Monsterboard

Kuka on suosikkimonsterisi?

Keskustelua bändin jäsenistä

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Supermonstars » Thu Jun 07, 2007 6:32 pm

öhm. minun kohdallani erittäin vaikea arvata. :] hih, ei vainen.
minun ox-faneuteni taitaa aivan paistaa minusta. kaikki ovat samanarvoisia, mutta jotenkin se OX on ylitse muiden. kakkosena tulee... kita. :)
Image
thanks sweet_killing_machine for usenbar and avatar
ox du machst meine Herz wärmer <3
Supermonstars

Postby God of Thunder » Fri Jun 22, 2007 11:51 pm

Nykysistä Amen, Kaikista Kalma
ALLRIGHT HELLSINKI!!
YOU WANTED THE BEST!
YOU GOT THE BEST!
THE HOTTEST BAND IN THE WORLD:
KISS!!!!!
God of Thunder

Postby Electric Dinosaur » Sat Jun 30, 2007 4:06 pm

Yksinkertaisesti Amen. Kaikkien aikojen parhain monsteri :D
Who controls you?
Electric Dinosaur

Postby Wampzard » Sun Jul 01, 2007 9:07 am

Awa on mun suosikkijäsen.
Wampzard

Postby monsu » Sun Jul 01, 2007 9:38 am

no Awa tietysti! you know! :wink:
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby Neonuoli » Mon Jul 09, 2007 8:41 pm

Amen tulee voitokkaana ykösenä, vaika pidänkni Kitasta muuten, mutta Amenin tyyli soittaa aj muutenkin pistää mielene joten se on Amen. Amen on 'karismaattinen' Kun pomppii siellä lavalla :D Kita tulee hyvänä kakkosena ja Ox kolmantena. Sitten tuleekin lordi ja Awa. Kalmasta ja Enarystä en oikein tiedä.
Neonuoli

Postby rakettitulppa » Mon Jul 09, 2007 8:46 pm

Mun mielestä ehkä Amen, vaikkei se mun mielestä mikään kovin taidokas ole soittotaidoillaansa. :roll:
rakettitulppa

Postby Awwaa!! » Tue Jul 10, 2007 12:37 pm

Tässä mun nykyinen järkkä!

1.Magnum
2.Awa
3.Amen
4.Kita
5.Mr.Lordi
6.Kalma
7.OX
8.Enary
9.G-Stealer
Awwaa!!

Postby Joni Master » Tue Jul 10, 2007 1:22 pm

Awwaa!!
Anna edes top 3:sta jotain perustelua.
Joni Master

Postby Tinzu » Tue Jul 10, 2007 2:53 pm

Annan tässä oman henkilökohtaisen Top 5-listan.

1.Awa. Ei tainnut olla yllättävää. Olen edelleenkin yhtä rakastunut Awaan, niin kuin silloin kun näin hänet ensimmäistä kertaa joulukuussa 2005. En voi edes sanoin kuvailla kuinka paljon arvostan ja ihailen Awaa. Hän on esikuvani (koskettimien soitossa) ja olen maininnut hänelle siitä myös kasvotusten. Awan ääni lumosi minut Ateenan Euroviisuissa. Yksinkertaisesti: Awa on enemmän kuin täydellinen!<3

2.OX. Innokkaana basson soittajana, arvostan Oxia toiseksi eniten Lordin jäsenistä. Mukava heppu kertakaikkiaan. Todellista härkämäisyyttä.

3.Kalma. Tämä herra on ehdoton suosikkini ex-jäsenistä. Olen nähnyt Kalman livenä vain kerran, mutta se oli yksi elämäni hienoimmista hetkistä. Zombie valloitti heti sydämeni mahtavalla lavakarismallaan.

4.Kita. Iki-ihana ja paras rumpali mitä maa päällään kantaa. Kitan vitsit saavat minut nauramaan ja tällä monsterilla on mielestäni aivan mieletön huumorintaju. Siitä kokemuksena "kamalat" tärinähetket. Puku ja maski ovat aivan mielettömät. Sekä uusi että vanha.

5.Magnum. Kyborgiin tutustuin pari kuukautta sitten kirjeen ja mailin välityksellä. Herra on todella mukava ja sympaattinen kaveri, joka on aina yhtä iloinen kun hänelle kirjoittaa. Aivan ihana tyyppi.
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Latukkajalka » Tue Jul 17, 2007 10:44 am

Kaikki on kyllä ihan mahtavia. Mutta Amen vie voiton.
Hän näyttää lavalla todella hienolta. Se Andyltä otettu lavaesiintyminen on ihan paras. Ja Amen on vielä tosi huumorintajuinen.
Mutta Kita tulee hyvänä kakkoisena.
Latukkajalka

Postby Suvva » Thu Jul 19, 2007 7:45 pm

Kyllä se Kita vie voiton.On vaan niin hellyttävä :P
Wuold you love a monsterman?Yes!
Suvva

Postby Miss Paysant » Thu Jul 19, 2007 8:47 pm

Awa on mun suosikkimonsu. Se on niin kaunis, vaikka monsteri onkin. Ja ihana mekko <3 Ja suoraansanoen UPEA maski! Varsinkin tämä uusi :wink: Hän soittaa kauniisti synaansa, ja kaunis lauluääni. Toivon, että seuraavalla levyllä Awa laulaisi yksin jonkin säkeistön tai vielä parempaa: JONKUN BIISIN! se ois kyllä upeeta! kuuntelisin sitä varmasti koko ajan. Awan hiukset on tosi siistit ja ihanat.

Awa, olet täydellinen!
Rakastan teitä, Awa, Kita, Amen, OX ja Mr. Lordi!!! Ootte ihania ja teette parasta musaa!! <333333
Miss Paysant

Postby -Ashe- » Sat Jul 21, 2007 7:09 pm

Bouw wrote:ei niitä voi laittaa mihinkään järjestykseen. Lordi on hyvä bändi, jäsenet on hyviä, se tekee bändistä oikean. Itselläni ei ole koskaan ollut Lordista ketään suosikkina, Lordi on hyvä bändi, koska kaikki jäsenet ovat suosikkejani^^, Lordi on kokonaisuudessa hyvä bändi. piste.

Haijj, aivan oikein!
En minäkään pysty laittamaan ketään Lordin jäsentä parhaaksi : D
Kaikki on liian hyviä : P Kaikki Lordin jäsenet on mun suosikkeja : ))
- kuvan maksimikorkeus EDELLEEN 50 pikseliä -
-Ashe-

Postby Demon Angel » Mon Jul 23, 2007 6:26 pm

Kyl se vaa Magnum on. En oikee osannu päättää mr. Lordin ja Magnumin väliltä mut kyl hienompi puku vei voiton. Eli top kolme menee et Magnum, jaetulla kakkos sijal Eiska ja mr. Lordi, ja kolmantena Kalmisto.
-Peter vittu, senki äpärä! (Gene Simmons)
Demon Angel

Postby Linus » Sun Jul 29, 2007 9:37 am

Hmm... Suosikkimonsterisi? Uskon se on Herra Lordi. Se on taitava laulaja ja paras maskkuvanveistäjä. :D

- Linus
Linus

Postby _Heviletti_ » Tue Nov 13, 2007 11:26 pm

Kaikki on huippuja mutta kita on paras :D Koska se on kovan näkönen ja hyvä rummuttaan ja vielä se puku päällä. huh huh
_Heviletti_

Postby Erina » Wed Nov 14, 2007 3:51 pm

Vedän tästä listan ja yritän laittaa perusteluja (älkää järkyttykö, olen huono perustelemaan):

1. Amen
Rakastuin Eiskaan heti kun näin Euroviisujen semifinaalit. Olin eka silleen "vau, varmaan rankkaa pomppia tolla lailla kuuma puku päällä" ja sitte "Amen on tosi ihana!" Arvostan myös kovasti Amenin kitaransoittotaitoja (kamalan pitkä yhdyssana).

2. Kalma
Tarvitsin vain yhden silmäyksen Blood Red Sandmanin musavideoon ja heti alko "Kalma on maailman paras basisti -kausi". Jos en ihan BRS-videon nähtyäni ihastunut, niin sen roskan aiheutti sitten Devil Is A Loserin video. No jaa, sama se kai on.

3. Awa
Tarvitseeko noita-aaveemme sen kummempia esittelyjä? Awa on loistava kosketinsoittaja ja maskissaan ihan käsittämättömän suloinen <3 Tykkään hänen tyylistään.

4. Kita
Jos ennen pidin Tiktakin Tuulia (siis joskus kahdeksan vanhana) parhaana rumpalina, Kita pesee hänet mennen tullen. Kita soittaa rumpuja nimittäin paljon ronskimmalla otteella kuin Tuuli yhdelläkään Tiktakin levyllä. Lisäksi Kita on ihana ja kiva (ja söpö).

5. OX
Joo ei OX sentään ihan yllä Kalmiston tasolle (mun mielipide), mutta hyvä hän on silti. Nenärengas on tosi söötti XD ja OX vetää biisit tosi upeasti. Nostan hänelle hattua (jos sellainen olisi).

6. Mr. Lordi
Mietin tässä, että kaipaako herra päähirviö mitään perusteluja. Mr. Lordi on Mr. Lordi, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Loistava laulutaito (tota noin), loistava sanoituskallo ja hieno piirustustyyli. Hatunnosto hänellekin.

7. Enary
En tajua, miten Enary on näin alas pudonnut, mutta ei mahda mitään. Loistava, hyvä ja ihana hän on silti. Blood Red Sandmanin musavideolla valkyyriallamme on loistava lavaesiintyminen. Siitä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.

Noin.
latua oon lesbo
Erina

Postby Tonnikala » Sat Nov 17, 2007 9:35 pm

Eiköhän se Kalma ole minun lempimonsteri, harmi vaan kun se ei enää ole edes jäsen. nykyisestä kööristä lempihahmo on kaippa Amen tai Awa..ne on hienoja. Amenin eka puku vaan oli kaikkein hienoin.
I`m God. I can do anything with peoples lives. even take them away.

Kami no Ener.
Tonnikala

Postby BleedingPhantom » Wed Jan 02, 2008 5:05 am

Mä sanoin näi:
1.Amen
-Paras asu, vaikkakin vanhat asut hienompi ku tää uus.
-Näin kitaristina arvostan hänen instrumenttivalintaansa
-Mäntsälän poika
AMEN TO THAT!

2.Kita
-MD:llä hienoin puku
-Iha hel*etin kova rumpali
-Rummut toiseksi hienoin soitin
PET THE DESTROYER, MY BEAST LE ROYAL!

3.Enary
-Hienosti mytologiasta kehitelty taustastoori
-Pakko olla iha v*tun hyvä soittaan koskettimii ku on ollu COB:ssäki
MAGISTRA NOCTE!

Vaik, kyl muutki monsterit on iha v*tun hienoi\,,/
BleedingPhantom

Postby Seifer » Sat Jan 05, 2008 4:21 pm

Mun suosikkini on ehdottomasti Kalma! Se on kyllä harmi juttu että innostuin tästä bändista Just sillon ku Kalma lähti =( Kyllä uskon, että jos voisi nyt valita lähteekö vai jääkö niin jäisi. Mä niin tykkäsin siitä asusta! Joskus jopa ihmettelen miten sille on tehty upeampi puku kuin Herra Lordille?
Come here if you dare!
Seifer

Postby Abira » Sun Jan 06, 2008 1:42 pm

Äärimmäisen vaikea kysymys. Kaikista bändin jäsenistä löytyy hyviä puolia ja ihmismieli kun on niin ailahtelevainen... :roll:

Yhteen aikaan Kita oli ehdoton ykkönen. Samoihin aikoihin innostuin Yautjoista (=Predatoreista) ja olen aina ollut kiinnostunut kaikenmaailman alieneistä ja humanoideista, joten tämä suloinen avaruusolio varasti (tai ehkä söi) sydämeni...

Kitan jälkeen iskin silmäni Kalmaan, ihan vain pukeutumistyylin takia. Minä niin rakastan silinterejä <3 Miksi, oi miksi miehet eivät enää käytä niitä? Ja se takki *kuolaus*

Uusimmaksi lempilapsekseni on nousemassa Amen, hitaasti, mutta varmasti. Tämä tilapäinen mielenhäiriö johtuu varmaan ficistä, jonka kirjoitin tässä n. viikko sitten. Miten minä onnistun aina saamaan itseni pyörälle päästäni?
Abira

Postby Ozone » Sun Jan 06, 2008 3:54 pm

Ehdottomasti Mrs. Lordi, tehnyt niin paljon työtä bändin eteen, huhhuh.

Ja onhan hän tietysti kova Kiss-fani. :lol:
Musiikki on musiikkia, mutta KISS on KISS.
Ozone

Postby Stude » Sun Jan 06, 2008 4:09 pm

^ Kuka Mrs? Jos tarkoitat Mr. Lordin naikkosta, eihän hän ole monsteri.

Suosikkimonsterini on vaihtunut näinä vuosina muutaman kerran. Kaikkihan ovat hienoja monstereita, mutta kyllä ne muutaman erottuvat joukosta hieman. OX on esimerkiksi esikuvani basson soitossa. Eli se on hieman erilainen suosikki kuin esim. Amen, joka on luova kepittäjä ja hauska tyyppi. Vaikea valintahan on ollut monasti...
Nyt voisin sanoa, että suosikkini on kaikista Magnum. Hän on vain niin hauska ihminen ja häneen olen saanut tutustua paremmin kuin muihin. Miulle merkkaa luonne enemmän kuin ulkonäkö, vaikka tosin sitäkin katsellaan, mutta silti se ei ole niin suuressa merkityksessä. (Ja eihän Magnum nyt pahalta näytä......) Magnumkin oli vaikea valinta, mutta ehkä se menee sitten noin näin ja toisinkin päin.
Last edited by Stude on Sat Feb 09, 2008 2:19 pm, edited 1 time in total.
You're my heroin.
Stude

Postby -Magistra Nocte- » Mon Jan 14, 2008 5:05 pm

Outoa, minä en koskaanikinämilloinkaan ole vastannut tähän topiciin. Merkillistä, kerrassaan.

1. Enary
Tuota.. Lienee helpompaa sanoa huonot puolet Enarysta, ja niitä on tasan yksi: Niitä ei ole. Rakastan Enaryn soittoa ja pukua ja olemusta ja esiintymistä ja kaikkea Enaryssa. Perustelu on kyllä hemmetin hankalaa..
Suurin idolini ja esikuvani koskettimiensoitossa. Joku päivä sanon sen hänelle kasvotusten.

2. Awa
Hmm.. Sama juttu kuin Enaryssa, huonoja puolia on kovin vähän. Tarkalleenottaen kaksi. 1) Enaryyn verrattuna onneton lavaesiintyminen. 2) Paljon tylsempi puku kuin Enarylla. Toinen esikuvani kyllä tuossa pianotaiteilussa.

3. Kalma
Jostain syystä jää tyttöjen - tai hirviötärten tai kauhuttarien - alapuolelle, en oikein itsekkään tiiä että miksi. Bassoa kurittaa kyllä loistavasti ja näin, mutta jokin painaa silinteripäämme raivotarten alapuolelle.

Ah, tässä sivussa tuli oivallettua nimi Enarylle ja Awalla - Raivotar. Jee.
Why am I loved only when I'm gone?
-Magistra Nocte-

PreviousNext

Return to Jäsenet