Monsterboard

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Joni Master » Thu Jul 27, 2006 6:38 pm

Prototype-90... Taidat kuunnella ihan liikaa Lordia... :wink:
Joni Master

Postby -Sad_moon- » Thu Jul 27, 2006 6:52 pm

Kun näitä nyt lukee niin... Ihmiset todellakin näkevät kaksimielisiä
unia... xD
Mua harmittaa se, että melkein joka yö näen Lordista unta, mut se on
aina vain sellaisena vilahduksena unissa! Enkä sit herättyäni oikein
muista että mitä olin nähnyt... Huom. ei mitään kaksimielistä ;)
Sitä paitsi, jos olisi, en kertoisi tässä xD
Hmm... *yrittää muistella unia* kerran kain näin unta, että
olin jossain pirun tv-ohjelmas, ja siinä huone uusittiin kokonaan. Perkule,
tv:n väki oli viskannut kaikki lordi-kamani roskiin ja laittanu jotai
älyvapait poneja huoneeseeni! Uni loppu raivokohtaukseeni...
Muita unia en muistaaaa!!! Hitsi, pitäis saada uni, mikä perustuis kokonaa
vaan lordist :D Sit ainaki muistaisin!
- kuvan maksimikorkeus 50 pikseliä -
-Sad_moon-

Postby Prototype-90 » Thu Jul 27, 2006 7:14 pm

Hemitys wrote:Ovatkos nämä nyt ihan oikeita unia vai fan ficia?

Ainakin tuo minun uni oli täyttä totta, eikä mitään fan fic-tarina. Tosin mitenkäs minä sen pystyn todistamaan kun vain minä sen näin :?
Prototype-90

Postby Draz » Thu Jul 27, 2006 7:23 pm

Kerran näin unta että Lordi tuli käymään meiän koululla. Ihan vain käymään. No, koulussa oli aivan hirveä ruuhka ja minä pompin ympäri koulua tussi ja nimmarilehtiö kourassa. Amenilta ja Awalta muistaakseni onnistuin saamaan nimmarin. Sitten kaikki yhtäkkiä lukkiutuivat hädissään siivouskomeroihin ja muihin tuommoisiin paikkoihin. Tiesin jotenkin että Kita oli syönyt jonkun, ja jostain kumman syystä tallustin ulos. Näin siinä sitten kun bändiä sullottiin pakettiautoon ja kaara päräytti pois. Lähdin sitten juoksemaan pakettiauton perään huutaen jotain "Heii! Mie en ehtiny saada viel kaikilt nimmareita!". Siihen se uni sitten loppui x)
Olen olevinani ovela oliivi.

I'm tryin' to be brave, but the world is just too scary!
Draz

Postby bond85 » Thu Jul 27, 2006 9:06 pm

Minä olen miettinyt ihan samaa :roll:

Omat uneni on kyllä ihan totta, mutta niitäkin näen vain ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Jotkut onnelliset ilmeisesti lähes joka yö :D
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby Joni Master » Thu Jul 27, 2006 9:25 pm

Mitäköhän Lordi huumeita te käytätte... :wink:
Joni Master

Postby WrathChild » Thu Jul 27, 2006 10:17 pm

Joni Master wrote:Mitäköhän Lordi huumeita te käytätte... :wink:

Minä käytän suonensisäisesti Awaa. Satunnaisesti sniffaan myös OXia.
I set the mood,
It's like Evil Dead II!
WrathChild

Postby Jassu » Thu Jul 27, 2006 10:48 pm

voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa.. :shock:
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby Jassu » Thu Jul 27, 2006 10:48 pm

WrathChild wrote:
Joni Master wrote:Mitäköhän Lordi huumeita te käytätte... :wink:

Minä käytän suonensisäisesti Awaa. Satunnaisesti sniffaan myös OXia.

Juu ja mä hirviöBasistit huanaa. :D
Jassu

Postby Darkhystium » Fri Jul 28, 2006 12:50 am

Jassu wrote:voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa.. :shock:

Kerro!! Repesin jo tuolle. 8D
Ahahahaa!

Näin tässä unta, että Lordi oli osallistunut johonkin laulukilpailuun. Olin jäisen mäen päällä ja Awa laski sitä pitkin ales ja pyöri mäen alla niin, että lumi pöllysi. Huusin hänelle, että hän muistuttaa Muumien jäärouvaa 8D Kilpailuun oli ottanut osaa myös Turusen Tarja.

Varhaisdementiani takia en muista muuta.
Darkhystium

Postby Elyon » Fri Jul 28, 2006 9:12 am

Oon nähny tän unen kauan aikaa sitten, mutta kerron siitä vasta nyt..

Olin päässyt tapaamaan Lordin jäseniä yksityisesti, eli se oli sellanen yksityistapaaminen. Kun saavuin paikalle, OX otti mut vastaan iloisesti kätellen. Kysyin, missä ne muut bändin jäsenet on ja OXin vastaus oli "emmä tiiä". Ihmettelin vähän aikaa mut sitten OX ehdotti reissua kaupungille. Muitta mutkitta me lähettiin keskustaan ja pyörittiin siellä ihan muuten vaan. Eikä Lordista, Kitasta, Amenesta ja Awasta kuulunut vieläkään mitään.
Päivän päätteeks OX rutisti mua oikein kovaa. Jaa, että halatako sä tahdot? -mietin ja halasin takaisin. Yhtäkkiä heräsinkin.. ja huomasin, että se "OX" olikin tyyny jota rutistin.. :oops:
Image
No more fate and no more mystery.
Even as time falls away I live my days
every moment and its memory,
not only to survive: to die alive.
Elyon

Postby Stude » Fri Jul 28, 2006 11:03 am

Mun unet on aineski totta.. valitan! :twisted: Mitä sille voi, kun kuuntelee joka päivä Lordia ja ajattelee OXia, Amenia ja Kalmaa suurimmaksi osaksi päivää..? ;) Ei mitään.. paitsi, että ajattelen mä myös muitaki lordilaisia..
You're my heroin.
Stude

Postby Darkhystium » Fri Jul 28, 2006 1:53 pm

Mitä enemmän ajattelen Lordia, sitä vähemmällä todennäköisyydellä näen heistä unia. Mitä vähemmän taas, he saattavat tullakin uniini.

Näin unta, jossa oli Awa. Olin korkean kallion päällä ja katselin järveä. Awa oli saanut minulta kaksi valkoista häämekkoa o.o; Hän tuli palauttamaan ne minulle, koska ei pitänyt niistä. Sitten itkin mekkoihin ja Awa hyppäsi järveen ja ui pois. Huusin hänen peräänsä jotakin.
Darkhystium

Postby Kitawa » Sat Jul 29, 2006 5:30 am

Repeilen teidän unille kun luen, mutta piti sanomani, että... minäkin voin viimein liittyä tähän keskusteluun toissaöisen perusteella. Masentavaa, ettei tämä ole läheskään niin hauska/pervo kuin edellä mainitut.

Kummiskin: Joku tyyppi joka näytti ihan hra Lordin siviilikopiolta oli tehny miulle semmoisen kokovartalo-latexihärdelli-hirviöasun, joka näytti aika paljon Amenilta mutta sillä oli melkein valkoinen ihonväri, ja jos oikein muistan, vihreä hame. :D Sitten menin siinä puvussa jonneki ihme paikkaan joka muistutti vähän rakennustyömaata. Jostain syystä siellä oli nykyinen Lordin kokoonpano ynnä muutamia muita tyyppiejä (faneja? roudareita?? dunno). Kävelin ensin jossain semmoisella... hmmm... mikähän se on suomeksi, no sellaisella verkkopohjaisella "käytävällä" joka meni ehkä 5 metriä lattian yläpuolella, siinä oli jotku kaiteet ja se oli kiinni metallitangoilla katossa. Käppäilin sitä pitkin ja Kita alapuolella näki miut ja vilkutti ja sanoi "hei olet tosi kaunis". :D Ilmiselvästi kehui siis asuani. Sitten Kita kiipesi jotain tikkaita pitkin perässäni ja haki miut moikkaamaan muuta bändiä. Amen tais selittää miulle kans jotain että jee nasta asu. Itteäni nolotti ne kehut ku en ollu tehny koko pukua. Sitten Lordi kysy miulta että oonko niinku olevinani tyttö vai poika-zombie?? :lol: Muistaakseni selitin että oon Amenin pikkusisko. Sit ne kysy mikä miun nimi on (tai siis miun hahmon nimi) ja mie en ollu ajatellu koko asiaa, sanoin vaan "ööh...". Sit en oo varma sanoinko tän siinä unessa mut ainakin meinasin sanoa ensimmäisen nimen joka tuli miun mieleen ja jostain ihmeen syystä se oli Late! Öh...? Outoa.

No joo, sitten unen loppu meni sillä tavalla että jotku limusiinit haki kaikki muut Lordin tyypit pois paitsi Kitan, koska mie halusin vähän jutella sen kanssa vielä. Siellä rakennustyömaalla oli toimistohuone johon me rynnittiin, koska tahdoin paperia johon saisin Kitan nimmarin. Siellä oli tulostin jossa oli vain A3-kokoisia papereita muutama, joissa oli monessa jotain sotkua. Annoin Kitalle yhden ja sanoin et kirjoita jotain. Sit se ei keksiny melkein mitään ni koitin neuvoakin sitä. :lol: Sit Kita vaan kirjoitti miun nimen ja "kiitos kun kävit". Hohhoijaa. Sitten se teki siihen pienellä nimmarin... Kitalla oli järkyttävä iso musta tussi ja sain ajatuksen että hän vois tehä toiselle paperille isomman nimmarin että voisin laittaa sen seinälle kehyksiin. :D Ku miusta se "kiitos kun kävit" oli vähän tylsä. Sitten koitin ettii toista paperii mut ne kaikki tulostimen paprut oli jotenki suttuisia tai liian pieniä. Muistan et voihkaisin vaan "voi äiti", ja Kita katto miuta vähän kummissaan, ja miuta kyrsi kauheesti koko tilanne, varsinki ku limusiini ootti jo pihalla et Kita joutuu veks sieltä toimistosta.

Joo semmonen uni... ei kovin erikoinen, mutta olihan se hauskaa nähdä unta kerrankin lordilaisista. Kita oli just paras. :)
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Gateway-To-Hell » Sat Jul 29, 2006 10:12 am

Se Late muistuttaa Hieman Gatea, hmmm... :lol:
Gateway-To-Hell

Postby Kitawa » Sat Jul 29, 2006 11:06 am

Gateway-To-Hell wrote:Se Late muistuttaa Hieman Gatea, hmmm... :lol:

Juu, heh :D tuli just mieleeni et ehkä se tuli lateksista. :roll:
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Jassu » Sun Jul 30, 2006 9:36 pm

Darkhystium wrote:
Jassu wrote:voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa.. :shock:

Ahahahaa!

.

No okei.. En vastaa sit teidän sairaalakuljetuksesta kun te kuolette järkytykseen.
Kuten sanottu bestallani Oxilla ja Lordilla oli kimppakivaa tiimarin kassalla.
Lordi pani bestaa perseeseen ja besta imi Oxin kullia. Sen Gigulit oli jalkkiksen kokoset. En pysty enempää :lol:

Sit toinen uni jonka näin:
Nän unta et olin kirppiksellä maanataina klo. 15.00
Kirpparin ikkunas luki et "LORDIN OX JAKAA NIMMAREITA TÄÄLLÄ TIISTAINA KLO 15.00" Päätin sitten mennä sinne tiistainakin. Menin sit sinne ja sain nimmarit ja KAKS ADIDAS PAITAA + Sellaasen paidan mis oli OXin kasvot. Sit vedin sen heti päälle ja Ox lähti saattaan mua meille.
Sit mun toinen besta pyörääli autotiellä alasti ja heitteli jotain mustia tervapalloja siihen ja autot jäi niihin kiinni.
Ihmeppä kyllä, siel ei ollu muita nimmarin haluajii. :o
Veri outoo
Jassu

Postby PikkuAwattaja » Sun Jul 30, 2006 9:55 pm

Ouki. Oon nähnyt paljon Lordi unia (no, paljon ja paljon mutta kuitenkin), ja tämä ei mitenkään ole pelottava mutta erittäin outo koskien Awaa.... :S

Ouki. Olin jotenkin ihmeellisesti jossain aurinkoisella takapihalla Lordin kanssa, ja Awa lähti pyöräilemään kotiinsa. Lähdin vähän hänen jälkeensä, ja päätin selvittää missä neiti asuu. Sain selville ystäväni kautta sen, ja menin koputtamaan oveen. En muista miten, mutta jotenkin sitten yhtäkkisesti minun perheeni, ja Awa olivat tuttuja. Ja siis Awa ihan tavallisena ihmisenä, toisinsanoen vaan eri vaatteet päällä :D ja meikit poois. Sitten tehtiin jotakin (xD tosi hyvä kun en oikein muista mitä) mutta ainakin Awa asui rivitalossa, ja siel oli uima-allas. Sit selvis järkyttävä juttu, et Awalla oli siinä unessa neljä vuotias poika. APUVA. Mut sehän ei ole totta!? XD
Kaikki sai varmaan tästä unesta paljonkin selvää, no mutta enempää siit en muista. Ainiin paitsi et se poika, ja sit joku mies oli Awan kanssa siinä.. hrmmh...
Awa <3 Allie-rakkaani <3
oujee..
PikkuAwattaja

Minäkin olen nähnyt

Postby Tepi-94 » Sun Jul 30, 2006 11:05 pm

Näin joskus sellasen unen, että olin konsertissa, jossa Lordin oli tarkoitus vetää pari biisiä. Sitten lähdin jostain ihme sysstä tutkimaan paikkoja, kun Amen käski mun tulla sen luokse. Sitten se kerto, että Mr.Lordilla oli menny jalka poikki ja se oli sairaalas ja mun piti vetästä se maski päähäni ja sitten ne soitti sen sieltä levyltä (en muista mikskä sitä sanottiin). Uni oli myös siitä outo, että Lordin maski tuskin sopisi mulle edes päähän.
Image
Luukku.org:in palvelin kumossa, siksi kuva ei näy. ^
Tepi-94

Postby Miru » Mon Jul 31, 2006 2:17 pm

Mä näin semmosta hassua unta jossa Kalma nukku sohvalla jossain ihan harmaassa huoneessa ja kun mä tulin huoneeseen se heräs ja hysy, että
"Miru?! Mitä sä täällä?", ja ennen ku mä kerkesin vastata se nukahti taas ja loppu-unen mä vaan ootin että se heräis :lol:
Minä olen minä, enkä aio muuksi muuttua. Ne jotka pitävät minusta, saavat pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.
Siksi lähes kukaan ei pidäkään minusta.

Haluatko toteuttaa itseäsi?
http://z4.invisionfree.com/HorseArt/index.php?
Miru

Postby Stude » Mon Jul 31, 2006 2:50 pm

Jassu wrote:
Darkhystium wrote:

Ahahahaa!

.

No okei.. En vastaa sit teidän sairaalakuljetuksesta kun te kuolette järkytykseen.
Lordi pani bestaa perseeseen ja besta imi Oxin kullia. Sen Gigulit oli jalkkiksen kokoset. En pysty enempää :lol:

Hahaa!!! >8D REPESIN!! Mä olisin voinu olla OXin kanssa tossa! >;D :lol: Joo ei.. oon mä nähny OXista "hieman" pahempia unia..!!
You're my heroin.
Stude

Postby kita-fani94 » Mon Jul 31, 2006 3:05 pm

Jassu wrote:
Darkhystium wrote:

Ahahahaa!

.

:shock: miten... voit nähä tollassii unii? mitä joit enneku menit nukkumaa?
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby Stude » Mon Jul 31, 2006 3:07 pm

kita-fani94 wrote::shock: miten... voit nähä tollassii unii? mitä joit enneku menit nukkumaa?

Mulle tulee vaan yks juttu mieleen! :lol: *reps*
You're my heroin.
Stude

Postby kita-fani94 » Mon Jul 31, 2006 3:11 pm

niin mikä? :?
''5-vuoden päästä herään Tokiosta, hotellin aulasta sohvalta geishatyttöjen ympäröimänä ilman paitaa, teksti "Nyt Lähtee! t.Kita" rinnassani :D''Amen paina, ja pelaa hauskaa peliä!!
kita-fani94

Postby IHKU » Mon Jul 31, 2006 3:26 pm

ja minä kun luulin että mun unet on noloja,Huh,olin väärässä :D :D
Amenin salarakas.
IHKU

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu