Monsterboard

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Stude » Sat Jul 15, 2006 10:01 am

Mä näin unta, että OX ja Kalma oli tullu kahestaan tänne Sotkamoon. Mun oli IHAN pakko saada nähä ne ja lähin käppäsemään kotoo kohti kylää.
Siellä mä kävelin pää alhaalle painettuna ja mutisin itsekseni: "Jos mä en nää Kalmaa tai OXia, mä kadun koko syntymääni."
Yhtäkkiä mun mieliin tulvahti ajatus jos mä en todellakaan näkis OXia ja Kalmaa. Multa tipahti kyynel ja toinen. Kyyneleet muuttu kyynelvirraksi. Mä kävelin, kävelin ja kävelin kunnes lopuksi törmäsin johonkin.
"A-anteeks", takertelin nostamatta katsettani. Nyyhkäisin.
"Hyss hyss.. mikäs tytöllä on?" hahmo kysyi.
"No.. no mä kuulin, että OX ja Kalma oli vihdoin tullu tänne ja jos mä en nää niitä.. kadun koko syntymääni.. ne on niin ihania, niin komeita, niin mahtavia, upeita, niin sanoinkuvailemattoman seksikkäitä", selitin ja huokaisin syvää. Hahmo laittoi kätensä leukani alle ja nosti katseeni itseensä. Suuni loksahti auki. OX! OX hymyili leveästi ja Kalma tupsahti OXin selän takaa viereeni. Halasin teitenkin molempia. Ryhmähali! Olin ainoa jota kiinnosti OX ja Kalma ja ajatettelin jos he voisivat tulla meille juttelemaan. No me tultiin meille ja juteltiin kaikkee.

Toisessa unessa olin jossain vaatekaupassa. Kalma oli tullut makutuomariksi. Olin kokeilemassa uusia bikineitä. Näytin ensimmäiset Kalmalle ja Kalma nyökkäili vastaukseksi. Menin takaisin sovituskoppiin ja huomasin, että Kalma kurkki oven raosta.
"En..voi..vastustaa..", hän mutisi aivan hiljaa, kun olin riisuutunut alasti. Kalma alkoi avaamaan lukkoa ovesta ja tuli sisään. Hän laittoi oven kiinni ja työnsi mut seinää vasten. Hän avasi housunsa ja housut lösähtivät alas. Ja sitten hän alkoi..köhköh.. mua.
"Mitä vittua sä teet?" kysyi ihmeissäni.
"Mä..en..voi..vastustaa..sua..", Kalma takerteli lopettamatta hommiaan.
"Vai niin", sanoi ja iskin silmää. Kalma nosteli kulmiaan. Sitten me suudeltiin ja jatkettiin aika kauan.
You're my heroin.
Stude

Postby Stude » Sat Jul 15, 2006 10:10 am

Darkhystium wrote:Studella on kyllä parhaimmat unet. Odotan innolla koska kirjoittelet niistä lisää >8D

Hehh.. Kiva ku ees joku tykkää unistani! :twisted:
You're my heroin.
Stude

Postby Night-Cat » Sat Jul 15, 2006 10:26 am

Stude wrote:
Darkhystium wrote:Studella on kyllä parhaimmat unet. Odotan innolla koska kirjoittelet niistä lisää >8D

Mä ootan aina kans että sä kirjotat noita sun uniis :wink: vaik vähän perverssejä ovatkin.. ei mua haittaa :roll: :wink:
Välillä elämä voi potkia päähän, mutta uskokaa itseenne ja tekemisiinne. Mitä ikinä teettekin, tehkää se sydämellä ja jonakin päivänä työ palkitaan. RAKASTAN TEITÄ!
-Amen
Night-Cat

Postby Stude » Sat Jul 15, 2006 10:34 am

Night-Cat wrote:
Stude wrote:

Mä ootan aina kans että sä kirjotat noita sun uniis :wink: vaik vähän perverssejä ovatkin.. ei mua haittaa :roll: :wink:

Ei tietenkään! Ollaankos sitä pervoja?:twisted:
You're my heroin.
Stude

Postby Jassu » Sat Jul 15, 2006 12:28 pm

Hohhoo, onkos täällä pervoja lapsia?*Joulupukki-äänellä*
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby Painshock » Sat Jul 15, 2006 1:37 pm

ei jumaliste, ei muuta voi sanoo :D
Signature deleted, please read the rules and adjust your signature accordingly.
Painshock

Postby UnholyGhost » Sat Jul 15, 2006 1:38 pm

näin tos yks päivä unta et olin jossain ostoskeskuksessa ja mun piti ottaa Kita kiinni, mu se meni ihan hiton lujaa siellä neljällä raajalla...
UnholyGhost

Postby Super_Monstar » Sat Jul 15, 2006 3:20 pm

Joo täällä on kyllä super pervoja unia.
Super_Monstar

Postby Stude » Sat Jul 15, 2006 3:55 pm

Kellä muka? *viheltelee ja katselee kattoon*
You're my heroin.
Stude

Postby Pikkupyy » Sat Jul 15, 2006 4:22 pm

Mie näin viime tönä sellasta unta missä mä löysin Lordi palystation pelin, ja sitten heräsin... :(
Pikkupyy

Postby l-ord-i » Sun Jul 16, 2006 3:08 am

Hahaa tuli huvituttua tossa äskösillä tunnin nokosilla:

Olin lähtenyt taapertelemaan jonnekkin metsään,siellä koko ajan meni pimeämmäksi ja kylmemmäksi.yhtäkkiä metsään ilmestyi joka puolelle Kalman naaman kuvia joka huutaa you're next!!!!!!minua alkoi pelottaa ja juoksin metsää syvemmälle ja päädyin aukiolle.Tiesin että kohta tulee joku.Sitten eteeni ilmestyi näkymättömistä Kalma jolla oli kädessään uzit (!?) ja ampui.yhtäkkiä piipuista tulee pienet kyltit joissa lukee lällällää.
yhtäkkiä Kalma alkaa itkemään.Paikalle saapuu Awa joka yrittää tehdä hiljennysloitsun Kalmaan mutta loitsu ei onnistukkaan.Se vaikuttaa Awaan joka pomppi kaninloikki ympäri metsää.Sitten tuli Lordi tuli tapparansa kanssa ja yritti lyödä Kalmalta tajunkankaalle.Lordi kyllä satutti kätensä siinä ja tappara lensi ilmaan.Lordi valittelee siinä kättänsä kun jostain ilmestyi taakseni sohva ja sixpäkki Karjalaa.Tappara tuleekin alas ja luö Herra Lordin tajuttomaksi.Amen saapuu paikalle maan alta ja saa sohvastani kiinne ja vetä minua kunnes törmää kiveen.Minä vain ihmettelen tapahtunutta ja katselen.Yhtäkkiä Ox ryntää minua päin ja minä huudan "APUAAAAA!!!" ja yhtäkkiä Oxin eteen ilmestyi puu.Ox tietenkin törmää siihen ja yrittää saada päätänsä pois puusta mutta ei tietenkään saanut.Taas jostain ilmestyy Kita laulaen Muumien alkumusiikkia.Hän vain harmikseen kaatui kiveen ja lensi kalman syliin joka alkoi itkemään kahta kauheammiin.Enary saapui paikalle miekalla huitoen ja yksinkertaisesti meni sekaisin ja liittyi Awan kanssa pomppimaan.yhtäkkiä taivaalta laskeutuu lentävä sienikeittokulho joka sanoo "zap" ja siinä silmänräpäyksellä olemmekin jo talossa ayömässä sienikeittoa.Kun olimme syönyt loppuun olimmekin kaikki lavalla joraamassa Stayin alivea tanssiliikkeiden kanssa.

Okei ei enää ihan noin sekavia unia :?.
l-ord-i

Postby Devil_Is_A_Loser » Sun Jul 16, 2006 4:15 pm

l-ord-i wrote:Hahaa tuli huvituttua tossa äskösillä tunnin nokosilla:

Olin lähtenyt taapertelemaan jonnekkin metsään,siellä koko ajan meni pimeämmäksi ja kylmemmäksi.yhtäkkiä metsään ilmestyi joka puolelle Kalman naaman kuvia joka huutaa you're next!!!!!!minua alkoi pelottaa ja juoksin metsää syvemmälle ja päädyin aukiolle.Tiesin että kohta tulee joku.Sitten eteeni ilmestyi näkymättömistä Kalma jolla oli kädessään uzit (!?) ja ampui.yhtäkkiä piipuista tulee pienet kyltit joissa lukee lällällää.
yhtäkkiä Kalma alkaa itkemään.Paikalle saapuu Awa joka yrittää tehdä hiljennysloitsun Kalmaan mutta loitsu ei onnistukkaan.Se vaikuttaa Awaan joka pomppi kaninloikki ympäri metsää.Sitten tuli Lordi tuli tapparansa kanssa ja yritti lyödä Kalmalta tajunkankaalle.Lordi kyllä satutti kätensä siinä ja tappara lensi ilmaan.Lordi valittelee siinä kättänsä kun jostain ilmestyi taakseni sohva ja sixpäkki Karjalaa.Tappara tuleekin alas ja luö Herra Lordin tajuttomaksi.Amen saapuu paikalle maan alta ja saa sohvastani kiinne ja vetä minua kunnes törmää kiveen.Minä vain ihmettelen tapahtunutta ja katselen.Yhtäkkiä Ox ryntää minua päin ja minä huudan "APUAAAAA!!!" ja yhtäkkiä Oxin eteen ilmestyi puu.Ox tietenkin törmää siihen ja yrittää saada päätänsä pois puusta mutta ei tietenkään saanut.Taas jostain ilmestyy Kita laulaen Muumien alkumusiikkia.Hän vain harmikseen kaatui kiveen ja lensi kalman syliin joka alkoi itkemään kahta kauheammiin.Enary saapui paikalle miekalla huitoen ja yksinkertaisesti meni sekaisin ja liittyi Awan kanssa pomppimaan.yhtäkkiä taivaalta laskeutuu lentävä sienikeittokulho joka sanoo "zap" ja siinä silmänräpäyksellä olemmekin jo talossa ayömässä sienikeittoa.Kun olimme syönyt loppuun olimmekin kaikki lavalla joraamassa Stayin alivea tanssiliikkeiden kanssa.

Okei ei enää ihan noin sekavia unia :?.

Hehheehhe! :D Mielenkiintoinen uni...
Image
Image
Thanks Kaari for usenbars
Olan mukula <3
Devil_Is_A_Loser

Postby emmi » Sun Jul 16, 2006 5:08 pm

Mä näin unta että olin äitini kanssa jossain kampaamossa ja mun sisko esitteli uuden poikaystävänsä kalman. sitten me mentiin jonnekin tanssiaisiin ja se mun sisko oli muuttu sillävälin kalmaksi... tai jotain.
no sitten heräsin... tosi outo uni.
emmi

Postby Monster__girl » Mon Jul 17, 2006 10:03 pm

Voi vittu teil kyl on pervoi unii... :roll:
Don't worry, they rock the hell outta you!!
Monster__girl

Postby Stude » Tue Jul 18, 2006 10:48 am

Mä olin koulussa ja just ruokailussa. Sitten mä näin jostain huoneessa, kuinka ihmisten aivoja porattiin(?!). Säikähin ihan kuollakseni.

Muutamien päivien päästä monien, HYVIN monien oppilaiden käytös oli muuttunut. OX oli siellä ja näytti TODELLA pelottavalta. Ilmeisesti häntäkin oli muokattu jotenkin. OX mulkoili mua koko ajan ja mä lähin pois paikalta.
Sitten mä menin jonku naisen luo ja se koitti muokata munki aivoja. Mä pakenin ja OX tuli paikalle. OX otti musta kiinni ja nainen tuli koko ajan lähemmäs. Multa tippu kyyneliä ja koitin rimpuilla irti OXin otteesta. Pääsin ja juoksin pois paniikissa.
Mä soitin äidillen ja äiti tuli sinne paikalle. Yhtäkkiä kaikki parantu ja OX tuli mun taakse hämmillään koko jutusta.
"Ootko sä kiltti?" mä kysyi pienesti ja punastuin hieman.
"Öö.. teitääkseni", OX naurahti ja mä halasin OXia.

Siinä oli outo uneni..! Ja ajatelkaas.. en nähny pervoja unia! ;)
You're my heroin.
Stude

Postby Oxy06 » Tue Jul 18, 2006 1:43 pm

Ihme kyllä xD :wink:

Mä näin kans unta... Aika outoo mut ei voi mitään :D

Kita riehu jotain siinä ja jotenkin ihmeessä se kastu ja sen maski meinas tippuu ja sarvet tippuili se jatko silti riehumista.(xD) Kamalaa. Monsterit oli tullu just kai rankalta keikalta. Oltiin varmaan koulussa. Meillä oli salissa joku esitys tai jotain ja sit kaikki koululaiset kokoontu sinne. Aika ihme kaikki oli vaan ensimmäisissä riveissä ku oli niin vähän porukkaa. Salissa oli aika hämärää ja huomasin että Kita ja joku toinen monstereista
nukkui rennosti vierekkäin niillä penkeillä salissa taaimmaisilla penkeillä.
Amen nukku vähän lähemmillä rivellä. Salissa penkit oli kuin kirkossa. Jotenkin ihmeessä siellä oli kaksi lyhyttä penkkiä laitettu vastakkain ja Amen nukkui mahallaan niissä kahdessa että keskiruumiin kohdalla ei ollu sitä penkkiä. Mä ihmettelin miten Amen pystyy nukkuu sillein. Ihan ku joku nukke ois laitettu kahen tuolin varaan. Salin vieressä oli joku hautakammio ja sieltä oli kaivettu hyvin säilyneitä vainajia ylös. Ne oli jätetty makaamaan maahan. En tuntenut oloani turvalliseksi ku raadot liikahteli ja näytti hengittävän. Ihan kuin ne nukkuisi vain.

Tosi outo uni... O_o
Kita <3 Lordi <3 Gene <3 <3
Ox <3 Awa <3 Paul <3
Kalma <3 Amen <3 Ace <3
Peter <3 Eric Carr<333
Oxy06

Postby Nani » Tue Jul 18, 2006 8:37 pm

Minä olin mökillä niin näin unta Lordista *leijjuu korkeuksiin*

Minua ei päästetä KENENKÄÄN keikalle, joten olen vähän allapäin. Haluan niin kovasti halimaan hirviöitä >XD Noniin, siihen uneen.

Olin pikkusiskoni kanssa Lordin keikalla. Siellä ei tainnutkaan olla muita. Hirviöt oli jo lavalla ja minä siskoni kanssa eturivissä. Siinä yleisön joukossa oli rummut ja ajattelin että apua, ne odottaa että mä alan soittaan niitä rumpuja (vaikka Kita oli soittovalmiudessa niin jostain kumman syystä ne tarvitsi toisen rumpalin). Minä menin sitten rumpujen taakse ja aloin matkia Kitaa ja soitin rumpuja. (Tosin Kita soitti tosi hitaasti! Ò_Ó) Jotenkin ihmeessä siirryin joidenkin lavaverhojen taakse ja keikka keskytyi kun verhojen takana pyörtyi Awaksi pukeutunut tyttö punainen mekko päällään. Mr. Lordi käski tytön lepäämään jonnekkin takahuoneeseen (vai olik ose lavan taakse? O_o). Nousin ylös lattialta jonne olin jossainvälissä istahtanut ja huomasin että Kita oli ihan pieni! Jotain 80 cm. Sitten siitä tulikin mun kokoine. Olin ihan että "JES! Pääsen halaan Kitaa~". Menin sitten halaan Kitaa. Se astu mun varpaille :shock: Sillä oli jotku punaset sukat jalassa. Ei kuitenkaan sattunu. Sitten Kita meni soittamaan yleisön rumpuja. Yht'äkkiä olinkin kotona ja huomasin etten ehtisikään enään takaisin keikalle ja olin surullinen.

Ihana Kita uni <3 xD
Nani

Postby Monster__girl » Tue Jul 18, 2006 11:14 pm

Stude wrote:Siinä oli outo uneni..! Ja ajatelkaas.. en nähny pervoja unia! ;)

Hmm... Kumma juttu. :roll:
Don't worry, they rock the hell outta you!!
Monster__girl

Postby Aurelia » Wed Jul 19, 2006 9:17 am

Mä näin ihme unta viime yönä...katsoin telkkaria unessa, ja siinä bändin jäsenet istuivat pitkän pöydän ääressä ja antoivat medialle haastattelua. Kaikki ilman maskeja! Minä ihmettelin, että mistäs nyt tuulee. Olin aivan ihmeissäni. Mutta kukaan ei kysynyt mitään asiasta, eikä kukaan bändin jäsenistä näyttänyt olevan milläskään asiasta. Ihan kuin se olisi ollut täysin luonnollinen juttu. Ja, Mr Lordi ei sanonut haastattelun aikana mitään, Amen oli suurimman osan äänessä (ja hänellä oli tummanruskeat hiukset). En muista mitään haastattelusta mitä he sanoivat, olin ilmeisesti shokissa :lol:
Aurelia

Postby Elyon » Thu Jul 20, 2006 10:15 am

Viime yönä näin unta OXista, mutta en muista mitä siinä tapahtu. :lol:
Image
No more fate and no more mystery.
Even as time falls away I live my days
every moment and its memory,
not only to survive: to die alive.
Elyon

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Postby Hellbender turbulence » Thu Jul 20, 2006 10:56 am

No ei ole pelottanut. Lähinnä toiveunia! Esim. se, että sain Enarylta nimmarin....
Korn ja System Of A Down rulettaa!!
Image
http://ystavakirja.net/index.php?kayttaja=musahullu
Hellbender turbulence

Re: Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Postby Stude » Thu Jul 20, 2006 11:34 am

Hellbender turbulence wrote:No ei ole pelottanut. Lähinnä toiveunia! Esim. se, että sain Enarylta nimmarin....

Mullakin on ollut toiveunia! :twisted: Nii nii.. OXin tai Kalman kanssa silleen.. :roll: :twisted:
You're my heroin.
Stude

Postby LordiFanittaja » Sat Jul 22, 2006 12:53 am

Minäkin olen nähnyt hieman unia Lordista, eikä todellakaan ole pelottanut! :wink:
Jos otan partsilla päikkärit, samalla kuunnellen Lordia ja aurinkoa ottaen, nukahdan sikeesti ja nään Lordista AINA unta! :lol:

Ekassa unessa mä ja mun bestis oltiin oottamassa jonkun tosi matalan lavan edessä, et Lordi tulis esiintyy.
Siel ei eka ollu ketään muita, mut sit sinne pikkuhiljaa rupes tulee porukkaa.
Sit mun bestis hävis yht' äkkii, mut sit näin sen.
En oo varma, mentiinkö takas kattoo sitä keikkaa.
Unessa näin Mr. Lordin ainakin ja en muista, näinkö muita, kunnes heräsin.. :cry:

Tokassa unessa olin jossain varastossa, näin Amenin ja se suuteli mua, kunnes heräsin.. :twisted: :cry:

Kolmannessa unessa minä ja mun bestis puhuttiin Awan kanssa jotain ja arvaatte varmaan, mitä kävi..
Herätys! :x

Neljännessä unessa Lordi-jäsenet oli kadonnu ja mun piti ettii ne.
Mä etin niitä tarhan pihalta, jossa olin, kun olin pienempänä tarhassa ja Amen vissiin löyty jostain pusikosta, Ox myös ehkä, vai oisko se ollu Kita?
Sitten me ihmeteltiin siinä, missä Awa oli ja unessa mulla oli sellanen jännä pelon tunne ja Awa oli vissiin..
..kuollu..! :cry:

Viidennessä unessa mä katoin äidin kanssa tv:tä, tarkalleen uutisia ja uutisissa näytettiin Lintsiä, siellä oli Kita ja Kita oli vissiin muiden jäsenten kanssa siellä. :D

Kuudennessa taas olin bestikseni kanssa Lordin keikalla ja Lordi lauloi, mutta musa tuli cd:ltä!
Muut jäsenet tanssivat ryhmätanssia, heh!
Niillä oli ihan eri puvut ja maskit, mut Kitalla oli oma maski, ne punaset panssarit olkapäissä ja takana se talja, muita en tunnistanu.
Sit oltiin just bestiksen kanssa, tai siis ainakin mä olin koskettamassa Kitaa, koska siinä ei ollu mitään juttua edessä, kunnes yks ämmä huusi: ''Ei teidän fanien tartte olla noin letakassaan, jos Lordin näätte!''.
Mun äiti oli siellä kans, yllätys, yllätys, se ei edes pidä Lordista, mut se oli takana tai sivussa kädet puuskassa.
Kukaan fani ei hätkähtänykkään sen ämmän sanomasta jutusta, mut mulla oli vähän niinku nolouden tunne siinä unessa kumminki. :D
Sit äiti soitti tai tuli sanomaan mulle, et mun ja mun bestiksen pitäs viedä meidän vaatteet pesuun, mun puol isosiskon kaverin luo.
Mä sanoin, et ei me haluta lähtee täältä keikalta ja millä vaatteilla me tultas takas. :D
Sit me ruvettiin bestiksen kanssa itkemään ja kun mentiin sen mun isosysterin kamun luo, siellä oli monta huonetta ja siellä jokaisessa huoneessa oli erilainen uima-allas ja muistan olleeni katossa sellasessa jutussa, ettei tarttenu uida, se oli ku hiihtohissi. :D
Sit me annettiin vaan osa vaatteista pesuun ja lähettiin takas keikalle.
Kun me päästiin sinne keikalle takas, siellä esiinty joku helvetin nainen, joka laulo ja soitti akustista kitaraa.
Me oltiin ihan raivoissamme mun äidille, koska me ei oltu nähny loppuun Lordin keikkaa. :D

Viimeks näkemässäni unessa mä olin meidän lähikaupassa, Valintatalossa mun kamun kaa, kunnes näin siellä Kitan, joka oli just ostanu jotain ja laitteli tavaroita Valintatalon pussiin.
Mä en vissiin viittiny mennä pyytää nimmarii ja niin sanoin mun kamulle, et mee sä hakee meille nimmarit.
Sit mä tulin itekki paikalle ja siinä kassalla oli mustahiuksinen, vähän vanhanpuoleinen ja niin helevetin kiukkunen kassa, joka oli vissiin Kitan tyttöystävä, mä olin vähän mustis. :D
Kun Kita oli antamassa meille nimmareita, se ämmä vaan huus, et kohta sen vuoro loppuu, et anna nimmareita ja kaikkee.
Sit mulla oli kamerakänny mukana ja kysyin mun kamulta, osaisko se käyttää sitä ja voisko se ottaa musta ja Kitasta kuvan.
Sit Kita ja minä halattiin oikein kovaa ja se ämmä huuteli siitä kaikkee ja en muista, et saiko se mun kamu kuvan.
Sit se uni jäi kesken, koska joku soitti mulle aamulla!!!
Se oli kyl ihanaa, kun Kita ja minä siinä poseerattiin.
Sit siin unessa vissiin Kita ja se kassa lähti pois, ja lohdutin itteeni, et Kita käy joka päivä siel kaupas, olin siitä varma, vaikken ollu koskaan ennen nähny sitä siellä. :D
Mä kyselin siin unessa iteltäni: ''Onks tää unta??!'' ja nipistelin itteeni, mut unta se vaan oli, vaik mun kamu siinä unessaki väitti, et totta se on.
Aamulla, kun heräsin, olin kyl pahasti pettyny. :cry:
Olin tosi ilonen, kun heräsin, mut sit harmittelin koko päivän, ei se ollu totta, ei ollu, oispa ollu, helvetti. :lol:
Last edited by LordiFanittaja on Sat Jul 22, 2006 1:01 am, edited 4 times in total.
!!! Kita, Awa, Mr. Lordi, Amen & Ox !!!

Amen: -Välillä elämä voi potkia päähän, mutta uskokaa itseenne ja tekemisiinne. Mitä ikinä teettekin, tehkää se sydämellä ja jonakin päivänä työ palkitaan. Rakastan teitä! <3<3<3
LordiFanittaja

Postby Zukka » Sat Jul 22, 2006 12:58 am

Viimeisin uni, joka on liittynyt Lordiin, oli ehkä noin viiden sekunnin mittainen. Siinä Ox tyrkkäsi minut liikkuvasta junasta. Että kiitos vain kovasti. :D
(hei, Ox koski muhun! nyt edistytään!)
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Summer » Sat Jul 22, 2006 11:22 am

hehe edistys on hyvästä :D

mä oon nähny ihan tajuttomasti unia Lordista... viime yönä taas.
Oli Heinolan keikka ja olin todella myöhään menossa sinne paikan päälle, monsterit oli jo saapumassa helikopterilla.
Ne sit anto haastatteluja keikkaa ennen ja ihanat euroviisu juontajamme Jaana ja Heikki viihdyttivät yleisöä (jota ei ollu vielä paljoa) Siellä istui niinkuin vanhempia lastenrattaitten kanssa siinä lavan reunalla (sellainen latotanssi lava) eikyl ihan vaikuttanut siltä että Lordi siellä kohta esiintyisi mutta.... kelpaa mulle jos lavan eteen pääsee :twisted:
"Penttii! Minä olen mistelinoksan alla"
"Siin on varmaan kiva seisoskella ja silleen"
Summer

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu