Monsterboard

Ongelmia fanituksen kanssa

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby MissPet » Fri Nov 05, 2010 5:07 pm

DeMartini wrote:Joo eihän sitä kyllä kovin suureen ääneen kehtaa sanoa Lordia kuuntelevansa, kun heti pidetään jonain idioottina joka fanittaa jotain lapsellisia hirviöitä. :?

Tämä "lapsellisista" hirviöistä puhuminen on kyllä itse aika lapsellista. Lordi on oikea bändi siinä missä kaikki muutkin. Sitäpaitsi Lordin lisäksi on paljon muitakin "erikoisia" bändejä, moi.
Minulla ei koskaan ole ollut varsinaista ongelmaa fanituksen kanssa (en muista olenko jo postannu tänne, mutta tuleepahan tillanne päivitystä, heh). Peruskoulussa tietysti katsottiin vähän kieroon, mutta se siinä onkin hauskaa. Olen aina tykännyt massojen tahallisesta ärsyttämisestä pelkän olemuksen voimalla - koettakaa! Se on mahtavan hilpeää. Sitten muistan erään tapauksen, kun olin tulossa koulusta kotiin ja vastaan tuli veli kavereineen ja tietysti pyshdyin juttelemaan ni se yks poika kysy, että mitäs kuuntelet. Vastasin, että Lordia. Hän sitte huus kovaan ääneen, että se on p*skaa, mutta mä vaan irvistin sille ja nauroin. Se on sen mielipide.
Nyt lukiossa minulla on 24/7 Lordi fanipaita päällä, kuulokkeista huutaa hirviö aina tilaisuuden tullen, jalassa itse duunatut Lordi farkut ja olkalaukussa bändin kuva hakaneuloilla. Olen koulun ainut Lordi fani ja ylpeä siitä. Näytän (ehkä vähän yliampuvastikin) olevani fani ja äääääärimmäisen ylepeä siitä. Saan aina vähän paheksuvia katseita eräältä porukalta, joka on ottanut meikäläisen silmätikukseen, vaikka en edes tunne koko ihmisiä, haha! Mutta se on jokaisen oma asia, jossei kestä sitä, että MINÄ kuuntelen Lordia ja rakastan sitä.
Olkaa siis avoimesti faneja, älkääkä välittäkö muiden puheista. Puheet ja huutelut voi helposti jättää huomiotta. Pitää olla juuri niin erilainen, kun tahtoo, sanoivat tai ajattelivat muut mitä tahansa. Be strong and Rock on!
-Pettis-
MissPet

Postby RockPrincess » Fri Nov 05, 2010 10:15 pm

MissPet wrote:Peruskoulussa tietysti katsottiin vähän kieroon, mutta se siinä onkin hauskaa. Olen aina tykännyt massojen tahallisesta ärsyttämisestä pelkän olemuksen voimalla - koettakaa! Se on mahtavan hilpeää.

Kerrankin joku osaa pukea munkin ajatukseni sanoiksi. Mä oon kuvitellu olevani jotenkin friikki kun ajattelen itse samalla tavalla että on jollain kierolla tavalla kivaa jos ihmiset kattoo silmiään pyöritellen. Mut mukava huomata etten oo ainoo. :roll:

Ja ettei mee ihan ohi aiheen niin vastaanpa sit ihan tähän aiheeseenkin. Mulla ei oo mitään käsitystä oonko kirjottanu tähän keskusteluun aiemmin, mutta ei anneta sen häiritä.
Mulla ei siis ole minkäännäköistä ongelmaa siinä ettäkö joku aukois päätään mulle Lordista. Oikeestaan koko mun luokkani sai jonkun ihme opotunnin täytetehtävän seurauksena tietää, että fanitan Lordia. Ja mitään negatiivista ei oo asiasta kuulunu, ei kyllä oikeestaan yhtään mitään. Vaan parempihan sekin kun haukkuminen. :D
RockPrincess

Postby Edya » Mon Feb 14, 2011 11:03 pm

Noh, tästä asiasta on tullu montakin kertaa huutelua, mutta kun terävä kielestäni niin vastaan, toosi vituttavast :
"Aha..No ketkäs toi Suomelle viisuvoiton? :twisted: ".
Siinä ne sitten pyörittelee silmiään ja on olevinaan niiiiiiin koviksia ku voi olla :D!
Onhan sitä muutama kerta oltu tappelussakin Lordin takia. Voitte vaan kuvitella, äiti ei ollu kovin tyytyväinen jälki-istunto lapusta jonka toin silmä mustana.. No whatever, mä kuuntelen Lordia, ja mikään vitun kovis ei mun mieltäni muuta.
Ja muutenkin varoitan ihmisiä " You are so wrong"- katsellani, niin kyllä ne lähtee luikkumaan kuset housuissa karkuun : D..!
Eli suoranaista ongelmaa ei enään ole.
Edya

Postby Police Line Do Not Cross » Thu Feb 17, 2011 7:54 pm

Pikkuhiljaa on alkanut ongelmia tulemaan Lordi- fanitukseni takia. Ja mikä siinä on niin pahaa sitten? No se, että sitä haukkumista tehdään internetissä eikä uskalleta tulla sanomaan päin naamaa yhtään mitään. Tässä pari lainausta:

"lordi on perseestä. anteeksi vain, mutta minun mielestäni loordi on semmonen vähän 6-10v lapsien mielestä maailman parasta. todellisuudessa loordi ilman naamaria näyttää joltain hintelältä vajakilta et se siitä."

Ja sitten myöhemmin tuli vielä tämä kommentti, jota ihmettelin kyllä aika pitkään, että miten näin voi sanoa musamaun perusteella:

"olet märkä huora, siitä ei pääse mihinkään"

Onneksi en ole kuitenkaan mitenkään herkkä, joka menee heti itkemään jonnekin ja estämään kaikki tyypit jotka kirjoittaa pahasti. Itseasiassa, ei noi mun elämään nyt niin kauheasti vaikuta, ottaa vaan päähän kaikkien Lordi- fanien puolesta jotka joutuu kuuntelemaan tuota äsköistäkin pahempaa paskaa.

But keep on rockin' brothers and sisters! :)
Police Line Do Not Cross

Postby Edya » Mon Feb 28, 2011 5:56 pm

^ Oot niin oikeessa ton netin kanssa. Esim mullekin tulee fb:ssä AINA joku lässynlässyncheekfaniihq sanomaan, et "Lordi on ihan perseestä!"
Onneks mä en välitä.. Mut mikä ihmisii vaivaa, et ne ei voi tulla sanoon suoraan mitä mieltä ne on ? Mä ainakin oon monta kertaa sanonu, että turhaa yritätte käännyttää muo pois Lordista. D:

Mä oon mä, enkä muuksi muutu !
Edya

Postby LivHanna » Tue Mar 01, 2011 7:47 pm

Edya wrote:^ Oot niin oikeessa ton netin kanssa. Esim mullekin tulee fb:ssä AINA joku lässynlässyncheekfaniihq sanomaan, et "Lordi on ihan perseestä!"

Kröhöm, pakko puuttua... Jos (ja ymmärrettävästikin kun) tuollaiset kommentit ärsyttää, niin miksi sitten asioitte ko. henkilöiden kanssa facessa tai netissä ylipäätään? Mun ymmärtääkseni siellä (tai vaikkapa esim. mesessä) voi vapaasti valita kaverinsa. :wink:

Ja jos nyt vastaatte että: "nokun ne on mun kavereita!!", niin haluisin lisätä, et mun mielestä kaverit ja ystävät ei hauku toistensa musamakua. Toki mielipiteensä, myös eriävän sellaisen, saa ja ehdottomasti pitääkin esittää, mutta rakentavassa hengessä. Eli ei niin, että tasaisin väliajoin dissataan ja huomautellaan, jos toisen musamaku ei satu miellyttämään. Toki homma toimii myös toisin päin; älkää vaatiko kavereiltanne sellaista, mitä itse ette pysty toteuttamaan.

Hope u got my point! :)

-Liv
"You're loud and loaded
You're rock and roll"
LivHanna

Postby Police Line Do Not Cross » Thu Mar 03, 2011 6:12 pm

LivHanna wrote:
Edya wrote:^ Oot niin oikeessa ton netin kanssa. Esim mullekin tulee fb:ssä AINA joku lässynlässyncheekfaniihq sanomaan, et "Lordi on ihan perseestä!"

Kröhöm, pakko puuttua... Jos (ja ymmärrettävästikin kun) tuollaiset kommentit ärsyttää, niin miksi sitten asioitte ko. henkilöiden kanssa facessa tai netissä ylipäätään? Mun ymmärtääkseni siellä (tai vaikkapa esim. mesessä) voi vapaasti valita kaverinsa. :wink:

Ja sinä taisit unohtaa, että välttämättä ei olla missään tekemisissä haukkujan kanssa? Esim. minä sain edellisen viestini kommentit YouTubessa, josta joku vain oli katsonut profiilistani, että diggaan Lordista. Jotkut haukkujat vain haukkuvat jotakin pelkästään morkkaamisen ilosta, ei sitä toista henkilöä välttämättä edes tunneta.. Pahimmat haukkujat on juuri niitä jotka eivät edes tunne sitä jota haukutaan.

Kannattaa miettiä tuota, ennen kuin syytä lähdetään vierittämään kiusatun harteille.
Police Line Do Not Cross

Postby King » Thu Mar 03, 2011 6:17 pm

Epäilen että kukaan Facebookissa tuntemattomien musiikkimakua arvostelee, sillä jos ko. henkilö ei ole kaverilistallasi, ei hän välttämättä voi sinua tavoittaa muulla tavalla kuin yv:llä ja tuskinpa kukaan jaksaa arvostella toisten musiikkimakuja yv:llä? Livillä oli erittäin hyvä pointti.
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby LivHanna » Thu Mar 03, 2011 8:19 pm

Police Line Do Not Cross wrote:
LivHanna wrote:

Ja sinä taisit unohtaa, että välttämättä ei olla missään tekemisissä haukkujan kanssa? Esim. minä sain edellisen viestini kommentit YouTubessa, josta joku vain oli katsonut profiilistani, että diggaan Lordista. Jotkut haukkujat vain haukkuvat jotakin pelkästään morkkaamisen ilosta, ei sitä toista henkilöä välttämättä edes tunneta.. Pahimmat haukkujat on juuri niitä jotka eivät edes tunne sitä jota haukutaan.

Kannattaa miettiä tuota, ennen kuin syytä lähdetään vierittämään kiusatun harteille.

Tavallaan unohdin, tavallaan en. Itse vain en huomioi random-tyypeiltä tulevaa kritiikkiä millään tavalla, enkä näin ollen edes laske niitä haukkumiseksi tai kiusaamiseksi. En livenä, enkä esim. netissä, sillä täysin tuntemattomien melipiteet eivät millään tavalla minua kiinnosta ja tosiaankin kykenen olemaan kiinnostumatta. ;)

En myöskään jaksa tätä asiaa alkaa sen kummemmin miettimään tai vatvomaan, sillä pointtini EI ollut "vierittää" syytä KENENKÄÄN harteille, tai niiltä pois. Kerroin vain oman mielipiteeni keskustelun aiheena olevaan asiaan. Piste.

Kingille: Hienoa, että edes joku täällä tajusi pointtini! :D

-Liv
"You're loud and loaded
You're rock and roll"
LivHanna

Re:

Postby Nennuli » Tue Jun 28, 2011 10:01 pm

MissPet wrote:
DeMartini wrote:Joo eihän sitä kyllä kovin suureen ääneen kehtaa sanoa Lordia kuuntelevansa, kun heti pidetään jonain idioottina joka fanittaa jotain lapsellisia hirviöitä. :?

Tämä "lapsellisista" hirviöistä puhuminen on kyllä itse aika lapsellista. Lordi on oikea bändi siinä missä kaikki muutkin. Sitäpaitsi Lordin lisäksi on paljon muitakin "erikoisia" bändejä, moi.
Minulla ei koskaan ole ollut varsinaista ongelmaa fanituksen kanssa (en muista olenko jo postannu tänne, mutta tuleepahan tillanne päivitystä, heh). Peruskoulussa tietysti katsottiin vähän kieroon, mutta se siinä onkin hauskaa. Olen aina tykännyt massojen tahallisesta ärsyttämisestä pelkän olemuksen voimalla - koettakaa! Se on mahtavan hilpeää. Sitten muistan erään tapauksen, kun olin tulossa koulusta kotiin ja vastaan tuli veli kavereineen ja tietysti pyshdyin juttelemaan ni se yks poika kysy, että mitäs kuuntelet. Vastasin, että Lordia. Hän sitte huus kovaan ääneen, että se on p*skaa, mutta mä vaan irvistin sille ja nauroin. Se on sen mielipide.
Nyt lukiossa minulla on 24/7 Lordi fanipaita päällä, kuulokkeista huutaa hirviö aina tilaisuuden tullen, jalassa itse duunatut Lordi farkut ja olkalaukussa bändin kuva hakaneuloilla. Olen koulun ainut Lordi fani ja ylpeä siitä. Näytän (ehkä vähän yliampuvastikin) olevani fani ja äääääärimmäisen ylepeä siitä. Saan aina vähän paheksuvia katseita eräältä porukalta, joka on ottanut meikäläisen silmätikukseen, vaikka en edes tunne koko ihmisiä, haha! Mutta se on jokaisen oma asia, jossei kestä sitä, että MINÄ kuuntelen Lordia ja rakastan sitä.
Olkaa siis avoimesti faneja, älkääkä välittäkö muiden puheista. Puheet ja huutelut voi helposti jättää huomiotta. Pitää olla juuri niin erilainen, kun tahtoo, sanoivat tai ajattelivat muut mitä tahansa. Be strong and Rock on!
-Pettis-

Ihan ssama juttu.
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Re: Ongelmia fanituksen kanssa

Postby Zoka » Sun Nov 13, 2011 4:29 pm

Mulla ei oikeastaan mitään ongelmia ole ollut... Silloin tällöin joku jaksaa nälviä.
Zoka

Postby MussoliniX » Sun Nov 27, 2011 3:50 pm

Miulle miun fanituksen takia on tullut monesti ongelmia.. monet sanoo että miun lordi-juttuni menee yli ja koulussa on monesti käyni niin että toinen silmä auki ja toinen umpeen turvonneena oon lähteny koulust kotii. eli ihan tapellukki oon siitä ku mulle tullaa nälvimään siitä.. miun entinen kaveriki jätti miut sen takia kun mie oon lordin fani....
MussoliniX

Postby LittleRoyal » Mon Nov 28, 2011 12:22 am

MussoliniX wrote:Miulle miun fanituksen takia on tullut monesti ongelmia.. monet sanoo että miun lordi-juttuni menee yli ja koulussa on monesti käyni niin että toinen silmä auki ja toinen umpeen turvonneena oon lähteny koulust kotii. eli ihan tapellukki oon siitä ku mulle tullaa nälvimään siitä.. miun entinen kaveriki jätti miut sen takia kun mie oon lordin fani....

Voit sanoo niille samaa, että niiden käytös sua kohtaan menee yli. Hyvä kun piät puolias mutta eihän se mukavaa oo, ku joutuu tappelemaan... Ja kannattaa kysyä, että miksi heille on niin vaikeaa se, että fanitat Lordia? Miksi he tuhlaavat omaa aikaansa siihen kun voisivat vaan antaa olla? Ja tuosta sinun kaveristasi.. Anna sen olla, se ei oo sun arvone kaveri jos sinun musiikkimakusi on liikaa hänelle. Tollaset kaverit ei oo minkää arvosia. Äläkä ota niitten nälvimisiä ittees, päästä ne vaan toisesta korvasta sisään ja heti toisesta ulos. Ja jossä joudut taas semmoseen tilanteesee, että ne tulee aukoo sulle päätänsä Lordista, niin älä puhu niille mitään, hymyile vaan leveästi ja kävele pois tilanteesta reagoimatta niihin yhtään.
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby MussoliniX » Fri Dec 02, 2011 2:43 pm

Kiitos LittleRoyal neuvoistasi! Oon koittanu tehdä niin kuin sanoit... nii se miu entine kaveri, (kutsutaan vaikka riitaksi) nii se mua kiusaa koko ajan ja usuttaa muita miu päälle..eräskin keskustelu meni näin...

Riitta: hei miks siun pitää tykätä siit Lordist?
Mie: Se taas ei kuulu sulle.
Riitta: Lordihan on menneen talve lumia!
Mie: Varoha sanojas.
Riitta: mie en ainakaa tykkäis siitä enkä oo ikinä tykänny..
Mie: Ai et? Muistelehan muutama vuos taaksepäin, kyllä sillon oltiin Lordin nimeen vannomassa ja seiniin kirjottelemassa ''Mie rakastan Kalmaa, T. Riitta''
Riitta: (Punastuu ja menee sanattomaks)

Joten oon mie kerran saanu sen puhuttua pussiin.. tai miten se sanotaankaan :D
MussoliniX

Postby Erina » Fri Dec 02, 2011 3:52 pm

[offtopic] Annan tuolle vaimentamiselle kymmenen pistettä ja papukaijamerkin. Voi kun itsekin olisin keksinyt jotain vastaavaa silloin kun mua kiusattiin samalla lailla. [/offtopic]
latua oon lesbo
Erina

Postby AnZa The Great » Mon Dec 19, 2011 12:15 am

No ei mulle oo sanottu kuin et laajenna musiikkimakua. Ja minua on härnätty sil et
: "Lordi on paskaa, Lordit on homoja, homot kuuntelee hevipaskaa jne."kaikki ketkä noin ovat sannonneet ovat olleet ns. räppäreitä.
Itsekin olen haukkunut räppiä, mut vaan sen takia kun puolustan hevii. Miul ei räppäreit vastaan mitään vaan niitä jotka haukkuu hevii.
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Postby Nennuli » Tue Apr 10, 2012 8:13 am

Juuh se Kalma alkaa ottaa ohjia käsiin...Kaikissa leffoissa kalma kirjoissa(esim:seitsemän veljestä: Kalmantorppa)Kalma lilluu meinkän unissa :roll: aika hölmöissä sellasissa...Pää pokxahtaa!
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Re:

Postby dark_havens » Sun May 13, 2012 3:00 pm

MissPet wrote:

-Pettis-

Sä oot todellakin oikeassa! Mä oon saanut osakseni naureskelua ja huutelua myöskin tän asian takia, mutta ei se mua haittaa. Siinä, että on erilainen ja kuuntelee erilaista musiikkia kuin muut, ei oo oikeesti mitään hävettävää. Mäkin olen meidän koulun ainoa Lordi-fani ja ylpeä siitä niin kuin sinäkin (yks minun hyvä kaveri, joka on todella vannoutunut rock- ja metallimusiikin kuuntelija kylläkin sanoo että Lordi on sen mielestä ok, mutta ei se sitä mitenkää fanita niinkuin minä) enkä pelkää näyttää sitä. Jos joku tulee ja kysyy et mikäs on sun lempibändi nii mä sanon naama iha peruslukemilla leuka pystyssä että Lordi on mun lempibändi, enkä välitä että mikä on reaktio. Jos asia naurattaa, niin sittenhän naurattaa. En minä välitä. Ainoo mikä musta siinä on tärkeää, on se, että mä itse rakastan ja fanitan Lordia, ei se, mitä muut ajattelee tai sanoo. Kaikille Lordi-faneille siellä jossain, uskaltakaa olla oma itsenne ja fanittaa Lordia, jos niin vaan itse tahdotte! 8)
Image
A mummified soul
dark_havens

Re: Re:

Postby AnZa The Great » Sun May 13, 2012 11:02 pm

Sä oot todellakin oikeassa! Mä oon saanut osakseni naureskelua ja huutelua myöskin tän asian takia, mutta ei se mua haittaa. Siinä, että on erilainen ja kuuntelee erilaista musiikkia kuin muut, ei oo oikeesti mitään hävettävää. Mäkin olen meidän koulun ainoa Lordi-fani ja ylpeä siitä niin kuin sinäkin (yks minun hyvä kaveri, joka on todella vannoutunut rock- ja metallimusiikin kuuntelija kylläkin sanoo että Lordi on sen mielestä ok, mutta ei se sitä mitenkää fanita niinkuin minä) enkä pelkää näyttää sitä. Jos joku tulee ja kysyy et mikäs on sun lempibändi nii mä sanon naama iha peruslukemilla leuka pystyssä että Lordi on mun lempibändi, enkä välitä että mikä on reaktio. Jos asia naurattaa, niin sittenhän naurattaa. En minä välitä. Ainoo mikä musta siinä on tärkeää, on se, että mä itse rakastan ja fanitan Lordia, ei se, mitä muut ajattelee tai sanoo. Kaikille Lordi-faneille siellä jossain, uskaltakaa olla oma itsenne ja fanittaa Lordia, jos niin vaan itse tahdotte! 8)

Tervetuloa Foorumille!
Loistava asenne! Itse kun kuuntelee jotain, tässä tapauksessa Lordia, niin muutkin voivat innostua siitä.
Mieki oon yksi ainoista Lordi faneista meidän koulussa ja olen hirveän ylpeä siitä.
Kun olen kuunnellut Lordia niin muutama kaverikin haluaa sitä kuunnella, mutta he eivät ole faneja.

Asenne on Rock/Metal, eli Lordi!!! :D

-Anza-
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Re: Re:

Postby dark_havens » Mon May 14, 2012 7:51 am

AnZa The Great wrote:

Tervetuloa Foorumille!
Loistava asenne! Itse kun kuuntelee jotain, tässä tapauksessa Lordia, niin muutkin voivat innostua siitä.
Mieki oon yksi ainoista Lordi faneista meidän koulussa ja olen hirveän ylpeä siitä.
Kun olen kuunnellut Lordia niin muutama kaverikin haluaa sitä kuunnella, mutta he eivät ole faneja.

Asenne on Rock/Metal, eli Lordi!!! :D

-Anza-

Kiitos paljon! :)
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby Kitawa » Sun Jun 10, 2012 6:57 am

Heti 2006 Euroviisujen jälkeen kun yleinen epätietoisuus Lordista vielä vallitsi Suomessa, jotkut tuli mussuttamaan siitä, että Lordia ei kannattais fanittaa, se on saatanan kanssa liitossa ja voi olla vaarallista miulle. :roll: Ja eräs nainen kommentoi aikoinaan, että et nyt piirtäis noita hirviöitä kun ne on niin rumia, piirrä jotain nättiä. :D Nyt näissä uudemmissa kaveripiireissä en oo vielä niin paljoa ehtiny huudella koko Lordista, että kukaan olis mitään kommaa sanonu, lähinnä yllättyneitä katseita kun kys. bändistä mainitsen tykkäileväni.
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby amppux » Fri Dec 07, 2012 9:34 pm

Koulussa vähän ongelmia kun pidän Lordista, monet haukkuvat Lordia, ja sitä että tykkään siitä.. Enkä todellakaan tiedä miksi.. En kylläkään välitä mitä muut sanovat, kaikilla toki oma mielipide, mutta vois sanoa sen kauniimmin..
THIS IS HEAVY METAL!!
amppux

Postby Thunder12 » Sat Dec 08, 2012 9:23 pm

amppux wrote:Koulussa vähän ongelmia kun pidän Lordista, monet haukkuvat Lordia, ja sitä että tykkään siitä.. Enkä todellakaan tiedä miksi.. En kylläkään välitä mitä muut sanovat, kaikilla toki oma mielipide, mutta vois sanoa sen kauniimmin..

Tuo on niin harvinaisen tuttu tunne. Kun sitä sai kuunnella koko ylä-asteen, niin sitten riitti: sanoin, että mitä v***ua sitten jos MINÄ kuuntelen Lordia? Eihän TEIDÄN tartte sitä kuunnella, joten pitäkää turpanne kiinni ja kuunnelkaa sitä musaa mistä TE tykkäätte, niin MINÄ kuuntelen sitä mistä MINÄ pidän. Eli Lordi. Piste. Turpa kii. En jaksa kuunnella tota ruikutust. Turpa kii.
Thunder12

Postby Para-Noir » Sat Dec 08, 2012 10:25 pm

Tätä ketjua lukiessa mieleeni on hiljalleen noussut yksi kysymys eli mikä bändi tai artisti ei aiheuta viha-reaktioita muissa ihmisissä? Osaako joku vastata tähän?
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Thunder12 » Sun Dec 09, 2012 12:44 pm

Para-Noir wrote:Tätä ketjua lukiessa mieleeni on hiljalleen noussut yksi kysymys eli mikä bändi tai artisti ei aiheuta viha-reaktioita muissa ihmisissä? Osaako joku vastata tähän?

Tuohon on helppo vastata: ei mikään. Toisen fanitus on toisen oksennus. Kaikilla ei ole sama musiikkimaku, ja hyvä niin, sillä jos kaikilla olisi sama musiikkimaku, niin sitten musiikin saralla ihmisten elämä olisi tosi tylsää. Kritisointia mielestäni kuuluu olla olemassa, sillä mitä kritisointia enemmän on, niin sitä enemmän rakentavampaa musiikkia voitaisiin tehdä oppimalla kritisoiduista asioista. Tosin kritisoinnin voi tehdä paljon järkevimmilläkin sanoilla. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin voi niinkin yksinkertaisestikin tehdä kuin jättää sanomatta.
Thunder12

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu