Monsterboard

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Darkhystium » Sat Jul 22, 2006 1:36 pm

Viime aikoina olen nähnyt kolme Lordi-unta.

Ensimmäisessä puhuttiin siitä kuinka Magnum ei liiku WLAM-videossa ja kyllä hän siinä aika paljon sitten liikkuihin. Taisin olla kyseisen videon kuvauspaikalla. Pidin vähän välimatkaa Magnumista, koska en pidä hänestä.

Toisessa unessa Ox makoili jossain ihan tavallisissa vaatteissa, mutta hänellä oli vain maski naamassa. Hän oli unessa hyvin lyhyt tyyppi.

Studen unien inspiroimana (?!) näin kolmannenkin unen. Siinä yritin kurottautua antamaan Kalmalle suukon suulle kun tämä soitti Amenin kanssa sellaisen sinisen savun keskellä (oli muuten tosi synkkää). Siinä piti ottaa aika riski, että uskaltaisinko tehdä moista, koska eihän sitä koskaan tiedä mitä ne hirviöt tekee jos niiden lähelle menee. Muttei mitään kamalaa tapahtunut, pääsin antamaan Kalmalle sen suukon 8D
Darkhystium

Postby NauravaDemoni » Sat Jul 22, 2006 8:37 pm

tässä tulee niin järkevä uni että!
menin palkkarille (koivuhaan palvelukeskus) ja näin siellä käytävän päässä Kalman. yllättäen mun silmät jotenki zoomautu niin että näin vaan lähikuvan Kalman naamasta! Tää lähikuva pysy siinä mun silmien eessä vähän aikaa ja sitten heräsin! 8)
ja toinen uni:
menin kotonani vessaan jossa ei ole ikkunoita, joten siellä oli täysin pimeetä! Laitoin valot ja katsoin vessan päähän ja siellä Kalma istui meiän pöntöllä paskalla! :D
Image
NauravaDemoni

Postby ItkevaEnkeli » Sat Jul 22, 2006 8:42 pm

NauravaDemoni wrote:ja toinen uni:
menin kotonani vessaan jossa ei ole ikkunoita, joten siellä oli täysin pimeetä! Laitoin valot ja katsoin vessan päähän ja siellä Kalma istui meiän pöntöllä paskalla! :D

*totaalinen repeäminen* Miten sä Kalmasta näit unta etkä Amenista? No nyt en voi käyä teiän vessassa enää vakavissani. :D En kyllä tiiä voinko palkkarillakaan enää käyä vakavissani. :roll: Siellä kyllä liikkuu semmosia heeboja jokka näyttää pahasti Kalmalta.
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby NauravaDemoni » Sat Jul 22, 2006 8:52 pm

ItkevaEnkeli wrote:Miten sä Kalmasta näit unta etkä Amenista?
nii joo kyllä mä Amenistaki näin unta! :D siinä unessa Amen vaan nukku mun sängyssä!! :lol:
Image
NauravaDemoni

Postby ItkevaEnkeli » Sat Jul 22, 2006 9:03 pm

NauravaDemoni wrote:
ItkevaEnkeli wrote:Miten sä Kalmasta näit unta etkä Amenista?
nii joo kyllä mä Amenistaki näin unta! :D siinä unessa Amen vaan nukku mun sängyssä!! :lol:

Aina vaan paranee. :lol: Kumma ku ei hyppiny siellä sängyllä meiän kaa. :D Pitääpä joskus tulla taas teille hyppiin. (ollaan 16 vuotiaita joo) :lol:

Sori Hemitys
Last edited by ItkevaEnkeli on Sat Jul 22, 2006 9:08 pm, edited 1 time in total.
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby Hemitys » Sat Jul 22, 2006 9:06 pm

Asiaan.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Gateway-To-Hell » Sat Jul 22, 2006 9:33 pm

Miks melkein joka yö nään unta että oon Lordissa kosketin soittajana...?

En muistat tätä unta kunnolla mutta tämän kohdan muistan :

Olin päässyt Lordiin toiseksi kosketin soittajaksi.
Me käveltiin Awan kanssa jossain polulla ja mä selitin sille kuinka olin pyörtyä kun näin Lordin ekan kerran livenä keikalla ja et nyt mä yhtäkkiä soitankin mun lempibändissä koskettimia.

Outo uni, siinä tapahtu paljon muutakin, mutta en muista kun vain tuon kohdan.
Gateway-To-Hell

Postby Stude » Sun Jul 23, 2006 12:06 pm

Hmm.. hehh.. näin unta että olin jossain urheilukentällä jonka juoksurata oli soraa. Oltiin peliä jossa piti ampua rekkakuski... heh! 8) Sitten me ammuttiin.. mulla pistooli ja mun serkulla haulikko. Rekkakuskeja kuoli kuolemistaan.
Mä juoksin yhtärekkaa kohti.. ja kun näin kuka rekkakuskina oli.. pysähdyin kuin seinään. OX! OX kaahasi ympäri rataa ja serkkuni koitti ampua häntä. Mä "ammuin" OXia, mutta ammuin aina huti.. ehkän halunnut ampua ihanaa idoliani! ;)
Sitten kuulin auton tööttäyksen. Käännyin ympäri katsomaan taakseni. Käännyin sitten taas katsomaan rekkaa ja huomasin.. OX oli kadonnu jonnekki. Sadattelin itsekseni, kun olin päästäny hänet lähtemään. Lähdin kotiin.
Kotona istuin terassin portailla ja katsoi kahden saksanpaimenen leikkimistä. Ei meillä oikeasti ole koiria. Sitte huomasin tutun hornansonnin kävelevän portailta ja pyörivän pihalla puhelimeen puhuen. Hän alkoi laulamaan Not The Nicest Guy:tä puhelimeen ja lauloin tietenkin mukana. OXin lauluääni kuulosti ihan Kitan lauluääneltä.
OX juoksi nopeasti talon toiselle puolelle. MÄ juoksin perässä. Vaikka oli päivä, oli ihan pilkko pimeää. Kuului prätkän käynnistyksen ääni.
"OX!" huusin ja yritin nähdä pimeässä. Kuulin prätkän edessäni.
"Mitä?" OX kysyi. Valoa tuli hieman ja näin OXin katsovan mua. Purin vähän aikaa alahuultani. Sitten menin istumaan OXin eteen prätkän selkään. Katsoin OXia. Kurotauduin lähemmäs ja suuteli OXia pitkään.
"Öhmm.. tätä mä vaan", sanoi hiljaa ja punastuin.
"Vai sillä lailla", OX sanoi kulmiaan nostellen ja hymyillen. "Tuu mukaan."
"Ok", vastasin ja menin istumaan OXin taakse. Sitten OX ja mä lähettiin ajaa jonnekki.
Just ku oltiin käännytty pihatieltä, mun herätyskello pirahti soimaan! Että ketutti kun en tienny minne mentiin!! :evil: Mä näin tän unen just sinä yönä/aamuna ku piti mennä sille Manamansalon keikalle..
You're my heroin.
Stude

Postby Stude » Mon Jul 24, 2006 11:59 am

Unta näin Manamansalon Saaripäiviltä! :D
Lordi oli tullu sinne. \,,/
Mä tietenin olin ihan innoissani koko jutusta. Oltiin backstagella, siis Oma Profiili ja Lordi. OX ja Amen istu pöydän ääressä rupatellen ja juoden olutta. Mä ajattelin mennä pyytämään nimmaria OXilta ja Amenilta. No mä menin ja kysyin oikein nätistä: "Saiskos nimmarin?"
"Tietty", Amen sanoi ja kirjoitti lappuun nimmarinsa. OX teki samoin.
"Kiitti!" kiljahdin innosta. "Ja muuten OX, sä soitat ihan helvetin hyvin bassoo. Niinku Amen soittaa kitaraa.!"
"Kiitti", OX sanoi hymyillen. "Istu toki seuraan."
"Ja sä oot se Oma Profiilin..?" Amen kysyi.
"Basisti tietenkin", sanoin ja iskin silmää OXille.
"Heii..! Tästähän tulee hauskaa", OX naurahti.
"Hei Tuija, kohta mennään", laulaja Meri huudahti. Nielaisin äänekkäästi.
"Hyvin se menee..", OX sanoi lempeästi. Amen nyökkäsi.
"Niin kai", sanoi nopeasti. Lähdin bändini luo.
Mentiin sitten lavalle omille paikoilemme. Näin Lordin katsomassa meitä backstagelta.
"Ou shit.. nyt mennään", mutisin itsekseni ja aloitin basson rääkkäyksen. Tietenkin hevitin siinä vähän. Eka nopea kappale meni ja oli seuraavaksi kaks hidasta peräkkäin. Poseerasin kameroille mitä siina lavan eessä nyt olikaan. Sitten hitaiden jälkeen taas tuli nopea ja tietenkin hevitin lavalla. Olin ainut joka uskalsi revittää kunnolla. ;) Oikeasti ja unessa.
Taas tuli hidas. Katsoin OXia, joka hymyili leveästi ja näytti peukkua. Awa oli katsomassa ja huomasin hänen itkevän hieman hitaan kappaleen aikana.
Sitten viimeinen ja nopea kappale. Alkusoitto alkoi. En soittanut alussa vaan kannustin kaikkia taputtamaan tahdissa. Huomasin Lordin taputtavan myös. Kita tanssahti hieman. Aloin soittamaan bassoa ja hypin, pompin pitkin lavaa. Heiluttelin tukkaani hieman. Amen katsoi minua leveästi virnuillen. Menin ihan lavan reunaan ja irvistin takaisin Amenille.
Sitten biisi loppui ja aploodien saattelemana menimme pois lavalta, takaisin backstagelle.
"Todella hyvin meni", naurahdin bändiläisille.
"Meni!" Amina nauroi.
"Oli hauska "vähän" revitellä!" huudahdin.
"Tuijalla ainaki oli hauskaa", Suvi nauroi.
"Tietenki", sanoi ja huomasin Lordin kävelevän luoksemme.
"Aivan mahtavasti soititte", Awa sanoi hymyillen.
"Ja basisti! Mikä meininki!" Amen nauroi.
"Oli tosi mahtavaa soittaa näin että teki näitte", sanoin katsoen vuorotellen jokaista Lordin jäsentä.
"Hyvä hyvä!" Kita sanoi ja laittoi kätensä hartialleni. "Basisti uskalsi rokata vähän."
"Oisko mun pitäny vaan seistä siellä lavalla?" kysyi ja virnuilin Kitalle.
"Ei ei! Toi oli tosi hyvä!" Kita sanoi.
"Se toiseksi viimeinen kappale oli ihana", Awa sanoi hymyillen.
"Kyllä kyllä", vastasin hymyillen takaisin.
"Hyvä basisti! Kunnon revityksellä vedit koko setin", OX sanoi ja laittoi kätensä myös hartialleni. Nyökkäsin.
Yhtäkkiä huomasin tutun ihanan basistin kävelevän luoksemme. Suuni loksahti auki.
"KALMA!" kiljahdin.
"Minäpä minä.. näin miten soititte.. hyvin meni!" Kalma sanoi hymyillen.
"Oli hauskaa kieltämättä", sanoin virnuillen.
"Noniin, nyt on meidän vuoro", Mr. Lordi sanoi. Lordi lähti lavalle, Kalma myös. Katsoin sitten niiden setin läpi. Kun ne tuli pois lavalta menin tietenkin kehumaan. Juteltiin sitten oikein pitkään.

Hehah.. oispa toi oikeestikki tapahtunu! Siis että Lordi olis nähny meijän setin.. ja ois ollu ihan kiva kuulla vähän kehuja niiltä..! :P
You're my heroin.
Stude

Postby werewolf » Mon Jul 24, 2006 12:14 pm

mä näin tämmöstä...

Olin jollain Lordin keikalla. Ne soitti kaikki mun mielestä parhaat biisit.
Sitten kun ne lopetti , niin Kita ei heittänytkään rumpukapuloitaan.
Ja mä pääsin backstagelle juttelemaan jäsenten kanssa.
Sitten kun me juteltiin Kitan kanssa , hän antoi rumpukapulansa mulle :shock: sitten mä lähdin kotiin ihan innoissaan kapuloiden kanssa , ja matkalla mä heräsin...
werewolf

Postby Gateway-To-Hell » Mon Jul 24, 2006 12:31 pm

Näin viimeyönä unta lordista mutta en muista ko sellaisen kohan että Kita pölli Kalman (Vaaleanpunaisen :lol:) HD:n :lol:
Gateway-To-Hell

Postby Do » Mon Jul 24, 2006 1:29 pm

näin vähän samantapasta unta ku Stude...

Meillä oli mun bändinkaa keikka ja meikä soittaa bassoo sinne sitten mentiin lavalle ja mä alotin bassolla ja sitten kitaristimme Jari tuli mukaan ja sitten kaikki muut paitsi Tommi (laulajamme) sitten me alettii rokata siel lavalla ja sit huomasin että Lordin jäsenet seisoo siellä kattelemas meitä ja mä päätin oikee kunnolla alkaa hevittää siellä! Sitten tuli yks ihan sairaan nopee kappale ja meikä laulaa siinä aika paljon taustaa ja sit huomasin ku olin laulanu jotain siel ja sit Tommi laulo siel toista säkeistöö että Awa lähti kävelee lähemmäs lavaa ja sitte ku mä alotin taas soittaa bassoo ja laulaa tausta ääntä ni Awa alko rokkaa ku hullu! Sitten seuraava kappale oli vähän hitaampi ja sit huomasin että Awa heilutteli käsiään siellä musan tahtiin ilmassa ja sitten kaikki alko kattoo Awaa ja tekee samalla tavalla. Sitten taas tuli nopee biisu missä meijän rumpalistimme Hendry ja meijän pianistimme ''Kukkis'' (Kukka-Maaria) aloittivat ja sitten mä ja jari tultii mukaan rokkaamaan.

Sitten se uni loppu
Lordi on uskontoni ja Kita Jumalani

Kita is my God
Do

Postby Stude » Wed Jul 26, 2006 11:22 am

Näin unta jossa oli vähän muitaki julkkiksia kuin vain Lordi! Voi ei! :lol:

Olin merellä uimassa. Oli TOSI matalaa. Sitten aloin pakittaa ja törmäsin... Johnny Deppiin! Sitten pyytelin anteeksi ja juteltiin siinä vähän aikaa. Johnny puhu suomea. No sitten sukellettiin ja tunsin käsien hiplailevan mua. Nousin äkkiä yllös ja huomasin Johnnyn virnuilevan mulle. No virnuilin takaisin ja sitten taas sukellettiin.
Kun vihdoin lähdimme sieltä saavuimme laiturille jossa oli Amen! Wou mikä kroppa Amenilla siinä unessa oli! läählääh! :lol: No sitten me juteltiin siinä vähän aikaa. Mä lähin lopuks kamujen kaa hotelliin ja sieltä meijän huoneeseen. Samassa huoneessa muuten nukku Depp ja Amen! Mä, Meri, Noora, Amen ja Johnny.. mikä huone! Oli kaks kerrossänkyä ja yks semmonen yhen nukuttava sänky. Meri ja Noora nukku toisessa kerrossängyssä ja Depp ja Amen toisessa. Mä nukuin siinä ns. yksöissängyssä joka oli muuten vastapäätä Amenin ja Deppin kerrossängyä. Depp nukku alhaalla ja Amen ylhäällä. Me juteltiin kaikkee kamujen kaa. Amen ja Depp oli jossain. Yhtäkkiä kuulin Kitan huudahduksen käytävältä ja tietenkin menin katsomaan. Kita hymyili leveästi minulle ja huomasin kaikki muutkin. Pyysin nimmarit ja "muutaman" yhteiskuvan. Depp ja Amen meni nukkumahuoneeseen. Sitten olinki jossain sohvalla kamujen kaa istumassa ja juttelemassa.
"Missä OX on?" kysyin.
"Tuolla", Noora vastasi ja osoitti yhtä huonetta. Sieltä OX sitten tulikin ja käveli mun takaa. Hän taputti mun päätä. Leikin pyörtyväni ja kamut sai kunnon naurut. Juoksin OXin perään. Istahettiin vastapäätä keittiön pöydän ääreen.
"Oonko mä kertonu sulle miten komee sä oot?" kysyin.
"Et", OX vastasi virnuillen.
"Oonko kertonu miten ihana sä oot?" kysyin hymyillen.
"Et", OX vastasi virnuillen lisää.
Hiljainen hetki.
Kurottauduin lähemmäs OXia pöydän yli ja OX kurottautui lähemmäs minua. OX suuteli minua hennosti. Sitten jatkettiin jutteluamme.
Tuli ilta ja me mentiin nukkumaan. Kuulin huhuilua ja näin Deppin katsomassa minua. Menkäämme aamuun.. ;)
Heräsin aikaisin ja lähin kamujen kaa uimaan. Depp ja Amen tuli myös. Laiturin vieressä oli semmonen juma korkee kallio. No mä ja Amen uitiin "nurkan taakse". Amen paino mut seinään ja suuteli intohimosesti. Sitten vaan uimapuvut lenteli. ;)
Mentiin sitten laiturille ja mä istuin Amenin vieressä. Tökkäsin tätä herraa kylkeen ja hän voihkaisi. Lensin laiturilta veteen. Uin laiturin toiselle puolelle ja nousin tikkaat ylös. Menin uudelleen Amenin viereen. Ja taas sama tapahtui ja lensin veteen. Uin taas laiturin toiselle puolelle ja nousin tikkaat ylös. Istuin taas Amenin viereen mutten kuiteskaan niin reunaan kuin edellisillä kerroilla. Tökkäsin Amenia kylkeen ja itse Amen tipahti veteen voihkaisten. Hän ui vaivalloisesti laiturin toiselle puolelle ja nousi ylös. Amen lähti sisälle. Mä jäin vähäks aikaa juttelemaan kamujen ja Deppin kaa.
Sitten tuli taas ilta. Muut nukku paitsi mä ja Amen. Hiippailin Amenin viereen ja silitin tämän päätä. Amen oli selkä minuun päin.
"Anteeks ku tökin sua", kuiskasin. Amen kääntyi katsomaan minua.
"Ei se mitää", hän sanoi ja nosti minut päälleen. Amen kellahti niin, että oltiin kylelleen toisiamme katsellen. Mä olin seinän puolella. Amen sitten suuteli mua intohimosesti kääräisten kätensä mun ympärille. Vetäisin peiton meidän päälle ja..öhh.. Amen heitti vaatteemme pois ja silleen.
Tuli taas aamu ja mä ja Amen mentiin istumaan sohvalle. Sinne tuli sitten muutki LORDIn jäsenet. Juteltiin kaikkee.[/i]
You're my heroin.
Stude

Postby Gateway-To-Hell » Wed Jul 26, 2006 12:13 pm

***** mä haluun nähä samanlaisia unia ku Stude! :lol:
Gateway-To-Hell

Postby kita-fani94 » Wed Jul 26, 2006 12:44 pm

:shock: on sullaki aika perverssit unet :lol:
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby Stude » Wed Jul 26, 2006 1:18 pm

Tuo uni oli lievä muihin katsottuna! :lol:
You're my heroin.
Stude

Postby Stude » Thu Jul 27, 2006 10:57 am

Öhh.. mä ja Amen oltiin.. Amenin luona.. :twisted:
Amen oli just tullu suihkusta.. ja sillä oli vaan pyyhe. Sitten.. öö.. Amen vei mut sen makkariin.. jaa.. dubbi duu.. voitte ajatella loput! :twisted:

Sama juttu Kalmalla paitsi että vähän eri tavalla. Mä ja Kalma tekstailtiin ( :shock: ) ja sitten Kalma pyysi mut sen luo. No ekaks me vaan juteltiin ja naurettiin kaikkee ja sitten Kalma vaan lähesty mua ja suuteli hennosti. Seurasi hetken hiljaisuus. Kalma kietaisi nopeasti kätensä mun ympärille ja suuteli mua intohimosesti. Mä olin todella hämmästynyt, mutta rentouduin, ja suutelin takas. Kalma kurottautui niin, että mä lensin sohvalla selälleni ja itse herra tuli päälleni. Kalma sitten vaan alko riisuu vaatteita ja ööö... sitten voitte kuvitella tällekkin unelle lopun.. ;)

Toivottavasti Kalma, Amen tai OX ei lue mun unia.. :lol: Ei tiedä mikä soppa siitä syntys!
You're my heroin.
Stude

Postby Super_Monstar » Thu Jul 27, 2006 11:08 am

Sä oot pervo,pervo,pervo ja pervo!!! :D
Super_Monstar

Postby Stude » Thu Jul 27, 2006 11:22 am

Super_Monstar wrote:Sä oot pervo,pervo,pervo ja pervo!!! :D

Miten niin? Toiveunia! :twisted: :lol:

Täytyy myöntää että "hieman" pervo olen.. ;)
You're my heroin.
Stude

Postby Gateway-To-Hell » Thu Jul 27, 2006 11:42 am

Stude wrote:

Niin vaan ihan hieman pervo... justiinsa joo! :lol:

Mähän voin lähettää jonkun sun unistas Oxille tai Kalmalle... :twisted:

no en mä kehtaa...
Gateway-To-Hell

Postby Stude » Thu Jul 27, 2006 11:44 am

Gateway-To-Hell wrote:
Stude wrote:

Niin vaan ihan hieman pervo... justiinsa joo! :lol:

Mähän voin lähettää jonkun sun unistas Oxille tai Kalmalle... :twisted:

no en mä kehtaa...

Älä tee sitä!! Mä pyydän!! :lol: Nehän.. nehän.. järkyttys! Kyllä mua mietityttää, että ku Kalma käy foorumissa nii lukeekohan se tätä palstaa! :| :lol:
You're my heroin.
Stude

Postby Joni Master » Thu Jul 27, 2006 2:02 pm

Stude wrote:Öhh.. mä ja Amen oltiin.. Amenin luona.. :twisted:
Amen oli just tullu suihkusta.. ja sillä oli vaan pyyhe. Sitten.. öö.. Amen vei mut sen makkariin.. jaa.. dubbi duu.. voitte ajatella loput! :twisted:

Sama juttu Kalmalla paitsi että vähän eri tavalla. Mä ja Kalma tekstailtiin ( :shock: ) ja sitten Kalma pyysi mut sen luo. No ekaks me vaan juteltiin ja naurettiin kaikkee ja sitten Kalma vaan lähesty mua ja suuteli hennosti. Seurasi hetken hiljaisuus. Kalma kietaisi nopeasti kätensä mun ympärille ja suuteli mua intohimosesti. Mä olin todella hämmästynyt, mutta rentouduin, ja suutelin takas. Kalma kurottautui niin, että mä lensin sohvalla selälleni ja itse herra tuli päälleni. Kalma sitten vaan alko riisuu vaatteita ja ööö... sitten voitte kuvitella tällekkin unelle lopun.. ;)

Toivottavasti Kalma, Amen tai OX ei lue mun unia.. :lol: Ei tiedä mikä soppa siitä syntys!

Muistitteko kondomit...? :wink:
Joni Master

Postby synni » Thu Jul 27, 2006 2:10 pm

Thread alkaa ylittämään Reginan Naisen unelmat? Eiss.

Näin kerran unta että Lordi juonsi tanssikilpailuja. Oon lame.
om asatoma sadgamaya
tamasoma jyotirgamaya
mrityorma amritamgamaya
om shantih shantih shantih
synni

Postby Prototype-90 » Thu Jul 27, 2006 3:23 pm

No niin tässä on Prototypen uusin uni. Ilmeisesti uni on tälläinen koska koulut alkaa taas, ja olen vouhottanut sen Rokkikoulu-ohjelman perään viime aikoina, JA menin maalaamaan alkuperäisen KISSin seinälleni.

Olin siis matkalla jonkinlaiseen kouluun tai tarkemmin sanottuna sisäoppilaitokseen. Se paikka oli keskellä isoa ja synkkää metsää. Minulla ei ollut mitään tietoa miksi menisin sinne ja mitä teen siellä. Kun pääsin sisälle nämä ns. opettajat; Lordi, Ox, Magnum, Kalma, Enary, Amen, Awa, Kita sekä Paul Stanley, Gene, Ace ja Peter, olivat siinä ovella vastassa. (Ihanne Koulu!)
Lisää kysymyksiä tuli mieleen että mitä hemmettiä nuo tyypit täällä tekee ja mitä mitä minä teen täällä. No Lordi, sisäoppilaitoksen rehtori käski kaikki oppilaat tms. juhlasaliin jossa porukka jaettaisiin ryhmiin. Siellä salissa oli minun lisäksi ainakin kymmeniä muita, yhtä sekaisin olevia "oppilaita". Sitten jälleen rehtori Lordi alkoi puhua ja selvisi että olin jonkinlaisessa Rock'n'Roll-oppilaitoksessa. Nice! Porukkaa jaettiin ryhmiin sen mukaan mitä soitinta he soittivat. No jäljellä oli lopuksi enään kaikki basistit ja heidän tulevat opettajat; Ox, Magnum, Kalma ja Gene. Ox ja Magnum valitsivat omat porukkansa ja silloin aloin toivoa älyttömästi että pääsisin Kalman porukoihin. No Kalma sanoi ketkä hänen porukassaan oli ja harmikseni huomasin kuinka minä ja 7 muuta tyyppiä jäimme katsomaan kun yksi porukka poistui jälleen salista. Pääsin Genen porukkaan ja oikeastaan olihan sekin hyvä juttu.
Genen luokassa minulle ja muille selvisi että kyseessä olisi jonkinlainen kisa, Lordi vs. Kiss-tyylinen. Mutta Lordin porukat kävisivät omaa kisaa siinä kenellä on esim. paras basisti-porukka tai kosketinsoittajat. Joten meidän Kiss-ryhmän täytyi vain harjoitella ahkerasti että voittaisimme vastassa olevat muusikot.
Ite pärjäsin aluksi aika hyvin, olin yksi lupaavimmista oppilaista. Opettajan lellikki, jos niin voisi sanoa. Välillä kävin katsomassa miten pikkuveli pärjäsi Paulin opetuksessa. Välituntisin koko revohka, sekä Lordilaiset että Kissläiset saivat soittaa yhdessä. Itse kävin kurittamassa bassoa yhdessä Kalmageddonin kanssa tai kävin katsomassa Peterin ja Kitan välistä rumpu-taistoa. Kita yleensä hävisi tämän?!
No saimmehan me porukat jutella keskenämme ja meikä kysyi parilta tyypiltä miten Oxin ja Kalman porukoissa pärjätään. Selvisi että herrat oli unohtaneet Genen ja Magnumin ja kisasivat vain keskenään. Veljekset!
Vapaapäivä aamuna saimme tehdä mitä huvitti. No minä tietenkin halusin nukkua kerrankin yhteentoista asti (yleensä koulussa oli herätys klo. 05.30 ja opiskelut loppu klo, 22.00....) Mutta perhanan Henkka, siis pikkuveljeni tuli korvan juureen vinguttamaan sähkökitarallaan Heavens on fire:a! Se siitä lepäämisestä. No päätin kumminkin vapaapäivästä huolimatta jatkaa basson kurituksen harjoittamista.
Pian olikin se suuri kevätjuhla, ja loppu taistot. Ox ja Kalma unohtivat tämän jutun ja kisasivat keskenään. Kalma halusi soittaa Kalmageddonin ja Ox soitti taustalla tämän päälle SuperMonstarsia. Lopulta Kalma pisti Oxin pään tämän bassosta läpi. Se siitä opettajien välisestä taistosta. Tosin ehtihän Gene rökittää Magnumin basso-taistossa ja Kita hävisi JÄLLEEN Peterille.
Sitten tuli itse ryhmien taisto. Kalman porukoilla oli silinterit, KISS porukoilla oli opettajiensa maskit, Amenin porukoilla oli semmoinen kaulus, Awan porukoilla myös kaulus, Enaryn porukoilla samanlainen maski, OXin ryhmällä nenärengas, Kitan porukalla talja-viitta.
Kaikki soittivat pereittain ja minä olin taas yksin mutta sitten sainkin unelma bassonkuritus parin; Genen! A dream come true, vaikka Kalman tai Oxin kanssa soittaminen olsikin yhtä hienoa! Siinä sitä sitten kuritettiin bassoa yhdessä, fiilikset katossa. Musitaakseni soitimme God of Thunderin.
Jotenkin veljelläni oli samanlainen tuuri hän soitti kitaraa Paul Stanleyn kanssa ja muistaakseni he lauloivat yhdessä God gave Rock and Roll to you:n.
Sitten vain jännättiin tuloksia ja jälleen koulun loistava rehtori Lordi tuli ilmoittamaan puhujapönttöön kumpi ryhmistä voitti; KISS vai Lordi?
"Ja voittaja on.... Ei kukaan" Lordi virnisti
Ei kukaan?! Mitä hemmettiä?! :lol: No sitten rehtori jatkoi että tilanne oli tasan, mutta jos Kalma ja Ox eivät oli alkaneet tapella Lordi-porukka olisi voittanut. Kstsoin Kalmaan ja Oxiin päin. Ox seisoi siinä naama punaisena ja Kalma veti hattunsa naamansa eteen.
Lopulta palasimme takaisin luokkiin ja Gene kehui koko porukkaa loistavaksi. Ja sitten Lordi kuulutti radion kautta "Ai niin, tämä kouluhan oli sitten 10 vuotta kestävä. Ja kaikki pysyvät samassa porukassa, saman opettajan seurassa"
Kesäloma, kuten kaikki muut lomat vietettiin koululla. Toinen lukuvuosi jatkui samaan malliin. Kalma ja Ox tappelivat jälleen ja Kita hävisi rumputaistoja. Loppujuhlassa soitin taas Genen kanssa, tällä kertaa I was made for loving you:n... ja sitten valitettavasti heräsin takaisin todellisuuteen.
:cry: Kerrankin kun tykkäsin koulusta.... *huokaus*
Prototype-90

Postby Hemitys » Thu Jul 27, 2006 6:29 pm

Ovatkos nämä nyt ihan oikeita unia vai fan ficia?
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu