Monsterboard

Ongelmia fanituksen kanssa

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Finlandia » Wed Feb 13, 2008 8:54 pm

Abotza wrote:kaikki kommentoi heti että: Lordi on ******.

Ei se ihan paska voi olla, jos kolmesta studioalbumista kaikki ovat myyneet platinaa. Ja niistä kolmesta kaksi myös multiplatinaa, toinen tuplaplatinaa ja toinen triplaplatinaa :) Ja sitten sellainen euroviisuvoitto piste-ennätyksineen pari vuotta sitten, aika paska vai mitä? ;) Tai sitten suomalaiset ovat harvinaisen idiootteja, kun ostavat niinkin paskoja levyjä kuin esim. The Arockalypse :)

Älkää tulkitko väärin. Tällä juuri tarkoitan sitä, että Lordi ei ole paska.
Finlandia

Postby M1kk1s » Thu Feb 14, 2008 5:42 pm

Mr. Protein wrote:
Abotza wrote:kaikki kommentoi heti että: Lordi on ******.

Ei se ihan paska voi olla, jos kolmesta studioalbumista kaikki ovat myyneet platinaa. Ja niistä kolmesta kaksi myös multiplatinaa, toinen tuplaplatinaa ja toinen triplaplatinaa :) Ja sitten sellainen euroviisuvoitto piste-ennätyksineen pari vuotta sitten, aika paska vai mitä? ;) Tai sitten suomalaiset ovat harvinaisen idiootteja, kun ostavat niinkin paskoja levyjä kuin esim. The Arockalypse :)

Tossa on hyvä tiivistelmä sanoo vastaan niille jotka meinaa et Lordi on iha... :wink:
"Sleep tight! Don't let those bad bugs bite..."
M1kk1s

Postby wallahii » Tue Feb 19, 2008 4:31 pm

Tossa viikko sitten lensi sellanen kommentti että. "Lordi Soittaa kaikki back playnä koska ne ei osaa soittaa eikä laulaa ne vaa esittää" siinä oli jo niin lähellä hermot palaa että se kuka olisi seuraavaksi sanonu niin sillä olisi ihana punainen nyrkin muotonen jälki naamassa. :twisted:
Saa nähdä sitten millaista helvettiä ylä aste tulee olemaaan sitten ensi syksynä. :?

Ja toi backpaly hommahan ei ole totta vai? :?
wallahii

Postby Hemitys » Tue Feb 19, 2008 4:49 pm

wallahii wrote:Ja toi backpaly hommahan ei ole totta vai? :?

No ei ole ei. Esimerkiksi taustalaulut tulevat taustanauhalta mutta ihan vain sen takia että noita moniäänisiä harminoita on käytännössä mahdoton toteuttaa livetilanteessa, varsinkin bändin rumpali hoitaa ne yksinään studiossa. Kaikki varsinainen soitto ja Mr. Lordin laulu ovat kyllä ihan ehtaa livekamaa.

Että ei muute kuin kavereillesi terveisiä. Saa tulla porisemaan meikäläisen kanssa aiheesta koska vaan.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Sartsu » Wed Mar 26, 2008 2:18 am

Käännyttää ei ole yritetty ja mun kohdalla se ei missään asiassa kannatakaan.
Omanikäisistä ei vain löydy Lordi-faneja, ystäväpiiristä halveksivia kommentteja Lordista sitäkin enemmän. Barrikadeille en juuri viitsi lähteä. Pitäkööt mielipiteensä "lahjattomasta, kauheasta örinästä ja muusta".
En viitsi tuhlata kallista aikaani ja energiaani selittämällä näille urvantereille mitään.
En jaksa, halua ja viitsi puolustella Lordia. He säilyttävät kantansa. Samoin myös minä omani.
Olen saanut kuulla: kasva aikuiseksi hyvä nainen jne. ilkeilyjä. Olen saanut kärsiä Lordi-faniuden takia.
Tavallaan taas en, koska en isommin siitä välitä.
Ihanaa olisi kuitenkin saada kuulla ikätovereistaan(36+vuotta), jotka ovat Lordi-faneja..Juu viisujen aikaan näitä "faneja" riitti, mutta entä nyt?
Paskaa on Lordikin silmilleen saanut lähiaikoina täällä rakkaassa Suomessa, ei mikään ihme, jos Amenkin hiukka hermostuu!
Amen, onhan tukka hyvin? ;-)
Sartsu

Postby peruna » Thu Mar 27, 2008 9:36 am

Njooh... Aina ku sanoo jotain lordista tai käyttää lordi paitaa tulee jotku sieniaivot pilkkaamaan. Mutta suvussa ei käännytystä, ei sitten yhtään. Katsokaas kun sisko serkut ja paras kaveri ovat lordi ihmisiä. :wink:
''I am a wicked young man''
peruna

Postby eneyra » Sat May 03, 2008 5:32 pm

Spasmodic'90 wrote:Mun mielestä "käännyttäminen" on täysin turhaa, sillä silloin käännytysyritysten kohde vain rupeaa useimmiten fanittamaan lemppariabändiään entistä kovempaa. Eli kannattaako Lordi-fanien käännyttäminen?

Näinhän siinä usein käy parasta olisi jos jokainen antaisi ystäviensä ja sukulaistensa tykätä/fanittaa juuri siitä bändistä josta haluaa... Käännyttäminen on turhaa ja typerää olkaamme erilaisia ja ylpeitä siitä
Kita ja kalma rocks!!!!!
eneyra

Postby Black_evil » Sat May 03, 2008 11:02 pm

Mä sanoisin, että ihmisille kannattaa mainostaa bändejä, mutta ei tyrkyttää väkisin. Voi siis vaikka soittaa toisille levyjä jos ne kiinnostuisi, mutta ei saa liikaa tunkea, eikä varsinkaan mollata toisen omaa suosikkibändiä.
Ego sum rex romanum et supra grammaticam!
Black_evil

Postby mykkähiihtäjä- » Sun May 04, 2008 7:49 pm

Nooh, tunnil jos kuunnellaa jotain levyy (koulussa) ja sielt sattuu tulemaa lordii kaikki alkaa tuijottaa mua ja virnuilee ärsyttävästi. Ja vappuna koulus puhuttii lordist yks poika tuli mun luo ja sano: "Ox on homo!" Ja sitte ihan normii: "Lordi on PASKA" ja tollast huuteluu..JA TOSI ärsyttävää mitä mulle on sanottu: "Et sä voi olla Lordi fani, ku sä et oo gootti!"
R.I.P. H <//3 I'll never leave you lonely<3
mykkähiihtäjä-

Postby Joni Master » Mon May 05, 2008 10:06 pm

Tässä asiantuntevaa kommaa kaveriltani:

Ja tuohon sun toiseen aiheeseen jonka linkitit, sieltä löyty tällänen lause ekasta viestistä, jonka näin:
"Ei se ihan paska voi olla, jos kolmesta studioalbumista kaikki ovat myyneet platinaa. "

Se, onko Lordi paska vai ei, on täysin kokonaan mielipidekysymys. Myös se, onko tuolla platinan myynnillä mitään väliä, on täysin mielipidekysymys, ja mun mielipide siihe on seuraava: platinan myymisellä ei ole mitään vitun väliä ja Lordi on perseestä. Olkoon vittu eri mieltä ja valittakoot, hän kertoi mielipiteensä ja minä tein samoin ja jos joku tulis siihen valittamaan takasin, mä olisin hiljaa ja jatkaisin mun tykkäämän musiikin kuuntelemista
Pantsupoika sanoo:
Ja euroviisuvoitosta sen verran, et se pisti mut vaan vittuuntumaan enemmän Lordille, koska sen jälkeen ei voinu olla kuulematta sitä vitun paskaa koko vitun ajan joka vitun päivästä
Joni Master

Postby Ananas1997 » Tue May 06, 2008 7:03 am

Mul on se ongelma fanituksen kans että kun ei oo rahaa yhtään mihinkään Lordi-kamaan :(
Last edited by Ananas1997 on Sun May 11, 2008 8:07 am, edited 1 time in total.
Ananas1997

Postby pyromate » Sat May 10, 2008 12:07 pm

Itellä ollu ongelma olla yläasteen ajan fani ja kuulla jokapäivä muilta kuin "Helevetin tyhmä musiikkimaku mulla" on mutta heavymiestä ei hevillä iskelmiin käännytetä :wink:
Would you love a monesterman :)
pyromate

Postby Sartsu » Wed Jun 04, 2008 10:34 pm

pyromate wrote:Itellä ollu ongelma olla yläasteen ajan fani ja kuulla jokapäivä muilta kuin "Helevetin tyhmä musiikkimaku mulla" on mutta heavymiestä ei hevillä iskelmiin käännytetä :wink:

Ehei..Täältä tulee sulle kannustusta: H-vetin HYVÄ musamaku sulla!
Amen, onhan tukka hyvin? ;-)
Sartsu

Postby The Beast » Thu Jun 05, 2008 2:06 pm

Koulussa tulee kuultua jotain ininää heti jos on lordi-paita päällä.
The Beast

Postby monsu » Thu Jun 05, 2008 4:08 pm

The Beast wrote:Koulussa tulee kuultua jotain ininää heti jos on lordi-paita päällä.

eipä siitä tarvitse välittää... :D itse kuulen ininää myös jos pidän lordi paitaa, mutta valittajienhan ongelma se on jos se kerran niitä niin helkutin paljon häiritsee :D
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby Radamsa » Sun Jun 08, 2008 6:46 pm

Kamalaa lukea, kuinka joittenki omat kaveritkin haukkuvat täysillä Lordia :cry:
Minulla itselläni ei taida olla muuta onkelmaa ku se ettei ikinä riitä rahat fanituotteisiin :roll: En omista t-paitaa ja taidan näyttää muutenkin päältä päin "kiltiltä tytöltä" jonka ei uskoisi kuuntelevan Lordia. No jaah, vaikka toisinkin asian julki tuskimpa luokkalaiseni liitoksistaan repeäisivät kun he tuntevat minut jo kauheana Harry Potter fanina... Ystävistä jopa kaksi fanittaa myös Lordia :D (Jeij!) Eräs kamu taas ei erityisemmin diggaa, mutta ilmeisesti olemme sen verran kilttejä toisillemme ettemme hauku toisen lempibändejä/yms. Jos joku ei tykkää jostakin niin sitten siittä ei tartte puhua!

Venyipäs pitkäksi höpinäksi (Eka viestini muuten btw!)
"This is the Arockalypse!...Back to you Sam."
"....wtf?"
Radamsa

Postby Gorehol » Fri Sep 19, 2008 1:47 pm

Minullakin on kokemuksia ihmisistä, jotka v****ilevat jos esim. minulla on Lordi-paita päällä. Ymmärrän etteivät kaikki voi pitää Lordista, (Vaikka se onkin hyvin outoa...) mutta ei sitä mielipidettä tarvitse kailottaa joka välissä...
Gorehol

Postby savanogi » Sat Sep 20, 2008 7:38 pm

Minusta on kyllä tosi hölmöä, että mennään haukkumaan ihmisiä sen perusteella, että mistä ne tykkää. :evil: Mie kyllä liikun kaupungillakin Lordi paita päällä. Kukaan tosin ei ole tullut mulle päätä aukomaan, mikä sinänsä vähän ihmetyttää kun kuitenkin tuntuu siltä , että suurin osa ei tykkää Lordista.
No olenhan yrittänyt kavereitakin käännyttää :lol: (mutta en ole mennyt haukkumaan heidän lempi bändejään) Mutta ei niistä faneja ole tullut. Ne kuitenkin arvostavat Lordia artistina. :D
I'm everyone's nightmare
savanogi

Postby Nikkeli94 » Sat Sep 20, 2008 11:44 pm

Mr. Protein wrote:Ei se ihan paska voi olla, jos kolmesta studioalbumista kaikki ovat myyneet platinaa. Ja niistä kolmesta kaksi myös multiplatinaa, toinen tuplaplatinaa ja toinen triplaplatinaa. Ja sitten sellainen euroviisuvoitto piste-ennätyksineen pari vuotta sitten, aika paska vai mitä? Tai sitten suomalaiset ovat harvinaisen idiootteja, kun ostavat niinkin paskoja levyjä kuin esim. The Arockalypse.

Tämä viesti on minua jo jonkinaikaa ärsyttänyt. Ei se tarkoita sitä, että joku bändi on kaikkien mielestä hyvä jos se myy tuplaplatinaa tai jotain. Toiset tykkää toiset. Ei bändistä tule kaikkien rakastamaa myymällä tuplaplatinaa.
Nikkeli94

Postby Awwaa!! » Sun Sep 21, 2008 10:01 am

lordista tulee huomauttamista jos pitää lordi-paitaa päällä jonka takia en niitä koulussa käytäkkään, JULISTEET SEINILLÄ ON mutta ihme että niistä ei ole tullut valittamista synttäreilläni esim.. Lordin fanitus pysyy kyllä mutta tosin ei ihan niin avoimesti kuin ennen..
Awwaa!!

Postby Mehy » Wed Nov 05, 2008 2:26 pm

Kyllä mua nälvitään tästä asiasta ihan joka ikinen koulupäivä. Potuttaa ihan vitusti. Kaikki väittää aina, että Lordi on jotain vitun lasten musiikkia ja se on kopioinut mm slipknotin logon ja kaikki on muka kopioitua, eikä ne tee mitään tosissaan ja niitten musaa ei edes saisi olla olemassa kun on muka niin kauheeta. Mutta lujana olen pysynyt ja aion olla vastakin. Pidetään me porukat täällä yhtä.

Lordi vaikka sitten 4ever jos ei muu auta.
Mehy

Postby VL » Wed Nov 05, 2008 7:32 pm

Mehy wrote:Kyllä mua nälvitään tästä asiasta ihan joka ikinen koulupäivä. Potuttaa ihan vitusti. Kaikki väittää aina, että Lordi on jotain vitun lasten musiikkia ja se on kopioinut mm slipknotin logon ja kaikki on muka kopioitua, eikä ne tee mitään tosissaan ja niitten musaa ei edes saisi olla olemassa kun on muka niin kauheeta. Mutta lujana olen pysynyt ja aion olla vastakin. Pidetään me porukat täällä yhtä.

Joo, sama juttu :?
Ärsyttää, kun sanon että "minä pidän Lordista ja te muut muusta musiikista" niin ne väittävät että ei ku ihan kunnon musaa me kuunnellaan, toisin kuin mä muka kuuntelisin lastenmusaa. Pyh.
Joskus ennen minulta varastettiin tavaroita ja kiusattiin muutenkin, koska tykkäsin Lordista, mutta nykyään eivät enään uskalla, yhdestä syystä vain... Ja niinkuin Mehy sanoikin: pysyn lujana ja pidetään me yhtä. :wink:
VL

Postby Police Line Do Not Cross » Wed Nov 05, 2008 7:36 pm

Mehy wrote:Kyllä mua nälvitään tästä asiasta ihan joka ikinen koulupäivä. Potuttaa ihan vitusti. Kaikki väittää aina, että Lordi on jotain vitun lasten musiikkia ja se on kopioinut mm slipknotin logon ja kaikki on muka kopioitua, eikä ne tee mitään tosissaan ja niitten musaa ei edes saisi olla olemassa kun on muka niin kauheeta. Mutta lujana olen pysynyt ja aion olla vastakin. Pidetään me porukat täällä yhtä.

Jännä kun mullakin on sama juttu.Mulla on paljon kavreita.Ja ne tosi-kamut vaan sillain leikillä haukkuu, että "Joo Lordi on ihan paska, mutta anyway..." ja aloittaa jostain muusta puhumisen.Mutta ne normaalit "hyvät ihmiset" jotka pitävät Toki Hotelista ja The Rasmuksesta ne haukkuu mua kaiket päivät.Mutta mua ei haittaa, koska täällä on pari ihmistä jotka ovat samaa mieltä kuin minä

Lordi on paras.
Police Line Do Not Cross

Postby AuroraBorealis » Thu Nov 06, 2008 8:41 pm

Police Line Do Not Cross wrote:

Jännä kun mullakin on sama juttu.Mulla on paljon kavreita.Ja ne tosi-kamut vaan sillain leikillä haukkuu, että "Joo Lordi on ihan paska, mutta anyway..." ja aloittaa jostain muusta puhumisen.Mutta ne normaalit "hyvät ihmiset" jotka pitävät Toki Hotelista ja The Rasmuksesta ne haukkuu mua kaiket päivät.Mutta mua ei haittaa, koska täällä on pari ihmistä jotka ovat samaa mieltä kuin minä

Lordi on paras.

Hmm.. aika jännä et Lordia pidetään lasten musiikkina.. Ensinnäkään kovin moni LAPSI ei ymmärrä englantia, saati ymmärrä Lordin sanoituksista hevon vittua :D Ja esim. se kun jotkut sanoo et Lordi on lasten musiikkia, ja ite kuunteleevat vaikka Maidenia, niin pitävätkö ne sit sitä "aikuisten" musiikkina.. Suurin osa maiden faneista mitä tunnen, on alle 18 vuotiaita niin siinä se aikuisten musiikki.. ymm, ja Lordihan on kuitenkin kopioinut Slipknotin logon, nyt se salaisuus sitten tuli julki, ai paska xD ei oo varmaan mr. Lordin tarvinnu niin alas vajota et Notilta kopioi jtn.. x)

Niin ja sit vois vastata tuoho alkuperäseen kysymykseen..

Kyllähän tuota käänyttämistä ja vittuilua on tullu.. Kumma vaa et sitä alko tulee vasta euroviisujen jälkee.. ei Get Heavyn tai Monstericanin aikaan kukaan huomannukkaa ees et kuuntelin Lordia yms.
Mutta kun on suvussa tuota suhteellisen uskovaistaki porukkaa niin kyllähän sitä saatananpalvonta paskaa on saanu ihan kiitettävästi kuunnella :D Lordihan on pahojen henkien ja demonien sanansaattajia ja muuta yhtä mukavaa.. :) Kuuntelen kuitenkin suhteellisen paljon black metallia, mutta siitä ei kukaan sano mitään, se kuitenkin enemmän sitä saatananpalvontaa, mutta kyllä Lordista aina löytyy jtn valittamista..
Se on haureus
Irstas valkeus
Liha koskematon
Ja sen kauneus
AuroraBorealis

Postby Radamsa » Thu Nov 06, 2008 9:16 pm

"Lordi on lasten musiikkia"

"Lordissa lauletaan verestä,ruumeista,demoneista ynnä muusta pimeästä, se on kuules aika saamarin kaukana jostaki Titi-nallesta!"

Vastatkaa nuin kun joku tulee taas inisemään. Vitsi vitsi xD
"This is the Arockalypse!...Back to you Sam."
"....wtf?"
Radamsa

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu