalma nuolaisi mun kättä. Mä säpsähdin. Sitten Kalma hivuttautui ottamaan pyyhettä mun päältä ja mä teitty annoin sen sen ottaa. ;) Kalma alko nuolemaan mua eripaikoista.. *viheltelee* Sitten hän itse heitti pyyhkeen päältään. Kalma suuteli mua pitkään ja intohimosesti. Mä teitenki olin koko ajan mukana mitä hän tekiki. Kalma nosti mut sen syliin ja.. ja seuraavat yksityiskohdat annan teidän lukijoiden mielikuvituksen varaan..
Oli kyllä melkonen uni! ;)

Pervoja unia sulla, täytyy myöntää. :D
Super_Monstar

Postby Darkhystium » Thu Jul 13, 2006 8:39 pm

Studella on kyllä parhaimmat unet. Odotan innolla koska kirjoittelet niistä lisää >8D

Ei nuo hirviöt minun uniini tule (joskus kauan sitten näin unen, jossa he tulivat metsässä vastaan). :< Näen harvoin unia asioista, joista haluaisin nähdä. Mutta näin minä tässä kerran kivan Lordi-unen.

Katsoin Top40-listaohjelmaa, jossa näytettiin HRH-musiikkivideo. Ihan vieressäni sattui olemaan vessamme, josta kyseinen kappale alkoi yhtäkkiä raikaa. Vessan ovella oli Lordi ja muu bändi sitten hänen takanaan pienessä vessassamme (miten ihmeessä he mahtuivat sinne?). Pukeuduin yhtäkkiä Kalmaksi ja aloin jammailemaan musiikin tahdissa x3
Darkhystium

Postby bond85 » Thu Jul 13, 2006 9:24 pm

Gateway-To-Hell wrote:Mä näin unta että olin kosketinsoittajana Lordin keikalla. Siellä lavalla oli vain minä ja OX ( :shock: )
Mä soitin kokoajan väärin. Sitten me jouduttiin kesken keikan etsiä uus kosketin soittaja. :shock:

Outo uni... :lol:

Minäkin olen ollut Awan paikalla koskettimissa, tosin en ikinä pääsyt keikalle asti soittamaan :lol:

Minä olin yhdessä unessa yhden toisen bändin kitaristi. Soitin yhden keikankin, mutta kitarassa ei ollut mitään piuhoja kiinni kun en osannu soittaa sitä ollenkaan. Kunhan vain heiluin sen kitaran kans siellä. Kyseinen bändi vielä sattuu olemaan yksi suosikeistani, joten oli aika kiva olla lavalla soittamassa 8)
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby Jassu » Thu Jul 13, 2006 9:41 pm

Mä näin aivan perverssiä unta!! :shock:
Mä olin vessas kusella kun sinne ilmesty Kalma.
Se kysy et saako sekin kuseskella.
Sit se kaivo (mädäntyneen) kalunsa ja kusi mun kalsareihin :shock: :shock:
Sen jälkeen se pani mua korvaan.
Mun marsu oli siäl lavuaaris ja tuijotti Kalmaa hölmönä ja SIRRAS SIELTÄ LAVUAARISTA KALMAN SILMÄÄN!!
Ei helvetti, nauran itteni kipeeks tän unen takia :twisted: :twisted: :shock: :shock:
Last edited by Jassu on Thu Jul 13, 2006 9:48 pm, edited 1 time in total.
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby ItkevaEnkeli » Thu Jul 13, 2006 9:48 pm

^ En ole koskaan nauranut millekkään niin kovaa ku tuolle unelles Jassu. :'D Aivan sairaan huippu uni. *nauraa niin kovaa että naapuritki tulee valittamaan*
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby Pikkupyy » Thu Jul 13, 2006 10:56 pm

Jassu wrote:Mä näin aivan perverssiä unta!! :shock:
Mun marsu oli siäl lavuaaris ja tuijotti Kalmaa hölmönä ja SIRRAS SIELTÄ LAVUAARISTA KALMAN SILMÄÄN!!
Ei helvetti, nauran itteni kipeeks tän unen takia :twisted: :twisted: :shock: :shock:

Tuota... mitä sieniä olet syäny :D
Pikkupyy

Postby Darkhystium » Fri Jul 14, 2006 1:25 am

Halleluja toi on paha!!! xDD *ei saa henkeä*
Darkhystium

Postby Jassu » Fri Jul 14, 2006 12:08 pm

Mä ajattelinkin et tosta unesta tulee sanomista :wink:
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby Stude » Fri Jul 14, 2006 12:18 pm

*nauraa lattialla mahaa pidellen* Ei hele mikä uni!! Ei vittu!! Aij aijj!! Sattuu!!! Auttakaa!! :lol:
You're my heroin.
Stude

Postby Stude » Fri Jul 14, 2006 12:53 pm

Mä näin unta että olin (jälleen) yksityistapaamisella Lordi -bändin kanssa.
Ja mitä siitä seurasikaan! Lukekaa uneni niin teidätte! ;)

Olin istunut vähän aikaa katsellen Kitaa, Mr. Lordia, Awaa, OXia ja Amenia. Kalmaki oli siellä! <33

"Ömm.. voisinko mä jutella Amenin kaa vähän aikaa?" kysyi ja punastuin hieman.
"Juu.. toki.. tuolla on huone jossa voidaan jutella", Amen sanoi ja nousi ylös. Hän käveli huoneeseen ja mä kävelin perässä. Istahdin sohvalle ja Amen istahti vastakkaiselle nojatuolille.
"No mitäs asiaa sulla oli?" Amen kysyi.
"Err.. öhmm.. mm..", takertelin vastaukseksi.
"Vai sellasta", Amen naurahti. Hän nousi ylös iskien silmää. "Mulla on sulle tällästä asiaa.."
Amen käveli rauhallisesti sohvan luo ja istahti mun viereen. Hän laittoi kätensä hartialleni ja suuteli hennosti. Mä nostelin kulmiani.
"Sullahan on parempaa asiaa ku mulla", sanoin. Amen nousi ylös ja laski mut varovasti selälleen sohvalle. Hän laskeutui rennosti päälleni. Kääräisin käteni Amenin ympärille. Amen alkoi riisua mua. Vaatteet lenteli pitkin lattiaa.. ja Amen.. köhköh.. mua. Kyllä te tiiätte mitä tällänen pervo voi unissaan tehdä! :twisted:

Sitten tuntien kuluttua oli Kalman vuoro tulla sisään.
"Mitäs te täällä teitte?" Kalma kysyi nostellen kulmiaan. Hän istahti nojatuoliin.
"Ei mitään", sanoin ja virnistin.
"Anna mä arvaan", Kalma sanoi ja istahti mun viereen. Nyökkäsin. Kalma lipsutteli huuliaan ja suuteli mua.
"Teki näin", naurahdin. Kalma otti mut syliinsä.
"Ei tehny näin", sanoin ja virnistin.
"Mutta mä teen", Kalma sanoi ja heitti takkinsa pois. Hän otti paitani pois päältäni ja alkoi nuolemaan vartaloani. Sitten se heitti omat ja mun housut pois. Kalma pomputti mua sen sylissä.. osaatte kai arvata mitä me tehtiin..! ;)

Sitten jälleen meni aikaa paljon ja oli Awan vuoro. (HUOM! Ei tehty samaa kun jätkien kanssa!! :lol: )
"Mitäs te jätkien kanssa teitte?" Awa kysyi ja virnisti.
"Eipä juuri mitään.. ", vastasin ja katsoin kattoa viatomasti vihellellen.
"Nii nii..", Awa sanoi.
Me juteltiin naisten juttuja.

Sitten oli Mr. Lordin vuoro ja me juteltiin kaikesta. Ei tehty mitään ihmeempiä. Juteltiin vaan.

Kitan vuoro tuli. Hän istahti nojatuoliin. Taustalta kuului Monster Monster kappale ja mä aloin pyörittää lannetta siinä Kitan edessä. Kita katsoi hämmästyneenä mua ja tuli mukaan tanssimaan. Kita vaan oikeestaan seiso yhessä kohti ja mä pyöritin lannetta. Sitten kappale loppu.
"Vouh.. Kita käy kuumana", Kita naurahti. Mä nauroin. Kita istahti nojatuoliin ja kaapasi mut syliinsä.
"Tästä ei mennä minnekkään", Kita sanoi ja suudeltiin siinä sitten. Ei edetty suutelua edemmäs.

OXin vuoro (VIHDOIN!). OX oli menossa istumaan nojatuoliin, mutta vaihtoi nopeasti suuntaa ja istahti mun viereen.
"Mitäs jätkien kanssa teitte?" hän kysyi udellen ja iski silmää.
"Ei mitään ihmeempiä.. Mr. Lordin kanssa juteltiin ja Kitan kanssa.. öhh.. no suudeltiin.. hehh.. ja Amenin ja Kalman kanssa.. tehtiin kaikkee", selitin.
"Nii nii.. ja nyt on mun vuki", OX sanoi ja nosteli kulmia. Hän laittoi kätensä mun hartialle. Mä puhkuin intoa. OX ja mä vaan juteltiin kaikkee.
"Tuut sä meille tänään?" OX kysyi ennen kuin lähdimme muiden luo.
"Toki", sanoi. Me halattiin ja käveltiin käsi kädessä muiden luo.
Kalma iski mulle silmää. Amen nosteli kulmiaan. Kita lähetti lentosuukon.

Kun tapaaminen oli päättynyt halasin Awaa ja Mr. Lordia. Suutelin Kalman, Kitan ja Amenin kanssa. OXin kanssa ei tehty mitään.

Mä kävelin pimeällä kadulla kohti kotia. OX juoksi mun perään ja käänsi mut ympäri.
"Muistatko mitä sovittiin?" hän kysyi ja iski silmää.
"Juu..", sanoin ja nostelin kulmiani. OX suuteli (vihdoin!) mua hennosti. Hän otti kädestäni kiinni ja me lähettiin kävelemään kohti OXin kotia.
OXin luona me istahettiin sohvalle, takkatulen ääreen. Tuli vain valaisi huonetta. Mulla tipahti onnen kyynel silmästä ja mä nojasin OXiin katsoen tulta. OX huomasi kyyneleen ja nuolaisi sen pois. Säpsähdin tuntiessani kielen poskellani, mutta rentouduin nopeasti. OX laittoi kätensä mun jalan päälle.
"Ai!" mä kiljahdin ja hieroin hartioitani. "Tapaamisella se sohva oli kova."
"Anna mä hieron", OX sanoi hymyillen ja mä käänsin selkäni OXille. Otin hiukseni pois edestä ja OX alkoi hieromaan. Rentouduin.
"Mmm.. tuntuu hyvältä", mutisin. Mä venytin kaulaani vasemmalle. OX lopetti hieromisen ja suuteli mun kaulaa. OX kietaisi kätensä mun ympärille. Hän nuolaisi kaulaani. Käännyin ympäri ja suutelin OXia. Kääräisin omat käteni OXin ympärille. OX heitti paidan päältäni ja mä otin OXin takin pois. Mun kädet valahti alas OXin vartaloa ja aloin aukaisemaan housujen nappia. OX otti mun vyön pois ja avasi housuni. Heitimme toistemme housut pois. OX laski mut selälleen ja tuli itse päälle. Sen jälkeen alkoi kuulua vaikka minkälaisia ääniä. ;)
OXilla ja mulla oli kiihkeä yö.

Ihana uni jälleen!! <333 <333
You're my heroin.
Stude

Postby kita-fani94 » Fri Jul 14, 2006 11:34 pm

*reps* on teilläki hyvii unii. onneks oon poika :roll: . oon nähny vaa sellasta jossa tuli jotai saatanan jengiläisii valmiina hakkaamaa mua, ja sillo ne kuoli ku joku silinteripäine(Arvatkaas kuka) ampu ne jengiläiset ja mä sain kyydin himaa siltä silinteripäiseltä. sit mä heräsin ku näin Enaryn siel pihal. :(
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby Oxy06 » Sat Jul 15, 2006 12:36 am

Mäkin näin kauan aikaa sitten unta. Oli aika outo mut ei se mitään kuhan nään nyt jonkunlaista Lordiin liittyvää unta :D

Unessa olin Kalma. Siinä oli kaikki bändin jäsenet mukana. Vanhat ja uudet. :D
Katsoin ihmeissäni mitä Magnum teki. Olimme hiekka särkillä (samanlaisilla kuin kalajoella). Menin kysymään Magnumilta mitä hän teki.
Magnum oli muutama kertaa laskenut lumilaudan tyylisellä laudalla mutta välillä sillä pysyi lentämään maantasalla joka lähtee vaivalloisesti liikkeelle mutta lopulta kiihtyy tosi nopeaksi. Ensin ajattelin että hohhoh mitäs ideaa tossa on, mutta vähän aikaa sitä katseltuani minulle tuli kiusaus kokeilla sitä myös. Magnum repäisi jostain ihmeestä minulle samanlaisen lauta härvelin millainen hänelläkin oli allaan.
No, lähdimme matkaan. Aluksi vaivalloisesti niinkuin tuossa ylhäällä kerroin jo. Ihmettelin kun en meinannut saada lautaa liikkeelle ja eteen päin en jostain kumman syystä pystynyt näkemään (tai no jotain pimeyttä siellä kyllä oli). Vihdoin ja viimein lauta lähti liikkeelle ja sitten mentiin lujaa (todella lujaa!). Lautaa oli vaikeaa kontrolloida ja aloin nähdä ympärilleni. Kaikkialla oli metsää ja hämmästyin toden teolla, mutta lauta jatkoi matkaa hidastamattaan. Metsässä jouduin väistelemään kaikkea tielle sattuvaa. Yhtäkkiä tuli taas ihan pimeää enkä nähnyt eteeni ja lauta jatkoi matkaansa. Pimeyttä kesti varmaan puoli minuuttia. Nyt silmiäni häikäisi kirkas auringon valo ja kauniit hiekkasärkät kumpuilivat allani sitä enemmän mitä lähempänä rantaa olin. Yhtäkkiä tuli jyrkkä kaarre alas päin. Melkein pysty suora. Aurinko oli todella kirkas mutta erotin kullan ruskean hiekan allani. Jostain oli roiskunut suolavettäkin iholleni. Tai siis Kalman iholle xD. Haistoin meren kesäisen tuoksun ja oli raikas olo. Vihdoin löysin Magnumin. Menimme kovaa vauhtia eteen päin. Hän meni ihan minun vierelläni ja sitten hän liikkui kauemmas minusta. Hän näytti pystyvän kontrolloimaan lautaansa nauttien joka hetkestä. Magnum näytti kilpailevan kanssani. Minäpäs siitä innostuin ja yritin saada lautaan vauhtia. Kyllä sen vauhti vähän kasvoikin. Meri alkoi olla lähellä ja lopulta jatkoimme matkaa meren pinnalla. Vauhti alkoi pikku hiljaa hyytyä. Se oli kivaa minä ajattelin ja laskettiin Magnumin kanssa varmaan 2 tai 3 kertaa ja sitten Amenkin innostui osuttuaan kohdallemme kun olimme aloittamassa laskun. Magnum taas repäisi samanlaisen laudan jostain ja antoi sen Amenille. Lähdettiin matkaan.
Kun olimme taas lähes pystysuorassa hiekka mäessä huomasimme suoraan edessämme Mr.Lordin, Oxin, Awan, Kitan ja Enaryn. He kaikki istuivat jalat ristissä selkä meihin päin meidän tiellämme. Hiekka rohisi allani kun kiisin kohti muita bändiläisiä Magnumin ja Amenin kanssa.
Magnumin ja Amenin onneksi he eivät törmänneet keneenkään bändin jäseneen toisin kuin minä. Törmäsin suoraan Enaryyn. Enary voihkaisi kovaan ääneen ja sähelsi siinä jotain edelleen istuen kääntyen minuun päin. Olin silleen Oookay...

Aika huvittava uni. xD
Kita <3 Lordi <3 Gene <3 <3
Ox <3 Awa <3 Paul <3
Kalma <3 Amen <3 Ace <3
Peter <3 Eric Carr<333
Oxy06

Postby AcceptUDO » Sat Jul 15, 2006 9:19 am

Eilen kun luin tätä topiccia, niin ajattelin, että en kyllä tuu näkemään ikinä unta Lordista..

Niin, enköhän viime yönä sitten nähnykkin :lol:

Unessa koko Lordin poppoo oli jossain tilaisuudessa, ja sitten minä halusin ottaa yhteiskuvan kenenkäpä muunkaan kanssa ku awan kanssa ja sitten otettiin pari kuvaa, jossa me suudeltiin :wink:

Hitti uni kyllä!
"'cause you're so restless!
Restless and Wild
Restless!
Restless and Wild!"

-Accept - Restless and Wild-
AcceptUDO

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu